Miejscowośćwarszawa
strona 76 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~sin / 2021-01-30 00:58Ocena: 1.50 / 5
Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno. -
-
~jan / 2021-01-27 21:42Ocena: 3.25 / 5
Zazwyczaj z predkości 300 Mb/s jest 40 - 50 Mb/s wszystko w tym temacie ciekawe czy produkt jest zgodny z umową. Zaznaczam , że nie ma możliwości podłączenia kabla. ZaletyObsługa, niezawodność (dostęp do internetu) - brak uwagWadypredkość zazwyczaj 40 - 50 Mb/s a umowa podpisana na 300 Mb/s to daje niespełna 20%MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~upcdosmieci / 2021-01-27 18:58Ocena: 1.00 / 5
Żarty sobie robią.
Internet po raz 4 sie rozkraczył w ciagu 2 miesiecy, powoduje to to że mam wyższe oplaty bo korzystam wtedy z pakietu z komórki, ktorego nie ma nieskonczonosc, zazwyczaj potem chodze kilka dni bez interentu w telefonie, bo sie wyczerpał, po kontakcie miał być wysłany technik - odwolali dzien pozniej bo stwierdzili ze wszystko jest wporzadku i internet działa, a prawda jest taka ze rozlacza sie lub wcale nie dziala co godzine. Kpina a nie usługaZaletynicWadywszystko
wolny
drogoMiejscowośćkraków -
~abcdefg / 2021-01-25 16:00Ocena: 2.00 / 5
Używam UPC internet od ponad półtora roku i zdecydowanie nie polecam. Internet jest powolny strony ładują się minutami a centrum obsługi klienta twierdzi że wszystko jest okej. Nie da się grać w gry online ponieważ jest za duże opóźnienie. Zdecydowanie nie polecam ZaletybrakWadyPowolne działanie internetu
Duże opóźnienie w grachMiejscowośćKalisz -
~virescens / 2021-01-25 10:22Ocena: 1.75 / 5
Fatalny interfejs www.
Zawsze miałem problemy żeby się do nich zalogować żeby pobrać FV i zapłacić.
Przez 5 lat nic sie w tej dziedzinie nie zmieniło.MiejscowośćWarszawa -
~Arek / 2021-01-23 20:10Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze ZaletyBrak zaletWadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!MiejscowośćBydgoszcz -
~Kasia / 2021-01-23 16:03Ocena: 1.00 / 5
A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.
NIEEEE POLECAM!MiejscowośćNowa Sól -
~Kasia / 2021-01-23 15:59Ocena: 1.50 / 5
Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.ZaletyŻadneWadyCena
Jakość usługMiejscowośćNowa Sól -
-
~Bartek / 2021-01-21 20:06Ocena: 2.00 / 5
Jedyne co jest na dobrym poziomie w tej firmie to obsługa klienta. MiejscowośćKraków -
~Wiktoria / 2021-01-20 10:23Ocena: 2.25 / 5
Pięć razy trzeba było rozmawiać z konsultantem, aby czegokolwiek się dowiedzieć. Za każdym razem otrzymywaliśmy tę samą informację, że do pięciu dni ktoś oddzwoni do nas z informacją zwrotną. Lekceważące podejście do stałych klientów i niespójne informacje. Najpierw poinformowano nas, że internet będzie można podłączyć za dodatkową opłatą, a następnie okazuje się, że taka usługa nie może zostać zrealizowana. Co konsultant inna opinia. ZaletyPopularność usługiMiejscowośćChorzów -
~Mix / 2021-01-19 10:09Ocena: 1.50 / 5
kompletna porażka, nie wywiązują się z warunków umowy, konsultanci nie wywiązują się z reklamacji, częste awarie MiejscowośćCzeladź -
~yan / 2021-01-15 13:50Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy możliwy dostawca internetu, oszuści, bez zasad i honoru ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSosnowiec -
~Rafał / 2021-01-13 18:53Ocena: 1.00 / 5
przy wykupionej predkosci 1 gb mam na wifi 70 mb dostawca twierdzi ze nie obiecywal predkosci na wifi i nie chce wymienic routera MiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2021-01-12 00:26Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału. Zaletymiła obsługa w informacji.WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
Zawieszanie się WiFi.MiejscowośćBieruń -
~PaK / 2021-01-11 12:49Ocena: 3.75 / 5
W dziale obsługa klienta powinno być zero ale nie da się niżej niż 1. Gdyby nie było obsługi klienta sytuacja byłaby o wiele lepsza niż gdy jest na obecnym poziomie. Parametry i niezawodność bardzo wysokie. Cały efekt psuje dział kontaktu z klientem, który robi wszystko aby nie dalo się z nim skontaktować.. ZaletyPonad 10 lat użytkowania, w tym czasie 1 dzień z problemami (zapowiedziane prace techniczne)WadyBiuro obsługi klienta - powinno się nazywać Dział bezkontaktowego ignorowania klienta - zgodnie z tym jak działa.MiejscowośćKraków -
~Nick Taki o / 2021-01-10 19:20Ocena: 1.00 / 5
Internet to najgorsze co może być w abonamencie jest gwarantowane 200mb po czym średnia szybkość to około 10. Pozatym internet wyrzuca regularnie co 2-3 godziny od 4 miesiecy. ZaletyNie maWadyPrędkość,przekłamane prędkości w ofercie, przeciązeniaMiejscowośćZielona Góra -
-
~Viki / 2021-01-07 18:26Ocena: 2.25 / 5
Szybko działają tylko w momencie, kiedy chcą ci zaoferować nowy produkt. Spróbuj się do nich dodzwonić - niemożliwe. Usiłowałam częściowo rozwiązać umowę to tak lawirują i wyliczają termin, że jest to możliwe po 1,5 miesiącu. Czekam na końcowy termin umowy. ZaletybrakWadybez likuMiejscowośćSzczecin -
~BerdAtrt / 2021-01-06 22:44Ocena: 1.25 / 5
Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką bezczelnością ze strony montera. Nie dość, że nie przyjechał w określonych godzinach, tylko spóźnił się ponad godzinę, to w momencie, gdy miał poczekać 2 min żeby ochroniarz mógł otrzymać odpowiednie klucze, stwierdził, że nie ma czasu i odjechał (wcześniej zdążył na krzyczeć na ochroniarza). Przez tą osobę nie mieliśmy możliwości swobodnej pracy (praca zdalna) i byliśmy zmuszeni korzystać z innego źródła internetu, który nie był w stanie sprostać zadaniu. MiejscowośćWrocław -
~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42Ocena: 4.50 / 5
Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą. Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.MiejscowośćWarszawa -
~Damian / 2020-12-31 00:15Ocena: 1.00 / 5
Firma nie uprzedza swoich klientów o przerwach w dostępie do internetu. Trzeba dzwonić do nich na infolinię by się czegokolwiek dowiedzieć. Reklamację przyjęli dopiero po 2 tygodniach od jej złożenia. Jest teraz cały czas problem z internetem, który kilka dni temu miał być już rozwiązany. Nie polecam nikomu. MiejscowośćWarszawa
strona 76 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
