MiejscowośćSosnowiec
strona 75 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Marian /2781015 / 2021-02-04 16:15
Mając już umowę na czas nieokreślony,dałem się wymanewrować konsultantowi.Teraz mam umowę dwuletnią i za taką samą usługę będę płacił 11 zł więcej.Mimo że ceny mają wysokie to jeszcze manipulują faktami. -
-
~camper / 2021-02-04 14:58
Korzystam z ich internetu (centrum Krakowa) - jestem zadowolony, szybko i bez problemów. Jeśli chodzi o obsługę klienta, rozmowę z konsultantem to ruletka - jedni konsultanci są ok, wszystko sprawnie można załatwić.. ale też można trafić na takich gdzie na początku powinieneś przeprosić, że w ogóle dzwonisz... a jak nie chcesz zgodzić się od razu na następną umowę, którą Ci próbują wcisnąć, a prosisz o informacjeszczegóły to od razu traktują Cię z buta i rozłączają.. Zaletyszybki Internet, bez problemowe łączeWadypoziom obsługi w call center to ruletkaMiejscowośćKraków -
~Ryszard / 2021-02-03 16:09
Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:
Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.
Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.
Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.
Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
PozdrawiamMiejscowośćKraków -
~Tomasz / 2021-02-02 11:20
7 dni naprawiają łącze! Transfer jest albo i nie! Dramat! ZaletyBrakWadysameMiejscowośćWrocłąw -
~KacperS / 2021-01-31 21:42
Internet beznadziejny nikomu nie polecam brać od tego dostawcy internetu, pieniądze wyrzucone w błoto ZaletyżadneWadywszytkoMiejscowośćKielce -
~Black / 2021-01-31 03:33
Internet z tej "firmy" to coraz większe dno, dla nowych klientów z początku wszystko ok, ale dla tych co są z nimi od jakiegoś czasu to porażka, albo zaniżają transfer albo w ogóle przez jakiś czas nie można się połączyć. Kiedyś może i bym polecił, na chwilę obecną omijać z daleka. ZaletyNa chwilę obecną brakWadymodem, obsługa starszych klientów, coraz gorsza jakość usług.MiejscowośćCiechanów -
~sin / 2021-01-30 00:58
Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno. Miejscowośćwarszawa -
~jan / 2021-01-27 21:42
Zazwyczaj z predkości 300 Mb/s jest 40 - 50 Mb/s wszystko w tym temacie ciekawe czy produkt jest zgodny z umową. Zaznaczam , że nie ma możliwości podłączenia kabla. ZaletyObsługa, niezawodność (dostęp do internetu) - brak uwagWadypredkość zazwyczaj 40 - 50 Mb/s a umowa podpisana na 300 Mb/s to daje niespełna 20%MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
-
~upcdosmieci / 2021-01-27 18:58
Żarty sobie robią.
Internet po raz 4 sie rozkraczył w ciagu 2 miesiecy, powoduje to to że mam wyższe oplaty bo korzystam wtedy z pakietu z komórki, ktorego nie ma nieskonczonosc, zazwyczaj potem chodze kilka dni bez interentu w telefonie, bo sie wyczerpał, po kontakcie miał być wysłany technik - odwolali dzien pozniej bo stwierdzili ze wszystko jest wporzadku i internet działa, a prawda jest taka ze rozlacza sie lub wcale nie dziala co godzine. Kpina a nie usługaZaletynicWadywszystko
wolny
drogoMiejscowośćkraków -
~abcdefg / 2021-01-25 16:00
Używam UPC internet od ponad półtora roku i zdecydowanie nie polecam. Internet jest powolny strony ładują się minutami a centrum obsługi klienta twierdzi że wszystko jest okej. Nie da się grać w gry online ponieważ jest za duże opóźnienie. Zdecydowanie nie polecam ZaletybrakWadyPowolne działanie internetu
Duże opóźnienie w grachMiejscowośćKalisz -
~virescens / 2021-01-25 10:22
Fatalny interfejs www.
Zawsze miałem problemy żeby się do nich zalogować żeby pobrać FV i zapłacić.
Przez 5 lat nic sie w tej dziedzinie nie zmieniło.MiejscowośćWarszawa -
~Arek / 2021-01-23 20:10
NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze ZaletyBrak zaletWadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!MiejscowośćBydgoszcz -
~Kasia / 2021-01-23 16:03
A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.
NIEEEE POLECAM!MiejscowośćNowa Sól -
~Kasia / 2021-01-23 15:59
Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.ZaletyŻadneWadyCena
Jakość usługMiejscowośćNowa Sól -
~Bartek / 2021-01-21 20:06
Jedyne co jest na dobrym poziomie w tej firmie to obsługa klienta. MiejscowośćKraków -
~Wiktoria / 2021-01-20 10:23
Pięć razy trzeba było rozmawiać z konsultantem, aby czegokolwiek się dowiedzieć. Za każdym razem otrzymywaliśmy tę samą informację, że do pięciu dni ktoś oddzwoni do nas z informacją zwrotną. Lekceważące podejście do stałych klientów i niespójne informacje. Najpierw poinformowano nas, że internet będzie można podłączyć za dodatkową opłatą, a następnie okazuje się, że taka usługa nie może zostać zrealizowana. Co konsultant inna opinia. ZaletyPopularność usługiMiejscowośćChorzów -
-
~Mix / 2021-01-19 10:09
kompletna porażka, nie wywiązują się z warunków umowy, konsultanci nie wywiązują się z reklamacji, częste awarie MiejscowośćCzeladź -
~yan / 2021-01-15 13:50
Najgorszy możliwy dostawca internetu, oszuści, bez zasad i honoru ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSosnowiec -
~Rafał / 2021-01-13 18:53
przy wykupionej predkosci 1 gb mam na wifi 70 mb dostawca twierdzi ze nie obiecywal predkosci na wifi i nie chce wymienic routera MiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2021-01-12 00:26
Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału. Zaletymiła obsługa w informacji.WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
Zawieszanie się WiFi.MiejscowośćBieruń
strona 75 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »