Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2020-07-30 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie radzę.
    Padł mi internet. Nie mam jak tego zgłosić.
    Spędziłam długie godziny na linii telefonicznej, nataomiast nie zdołąłm się w ogóle do dzwonić.
    Brak możliwości napisania e-maila w tej sprawie - nie ma nigdzie podanego adresu e-mail.
    Czat nie działa, wszyscy operatorzy są zajęci - tak się wyświetla non stop.

    mojeupc - nie działa zapomniałam hasła, nie dostję zadnych wskazówek na maila do jego zresetowania; załozyłam nowe konto, ale nie mogę uzywac, bo moje dane są powiązane ze starym kontem, którego nie mogę odzyskać.
    widać, że mają klienta w tzw pewnym miejscu.

    W sobotę wybiorę się do BOK , aby zakończyć tą współpracę. czas najwyższy !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~upc_tragiczna_jakosc / 2020-07-29 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego dnia użytkowania internetu nie było prawie wcale, dalej średnio kilka razy w tygodniu były bardzo długie (ponad godzinne) przerwy w dostawie. Korzystam tylko dlatego, że nie ma w budynku innego dostawcy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-07-28 20:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Z usług UPC korzystam od ponad dwóch lat. Zakończenie umowy zbiegło się wraz z przeprowadzką. Profilaktycznie sprawdziłem czy pod nowym adresem jest możliwość zainstalowania internetu UPC - co potwierdził zarówno konsultant jak i funkcja na stronie internetowej (na bazie adresu można sprawdzić czy jest tam dostępny internet). Gdyby nie to umowa oczywiście nie zostałaby przedłużona, jednak wtedy jeszcze wierzyłem w rzetelność UPC.

    Gdy zjawił się technik okazało się, że nie można się podłączyć. Powodem był brak podstawowych elementów w skrzynce na klatce schodowej. Technik zgłosił problem i po kilku dniach (i telefonach - samodzielnie musiałem tłumaczyć o co chodziło gdyż notatka od technika była pobieżna i niezrozumiała) dostałem informację, iż wszystko jest gotowe i można wykonać instalację. Gdy ponownie zjawił się technik, okazało się iż stan skrzynki zupełnie się nie zmienił i dalej nie można z niej korzystać. Ponownie zostało stworzone zawiadomienie, tym razem opisane bardzo dokładnie zarówno ze strony technika jak i mojej... i nic. Telefony na infolinię na nic się nie zdały, zlecenie jest ciągle "w realizacji", żadnych konkretów, pomimo iż UPC ma zaznaczone w umowie dwudniowy termin realizacji przełączenia usługi, a jeśli nie jest to możliwe to jest zobowiązane podać termin wykonania. I na koniec HIT - Pani konsultantka po dosyć długim upraszaniu się (oczywiście z zachowaniem należytej kultury) o jakiekolwiek konkrety bądź przełączenie do kogoś bardziej zorientowanego (niestety przełożeni lub technicy bezpośrednio wykonujący instalację są niedostępni) przyznała iż trzeba czekać, ale jest szansa że ta instalacja w ogóle nie zostanie wykonana.
    Dodam iż pracuję zdalnie, przez UPC opóźniłem przeprowadzkę o trzy tygodnie. Niestety przesuwać dalej nie mogę i w tym tygodniu się przeprowadzam, a że nie mam internetu to zmuszony jestem wrócić do biura (to nic że COVID i pandemia a pracodawcy stają na głowie żeby się dało pracować zdalnie) bo... UPC mnie okłamało.

    Dlaczego na stronie internetowej UPC, a także przez konsultanta podawane są adresy pod którymi nie ma internetu? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego dostałem błędną informację, że braki w skrzynce zostały nadrobione i odpowiednio wyposażone? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego pomimo zapisów w umowie UPC nie jest w stanie podać mi terminu wykonania usługi? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    ZaletyPrzez dwa lata nie było większych problemów.
