Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Shadou / 2020-11-08 23:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam w Warszawie, posiadam internet UPC od kilku lat, średnio raz na miesiąc notuję rozłączenie, pewnie z powodu przerwy technicznej, na około 2 minuty. Początkowo miałem 150 mb, potem 250 mb i teraz 300 mb/s. Mało korzystam z wi-fi, ale mój współlokator, który korzystał non stop, nie narzekał wcale. Kabel mi przeciągnęli po pokoju jak chciałem, dziura w ścianie tam gdzie chciałem, na życzenie technik zostawił dłuższy kabel, nic nie musiałem płacić za podłączenie. Płacę 60zł na miesiąc, mam do tego jeszcze modem TV. Przed zmianą z 250 mb/s na 300 mb nie miałem TV i płaciłem 70zł/msc, ale wynegocjowałem lepszą umowę. Ogólnie najważniejsza jest dla mnie bezawaryjność i dobre połączenie, dlatego też nie zamieniłbym tego dostawcy na innego, bo można z nimi negocjować. Niestety trzeba negocjować umowę kiedy się kończy w taki sposób, że nie przedłużasz umowy, oni dzwonią z działu utrzymania klienta i wtedy negocjujesz. Ja po pierwszym telefonie nie byłem usatysfakcjonowany zaproponowanymi warunkami, po drugim było lepiej, ale po trzecim już mogłem przyjąć warunki. Tylko ciężko coś ugrać jak nie przystąpisz na np. 2 lata umowy.
    ZaletyBardzo rzadkie awarie, można negocjować umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-11-08 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    od 5 mies mam abonament i juz 6 razy wzywalem serwisanta, brak neta, brak tv-programy znikaja. wizyty serwisanta nie wiele daja, problemy wracaja , kolobrzeg- swiatlowod nowa instalacja a problemy caly czaas, wymieniony 2 ruter i tez te same problemy. Nie polecam. szkoda bylo rezygnpowac z orange a co gawexu nie ma nawet porownania, niestety tu nie ma gawexu.
    Wadybrak internetu, czesto neta poprostu nie ma, brak tv-znikaja programy. od 5 mies abonament-6 interwncji w sprawie braku neta i tv, porażka
    Miejscowośćkołobrzeg
  • ~Pan B / 2020-11-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet kilka razy dziennie się rozłącza, dekoder to stary złom który nie działa prawidłowo razem z dzisiejszymi telewizorami, wi-fi z modemu to żart i w drugim pokoju ledwo łapie a jakikolwiek kontakt z pomocą techniczną to żart, na wiadomości nie odpisują, czat nie działa. Ich strona jest nieintuicyjna i denerwująca.

    ODRADZAM 0/10 WSZYSTKO BYLE NIE UPC, Z UTĘSKNIENIEM CZEKAM DO KOŃCA UMOWY I ŻAŁUJE ŻE WPAKOWAŁEM SIĘ W KORZYSTANIE Z ICH PSEUDOUSŁUG
    ZaletyNic
    WadyTo że istnieją
    MiejscowośćSzczecin
  • ~jerzy / 2020-10-31 21:07
    Ocena: 1.50 / 5
    absolutnie zgadzam się z opinią wyrazona przez KAR-9. rOZWIĄZANIE UMOWY Z upc TO DROGA PRZEZ MĘKĘ.Panowie z
    BOK oraz infolinii robią wszystko co tylko mozliwe , zeby dezinformowac klienta. pomoc z ich strony zadna
    WadyGangsterstwo finansowe, ich celem jest jak najwięcej wyciągnać kasy z klienta,który nie jest dla nich partnerem lecz frajerem do złupienia.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kar_9 / 2020-10-30 23:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści, co innego informują na infolinii, niż jest w rzeczywistości. Zrezygnowanie z ich usług jest wręcz wykańczające. Porażka, juz nigdy nic od nich nie zamówię. Powinien zając się nimi UOKiK.
