NIE POLECAM Brak profesjonalizmu wobec klienta, częste awarie, długi termin oczekiwania technika, technik na awarie przychodzi bez podstawowych narzędzi, kontakt z infolinią bardzo trudny
Zaletynie ma
Wadyawarie, trudny kontakt infolinią
Miejscowośćkraków
~Norbert / 2020-12-07 22:19
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa dno. NIE MOZNA SIE DODZWONIĆ. ANJAK SIE DODZWOJIE TO POZIOM POJIŻEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
ZaletyBrak
WadyObsługa, brak kompetentnych pracownikow.
MiejscowośćWarszawa
~Pastor / 2020-12-07 12:37
Ocena: 1.75 / 5
UPC- krótko chamska obsługa klienta, ograniczenia szybkości nawet gdy płacisz bez podania przyczyn,wyłudzanie pieniędzy za usługi po kilka razy za tę samą.
Zaletybrak
Wadywadą jest że taka firma istnieje
MiejscowośćCzęstochowa
~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
Ocena: 3.00 / 5
Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc.
ZaletyBrak
WadyBrak zakonkraktowanej usługi
MiejscowośćSzczecin
~MR / 2020-12-02 20:21
Ocena: 2.33 / 5
Jestem nowym klientem. Już chcę zakńczyć umowę. Rwie film i Cyfrowy Polsat. Słaby zasięg wi-fi. PIerwsza firma od 20 lat- po lokalnej, małej i porażka. NIe polecam.
MiejscowośćTrzebień koło Bolesławca
~Stanislaw / 2020-12-01 00:02
Ocena: 1.00 / 5
wszystko dobrze jak sie placi i krzysta z uslugi.Ja w swoim biurze zakonczylem dzialalnosc,rozwiazalem umowe po ok.10 latach.Odeslalem ruter,ktory mialem zainstalowany.
Obecnie otrzymuje nakaz zaplaty za ruter wyskosci370 zl,bo ustalono ze ruter posiada inny numer
i typ.Mialem trzy przeprowadzki i serwisanci podlaczali ruter, ja jedynie sprawdzalem, czy
internet dziala. Moze ich manipulacje? Chcialem zaznaczyc ,ze nie rozumie ze po tylu latach oplacania na koniec tak traktuje sie juz bylego klijenta
~Agnieszka / 2020-11-30 19:44
Ocena: 1.25 / 5
Ciekawie dbają o nowych klientów. Osoba, która miała mi podłączyć modem nie przyjechała, nie da sie połączyć z nikim z infolni, a ja nawet jeszcze nie podpisałam umowy... no i raczej nie podpisze.
~Przemo / 2020-11-27 20:08
Ocena: 1.75 / 5
Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości od 60 do 90 dramat.
ZaletyBrak
WadyWolny internet
MiejscowośćGostyń
~aidmsjk / 2020-11-27 11:11
Ocena: 1.00 / 5
kur3stwo i to jeb4ne internet działa jakby chciał a nie mógł, mam po 1238123123 pingu w kazdej pi3rdolonej grze ten internet jest do wypierd0lenia i jeszcze za zerwanie umowy trzeba oszustą jeb4nym płacić miało być 500mb/s a jest 0,34kbs pozdrawiam i nie polecam
Zaletynie działa po prostu nie działa
Wadyinternet jest niedziałający i tyle
MiejscowośćWodzisław Śląski
~Kasia K / 2020-11-25 09:57
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra obsługa klienta. Pan Piotr Gil jest kompetentną i kontaktowną osobą. Jasno i zrozumiale przedstawił propozycję nowej oferty. Jestem zadowolona z nowego, zwiększonego pakietu - zarówno z Internetu, jak i telewizji. Cena nie jest zbyt wygórowana. Wszystko przebiega bez zakłóceń, nie mam problemów z połączeniem.