    WadyDezorientacja, brak informacji, łamanie umowy, wprowadzanie w błąd.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Map98 / 2020-07-26 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam korzystania z usług UPC, od dawna moja rodzina z nich korzysta, nie było żadnych problemów. Pojawiły się dopiero nie dawno, brak internetu prawie całodobowy od marca, z czego dostęp do internetu jest mi bardzo potrzebny ze względu na pracę. Po kontaktowaniu się z obsługą klienta jedyne, jakie można było uzyskać odpowiedzi to cały czas coś innego- uważam, że jest to brak szacunku w stosunku do klienta, aby takie rzeczy miały miejsce. Niby najlepsza firma z dostawą do internetu a wcale tego nie widać. Obsługa również w ogóle niepomocna cały czas mówiąca co innego i zmieniająca zdanie. Niestety, ale nie chcę być dużej klientką UPC. Gorąco nie polecam jej Państwu. Nikt nie traktuje w niej klientów poważnie. Zawiodłam się na nich, z przykrością muszę poinformować.
    ZaletyŻadne
    WadyCałodobowy brak internetu, zła obsługa klienta niepomagająca, wysokie ceny.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~michał / 2020-07-23 07:56
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam blokują ci internet bez przyczyny wezwania technika odwołują albo udają że nie było infolinia to strata czasu ustawiają twój numer pod automatyczną sekretarką z błędnymi informacjami-twój numer jest przekierowany na błędne połączenie i dzwonisz jak idiota cały dzień nie zobowizuja się do zapewnienia ci sieci według umowy, wpuszczają obce osoby do twojej sieci głównie hakerów i udają głupa ustawienia modemu zmieniają tak by nie wykrył żadnych błędów
    Zaletybrak
    Miejscowośćkraków
  • ~plkdybala / 2020-07-20 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    podczas transmisji na zywo ktora prowadze trace srednio 16000 klatek
    Zaletyczasami dziala
    Wadyza duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marrk / 2020-07-12 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawialem 2 razy w Katowicach i zadnego razu nie przyjechali! I nawet nie zatelefonowalu ze nie przejada! Nie polecam.
  • ~Janek / 2020-07-11 13:48
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet działa bardzo sprawnie, czasami zdarzy się awaria która jest naprawiana w tydzień.
    Co do telewizji nie mam zastrzeżeń.
    Dosyć dobry stosunek ceny do jakości.
    Jedyne co na minus to obsługa klienta i poziom wiedzy konsultantów
    ZaletyDobra cena
    Prędkość podobna do tej na umowie
    WadyZła obsługa klienta
    MiejscowośćChorzów
  • ~Marco / 2020-07-10 18:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Worry company ever never choose it I got the new modem doesn t connect to my work vpn in 15 Calls no one was able to help or find a solution tomorrow tech Will come in place and i m sure He Will not solve it so Will end i Will have to come back to 250 and in the positive case work from office 1 week before they install my old modem so piss off don t choose especialy if u dont speak polish good luck with comunication in polenglish
    ZaletyNo one
    WadyTerrible Costumer service
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stan / 2020-07-08 10:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Dobrej jakości decoder, odbiór TV oraz internetu bez problemów. W razie problemów - szybka i sprawna pomoc konsultantów. Polecam.
    Zaletyprodukty dobrej jakości
    Wadycena usług
    MiejscowośćLublin
  • ~ataner / 2020-07-02 11:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientem od ok. 1,5 miesiąca i od pierwszego dnia mam problem z internetem wifi, połączenia są zrywane z różną częstotliwością, czasami kilka na 1 godzinę, czasami 1 raz na ok. 1 godz. Problem bardzo uciążliwy. Dodam, że tego problemu nie miałam korzystając z usług innych operatorów na przestrzeni ok. 20 lat.
    Zgłaszany problem jest traktowany na zasadzie, zbywania klienta np. "zaraz sprawdzimy zdalnie, potem u nas wszystko jest OK.") a po prośbie aby przysłać serwis w celu zdiagnozowania problemu na umówiony termin nikt się nie pojawia, po ponownym telefonie dowaiaduję się, że wyznaczają kolejny termin dla serwisu za następne 3 dni.

    jestem bardzo zawiedziona, że zmieniłam operatora za namową znajomych !!!!!!!
    Zaletydodam, że z tv jestem zadowolona
    MiejscowośćGdańsk
  • ~wscieklaklientka / 2020-06-26 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet. Codziennie go nie ma prez kilka godzin. Problem do technikow zglaszany kilkukrotnie.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Kuba / 2020-06-24 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa kpina jaką widziałem. Od półtorej miesiąca nie potrafią wezwać montera do montażu internetu w mojej klatce schodowej. Dzwonią, życzą miłego weekendu, po czym później sami sobie zaprzeczają w przekazie informacji. Monter już 5 razy wysyłał mi smsa z informacja o zbliżającym si terminie montażu. Ostatni jego sms to że może się chwilkę spóźnić (spóźnienie trwa już ponad tydzień) radziłbym wysłać po niego jakiś patrol, lub ewentualnie rzadziej korzystać z kolei transsyberyjskiej. Aż boje się pomyśleć co by było gdyby faktycznie korzystał ich usług. DRAMAT
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bugiardo / 2020-06-22 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez około 10 lat było ok, do czasu zmiany adresu zamieszkania. Wtedy to udałem się do salonu UPC na ulicy Targowej w Warszawie. Miła Pani sprawdziła nowy adres stwierdzając iż można nań dokonać transferu usług, na co przystałem. Na następny dzień został umówiony monter, który niestety się nie pojawił, nie było też żadnej informacji w tej sprawie od UPC. Ponownie skontaktowałem się z UPC i znowu zlecono wizytę montera, który znowu się nie pojawił, bez żadnego wyjaśnienia ze strony UPC, ani przeprosin za marnowanie mojego czasu na bezczynne czekanie. Po kolejnych kontaktach z mojej strony udało mi się dowiedzieć, że instalacja w nowym miejscu zamieszkania jest nieskończona. Powiedziano mi iż administrator budynku ma się w tej sprawie skontaktować z UPC. W między czasie UPC zerwało umowe, obarczając mnie jej kosztami, za to że nie potrafili sie wywiązać z własnej propozycji transferu usług. Po 8 miesiacach dowiedziałem się iż jednak UPC wysłało maila do administratora w mojej sprawie ale nie otrzymało odpowiedzi. Nie udzielono mi odpowiedzi na pytanie na jaki adres wysłano przedmiotową wiadomość. Wyglada na to, ze wysłąno wiadomość do poprzedniego administratora a nie aktualnego który działa od początku 2019 roku. W tęgich umysłach pracowników UPC niestety nie zrodziła się myśl, aby mnie jako głównego zainteresowanego zapytać, z czego może wynikać milczenie ze strony administratora. Finał był taki, ze zaczęto mi grozić sądem i nasłano na mnie aroganckiego prawnika. Reasumując, totalna olewka względem wieloletniego klienta i brak elementarnego profesjonalizmu. Jak UPC chce pozyskać klienta lub go utrzymać, to jest w stanie klęknać na kolana w tym celu. Ale jeżeli pojawiają się problemy wymagające jakiego kolwiek wysiłku i myślenia, to się zlewa klienta i straszy sądem za własne błędy. DNO. "A ci Amerykanie… oni nie są wcale tacy źli. Oni napadną, a potem przeproszą." A mnie za ten cyrk i marnowanie czasu to nikt k***a nie przeprosił.
    ZaletyŁadne logo.
    WadyLekceważące podejscie do klienta i unikanie odpowiedzialności za własne błędy.
