MiejscowośćSzczecin
strona 82 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »
-
~Napik / 2023-01-04 11:55
Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc. -
-
~Natalia / 2020-03-01 20:45
Fatalna obsługa klienta. Montaż internetu zamówiłam miesiąc wcześniej. Czekałam na montera 2 godziny i zadzwonił do mnie dopiero po moim kontakcie z UPC. Nigdy nie raczył mnie poinformować, że montażu usługi nie będzie o umówionego dnia. Zadzwoniłam na infolinię UPC i poinformowano mnie, że firma nie może nic zrobić bo monter to podwykonawca a oni nie mają na nich wpływu. Konsultanci na infolinii nie starał się mi pomóc tylko raczej zakończyć rozmowę. Przez ponad pół godziny przełączano mnie od jednego do drugiego konsultant. Wiem, że UPC ma monopol na usługę dostarczania internetu w pewnych lokalizacjach ale konsultacji na infolinii mogliby chociaż trochę próbować pomóc klientowi a nie "spławiać " i próbować jak najszybciej zakończyć rozmowę.
Niestety w moim budynku UPC jest jedynym dostawcą internetu. Gdybym miała możliwość wyboru innego dostawcy to nigdy, nigdy nie skorzystałabym z usług UPC.
Nie polecam !Wadyfatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Natalia / 2023-09-13 14:14
Przyszedł pan podłączył tylko internet telewizje nie podłączyli, kabel musiałem kupić sam, w Play poszedł mówią nie ma kabla dla telewizji . Przerażenie MiejscowośćKatowice -
~Nefretari93 / 2015-11-13 20:43
Nikomu nigdy nie polecę UPC. Routery mają takie, że w mieszkaniu 52 m2 internet nie dochodzi do drugiego pokoju,a w pokoju, w którym znajduje się router jest bardzo słaby. W mieszkaniu obok (61 m2) mają Netie i internet działa nawet na balkonie. Dzwoniłam do nich chyba z 20 razy, za każdym razem mówią żeby zmienić kanał co oczywiście nic nie daje... Twierdzą, że to nie wina routera, ale gdy pytam co mi doradzą to doradzają aby kupić sobie repeater albo ROUTER... Ponad to technik wprowadził mnie w błąd, bo powiedział, że nie mogę wypowiedzieć umowy kiedy obowiązywał mnie jeszcze okres 14 dni... Nie jestem pewna czy to kwestia ich niekompetencji czy chęci utrzymania klienta za wszelką cenę, tak czy inaczej nie jestem w stanie powiedzieć o nich ani jednego dobrego słowa. ZDECYDOWANIE ODRADZAM ! Zaletybrak brak brak brak....Wadyniedziałające wi-fi, niekompetetni pracownicy, brak szacunku dla klientamiesiąc, rzekomo120 mb/s za 60 zł miesięcznie -
~nick / 2021-12-08 19:16
Marna obsługa klienta i podobna oferta. Umowa przeważnie na 24 miesiące bez możliwości negocjacji w trakcie jej trwania. Brak kontaktu z przedstawicielami. ZaletybrakWadyobsługa klienta, oferta, termin trwania umowyMiejscowośćWarszawa -
~nie polecam / 2019-12-19 13:22
Bardzo nie polecam,
Zmieniłem miejsce zamieszkania więc musiałem zrezygnować z umowy. Rezygnacja z internetu jest utrudniania jak tylko się da. Nie można zrezygnować w punkcie, w którym się zakupiło usługę. Trzeba wysyłać listy do Katowic, lub dzwonić na infolinie i czekać prawie 2 godziny. Po tym oczywiście nie było rezygnacji, a jedynie możliwość wypełnienia formularza na stronie internetowej, która działała bez zarzutu chyba, że wchodziło się do zakładki rezygnacja, gdzie strona nagle przestawała działać. Zadziałała ona po 2 dniach, gdzie akurat był przełom miesiąca i musiałem zapłacić za kolejny miesiąc. Wypełnienie formularza oczywiście też nie było wystarczające bo chęć rezygnacji musiałem potwierdzić jeszcze telefonicznie z biurem obsługi i mailowo, gdzie w obu przypadkach namawiali, żeby tego nie robić. Gdy już zrezygnowałem i przyszło potwierdzenie trzeba było zapłacić karę za zerwanie umowy i tu zaskoczenie, że nie przyszła żadna faktura jak ze wszystkimi płatnościami do tej pory, tylko po 2 miesiącach dostałem smsa od działu windykacji, że mam 5 dni do zapłaty. W celu uzyskania danych do przelewu trzeba było dzwonić na podany w smsie numer. Po kolejnej serii czekania i rozmów z automatem dostałem (oczywiście od automatu) numer konta na jaki mam zrobić przelew.
