Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AP / 2021-06-15 11:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest dobry, kablowka się ciągle tnie. Na infolinii czeka sie bardzo dlugo.

    Przy wykupieniu usługi zawsze są jakieś promocje - nie ma regularnych cen - więc jeżeli chcesz odstąpić od umowy to ZAWSZE musisz zapłacić dodatkowe kilkaset złotych za tą promocję, z której korzysatłeś.

    Nie polecam.
    Zaletydobry internet
    Wadyobsluga klienta
    oszukiwanie na cenach
    jakość telewizji (zacinanie sie)
    MiejscowośćKraków
  • ~Arek / 2018-05-14 10:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem ani abonamentem UPS już prawie rok i nie było jeszcze w tym czasie ani jednego miesiąca beż problemów z tv i internetem. Miałem już wymienionych dekoder 2 razy a mimo to bardzo często z powodu jakiś awarii nie mogę korzystać ani z tv ani z netu. Płacić oczywiście muszę zawsze za cały miesiąc. Wcześniej miałem 20 lat tv z cyfry+ poźniej z nc+ i nigdy nie miałem tego typu problemów. Stanowczo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo częsta awaryjność i przerwy w dostawie internetu i tv
    MiejscowośćChorzów
  • ~Arv / 2019-07-25 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    W zasadzie wieczne problemy z łączem. Chcesz obejrzeć w spokoju youtube'a? proszę bardzo! w jakości 720p masz taką szansę, aczkolwiek zależy czy akurat twój internet nie ma na ciebie focha. Chcesz pograć w grę MMO? zapomnij! Opóźnienia rzędu 2s to norma (gdy w grze liczą się milisekundy to naprawdę dużo wbrew pozorom). Po dokładnym opisaniu problemu gdy jakimś cudem udało mi się połączyć z konsultantem to wyłączyli i włączyli internet (nie wiem czy naprawdę myślą że to pomaga czy to już jakaś stała zasada - jak nie działa, to zrestartować... A MOŻE ZADZIAŁA). Sama obsługa bardzo miła, ale niestety co nam po tym skoro ich metody nie rozwiązują problemu.

    Po około 10 miesiącach nadal nic się nie zmieniło - czas przenieść się gdzieś indziej :)
    ZaletyCzasami jest dobry internet (gdy wszystkie planety Proximy centauri ułożą się w linii prostej z planetami krążącymi wokół słońca)
    WadyCiągłe zrywanie łącza
    Rzeczywista prędkość internetu mająca się nijak do umowy
    Totalnie beznadziejnie stworzona strona obsługi klienta (chyba tylko po to żeby tych ticketów nie pisać)
    Oglądanie youtube w jakości 1080p może stwarzać problemy o pograniu w jakąkolwiek grę MMO już nie wspominając
    "Próbował pan wyłączyć i włączyć?"
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~axelf / 2013-02-21 21:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna niekompetencja ze strony pani obsługującej infolinię.
    Problem ze zmianą źle wpisanego kodu pocztowego urasta do rangi co najmniej państwowej.
    Podwójne fakturowanie za ten sam czas użytkowania Internetu.
    Obsługa gorsza niż za komuny.
    TO JEST NASZ FANTASTYCZNY UPC
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, niekompetencja pań obsługujących
    6
  • ~AZ / 2021-08-11 13:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM! Firma działa na zasadzie naciągania, szczególnie starsze osoby - wcisną wszystko i to na 2 lata! Kiedy mama poszła zrezygnować z abonamentu - wcisnęli jej kolejny, podobno jeszcze lepszy i tańszy. Takie praktyki naciągania osób starszych powinny być karane z urzędu. Skandal.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ben / 2019-06-20 19:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnie 3 tygodnie bardzo słaby internet. Nie polecam!
    ZaletyFajna oferta
    WadyOszustwo, moc 3x mniejsza niż na umowie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bianka / 2013-04-24 17:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Niekompetentni pracownicy na każdym kroku, próby wyłudzania nienależnych opłat na dwie odrębne faktury za jeden pakiet, zakłócenia i problemy techniczne po każdej wizycie technika, czy zmianie parametrów. Biuro obsługi klienta to już zupełna katastrofa, a łączność telefoniczna i mailowa w zasadzie nie istnieje :( Dno!