    Wadyoszustwa przy rezygnacji z usług
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2020-10-26 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku występuje problem z wysokimi skokami pingu do routera. Po wifi jest seria 2-5 ms a co 30-60sekund skacze do 400-700ms. Reset routera nic nie pomógł. Zdalny reset po kontakcie z obsługą techniczną też nic. Router był wymieniony i to samo. Pierwszych dwóch techników zachowało się skandalicznie. Ich wizyta trwała niecałe 2 minuty. Pierwszy stwierdził, że problemu nie ma bez sprawdzenia pingu tylko sprawdził, że prędkość się zgadza i poszedł. Kolejny technik wymienił router i nawet nie poczekał czy się wszystko poprawnie załaduje tylko jak zobaczył, że się świeci to poszedł. Trzeci technik starał się coś zdziałać, bo wykazałem w badaniu pingu po kablu i wifi skoki. Po wifi od 400 do 700 gdzie bywały przypadki skoku do 1400. Po kablu 60-140ms skoki. Jakakolwiek transmisja na żywo jest niemożliwa do oglądania ze względu na przerwania. Parę razy konsultant próbował mi wmówić że mam wysoki ping do routera bo mają awarię sieci... Ostatecznie wykonałem ponad 20 telefonów 4 wizyty technika i dostałem propozycję jeszcze jednej wizyty technika, ale od 2 miesięcy nie otrzymałem żadnej informacji. Jakakolwiek transmisja na żywo musi być oglądana na pakiecie z telefonu. Dodatkowo router potrafi się sam wyłączyć co 5-10dni i nieprawidłowo raportuje urządzenia w sieci np. wskazuje, że mój telefon jest połączony po kablu
    Zaletycena
    Wadybrak poprawnego wparcia technicznego
    MiejscowośćKraków
  • ~mgikfdh / 2020-10-26 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    router zacinał się regularnie pozbawiając mnie internetu na parę dni, 2 tygodnie przed końcem umowy nie miałem już w ogóle internetu za którego regularnie płaciłem, nie polecam
    Wadyrouter zacinał się regularnie pozbawiając mnie internetu na parę dni, 2 tygodnie przed końcem umowy nie miałem już w ogóle internetu za którego regularnie płaciłem, nie polecam
    Miejscowośćkraków
  • ~Rozgoryczony 1 / 2020-10-25 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
    Nie polecam mimo iż jestem ładnych parę lat u nich
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~mk / 2020-10-23 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Internetu przeważnie nigdy nie ma. Naprawdę ostrzegam przed podpisaniem umowy. Dodzwonić się do biura obsługi klienta to cud.
    ZaletyBrak
    Wady Internet widmo. Musisz za niego płacić ale praktycznie go nie ma.
    MiejscowośćLublin
  • ~dot / 2020-10-22 16:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli już działa to jest ok. Problem w tym, że częściej nie działa niż działa.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2020-10-17 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojemu bardzo staremu i bardzo choremu Ojcu, który nie wie, nawet co to Internet, wciśnięto najdroższy możliwy pakiet z dekoderem z nagrywarką i kolekcją płatnych kanałów. To są praktyki skandaliczne i nieetyczne. To powinno być karane, to są praktyki w stylu przekrętu na wnuczka. I najlepiej bronić sie pazurami przed kontaktem, żeby złożyć reklamację, trzeba to zrobić przez formularz kontaktu a w tym celu, trzeba mieć konto. Nie można po prostu wysłać maila. Ojciec chce zrezygnować nieuczciwej, kłamliwej oferty od zaraz. Oczywiście przełączenie do działu rezygnacji to czekanie 20 mi i nic, bo to są techniki zniechęcania klienta. TO JEST SKANDAL i żerowanie na starości i demencji!
    MiejscowośćKraków
  • ~Karol / 2020-10-16 16:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Router co kilkanaście dni nie łączy się. Przez pół roku walczyłem z tym - w końcu przyjechał jakiś mądry goś i ogarnąl. ODRADZAM UPC. Jak dla mnie się nie opłaca
    ZaletyJak kupisz SLA to jakoś to się trzyma kupy. Inaczej nie ma sensu
    WadyDrogo, zła obsługa klienta, handlowcy tylko mają na celu przedłużenie umowy - kiepskie ofetty dla stałych klientaów.