Chciałem zrezygnować z powodu przeprowadzki, ale ten żałosny sposób, żeby wymusić ode mnie jakieś marne 60zł spowodowane tym, że wszystko trwało tak długo, że musiałem zapłacić za kolejny miesiąc spowodował, że nigdy do was na pewno nie wrócę. Ktoś to na prawdę nieźle przemyślał. BRAWOWady- internet działał dobrze jak reszta bloku była w pracy albo spała
- żałosny poziom obsługi klienta
- utrudnianie na każdym kroku w celu zarobienia na jeszcze jednym miesiącu
- w najlepsze dni internet nawet nie zbliżał się do maksymalnej wartości z umowy
- ukryte koszty pisane małym druczkiemMiejscowośćGdańsk -
~Niezadowolona / 2017-09-19 21:19
Moje NIEzadowolenie wynika z tego, że od czasu kiedy korzystam z usług UPC, za każdym razem jest coś nie tak. Począwszy od problemów z zalogowaniem do ,,mojego UPC" i brakiem pomocy z strony daradców, kończąc na tym, że zasięg wifi jest tragiczny. Internet działa tylko i wyłącznie w pomieszczeniu, w którym znajduję sie router. Wychodząc z pokoju, w kolejnym pomieszczeniu można zapomnieć o najmniejszym połączeniu z siecią. Mimo zgłaszania problemu, nie została wszczęta żadna nawet najmniejsza chęć pomocy z strony doradcy/przedstawiciela UPC. -
~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
NIEpolecamZaletybrakWadyzacina co chwileMiejscowośćGdynia -
-
~Niezadowolony klienf / 2016-09-20 00:37
Mega nieprofesjonalna kadra w infolinii. Każda babeczka mowi co innego nikt nic konkretnego . Ogólnie paranoja na pewno nigdy wiecej upc , kolejnym razem vectra -
~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s
kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzieńZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienićWadyprędkość a raczej jej brak
infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultantaMiejscowośćkraków -
~niezadowolony zabrzanin / 2023-11-08 22:09
BEZNADZIEJA !!!!! 3 lata temu założyłem internet UPC dostałem propozycje 800mb/s i wszystko było wspaniale lecz jednak od paru miesiecy notorycznie tracę połączenie z internetem, prędkość spadła do zaledwie 100mb/s a infolinia twierdzi ze zawsze miałem taką prędkość dodatkowo stwierdzili ze muszę zmienic internet na lepszy bo ten nie wyrabia co mnie bardzo dziwi bo jakos przy założeniu było wszystko ok. jako usługodawca ma wy****ne w starych klientów. ZaletybrakWadywszystkieMiejscowośćzabrze -
~NiezadowolonyKlient / 2021-02-25 20:45
Bardzo zła obsługa klienta, brak kompetencji i przeszkolenia. Ciągłe nieprawidłowości w naliczeniach opłat, dodatkowe koszty. Wypowiedzenie umowy obarczone wysokimi kosztami „wirtualnych” promocji. ODRADZAM! ZaletyBrakWadyNaliczanie opłat, obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~Nigdy więcej UPC / 2018-11-14 20:03
DRAMAT!!!. Odradzam wszystkim -> internet regularnie nie działa, modem się zawiesza, strona internetowa to jakiś żart. Obsługa klienta to już nawet nie jest dno -> to pukanie od spodu. MiejscowośćWarszawa -
~Ol / 2023-10-01 02:04
Często się zawiesza pomimo restartów i licznych napraw -
~Olaf / 2023-01-15 16:32
Nie polecam. Internet raz jest, raz nie i tak w kółko. twardy reset urządzenia, chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po krótkim czasie jest to samo. Posiadam UPC od wielu lat a teraz zrobiła się tragedia NIE POLECAM.
Kończę umowę z tym dziadostwem.Zaletyobecnie brak zaletWadycały czas zrywa internetMiejscowośćWarszawa -
~Olo / 2011-02-24 00:27
Wawa od miesiaąca w UPC net i tv hd. TV ok natomiast net cóż......Ciągle awarie netu i to całymi dniami i jeszcze serwis bezczelnie odpisuje, że wina leży nie po ich stronie. Przyjeżdża technik i nie potrafi uruchomić usługi bo mają źle pokonfigurowane sieci .Rozbój w biały dzień nie wiem już jak z imi rozmaiwać. Ratunku!!! Pomocy!!! jakieś pomysły jak wybrnąć z tego bagna? ZaletyTV z dekoderem hd dziala okWadyInternet po prostu go nie ma1 miesiąc -
-
~Olo / 2016-11-21 19:16
nie polecam reklamacja trwa 30 dni a wydawało mi się że w Polsce 14 do tego przyszedł technik nie potrafiący usunąć usterki, wizyta takiego gościa płatna . Czas oczekiwania na zgłoszenie na info telefonicznym minimum 30 minut a w biurze obsługi abonenta w Warszawie 1,5 godziny ........nie polecam ZaletybrakWadyczas nerwy bark wsparcia technicznego brak TV analogowej a multi rom drogi2 lata -
~Opaws / 2019-03-21 12:31
Kiedyś bardzo fajnie działający internet, aktualnie jedno wielkie 0. Co chwila jakieś awarie, wieczorami problemy z ładowaniem sie stron czy filmów. Nie polecam. ZaletyBrakWadyPraktycznie wszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Paula / 2023-10-17 15:15
Internet w upc to jakiś żart , router niby dobrze działa ale internet to koszmar …. Non stop brak zasięgu wi fi wolne…
Obsługa klienta nic nie wie …. -
~Pawel / 2022-12-30 20:45
Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes . ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zaletWadySamo dno wszystko źle działa ----MiejscowośćKielce
strona 82 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »