Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału. Zaletymiła obsługa w informacji.
WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
Zawieszanie się WiFi.
MiejscowośćBieruń