Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3506 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2020-04-27 20:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internety, dekoder " wiesza się" brak chęć z bok w pomocy klientowi
    MiejscowośćLubin
  • ~ZawiedzionyWspopracaZUpc / 2020-04-27 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno nie internet.
    Co chwile wyłącza (przynajmniej 20x dziennie - CENTRUM WARSZAWY !!!!) i nie ma dostępu do sieci.
    Na infolinii każą resetować router który włącza się 10 minut :..... po czyn internetu i tak nie ma.
    Maskara.
    Nigdy więcej umowy z ta złodziejska firma.
    Najgorsza decyzja w życiu to związanie się z UPC - klienta maja totalnie w dupie.
    Praca zdalna w przypadku UPc jest niemożliwa bo po chwili wyrzuca Cię na 10-40 minut ... zależy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
    Ciągły brak ciągłości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą"
  • ~Wirave / 2020-04-27 19:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja dziewczyna, do której ostatnio się wprowadziłem, jest klientem UPC. Niestety usługa jest tragiczna. Internet kilka razy dziennie po prostu przestaje działać, zupełnie jakby przesył danych wyłączał się na jakiś czas i dopiero potem wracał do normy. Dziewczyna zadzwoniła na infolinię ze skargą i zaproponowano jej gratis zwiększenie pakietu z 20 do 100 mb/s, ale problem pozostał. Oglądanie filmów i rozmowy przez internet potrafią być katorgą, bo internet po prostu przestaje działać w losowych momentach.
    Zalety(Jeśli działa to) dobra prętkość internetu
    WadyPrzesył danych wyłącza się w losowych momentach
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2020-04-27 18:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Strona internetowa UPC ledwo zipie, słaby kontakt.
    MiejscowośćLublin
  • ~Jeba* UPC / 2020-04-27 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo "najlepszej" oferty internet działa jak gów**, każda gra lub inny większy plik, który chce pobrać, pobiera się strasznie długo, od czasu epidemi parę razy internetu nie było w ogóle przez nieokreśloną ilość czasu. Gdyby nie to, że w mojej okolicy nie ma lepszej (tańszej) oferty dawno bym zrezygnował.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOkolice Katowic
  • ~Hrhh / 2020-04-26 19:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet niezawodny ale nietani
    nigdy nie miałem zerwanego łącza staż 9 lat
    ZaletyStabilność
    WadyCena
    MiejscowośćSzczecin
  • ~jjj / 2020-04-23 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach na rynku może działać firma, która przestając świadczyć usługi, nie pozwala na rozwiązanie umowy, strasząc konsekwencjami finansowymi. Dałem się zrobić w balona jak małe dziecko. UPC to złodziejska firma, która ze swoich klientów robi debili, wciskając im skrajnie nie korzystne umowy do podpisu.

    PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH!!!
    Zaletybrak
    WadyJEDYNIE
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Krzysztof / 2020-04-23 00:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
    Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
    Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak lub czasami słaby internet
    MiejscowośćLubin
  • ~Julia / 2020-04-23 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Anka / 2020-04-22 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie i panowie na infolinii przyjmują informację zapewniając, że nagrywają wszystkie rozmowy. Po trzech tygodniach dzwoniąc na tę sama infolinie, dowiaduję się, że owszem reklamacja była złożona, ale bez podania przyczyny i nie wiadomo czego dotyczyła. Po miesiącu dowiaduję się, że reklamacji nie ma, nie było a rozmów nie nagrywają jednak.
    "Nie mamy pana reklamacji i co pan nam zrobi"

    Klientom polecam nagrywać rozmowy z tym allegrowiczem.