  • ~Magda M / 2020-10-15 17:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłam najszybszy 1Gb/s . Test na na stronie UPC pokazuje ok 880 mbps (no i ok)
    Najciekawsze jest jednak to, że wszystkie inne strony z testami predkości, oraz połaczenie z różnymi serwerami, to predkość rzeczywista max 350mbps.
    Coś tu mocno "śmierdzi" ... sprawdzcie jak ta sprawa wygląda u was i napiszcie.
    To oczywiste że na ich stronie bedzie blisko 1Gb/s w koncu testuje ich produkt.
    Ale czy to możliwe że wszyscy "inni" kłamią ? :)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~246 / 2020-09-26 14:41
    Ocena: 1.50 / 5
    "500mb/s", a w rzeczywistości mniej niż 5mb/s. Aby dodzwonić się do obsługi, najpierw trzeba znaleźć ukryty nie wiadomo gdzie numer, i potem czekać wieki aż konsultant odbierze. Połączenie Internetu i telewizji w jednym to okropny pomysł, ze względu na niższe osiągi oraz częste przegrzewanie się Horizona. Okropnie wysoki ping oraz częste problemy.
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:15
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie mogę narzekać ! Zawsze wszystko śmiga jak należy i nawet modem za darmo wymienili i bez dodatkowych kosztów zwiększyli prędkość.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maciej / 2020-09-23 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostałem oszukany ponieważ miałem mieć doprowadzony światłowód do mojego domu a została podłączona zwykła kablówka. Nawet sam instalator przyznał że nie jest to światłowód tylko zwykła kablówka. Internet miał działać z prędkością 1000Mb/s jeżeli chodzi o download i 60Mb/s jeżeli chodzi o upload. A działa z prędkością 100Mb/s download i 10Mb/s upload. Ta sprawa kwalifikuje się do UOKIK'u. Jest to niedopuszczalne żeby taka firma jak UPC się tak zachowywała.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman / 2020-09-17 09:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem bardzo zły a tak po prostu wściekły .Wiffi nie działa tak jak oczekuje się przy takim transferze danych,przez kabel również porażka.Wytrzymam Jeszcze rok z tym i w tym abonamencie później zamykam z UPC współpracę.
    ZaletyGrzecznie i bez stanowiska konsultacje można przeprowadzić
    WadyBrak prawidłowej realizacji zamówienia internetu w Wiffi i po kablu.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Aaabbcc / 2020-09-15 17:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta w UPC to jedna wielka porażka.. obiecują miesiącami naprawienie szkody i jak zwykle zero kontaktu.. osoby pracujące na infolinii niekompetentne, cała firma porażka, nie wspominając o monterach.. co do działania internetu to tez pozostawia wiele do życzenia ..
    WadyObsługa klienta
    Słaby zasięg
    MiejscowośćWarszawa
  • ~klient / 2020-09-15 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    w głowie się nie mieści jakie tępaki tam pracują, po śmierci osoby nie da się wyrejestrować bez numeru klienta- debilstwo
  • ~Michał / 2020-09-13 11:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem u nich qpe lat, odkąd się przeprowadziłem zaczął się cyrk jak u "Barei"
    Zwiększyłem neta do 1000mb/s , po zmanie routera na connet boxa , wifi spadło o 60%, i nic z tym nie zrobią twierdząc że w umowie są prędkości "do", i nie szkodzi że na starym routerze do 500 mb miałem osiągi 3 razy lepsze . Firma zewnętrzna która świadczy usługi dla upc w krakowie w zakresie instalacji to klauny i krętacze.Miałem dwa razy umówioną instalacje i dwa razy instalator nie przyszedł bez jakiegokolwiek kontaktu. Ciągłe telefony i reklamacje do obsługi klienta nic poza zapewnieniami. Za lepszę ofertę Netia chce 100 pln net 1gb/s + tel + multiroom + hbo, Upc za to samo chce 150pln, i jeszcze nie mogą dojechać by zainstalować KPINA!!!
    ZaletyNet , ale tylko po KABLU
    WadyWifi tragedia, obsługa klienta masakra, instalatorzy mega masakra
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017