Zaletybardzo dobra obsługa ze strony konsultanta P. Gila
Wadybrak
MiejscowośćKielce
~Robert / 2020-11-24 16:03
Ocena: 2.25 / 5
Masakra odkąd zmieniłem modem na 1 giga nic nie działa. Internet bardzo zaniżony i niestabilny i informacja ze ciagle trwają naprawy które są codziennie przedłużane. Porażka jakaś zeby przez kilkanaście dni nie umieć naprawić usterki. Technik nieuprzejmy na sile chce udowodnić ze wszystko jest ok jak nie jest. Jestem maksymalnie zawiedziony
MiejscowośćZąbki
~Emilia / 2020-11-24 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Na początku listopada 2020 zamówiłam internet z UPC w pakiecie z przeniesieniem dotychczasowego numeru do UPC. Technik, który dokonał instalacji nie miał dużej wiedzy i nie umiał odpowiedzieć na moje pytania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła mi wiadomość, że wniosek jest niekompletny, przeniesienie numeru jest niemożliwe i powinnam zadzwonić na infolinię. POWODZENIA - czas oczekiwania to ponad 15min. Po kilku nieudanych próbach, dostałam w koncu informację, że chodzi o szczegół związany z wymówieniem umowy u mojego dotychczasowego operatora - mój telefon jest na kartę = nie ma umowy. Konsultant poinformował mnie, że nic nie da się z tym zrobić i powinnam udać się do salonu.
Poszłam do salonu, których wbrew pozorom nie jest wiele i trzeba poświęcić na to dodatkowy czas. Pani bardzo miła, zmieniła wniosek "teraz wszystko jest w porządku, proszę oczekiwać wiadomości o zmianie numeru". Minęły 3 dni, a ja znowu dostaję wiadomość, że wniosek jest niekompletny (!!!!!!). Po wielu nieudanych próbach połączenia się z konsultantem od nowa i po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania na połączenie dowiedziałam się tym razem, że we wniosku nie został zaznaczony czas w jakim bym chciała, żeby numer został przeniesiony (czy natychmiastowo, czy może w ciągu 3 dni. POWAŻNIE?!?!?!?). Następnie dowiedziałam się, że nie ma opcji zrobienia tego przez internet, ani telefonicznie i muszę znowu osobiście pójść do jednego z biur - 'nie mam da Pani dobrej wiadomości ... życzę miłego dnia". No fajnie.
Dlaczego w 2020r i w dobie pandemii, i jako firma oferująca usługi internetowe, każecie ludziom tracić czas na pójście do stacjonarnych placówek? Dlaczego spośród tylu opcji i zakładek na oficjalnej stronie UPC nie ma możliwości zarządzania kontem i DLACZEGO zmniejszyliście liczbę konsultantów, skoro Internet/Telewizja/Telefon, to usługi jeszcze bardziej popularne niż dotychczas??? Jeśli chodzi o elastyczność, to jest ona na bardzo niskim poziomie, zwłaszcza że temat naprawdę jest błahy i łatwy do rozwiązania.
~Agata / 2020-11-23 23:00
Ocena: 1.25 / 5
Internet ciągle przerywa, nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby choć jednej przerwy w jego dostawie. Cały czas są braki internetu, zdążają się kilkudniowe (np. dziś minęły równo 3 dni) . Codziennie rano przed pracą zjada mnie stres, bo nie wiem czy łaskawie będzie dziś działał internet czy nie? Pracownicy obsługi klienta jedyne co robią, to każą resetować modem, żeby mieć święty spokój, mają gdzieś, że zrobienie tego po raz 15 nie pomoże, byle by mieć święty spokój. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług upc.
