Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.
ZaletyBrak
WadyBrak lub czasami słaby internet
MiejscowośćLubin
~Julia / 2020-04-23 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy.
ZaletyBrak
WadyWszystko!
MiejscowośćWrocław
~Anka / 2020-04-22 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Panie i panowie na infolinii przyjmują informację zapewniając, że nagrywają wszystkie rozmowy. Po trzech tygodniach dzwoniąc na tę sama infolinie, dowiaduję się, że owszem reklamacja była złożona, ale bez podania przyczyny i nie wiadomo czego dotyczyła. Po miesiącu dowiaduję się, że reklamacji nie ma, nie było a rozmów nie nagrywają jednak.
"Nie mamy pana reklamacji i co pan nam zrobi"
Klientom polecam nagrywać rozmowy z tym allegrowiczem.
MiejscowośćWarszawa
~Radek / 2020-04-22 13:01
Ocena: 1.75 / 5
Upc to totalna klapa ludzie to chyba to tylko dlatego kupują bo nie mają pewno innego dostawcy. Tv w upc to udręka i nerwy plus obowiązkowe oglądanie reklam blokady przewijania wieszający się sprzęt i to za duże pieniądze.
ZaletyŻadych
WadySame
MiejscowośćWrocław
~woterim / 2020-04-21 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Jakość połączenia dramatyczna i nie jest to związane z ostatnimi problemami wirusowymi i obciążeniem sieci z tym związanym - problemy mam od ponad pół roku. Pomoc techniczna potrafi jedynie zapytać czy próbowałem restartować router i na tym się kończy. Pakiet 250 mbit a na speed test pokazuje od 0,2-3mbit w zależności od dnia. Deklarowaną prędkość miałem zaledwie jakieś 3-4 miesięcy po podpisaniu umowy. Teraz czekam tylko aż się wreszczie skończy aktualna umowa i nigdy więcej nie podpiszę z nimi kolejnej
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
MiejscowośćWarszawa
~Magdalena / 2020-04-19 20:32
Ocena: 2.50 / 5
Usługa od dwóch miesięcy. Notorycznie brak internetu,albo internetu i telewizji. Dział techniczny robi co może ale pomaga to na godzinę lub dwie. Albo wcale.nigdy nie spotkałam się z tak marna jakością usługi.szok
MiejscowośćRumia
~Marcin / 2020-04-19 09:12
Ocena: 1.75 / 5
Bytom Miechowice – brak usług od 36 godzin! I nie wiadomo kiedy będzie koniec awarii. Na infolini nawet nie wiedzą czy awaria jest naprawiana przez wekend czy będzie dopiero od poniedziałku! W dobie koronawirusa gdzie tv i internet jest teraz praktycznie jedyną rozrywką oni nie potrafią naprawić awarii na kilkutysięcznyn osiedlu. Brak poszanowania klientów, co mnie obchodzi zwrot kosztów za czas awarii? Wekend to wekend tego się nie zwróci. A ponadto jak słyszę na infolinii ten ich automat: ” uległa zmianie godzina naprawy usterki…” I znów przedłużanie o kilka godzin! Szanowni pracownicy UPC jeśli nie naprawiacie tej usterki to nagrajcie wiadomość na automacie że przystąpicie do naprawy w poniedziałek, a nie podajecie co chwile nie prawdziwe informacje o nowych godzinach planowanego uruchomienia usług. Żenada!
MiejscowośćBytomBytom
~Marek / 2020-04-18 12:00
Ocena: 2.50 / 5
Często internet nie działa z powodu awarii. Zdarzają się też prace techniczne w weekendy albo wieczorami.
MiejscowośćWrocław
~jejkujejku / 2020-04-18 00:56
Ocena: 2.00 / 5
płacę 114zł za 300mbit, którego nigdy nie ma.
W nocy interent jest wogóle dramatyczny aktualnie speedtest upc pokazuje 0,6Mbit czyli transfery rodem z przed 15 lat.
UPC nie reaguje na zgłoszenia usterek, a na reklamacje również nie odpowiada.
Być może to właśnie jest czas zmiany operatora...
MiejscowośćWarszawa
~bodzidzia / 2020-04-17 20:59
Ocena: 1.25 / 5
Umowa na 500mb/s a faktycznie dzisiaj od 3 do 15mb/s.Od wczoraj wydzwaniam to każą resetować a jak mówię,że to nic nie daje to paniusia po drugiej stronie milczy.
odradzam,odradzam i jeszcze raz odradzam.
Zaletybrak
Wadysame wady
Miejscowośćszczecin
~Douglas / 2020-04-17 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet co chwile wyrzuca ostatnio skrócone mb/s do maks. 5 kiedy mówią, że mogą dostarczać od 50-90 mb/s. Kiedy zadzwonisz na infolinię powiedzą, że coś blokuje internet po czym przyprowadzą ci jakiegoś brudasa do domu, który zrestartuje router powie, że powinien już działać a nic się nie stanie. Jednym słowiem nie polecam jest to według mnie najgorsza możliwa sieć w polsce.
ZaletyKOMPLETNY BRAK
MiejscowośćWarszawa
~Tosia / 2020-04-17 11:32
Ocena: 1.25 / 5
Rozwiązanie umowy z tym „dostawcą” to istny dramat. Kiedy podpisywaliśmy dokumenty zapytaliśmy się, co w przypadku przeprowadzki i rozwiązaniu umowy, konsultant powiedział, ze nie ma z tym problemu. Jak się okazało jest dokładnie odwrotnie. Jeśli chodzi o sam internet to działał bez szału. I tak podpisałam internet z telefonu, upc zacinało się niemiłosiernie. Jedyny plus to cena do czasu próby wypowiedzenia umowy. Naliczają jakieś kosmiczne kary. Tak wiec nie dajmy się nabierać na te ich „promocje”.
ZaletyCena przed odstąpieniem od umowy
WadyProces odstąpienia od umowy
Konsultanci i ich fałszywe informacje
Prędkość internetu
MiejscowośćKrakow
~UPCgówno / 2020-04-15 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie podpiszę więcej umowy z dostawcą UPC. Obsługa klienta - dramat, wypowiedzieć z wami umowę - dramat.
ZaletyBrak umowy z wami, to jest dla mnie zaletą.
MiejscowośćWrocław
~Beata / 2020-04-14 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!!!! Od roku muszę płacić za abonament z którego nie korzystam.rozwiazanie umowy to jakaś porażka. Cały czas robią problemy!!!!!!!!!!!!!!!!Dziadostwo do potęgi.
ZaletyŻadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadySame wady!!!!!!!!!!
MiejscowośćKąty opolskie
~The dragemon / 2020-04-13 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to gówno z cebula chodzi jak z lat 90 tych nie da się go używać czasami się wyłącza i nie chce się wlaczyc
ZaletyNie ma
WadyWsYstkie
Miejscowośćlublin
~Jacek / 2020-04-13 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet podłączony po kablu do laptopa. internet dziennie przestaje działać minium 2 razy. Nie polecam szkoda wydawać pieniędzy.Zapomniałem przypominieć że mam wykupione 500mb/s
MiejscowośćGdańsk
~Lol / 2020-04-13 16:44
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam miało być 500mb/s a jest 15
A ping wynosi 50
ZaletyGowno
WadyWszystko
MiejscowośćLol
~woterim / 2020-04-13 15:19
Ocena: 2.50 / 5
Deklarowana prędkość łącza to żart. Rozumiem że teraz więcej osób korzysta z internetu ale płacę za 200mb a wg speed test mam niecałe 2. Dodatkowo od samego początku internet potrafi przerywać. Co prawda nie są to długie przerwy (od 30sec do 2min) ale wystarczająco uciążliwe. Technik z upc próbował mi mówić że problemem jest pasmo na którym nadaje router więc sprawdziłem po kolei wszystkie dostępne(poczynając od tych najmniej obciążonych). Oczywiście poprawy brak.
MiejscowośćWarszawa
~Lyudmyla / 2020-04-09 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Mam Internet światłowody od UPC o czym bardzo żaluję. Raz dziennie przestaje działać, żeby dostać jakąkolwiek pomóc trzeba spędzić dużo czasu i wysiłku, technik czasami może po prostu nie przyjechać. Jeżeli ktoś chce spędzić dodatkowe pieniądze na mobilny internet (bo UPC będzie działać nie zawsze) to wtedy polecam.
Guide jak dostać się na infolinie bez kolejek (a są one zawsze):
1) Wejść na stronę ofert UPC
2) Zacząć szukać internet + telewizja
3) pojawi się przycisk “oddzwonimy do Ciebię”
4) skorzystać z niego
5) przy kontakcie od działu sprzedaży poprosić o połączenie z działem wsparcia technicznego
MiejscowośćKraków
~Anonim / 2020-04-09 07:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, trzy razy umawiałam się na wizytę technika i nic, pierwszy raz nie dotarł, później kolejny tydzień czekałam pojawił się i nie mógł podłączyć bo potrzebna była zgoda, o której mnie nikt nie poinformował, trzeci raz niestety moja instalacja została anulowana, i ŻADNEJ info!!! W sumie czekam 3 tygodni, a muszę w dzisiejszych czasach pracować zdalnie co przez tą firmę nie mogę zrobić, moim zdaniem jak macie taki haos pracy to nie bierzcie nowych klientów, dzwonienia na infolinię bez sensu nikt nic nie wie, mówią że sprzedawca oddzwoni, bo nie jest to moja wina że mają problemy z personelem, ale 0 telefonów, porażka!!!!!