Generalnie to niezawodnie działa tylko wystawianie faktur częste braki internetu i tv, brak możliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji, rozmowa z botem i odtwarzanie w pętli informacji zdecydowanie nie polecam, lokalizacją Warszawa Mokotów
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2019-01-23 16:34
Ocena: 1.50 / 5
Jeżeli ktoś zamierza się decydować na UPC to z całego serca ODRADZAM w ciągu miesiąca miałem tylko tydzień Internet A reszta to jedna wielka awaria niby mieli odciągnąć A i tak trzeba zapłacić za cały miesiąc.. sprawa skończy się w sądzie!!!! Żenada UPC najgorszy dostawca na świecie!!!!!
ZaletyZadne
WadyWszystkie jakie mogą być
MiejscowośćGdańsk
~Paweł / 2022-01-17 20:48
Ocena: 1.50 / 5
totalna porażka UPS zeszło na samo dno.Internet przycina wywala raz jest raz go niema.W tym roku kończy mi się umowa i rezygnacja.Trudno się mówi nie mam już sił dzwonić do nich z reklamacą.TOTALNA PORAŻKA NIE POLECAM NIKOMU.
ZaletyZERO ZALET
WadyPRZYCINA WYWALA RAZ JEST RAZ GO NIEMA
MiejscowośćBędzin
~Paweł / 2023-06-09 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
MiejscowośćGdańsk
~Paweł / 2025-08-12 19:36
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam, Szczególnie gdy zamawiamy coś z Euro ... zero reakcji z obu stron, Ciągła zmiana terminu realizacji, i olwanie klienta.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Paweł s / 2016-04-12 01:25
Ocena: 1.50 / 5
W grudniu 2015r miałem problem z Internetem, zadzwoniłem do upc podając dane osobowe imię nazwisko numer Pesel konsultant stwierdził że niemoze mnie zweryfikować danych podając mu numer z upc klienta, adres zainstalowanej usługi adres z dowodu na kogo jest usługa zarejestrowana Pan Robert powiedział że niemoze mnie zweryfikować bo numer klatki się nie zgadza. To było zaskakujące ze podając wszystkie dane jakie numer klienta i inne pierdoly gość poprzez klatkę w bloku nie potrafi sprawdzić co lepsze z 2 rozmowy z innym konsultantem powiedział ze niema klatki wpisanej a zanim mnie przelaczyl wysłałem żonę by sprawdziła numer klatki. Jak upc rozwiązało sprawę wysłali długopis z plastiku za 1.50zl kurierem gdzie za same wyslanie paczki kosztowalo ich wiecej niz ten badziew po kolejnych 2 tygodniach do stałem list ze rozmowa telefoniczna nie została nagrana 0 przeprosin 0 pomocy technicznej a za Internet 10 mb/s płacę 62zl ofertę jako cudowną przedstawiono mi ostatnio Internet +telewizja za około 99 zł super oferta tylko ze konsultant wciska Oferte z telewizha na sile to inc ze pozbylem sie telewizora jakies 6 lat temu ale panie 140 kanalow bedziesz mial na czym obejrze na telefonie a co jak man Nokia 3310 to tea bede ogladal.
ZaletyRzadnych
WadySzkoda mówić 1 Wielka porażka
1.5 roku 62zł za 10mb
~piatek / 2014-12-21 19:37
Ocena: 1.50 / 5
Mam internet 30 MB wraz z rooterm WiFi od UPC. Niestety, rooter WiFi należy natychmiast wymienić, chyba gdyż gubi zasięg nawet jeśli jeśli jesteś kilka metrów of niego. Najlepiej wyłączyć WiFi na rooterze i po kablu podłączyć inny, który działa. Dodatkowo internet UPC w mojej lokalizacji jest wątpliwej jakości. Mimo, że teoretycznie szybkie łącze, cały czas zrywa połączenie co w praktyce uniemożliwia korzystanie z serwisów streamingowych, czy korzystanie z VoIP (jak Skype). Obsługa klienta też niestety na niskim poziomie.
