Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~duda / 2020-05-28 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    filmy tłumaczenia widzicie terminatora najnowszego bez napisów polski dubbing żałosne czy oni tego nie słyszą?:) co za żenada...
    Wady10
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Andrzej / 2020-05-27 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    absolutnie fatalna sprawa z uploadem
    JEST ZA NISKI W STOSUNKU DO DOWNLOADU.
  • ~Kasia / 2020-05-27 11:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziś skontaktowałam się z rzecznikiem, bardzo zaciekawiła go moja umowa z UPC, i ze zdjęciami mojego połączenia.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maciej / 2020-05-25 15:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
    Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
    Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
    Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
    Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
    Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
    Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
    Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.

    Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo to UPC - Złodzieje
    MiejscowośćOpole
  • ~daro / 2020-05-22 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
    Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
    Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
    NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSK
    MiejscowośćJAWORZNO
  • ~manio / 2020-05-22 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny
    Zaletybrak!!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Luki / 2020-05-19 16:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Bez przerwy awarie. Co chwilę przerwy w dostawie internetu nawet przez cały dzień. Nie polecam!
    ZaletyCzasami działa.
    WadyCzęste, całodniowe awarie i brak Internetu. Niepolecam zdecydowanie!
    MiejscowośćZdzieszowice
  • ~Delmes / 2020-05-17 03:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakość internetu tragiczna od samego początku... zero informacji o przerwach w dostawie transmisji.. 3:36 i internet się zacina przy filmie 480p...Lokalizacja Gdańsk-Przymorze, więc powinno hulać.... w ciągu dnia łącze zrywane kilkunastokrotnie, w odcinkach kilkuminutowych... nie mam pojęcia z jakich nadajników korzysta UPC, ale w tej lokalizacji testowane były wszystkie sieci mobilne i rezultat o niebo lepszy... Taki internet, to naprawdę nie internet, tylko nerwy zszargane...porażka, nic więcej
    ZaletyTylko cena
    WadyKażde możliwe, słaba jakość pod każdym względem. Oczywiście kwestia zależna od lokalizacji, lecz
    MiejscowośćGdańsk
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
  • ~Rafał / 2020-05-15 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient 1714759 zgłoszenie jakiegokolwiek problemu graniczy z cudem. Internet nie stabilny a sygnał wi fii to już naprawdę dno - metr od routera raz jest raz nie i tak od jakiegoś czasu. Sprzęt mam dobrej jakości od telefonu po komputer. Na stronie upc testy wychodzą zawsze idealnie... tylko czemu w praktyce tak nie jest. Czytając opinie użytkowników 87%jest nie i to już powinno firmę upc zaniepokoić ale nie, upc nic z tym nie robi. Byle podpisać nową umowę i od reszty umyć ręce. Nie polecam ich usług!
    MiejscowośćBytom
  • ~Awi / 2020-05-14 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałem, obiecane 500Mbps a na speedteście mam 30Mbps, a uploadu 20, z obiecywanych 100. Jedynie ping ratuje 14ms
    A gdy pobieram rzeczy skandal, max 5MB/s a to w porównaniu do umowy mało, przy obiecanych 500Mbps, a co po podzieleniu na 8 wyjdzie 62,5MB/s, co jest skandalicznym wynikiem. Nie polecam sieci wogóle
    Zaletybrak
    Wadypowolność
    kłamania w żywe oczy klienta
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Sly / 2020-05-12 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    w dobie internetu niemozna sie z nimi skontaktowac przez internet ! NIE POLACAM
    Wady3500 pln kary za zerwanie umowy !!
  • ~Kam / 2020-05-07 14:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Wszytko fajnie d czasu jeśli wszystko działa prawidłowo.
    MiejscowośćKraków
  • ~D100 / 2020-05-06 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Warszawa, częste awarie internetu, okresowo spadki predkosci
    Za częsty marketing, czasem nachalny
    Oferta światłowodu, przy podłączeniu rutera kablem antenowym, o czy nie wspomniał konsultant.
    W maju 2020 duże awarie codziennie



    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Programista / 2020-05-06 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Centrum Wrocław, duża awaria przynajmniej raz w tygodniu, naprawy około 12h, częste spadki prędkości, jeśli potrzebujesz stałego łącza (np.praca zdalna), unikać UPC jak tylko się da,nigdy nie miałem takich cyrków.
    MiejscowośćWrocław
  • ~upcoszusci / 2020-05-06 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet o prędkosci 30 kbps w centrum Warszawy... schamieni, wulgarni monterzy, nieogarnięci dyspozytorzy, dział reklamacji który rozpatruje reklamacje przez 4 miesiące, powiedzieć że to oszuści to tak jakby pocałować w czółko i pogłaskać po głowce... Pozytywne opinie o firmie w internecie na 100% są opłacone i nie są prawdziwe
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jaś / 2020-05-05 17:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem posiadaczem pakietu tv, internet i telefon od ponad 20 lat i w ciągu trwania poszczególnych umów nie zauważyłem niezgodności wynikających z transferów i awarii. Byc może jest to zasługa korzystania z umowy na terenie blokowiska, ale naprawdę nie ma sie do czego przyczepić.
    ZaletyZgodność umowy ze stanem faktyczym
    Wadynie do końca jasna polityka cenowa. Często nowi klienci otzrymują w ramach umowy lepsze ceny
    MiejscowośćKraków
  • ~Paulina / 2020-05-05 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie zmieniając miejsce zamieszkania gdzie siec Upc nie dociera nie mozna zrezygnować z usługi bez płacenia wysokiej kary! Przy rezygnachi z usług jest tragedia niby da sie tylko internetowo a formularz się nie wyświetla, obsługa jest dramatyczna z calego serca NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet
    WadyZałatwienie sprawy z firmą jest nie osiągalne
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Salva / 2020-05-03 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od około 6 miesięcy internetu w godzinach porannych i wieczornych nie ma. Połączenie jest niestabilne, internet non stop się urywa, a jego prędkość śmieszna. Nie można wieczorem filmu obejrzec, pograć itp. Infolinia ludzi ma gdzieś. Ich pomoc kończy się na "niech pan zresetuje router". Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Zdalny / 2020-05-02 23:02
    Ocena: 4.25 / 5
    Konkurencja wymięka, dobra rada dla was, jak decydujecie się na upc to internet 500/1000 (bo wtedy macie zewnętrzny modem) i horizon bez nagrywarki. Za te info mogę beknąć z firmy ;) pozdrawiam monter UPC
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2968
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2567
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016