Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2020-03-01 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Montaż internetu zamówiłam miesiąc wcześniej. Czekałam na montera 2 godziny i zadzwonił do mnie dopiero po moim kontakcie z UPC. Nigdy nie raczył mnie poinformować, że montażu usługi nie będzie o umówionego dnia. Zadzwoniłam na infolinię UPC i poinformowano mnie, że firma nie może nic zrobić bo monter to podwykonawca a oni nie mają na nich wpływu. Konsultanci na infolinii nie starał się mi pomóc tylko raczej zakończyć rozmowę. Przez ponad pół godziny przełączano mnie od jednego do drugiego konsultant. Wiem, że UPC ma monopol na usługę dostarczania internetu w pewnych lokalizacjach ale konsultacji na infolinii mogliby chociaż trochę próbować pomóc klientowi a nie "spławiać " i próbować jak najszybciej zakończyć rozmowę.

    Niestety w moim budynku UPC jest jedynym dostawcą internetu. Gdybym miała możliwość wyboru innego dostawcy to nigdy, nigdy nie skorzystałabym z usług UPC.

    Nie polecam !
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2023-09-13 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Przyszedł pan podłączył tylko internet telewizje nie podłączyli, kabel musiałem kupić sam, w Play poszedł mówią nie ma kabla dla telewizji . Przerażenie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nefretari93 / 2015-11-13 20:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nikomu nigdy nie polecę UPC. Routery mają takie, że w mieszkaniu 52 m2 internet nie dochodzi do drugiego pokoju,a w pokoju, w którym znajduje się router jest bardzo słaby. W mieszkaniu obok (61 m2) mają Netie i internet działa nawet na balkonie. Dzwoniłam do nich chyba z 20 razy, za każdym razem mówią żeby zmienić kanał co oczywiście nic nie daje... Twierdzą, że to nie wina routera, ale gdy pytam co mi doradzą to doradzają aby kupić sobie repeater albo ROUTER... Ponad to technik wprowadził mnie w błąd, bo powiedział, że nie mogę wypowiedzieć umowy kiedy obowiązywał mnie jeszcze okres 14 dni... Nie jestem pewna czy to kwestia ich niekompetencji czy chęci utrzymania klienta za wszelką cenę, tak czy inaczej nie jestem w stanie powiedzieć o nich ani jednego dobrego słowa. ZDECYDOWANIE ODRADZAM !
    Zaletybrak brak brak brak....
    Wadyniedziałające wi-fi, niekompetetni pracownicy, brak szacunku dla klienta
    miesiąc, rzekomo120 mb/s za 60 zł miesięcznie
  • ~nick / 2021-12-08 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Marna obsługa klienta i podobna oferta. Umowa przeważnie na 24 miesiące bez możliwości negocjacji w trakcie jej trwania. Brak kontaktu z przedstawicielami.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, oferta, termin trwania umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nie polecam / 2019-12-19 13:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo nie polecam,
    Zmieniłem miejsce zamieszkania więc musiałem zrezygnować z umowy. Rezygnacja z internetu jest utrudniania jak tylko się da. Nie można zrezygnować w punkcie, w którym się zakupiło usługę. Trzeba wysyłać listy do Katowic, lub dzwonić na infolinie i czekać prawie 2 godziny. Po tym oczywiście nie było rezygnacji, a jedynie możliwość wypełnienia formularza na stronie internetowej, która działała bez zarzutu chyba, że wchodziło się do zakładki rezygnacja, gdzie strona nagle przestawała działać. Zadziałała ona po 2 dniach, gdzie akurat był przełom miesiąca i musiałem zapłacić za kolejny miesiąc. Wypełnienie formularza oczywiście też nie było wystarczające bo chęć rezygnacji musiałem potwierdzić jeszcze telefonicznie z biurem obsługi i mailowo, gdzie w obu przypadkach namawiali, żeby tego nie robić. Gdy już zrezygnowałem i przyszło potwierdzenie trzeba było zapłacić karę za zerwanie umowy i tu zaskoczenie, że nie przyszła żadna faktura jak ze wszystkimi płatnościami do tej pory, tylko po 2 miesiącach dostałem smsa od działu windykacji, że mam 5 dni do zapłaty. W celu uzyskania danych do przelewu trzeba było dzwonić na podany w smsie numer. Po kolejnej serii czekania i rozmów z automatem dostałem (oczywiście od automatu) numer konta na jaki mam zrobić przelew.