Zaletyjest
Wadybardzo częste przerwy w połączeniu (kilkakrotnie w ciągu godziny, łącznie na około 5 minut)
2 lata, 50zł
~Piobar / 2019-01-10 18:01
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga ! Dzisiaj dzwonił do mnie konsultant że niedługo kończy mi się umowa. Nie miałem umowy przy sobie i nie pamiętałem jak u mnie z okresem umowy więc zgodziłem się przedłużyć i zrobić aneks roczny na tych samych warunkach. Co się okazało : po sprawdzeniu umowy w domu ta pierwsza była na czas nieokreślony bez kar za zerwanie . Nowa była na rok i naliczala ulgi promocyjne ponad 1 tyś zł co by skutkowało karami za zerwanie umowy.
TAK CHCIELI ZROBIC DOBRZE KLIENTOWI !
aneks zerwać można na szczęście w ciągu 14 dni.
Wadykretacze na infolinii,
Z umowami trzeba uważać jak na polu minowym.
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2017-03-28 00:14
Ocena: 1.50 / 5
Ta firma bez powodu rozłącza Internet o północy, jest nie kompetenta a infolinia nieosiągalna. Ilości awarii w ciągu roku nie idzie zliczyć. Jakość jest nawet dobra, ale firma to ludzie a tu naprawdę się zawiodłem. Sam jestem nocnym Markiem i tak jak w większości nikt nie zauważy nocnych ubytków, mnie wręcz rażą.
Zbyt długo, zbyt dużo
~Piotr / 2021-11-25 23:06
Ocena: 1.50 / 5
Od miesiąca korzystanie z Internetu to loteria.10 wizyt techników którzy opowiadają o braku stabilności sygnału i o tym że do 48 h zostanie ustabilizowany ....miesiąc mija i nic. Ilość rozmów z działem technicznym niezliczeni, nikt nic nie wie, a w drzwiach za każdym razem tem sam technik opowiadający swoją wersję..... gdyby nie umowa ehhh rok wytrzymam i nigdy więcej.
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2022-02-18 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Przedłużenie umowy, dział sprzedaży podał inną cenę za usługi niż jest na potwierdzeniu z UPS. Infolinia nie może pomóc bo musi się ze mną skontaktować dział sprzedaży, który oczywiście się nie skontaktował. Jak chcesz nową umowę to odbierają telefon od razu, jak chcesz rozwiązać to się nie dodzwonisz. po tygodniu od "podpisania" przedłużenia parametry internetu oraz telewizji nie zmieniły się na takie jak powinny być według nowej umowy. Szkoda słów.
ZaletyBrak
WadySame wady.
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2022-03-18 11:04
Ocena: 1.50 / 5
Jestem rocznik 86, internetu używam od czasów prędkości liczonych w kb nie w mb, mieszkałem w różnych miastach, ale tak złego operatora nie miałem nigdzie.
Internet bez przerwy zrywa, raz jest raz go nie ma, tragedia. Nie da się za cholerę skontaktować z obsługą klienta.
Z całego serca nie polecam.
Zaletynie ma
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2023-12-27 12:33
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna firma. Podłączyli internet odłączyli telewizje. Po reklamacji podłączyli TV odłączyli telewizję. Nie jestem w stanie się do nich dodzwonić, ciągle zrzuca rozmowę albo zapętla się automat. Tragedia!!! Nigdy więcej!!!
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
MiejscowośćWrocław
~Piter / 2018-09-25 21:55
Ocena: 1.50 / 5
Usługa internet w Krakowie. Deklarowane 150 Mbs uzyskiwane w teście na kablu 90 Mbs, po wifi to już tylko 20-30 Mbs. Niestety brak alternatywy.
ZaletyBrak
WadySłaba prędkość, częste braki sygnału.
