Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marian /2781015 / 2021-02-04 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Mając już umowę na czas nieokreślony,dałem się wymanewrować konsultantowi.Teraz mam umowę dwuletnią i za taką samą usługę będę płacił 11 zł więcej.Mimo że ceny mają wysokie to jeszcze manipulują faktami.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~camper / 2021-02-04 14:58
    Ocena: 3.75 / 5
    Korzystam z ich internetu (centrum Krakowa) - jestem zadowolony, szybko i bez problemów. Jeśli chodzi o obsługę klienta, rozmowę z konsultantem to ruletka - jedni konsultanci są ok, wszystko sprawnie można załatwić.. ale też można trafić na takich gdzie na początku powinieneś przeprosić, że w ogóle dzwonisz... a jak nie chcesz zgodzić się od razu na następną umowę, którą Ci próbują wcisnąć, a prosisz o informacjeszczegóły to od razu traktują Cię z buta i rozłączają..
    Zaletyszybki Internet, bez problemowe łącze
    Wadypoziom obsługi w call center to ruletka
    MiejscowośćKraków
  • ~Ryszard / 2021-02-03 16:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
    Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
    Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
    Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
    W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:

    Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
    Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.

    Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
    Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.

    Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.

    Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
    Pozdrawiam
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomasz / 2021-02-02 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    7 dni naprawiają łącze! Transfer jest albo i nie! Dramat!
    ZaletyBrak
    Wadysame
    MiejscowośćWrocłąw
  • ~KacperS / 2021-01-31 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny nikomu nie polecam brać od tego dostawcy internetu, pieniądze wyrzucone w błoto
    Zaletyżadne
    Wadywszytko
    MiejscowośćKielce
  • ~Black / 2021-01-31 03:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet z tej "firmy" to coraz większe dno, dla nowych klientów z początku wszystko ok, ale dla tych co są z nimi od jakiegoś czasu to porażka, albo zaniżają transfer albo w ogóle przez jakiś czas nie można się połączyć. Kiedyś może i bym polecił, na chwilę obecną omijać z daleka.
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    Wadymodem, obsługa starszych klientów, coraz gorsza jakość usług.
    MiejscowośćCiechanów
  • ~sin / 2021-01-30 00:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~jan / 2021-01-27 21:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Zazwyczaj z predkości 300 Mb/s jest 40 - 50 Mb/s wszystko w tym temacie ciekawe czy produkt jest zgodny z umową. Zaznaczam , że nie ma możliwości podłączenia kabla.
    ZaletyObsługa, niezawodność (dostęp do internetu) - brak uwag
    Wadypredkość zazwyczaj 40 - 50 Mb/s a umowa podpisana na 300 Mb/s to daje niespełna 20%
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~upcdosmieci / 2021-01-27 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Żarty sobie robią.
    Internet po raz 4 sie rozkraczył w ciagu 2 miesiecy, powoduje to to że mam wyższe oplaty bo korzystam wtedy z pakietu z komórki, ktorego nie ma nieskonczonosc, zazwyczaj potem chodze kilka dni bez interentu w telefonie, bo sie wyczerpał, po kontakcie miał być wysłany technik - odwolali dzien pozniej bo stwierdzili ze wszystko jest wporzadku i internet działa, a prawda jest taka ze rozlacza sie lub wcale nie dziala co godzine. Kpina a nie usługa
    Zaletynic
    Wadywszystko
    wolny
    drogo
    Miejscowośćkraków
  • ~abcdefg / 2021-01-25 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam UPC internet od ponad półtora roku i zdecydowanie nie polecam. Internet jest powolny strony ładują się minutami a centrum obsługi klienta twierdzi że wszystko jest okej. Nie da się grać w gry online ponieważ jest za duże opóźnienie. Zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    WadyPowolne działanie internetu
    Duże opóźnienie w grach
    MiejscowośćKalisz
  • ~virescens / 2021-01-25 10:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalny interfejs www.
    Zawsze miałem problemy żeby się do nich zalogować żeby pobrać FV i zapłacić.
    Przez 5 lat nic sie w tej dziedzinie nie zmieniło.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arek / 2021-01-23 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze
    ZaletyBrak zalet
    WadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Kasia / 2021-01-23 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.

    NIEEEE POLECAM!
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Kasia / 2021-01-23 15:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
    Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.
    ZaletyŻadne
    WadyCena
    Jakość usług
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Bartek / 2021-01-21 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedyne co jest na dobrym poziomie w tej firmie to obsługa klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~Wiktoria / 2021-01-20 10:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Pięć razy trzeba było rozmawiać z konsultantem, aby czegokolwiek się dowiedzieć. Za każdym razem otrzymywaliśmy tę samą informację, że do pięciu dni ktoś oddzwoni do nas z informacją zwrotną. Lekceważące podejście do stałych klientów i niespójne informacje. Najpierw poinformowano nas, że internet będzie można podłączyć za dodatkową opłatą, a następnie okazuje się, że taka usługa nie może zostać zrealizowana. Co konsultant inna opinia.
    ZaletyPopularność usługi
    MiejscowośćChorzów
  • ~Mix / 2021-01-19 10:09
    Ocena: 1.50 / 5
    kompletna porażka, nie wywiązują się z warunków umowy, konsultanci nie wywiązują się z reklamacji, częste awarie
    MiejscowośćCzeladź
  • ~yan / 2021-01-15 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca internetu, oszuści, bez zasad i honoru
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Rafał / 2021-01-13 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    przy wykupionej predkosci 1 gb mam na wifi 70 mb dostawca twierdzi ze nie obiecywal predkosci na wifi i nie chce wymienic routera
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2021-01-12 00:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału.
    Zaletymiła obsługa w informacji.
    WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
    Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
    Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
    Zawieszanie się WiFi.
    MiejscowośćBieruń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4442
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2965
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266