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Radek / 2020-04-22 13:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Upc to totalna klapa ludzie to chyba to tylko dlatego kupują bo nie mają pewno innego dostawcy. Tv w upc to udręka i nerwy plus obowiązkowe oglądanie reklam blokady przewijania wieszający się sprzęt i to za duże pieniądze.
    ZaletyŻadych
    WadySame
    MiejscowośćWrocław
  • ~woterim / 2020-04-21 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość połączenia dramatyczna i nie jest to związane z ostatnimi problemami wirusowymi i obciążeniem sieci z tym związanym - problemy mam od ponad pół roku. Pomoc techniczna potrafi jedynie zapytać czy próbowałem restartować router i na tym się kończy. Pakiet 250 mbit a na speed test pokazuje od 0,2-3mbit w zależności od dnia. Deklarowaną prędkość miałem zaledwie jakieś 3-4 miesięcy po podpisaniu umowy. Teraz czekam tylko aż się wreszczie skończy aktualna umowa i nigdy więcej nie podpiszę z nimi kolejnej
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2020-04-19 20:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Usługa od dwóch miesięcy. Notorycznie brak internetu,albo internetu i telewizji. Dział techniczny robi co może ale pomaga to na godzinę lub dwie. Albo wcale.nigdy nie spotkałam się z tak marna jakością usługi.szok
    MiejscowośćRumia
  • ~Marcin / 2020-04-19 09:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Bytom Miechowice – brak usług od 36 godzin! I nie wiadomo kiedy będzie koniec awarii. Na infolini nawet nie wiedzą czy awaria jest naprawiana przez wekend czy będzie dopiero od poniedziałku! W dobie koronawirusa gdzie tv i internet jest teraz praktycznie jedyną rozrywką oni nie potrafią naprawić awarii na kilkutysięcznyn osiedlu. Brak poszanowania klientów, co mnie obchodzi zwrot kosztów za czas awarii? Wekend to wekend tego się nie zwróci. A ponadto jak słyszę na infolinii ten ich automat: ” uległa zmianie godzina naprawy usterki…” I znów przedłużanie o kilka godzin! Szanowni pracownicy UPC jeśli nie naprawiacie tej usterki to nagrajcie wiadomość na automacie że przystąpicie do naprawy w poniedziałek, a nie podajecie co chwile nie prawdziwe informacje o nowych godzinach planowanego uruchomienia usług. Żenada!
    MiejscowośćBytomBytom
  • ~Marek / 2020-04-18 12:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Często internet nie działa z powodu awarii. Zdarzają się też prace techniczne w weekendy albo wieczorami.
    MiejscowośćWrocław
  • ~jejkujejku / 2020-04-18 00:56
    Ocena: 2.00 / 5
    płacę 114zł za 300mbit, którego nigdy nie ma.
    W nocy interent jest wogóle dramatyczny aktualnie speedtest upc pokazuje 0,6Mbit czyli transfery rodem z przed 15 lat.
    UPC nie reaguje na zgłoszenia usterek, a na reklamacje również nie odpowiada.

    Być może to właśnie jest czas zmiany operatora...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~bodzidzia / 2020-04-17 20:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Umowa na 500mb/s a faktycznie dzisiaj od 3 do 15mb/s.Od wczoraj wydzwaniam to każą resetować a jak mówię,że to nic nie daje to paniusia po drugiej stronie milczy.
    odradzam,odradzam i jeszcze raz odradzam.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    Miejscowośćszczecin
  • ~Douglas / 2020-04-17 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co chwile wyrzuca ostatnio skrócone mb/s do maks. 5 kiedy mówią, że mogą dostarczać od 50-90 mb/s. Kiedy zadzwonisz na infolinię powiedzą, że coś blokuje internet po czym przyprowadzą ci jakiegoś brudasa do domu, który zrestartuje router powie, że powinien już działać a nic się nie stanie. Jednym słowiem nie polecam jest to według mnie najgorsza możliwa sieć w polsce.
    ZaletyKOMPLETNY BRAK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tosia / 2020-04-17 11:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Rozwiązanie umowy z tym „dostawcą” to istny dramat. Kiedy podpisywaliśmy dokumenty zapytaliśmy się, co w przypadku przeprowadzki i rozwiązaniu umowy, konsultant powiedział, ze nie ma z tym problemu. Jak się okazało jest dokładnie odwrotnie. Jeśli chodzi o sam internet to działał bez szału. I tak podpisałam internet z telefonu, upc zacinało się niemiłosiernie. Jedyny plus to cena do czasu próby wypowiedzenia umowy. Naliczają jakieś kosmiczne kary. Tak wiec nie dajmy się nabierać na te ich „promocje”.
    ZaletyCena przed odstąpieniem od umowy
    WadyProces odstąpienia od umowy
    Konsultanci i ich fałszywe informacje
    Prędkość internetu
    MiejscowośćKrakow
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4507
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2246
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3971
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3041
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300