MiejscowośćKraków
~piter2606 / 2016-11-25 10:32
Ocena: 1.50 / 5
Firma UPC robi strzał w kolano!!! Od wielu lat korzystałem z UPC, czyli byłem stałym klientem. Zmieniła się sytuacja i chciałem tylko zmienić dane fakturowe. CO ODPOWIEDZIELI ? Jest to "migracja wewnętrzna" więc będzie pan płacił 25% więcej za to samo. MAKABRA. Brak oferty, brak dbałości o klienta, brak elastyczności. Przeszedłem do Orange na te same parametry o 50 % taniej. Wypowiedziałem prawidłowo umowę (tj. miesiąc przed) i tu nowy ZONK. Do 07.11.16r. była umowa, a oni za cały listopad naliczyli mi opłatę (bo jeszcze jeden miesiąc w jakimś ich regulaminie -których mają dziesiątki. ZAGMATWANE TOTALNIE. NIE POLECAM. Chcą od klienta nienależne pieniądze- dla mnie to wyłudzenie...
~plkdybala / 2020-07-20 22:47
Ocena: 1.50 / 5
podczas transmisji na zywo ktora prowadze trace srednio 16000 klatek
Zaletyczasami dziala
Wadyza duzo
MiejscowośćWarszawa
~Przemysław / 2022-06-25 20:44
Ocena: 1.50 / 5
Nie kupujcie usługi internetu UPC.czesto przerywa na wifi brak działań ze strony UPC . uciekajcie z UPC !!!!!
ZaletyBrak
~Przemysław / 2025-05-03 23:24
Ocena: 1.50 / 5
NIGDY WIĘCEJ UPC. Mieliśmy podpisaną umowę na 24 miesiące od 2020r. z UPC na internet+tv (którego nie mieliśmy i tak) za 59,99zł. Szukając mieszkania do kupna pytaliśmy deweloperów czy na osiedlu będzie UPC dostępne (byśmy mogli przenieść usługi). Deweloper, którego wybraliśmy potwierdzał, że UPC na osiedlu będzie. Mieszkanie oddane w grudniu 2021r., w lutym 2022r. zaczynaliśmy się wprowadzać, sprawdzamy możliwości na stronie - brak możliwości. To dzwonie na infolinie ,,nie ma i nie ma planów". Dzwonie do dewelopera: ,,UPC podpisało umowę, mieli kłaść kable, ale z jakichś powodów wstrzymali się. Umowa kończyła się w czerwcu 2022r., poszliśmy więc do punktu UPC by zapytać co zrobić w takiej sytuacji, bardzo miły Pan polecił nam napisać pismo z rezygnacją i opisem sytuacji, co też uczyniliśmy jakoś pod koniec lutego. W marcu dostaje odpowiedź od UPC z takim fragmentem:
,,Obecnie korzysta Pan z usług na warunkach promocji, w związku z czym rozwiązanie Umowy przed upływem okresu zobowiązania skutkuje wystąpieniem UPC o zapłatę roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług (zgodnie z §2 ust. 3 Ogólnych Warunków Umowy Abonenckiej). Opłata z tego tytułu wynosi 698,21 zł." I ogólnie, że ich to nie obchodzi z jakich przyczyn chcemy rozwiązać. 3 miesiące do końca umowy... myśląc zdroworozsądkowo postanowiliśmy płacić za usługi nie mieszkając już w miejscu świadczenia usług (wyszło niecałe 180zł). Skutek takiej podstawy jest taki, że gdy tylko ktoś dzwoni do mnie z UPC z czymkolwiek to odpowiadam, że nie chce mieć z nimi nic wspólnego. NIGDY WIĘCEJ UPC.
ZaletyDziała w miare stabilnie
Wadydramatyczne, nieludzkie podejście do klienta
MiejscowośćRumia
~Pulser / 2024-01-14 19:45
Ocena: 1.50 / 5
UPC teraz po przejęciu raka o nazwie PLAY to dno , pingi wysokie, spadki prędkości łącza internetowego, stabilność łącza leży. Składam reklamację
Zaletyteraz? żadne
Wadywszystko
MiejscowośćKatowice
~qn / 2021-10-17 17:22
Ocena: 1.50 / 5
Ciągłe awarie, tragiczna obsługa klienta i tryb zgłaszania usterek, nie polecam.