ZaletyBrak
WadyBRAK INTERNETU
MiejscowośćKielce
~Lucek / 2020-11-18 18:19
Ocena: 2.00 / 5
Więc ,też dodam swoje trzy grosze ostrzegam nowych klientów omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Pierwsza sprawa nie wiem jak w innych miastach ,ale w Warszawie obsługa klienta to jakiś żart jakiś miesiąc ,półtorej miesiąca temu dzowniłem na infolinię zmieniając numer dowodu osobistego z powodu zmiany na nowy przy okazji zapytałem się z ,którym dniem kończy mi się umowa. Okazało się ,że umowa kończy się z dniem 13.11.2020 inne firmy potrafią trzy miesiące wcześniej wydzwaniać i pytać się o nową umowę a tu nic . Dzień 13.11.2020 opłacam rachunek a tu zero kontaktu ze strony firmy ,na infolinii zero chęci przedłużenia umowy reakcja jak by się nic nie stało i tak bym został oszukany i płacił dalej ten sam plan taryfowy nie ukrywam przez moje niedbalstwo co nie zmienia faktu ,że takie zachowanie firmy jest nie dopuszczalne . Z ciekawości spojrzałem na ofertę dla nowych klientów i to jest kpina zważywszy ,że używam tylko internetu w cenie 68 zł nowy klient ma 750 mb ja 300b . Co do jakości usług internet dobrze działał a gram pc ,konsola , VOD choć czasem zdarzały się spadki fbs ,czy też zrywało mi internet. Nie polecam jeszcze raz cieszę się ,że uciekam do konkurencji.
ZaletyDobry internet
WadyKontakt z klientem to kpina
Czasem uciążliwe przerwy techniczne
MiejscowośćWarszawa
~Dariusza / 2020-11-18 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt tragedia dzwonie kilka razy miałem dostać dodatkowy dekoder zero odzewu a rachunek musze płacić
ZaletyBrka
WadyOlewają klienta
MiejscowośćWroclaw
~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Witam
muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )
porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((
Zaletybrak
Wadyjeszcze w dodatku non stop przerywa
MiejscowośćBolesławiec
~Damian / 2020-11-17 08:46
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od 3 miesięcy. Kijowa obsługa. Jak ktoś lubi się męczyć polecam. Jak ktoś szuka kogoś rzetelnego odradzam!
ZaletyBRAK!!!!
WadyWszystko co możliwe!!!
MiejscowośćKatowice
~Pan który jest oszukiwany przez Upc / 2020-11-16 22:04
Ocena: 1.25 / 5
Józefosław k/Warszawy.Brak usług od 12/11/20.Początkowo problem miał zostać rozwiązany 13/11/20 do 16.00.Jaka jest odpowiedz -nie został i niewiadomo kiedy zostanie rozwiązany .Pół Jozefoslawia bez usług na co UPC pracujemy nad rozwiązaniem awarii.Tylko jest jeden problem jestem na miejscu awarii i nikogo nie widzę .Drogie UPC dlaczego oszukujecie oraz kłamiecie abonentów ?Ludzie zostali zmuszeni pracować z domów ,dzieci zdalna nauka a Upc ma to to w d....e.za nic nie macie abonentów byle aby podpisali umowę płacili rachunki to jest poważne !!!
Brak kontaktu z działem technicznym powołujecie się na COVID to zrozumcie ze z naszych rachunków żyjecie .itd
Podany termin naprawy 18/11/20czyli 7 dni brak usług
Pozew zbiorowy to mało -UOiK,NIK,prokuratura powinna wami się zająć i liczę ze tak się stanie.
Upc to DRAMAT oraz wielkie OSZUSTWO!!!
ZaletyTakich nie widzę
WadyBOA
Internet
Częste problemy techniczne z Tv pikselowanie
MiejscowośćJózefosław
~Piesuu / 2020-11-16 14:35
Ocena: 2.00 / 5
Upc to internet dla ludzi którzy nie kozystają z niego za duzo.Często się sam z siebie rozlącza z urządzenia i jest duzy spadek pingu.
ZaletyNIe mam pojęcia czy jakieś są
Wady-internet się sam rozącza
-duży ping i lagi
-słaby zasięg
MiejscowośćGdańsk
~Bobrzanin / 2020-11-16 13:51
Ocena: 2.50 / 5
Witam z miasta Bolesławiec
ostatnio z sygnałem UPC to walka o przetrwanie, zrywa co kilka minut już od kilku miesięcy, od kiedy UPC przejęło wcześniejszego dostawcę AzartSat to szału nie ma, zasłaniają się awarią, rozumiem raz może raz na rok ale non-stop to przesada, mam UPC w domu i w firmie ten sam efekt :-((( porażka jak dla mnie
Zaletynic nie wyróżnia od konkurencji czyli zalet brak