    MiejscowośćZąbki
  • ~Aga / 2020-06-17 13:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 3 lat nic nie robię tylko co 3-4 miesiące zgłaszam problemy techniczne. Już myśle o zmianie operatora! Naprawy trwają do 2 tygodni i są krótkotrwałe. Sprzęt chyba zbierany na złomowisku i składany na kolanie! Internet w UPC to totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadyJakość usługi i sprzętu
    MiejscowośćKraków
  • ~Ksenon / 2020-06-16 23:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Standardowo co chwilę problemy z połączeniem same z siebie restarty routera bez zapowiedzi firmy gdy występowały problemy z samym routerem firma wysyłała "fachowca" który dopiero po 4 wizycie naprawił problem tragedia odradzam
    WadyPrzerwy w dostawie
    Niezapowiedziane resety routera
    "Fachowcy"
    MiejscowośćMikołów
  • ~Agata / 2020-06-12 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał podłączyć internet między 19:00 a 21:00, czekałam, nikt się nie pojawił. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, pani mnie przełączyła do działu technicznego, gdzie czekałam 15 min na linii. Okazało się, że niestety ani ja nie mogę dostać nr do technika, ani nawet dział techniczny nie może się z nimi skontaktować (!) Technicy są najważniejsi w tej firmie i reszta jest zdana na ich łaskę i niełaskę. Dowiedziałam się tylko, że technik nie zostawił żadnej wiadomości, że np nikogo nie zastał w domu czy przyjdzie później. Nic, zero. Pan z działu technicznego polecił, żebym poczekała jeszcze 15min, jeśli coś ustalą to się że mną skontaktuja. Oczywiscie nikt nie zadzwonił. Jestem wściekła, straciłam mnóstwo czasu, obsługa klienta jest fatalna, bo nikt nic nie wie, mam ochotę już zerwać umowę.
    WadyObsługa klienta nie udziela pomocy. Brak kontaktu z technikami, nie wiadomo czy w ogóle się pojawią, jeśli nie to brak jakiejkolwiek informacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karolina / 2020-06-12 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Na początku rozpoczęcia umowy sprzęt działa doskonale. Po jakimś czasie sprzęt robi się wadliwy. Wi- fi cały czas się zacina. Pomoc techniczna reaguje bardzo wolno. Niby pracują do 21:00, ale jednak na pomoc techniczna czeka się nawet kilka dni.
  • ~zaq12w / 2020-06-12 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W marcu 2020 zaczely sie problemy z Internetem UPC. Kontakt z UPC jak zwykle zakonczony sukcesem konsultanta ktory nie znalazl problemow. Kolejne kilka telefonow, rozni konsultanci no i znalezli - trzeba wymienic modem bo "sie juz konczy". Nie pytajcie mnie co znaczy "konczacy sie modem" bo pomimo ze jestem z branzy IT sam nie wiem. W kazdym razie zgodzilem sie na wymiane i teraz zaczely sie schody. Jest marzec 2020 czyli wirus/lockdown itd. technik nie moze przyjechac i nie wiadomo kiedy bedzie mogl. Ale jest dla mnie rozwiazanie jesli podpisze nowa umowe na 24 miesiace technik pojawi sie nastepnego dnia roboczego. Czy to nie jest proba naciagniecia klienta? Jesli to nie jest proba naciagniecia klienta to nie wiem co nia jest. Umowy nie podpisalem a technik wymienil modem w maju (!) 2 miesiace od zgloszenia. Problem wydawal sie rozwiazany przez jakies dwa tygodnie ale rozlaczenia wrocily. Liczne kontakty z infolinia zakladane tickety, reklamacje nie przyniosly skutku. Totalne olewanie klienta - mozna sobie dzwonic na infolinie zakladac tickety, skladac reklamacje a oni to odrazu zamykaja. Odpowiedzi nie dostalem na zadna z nich. Skladam rezygnacje, nie wiem czy u konkurencji bedzie lepiej ale chociaz sprawdze. Tutaj jestem bezsilny.
    ZaletyNa samym poczatku jak podpisalismy umowe 2 lata temu dzialalo dobrze. Teraz sa problemy z ktorymi nie potrafia sobie poradzic.
    WadyObsluga klienta praktycznie nie istnieje. Nie tylko w niczym nie pomoga ale rowniez staraja sie naciagnac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2020-06-09 21:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę co miesiąc prawie 200 zł tylko bo obowiązuje mnie umowa. Z niecierpliwością odliczam do jej końca. Połowa kanałów po prostu albo nie odbiera (czarny ekran) albo tak zacina, że nie idzie oglądać. W tym dodatkowe kanały takie jak HBO. Dzwoniłam do nich kilka razy, za każdym razem była ta sama odpowiedź - nie mają zezwolenia w spółdzielni mieszkaniowej na naprawę kabli. To trwa już półtora roku. Jeszcze pół roku umowy i uciekam od nich.... ŻENADA!!!!
    MiejscowośćMarki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017