    Chciałem zrezygnować z powodu przeprowadzki, ale ten żałosny sposób, żeby wymusić ode mnie jakieś marne 60zł spowodowane tym, że wszystko trwało tak długo, że musiałem zapłacić za kolejny miesiąc spowodował, że nigdy do was na pewno nie wrócę. Ktoś to na prawdę nieźle przemyślał. BRAWO
    Wady- internet działał dobrze jak reszta bloku była w pracy albo spała
    - żałosny poziom obsługi klienta
    - utrudnianie na każdym kroku w celu zarobienia na jeszcze jednym miesiącu
    - w najlepsze dni internet nawet nie zbliżał się do maksymalnej wartości z umowy
    - ukryte koszty pisane małym druczkiem
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Niezadowolona / 2017-09-19 21:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Moje NIEzadowolenie wynika z tego, że od czasu kiedy korzystam z usług UPC, za każdym razem jest coś nie tak. Począwszy od problemów z zalogowaniem do ,,mojego UPC" i brakiem pomocy z strony daradców, kończąc na tym, że zasięg wifi jest tragiczny. Internet działa tylko i wyłącznie w pomieszczeniu, w którym znajduję sie router. Wychodząc z pokoju, w kolejnym pomieszczeniu można zapomnieć o najmniejszym połączeniu z siecią. Mimo zgłaszania problemu, nie została wszczęta żadna nawet najmniejsza chęć pomocy z strony doradcy/przedstawiciela UPC.
  • ~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
    NIEpolecam
    Zaletybrak
    Wadyzacina co chwile
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolony klienf / 2016-09-20 00:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Mega nieprofesjonalna kadra w infolinii. Każda babeczka mowi co innego nikt nic konkretnego . Ogólnie paranoja na pewno nigdy wiecej upc , kolejnym razem vectra
  • ~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s

    kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzień
    ZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienić
    Wadyprędkość a raczej jej brak
    infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultanta
    Miejscowośćkraków
  • ~niezadowolony zabrzanin / 2023-11-08 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    BEZNADZIEJA !!!!! 3 lata temu założyłem internet UPC dostałem propozycje 800mb/s i wszystko było wspaniale lecz jednak od paru miesiecy notorycznie tracę połączenie z internetem, prędkość spadła do zaledwie 100mb/s a infolinia twierdzi ze zawsze miałem taką prędkość dodatkowo stwierdzili ze muszę zmienic internet na lepszy bo ten nie wyrabia co mnie bardzo dziwi bo jakos przy założeniu było wszystko ok. jako usługodawca ma wy****ne w starych klientów.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    Miejscowośćzabrze
  • ~NiezadowolonyKlient / 2021-02-25 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta, brak kompetencji i przeszkolenia. Ciągłe nieprawidłowości w naliczeniach opłat, dodatkowe koszty. Wypowiedzenie umowy obarczone wysokimi kosztami „wirtualnych” promocji. ODRADZAM!
    ZaletyBrak
    WadyNaliczanie opłat, obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nigdy więcej UPC / 2018-11-14 20:03
    Ocena: 1.50 / 5
    DRAMAT!!!. Odradzam wszystkim -> internet regularnie nie działa, modem się zawiesza, strona internetowa to jakiś żart. Obsługa klienta to już nawet nie jest dno -> to pukanie od spodu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ol / 2023-10-01 02:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Często się zawiesza pomimo restartów i licznych napraw
  • ~Olaf / 2023-01-15 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet raz jest, raz nie i tak w kółko. twardy reset urządzenia, chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po krótkim czasie jest to samo. Posiadam UPC od wielu lat a teraz zrobiła się tragedia NIE POLECAM.
    Kończę umowę z tym dziadostwem.
    Zaletyobecnie brak zalet
    Wadycały czas zrywa internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Olo / 2011-02-24 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Wawa od miesiaąca w UPC net i tv hd. TV ok natomiast net cóż......Ciągle awarie netu i to całymi dniami i jeszcze serwis bezczelnie odpisuje, że wina leży nie po ich stronie. Przyjeżdża technik i nie potrafi uruchomić usługi bo mają źle pokonfigurowane sieci .Rozbój w biały dzień nie wiem już jak z imi rozmaiwać. Ratunku!!! Pomocy!!! jakieś pomysły jak wybrnąć z tego bagna?
    ZaletyTV z dekoderem hd dziala ok
    WadyInternet po prostu go nie ma
    1 miesiąc
  • ~Olo / 2016-11-21 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam reklamacja trwa 30 dni a wydawało mi się że w Polsce 14 do tego przyszedł technik nie potrafiący usunąć usterki, wizyta takiego gościa płatna . Czas oczekiwania na zgłoszenie na info telefonicznym minimum 30 minut a w biurze obsługi abonenta w Warszawie 1,5 godziny ........nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyczas nerwy bark wsparcia technicznego brak TV analogowej a multi rom drogi
    2 lata
  • ~Opaws / 2019-03-21 12:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedyś bardzo fajnie działający internet, aktualnie jedno wielkie 0. Co chwila jakieś awarie, wieczorami problemy z ładowaniem sie stron czy filmów. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paula / 2023-10-17 15:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w upc to jakiś żart , router niby dobrze działa ale internet to koszmar …. Non stop brak zasięgu wi fi wolne…
    Obsługa klienta nic nie wie ….
  • ~Pawel / 2022-12-30 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes .
    ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zalet
    WadySamo dno wszystko źle działa ----
    MiejscowośćKielce
  • ~Pawel / 2023-04-17 22:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Generalnie to niezawodnie działa tylko wystawianie faktur częste braki internetu i tv, brak możliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji, rozmowa z botem i odtwarzanie w pętli informacji zdecydowanie nie polecam, lokalizacją Warszawa Mokotów
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016