    Zaletybrak
    Wadyprawie same - głównie niekompetencja personelu, brak mozliwości kontaku z biurem obsługi
    za długo
  • ~Ble / 2018-10-09 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Absolutna tragedia. Codziennie jest awaria i nie ma internetu na kilka do kilkunastu minut. Z dużymi obawami podpisaliśmy umowę po tym, jak mieliśmy takie problemy w poprzednim mieszkaniu (Warszawa Mokotów, teraz Warszawa Służew), ale myśleliśmy, że może to kwestia osiedla. Albo czasu. Nie, to trwa już prawie rok i jest naprawdę żenujące. Zero kontaktu ze strony upc, że coś jest nie tak. Zero prób wytłumaczenia, dlaczego tak się dzieje. Zero próby refundacji. Absolutnie odradzamy.
    ZaletyJAK DZIAŁA to działa dobrze
    Wadypotworna awaryjność w samym centrum stolicy, w takiej sytuacji to absolutnie niewybaczalne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Blix / 2021-03-18 22:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Problem zglaszany maja glęboko w d klijenta serwisant mial przyjechac w srode cisza ani be ani me nikt nie zadzwonil ze nie przyjedzie nikt nie przeprosil .. dodzwonic sie tam jest praktycznie nie mozliwe wiec rezugnuje z waszej drozyzny przechodze na tanszy i szybszy orange swiatlowod a was mam gleboko w d
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jak leci
    MiejscowośćKrakow
  • ~BLUT / 2020-01-09 12:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupiłem 500 w UPC . Po kablu działa wspaniale i osiagi sa max...inna sprawa to wi-fi -5G- totalna porażka . Ping w nowym xiaomi 2 m od routera ,dochodzi do 138 przesył aż 51!!! wysył o dziwo prawie 30 / tak jak podawali/. Na moja reklamacje routera centrum obsługi UPC wysyłało i odmawiało 2 razy technika informujac że".. w ich paragrafie nie wiem którym nie zapewniają jakiejkolwiek wartości wi-fi..."Przerzucanie na inne częstotliwości pomaga w granicach +20...
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Bodzio / 2021-12-24 09:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem świeżo po rozmowie z Panią konsultantką.
    Teraz jestem mądrzejszy i biedniejszy o 29 zeta bo tyle wynosi kara za spóźnienie się z opłaceniem rachunku. Bo jak twierdzą muszą na nowo aktywację zrobić. Wcześniej kosztowało to
    10 zł.Kara za zerwanie usług ponad 2 tys zł Jestem chyba z nimi z 10 lat i to będzie piekny koniec.
    MiejscowośćSkawina
  • ~BogyTheBoss / 2022-11-03 17:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dwóch tygodni "trwa awaria". Ze strony firmy żadnej informacji, trzeba dzwonić na infolinię, gdzie nie można dowiedzieć się nic racjinalnego na temat powodów awarii. Albo jest to "usterka POPYCHACZA" albo "brak dostępu do pomieszczeń technicznych"(!). Obsługa na infolinii niekompetentna, ta ożywiona, cat bota trudno zaś nazwać sztuczną inteligencją. Awaria nie przeszkadza jednak UPC w tym samym czasie atakować klienta SMS-ami, mailami i telefonami z propozycjami kupna nowych usług. Poza tym infolinia od razu łączy z windykacją. Co to jest? Próba zastraszania? Dramat pod każdym wzgłedem. Żegnam UPC na zawsze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bruh / 2022-05-24 07:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Przerobiłem w życiu trzech dostawców internetu - Orange, Netię i UPC właśnie, z tych trzech Orange i Netia, Netia szczególnie bardzo trzymali poziom jakości usług. A jak upc? No cóż, szkoda nawet gadać - Internet niestabilny jak diabli, przerywa conajmniej z 3x dnia połączenie w losowym, oczywiście najmniej odpowiednim momencie. Poza tym ciągłe awarie - wiecznie nie działa, wiecznie sieć nie ma połączenia dalej. Stabilność usługi praktycznie zerowa, można szklaną kulę kupić i wróżyć czy danego dnia będzie internet czy nie. Dla porównania powiem ze przez ponad rok bycia klientem Netii ani razu, powtórzę ANI RAZU nie miałem problemu z niedziałającym internetem. UPC zapewnia tskie atrakcje przynajmniej z raz w tygodniu... Jeszcze żebym mieszkał na wiosce na końcu świata, a mieszkam w centrum Wrocławia i takie coś to są jakieś jaja...
