Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.
Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...ZaletySzybkie podłączenie
WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
Obsługa uważa klientów za d@beli!
MiejscowośćKraków