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej, gówno straszne
    MiejscowośćWrocław
  • ~Były Użytkownik UPC / 2021-07-25 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 2012 roku. W 2020 kolejny raz przedłużyłem umowę i to był poważny błąd. Praca z domu w czasie pandemii gdy oczekuje się, że połączenie do Internetu będzie tak stabilne jak w biurze to niestety droga przez kłopoty i pełną ignorancję BOK UPC. Jestem informatykiem z wieloletnim stażem i pytania czy router jest włączony i czy mam dobrze skonfigurowany komputer staram się ominąć informując pracownika BOK na początku rozmowy. Główne problemy zgłaszane do zanik połączenia w warstwie sieciowej. Systematycznie zrywa połączenie pomimo że oczywiście router jest sprawny i widać MAC’a czyli standardowa odpowiedź sieciowca. Próba puszczenia PING’a na adres w internecie kończy się niepowodzeniem a po odzyskaniu sygnału w warstwie sieciowej dość długo trzeba czekać na serwery DNS czyli PING na nazwę domenową nadal nie działa. Niestety każdy telefon do BOK kończy się tym samym. Serwisant już nawet nie ukrywa, że problemy są a rozwiązanie jest zawsze to samo czyli restart routera. Ostatnio dowiedziałem się, że w umówie jest zapis o braku gwarancji dostępności połączenia z Internetem poprzez sygnał WiFi. Odrobinę mnie to zaskoczyło ale zadałem sobie trud i przejrzałem umowę i faktycznie jest tam taki zapis. Firma nie gwarantuje połączenia z Internetem poprzez WiFi w usłudze którą nazywa WiFi i chwali się jednym z najszybszych usług WiFi na rynku. Podłączyłem więc komputer do routera po kablu i niestety efekt jest ten sam. Gdy zażądałem rozmowy z przełożonym konsultanta dostałem to samo rozwiązanie czyli restart routera. Podczas jednej z rozmów zaproponowano mi sprzedaż szybszego internetu z nowym routerem i oczywiście kolejną umową na 2 lata. Ręce opadają ….
    Zaletydużo możliwości
    Wadyfatalna obsługa klienta, nieakceptowalna niestabilność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ByłyKlient / 2019-03-13 08:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Wydzwaniają, utrudniają rezygnację, podnoszą ceny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Byni / 2013-02-12 14:15
    Ocena: 1.50 / 5
    wykupiony transfer 60MB/s pracyje max. na 4,5 MB/s
    jak przychodził monter to było 16 MB/s i monter był bardzo zadowolony.
    Uwaga na ceny przy zawieraniu umów za te same usługi ceny mogą być dwukrotnie wyższe
  • ~Carlito / 2021-03-30 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Parametry - internet 300Mb/s a przez rj-45 jest to 80-150.
    obsługa klienta: podczas 8 dniowej awarii codziennie oszukiwanie wszystkich klientów, że "jutro będzie naprawione". Brak też zgody na rozwiązanie umowy z tego powodu.
    Niezawodność: awaria raz na tydzień to standard, ale tygodniowa awaria przebiła wszystko
    MiejscowośćJózefosław
  • ~chromatic / 2022-10-30 10:35
    Ocena: 1.50 / 5
    od przejęcia przez play internet gubi packety częściej niż nietresowany gołąb pocztowy, a jego stabilność jest porównywalna do izotopu uranu U-236m1

    od paru lat płacę 75 zł na umowie na czas nieokreślony, ale jak tylko dostanę zielonę światło od orange to odchodzę od UPC i zdecydowanie go nie polecam
    Zaletybardzo szybki kiedy działa
    Wadyz reguły nie działa
    Miejscowośćkraków
  • ~ciastek222 / 2021-05-23 13:36
    Ocena: 1.50 / 5
    miało być 300mbs a jest 20 i ciągłe awarie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywolny internet,ciągłe awarie ,słaby suport
    MiejscowośćCiechanów
  • ~Cybor / 2016-04-13 18:48
    Ocena: 1.50 / 5
    OD 5 miesięcy nie potrafią poprawić infrastruktury na ruczaju w Krakowie przez co wieczorem praktycznie nie da się korzystać z internetu ! Odradzam !
    WadyNiestabilne połączenie, konsultanci kłamią że usterka będzie usunięta a przez 5 miesięcy nikt nic nie robi !
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016