Witam. Jestem,,związana z UPC od lat.Teraz stwierdzam że usługi bardzo się pogorszyły.Coprawda po długich perturbacjach i zmianie umowy zdecydowałam jeszcze pozostać.Teraz jednak drugi stracony dzień na oczekiwanie kuriera.Granda ,już nie zostanę w UPC i nie polecam nikomu.!!!!
ZaletyBrak
WadyNiekorzystne traktowanie stałych klientów.
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2021-04-18 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Czekanie ma technika przy konieczności pracy w domu tydzień uważam za lekkie nieporozumienie...error 1001
ZaletyBrak
WadyOczekiwanie na pomoc 7 dni
MiejscowośćWstszawa
~Adammo / 2021-04-16 09:36
Ocena: 1.33 / 5
Od 10 dni nikt z UPC nie jest w stanie mi pomóc w ponownym włączeniu usługi eleven sport
Płacę 100zł. miesięcznie a nawet stron internetowych nie można przeglądać i tak prawie co 2 dzień Próby wykonania testu prędkości łącza na stronie UPC kończą się niepowodzeniem ( komunikat -błąd testowania ) Skoda że nie można wysłać zdjęcia wyniku testów.
MiejscowośćRuda Śląska
~Mat / 2021-04-13 21:41
Ocena: 4.00 / 5
Przez kilkanaście lat miałem zawsze pakiety najwyższe lub prawie najwyższe i słownie jedną poważną awarię (problemy z netem trwały wtedy około 3 miesiące), nie miałem problemów zvdodzwonieniem i fachową rozmową techniczną. Od 2021 roku jakość netu w UPC schodzi na psy - przerwy, spadki, router compal na początku bardzo dobry, teraz po licznych aktualizacjach do kitu, bez wejścia w bridge Wi-Fi do kitu, navkablu coraz pojawia się i znika po kilku dniach degradacja usług/tylko US itd., itp. Myślę, że w ostatnich kilku latach wzięli dużo więcej Klientów niż mają możliwości techniczne. Czekam na światłowód ORANGE, chyba wkrótce ????. Warszawa Wola
ZaletyDo niedawna wszystko OK
WadyIlość Klientów i zapotrzebowanie na NET w czasie pandemii przerosło UPC. Praktycznie nie ma dnia w tym roku, żeby na kilku dzielnicach w Warszawie NET im się nie sypał.
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2021-04-13 20:40
Ocena: 2.25 / 5
Kiedyś było dobrze.
Dziś i od kilku miesięcy jest dramatycznie źle, nie pamiętam już kiedy - przy opcji 120Mbit - łączę dawało więcej niż 40, po kablu!
Nie polecam i sam nie przedłużę umowy.
WadyDramatycznie wolne i niestabilne łącze.
MiejscowośćZabrze
~UPC ssie pale / 2021-04-13 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarny kontakt z obslugą klienta. Archaiczny system rezygnacji z usług - przyjmują tylko listownie mając nadzieje że klientowi nie bedzie sie chciało. co za kur**y, powinni ich zbiorowo pozwać i wsadzić do więzienia
Zaletyzero, internet jest gowniany
WadyUPC to synonim wady
~PiotrW / 2021-04-13 12:43
Ocena: 1.75 / 5
Brak możliwości zgłoszenia awarii sprzętu. Od 4 dni usiłuję zgłosić awarię zasilacza, nie mogę korzystać w pełni z opłaconej usługi. Tragedia. Kpina z użytkowników.
~emi / 2021-04-13 00:49
Ocena: 1.50 / 5
nie Polecam, dwa tygodnie czekania na podłączenie internetu. obcinaja 200 MB bo tak i do tego co najmniej dwa razy na tydzień nie ma internetu. infolinia żyje na marsie
Zaletydosłownie brak
Wadyobcinaną 1/3 z tego co opłacasz, non stop jest problem z połączeniem
Miejscowośćkatowice
~Jan / 2021-04-11 20:38
Ocena: 1.75 / 5
Masakra miałem net 150 śmigał ładnie teraz puścili przez światło wody dali 300 jak robię pomiar to max 160 a zazwyczaj 60-120 kończę umowę i szukam czegoś innego jest tak niestabilny
ZaletyZero
WadySłaba prędkość do oferowanej
MiejscowośćSopot
~Krzysztof / 2021-04-08 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Zmieniłem miejsce zamieszkania, chciałem przenieść usługi. Okazało się, że nie ma takiej możliwości, ale umowy nie chcą rozwiązać bezkosztowo. Mam płacić jeszcze 7 miesięcy chociaż nie będę korzystał z ich usług, a oni nie są w stanie świadczyć mi ich pod nowym adresem. UWAŻAJCIE I OMIJAJCIE UPC szerokim łukiem. Mógłbym napisać coś jeszcze, ale sami to oceńcie...
ZaletyBrak
WadyCałą masą...
MiejscowośćSzczecin
~Niezadowolony / 2021-04-07 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem na podłączenie ponad tydzien, ustalałem 3 terminy i za każdym razem nikt nie przyjechał, nawet nie informując mnie o tym, chamstwo.
ZaletyBrak
WadyWszystko chhjowe
MiejscowośćLublin
~Piotr / 2021-04-03 15:29
Ocena: 2.75 / 5
Przez 2 lata trwania umowy względnie okey. Internet może 2-3 razy dał ciała, TV ok. Okres zobowiązania się skończył dobrałem sim z telefonem i zaczeła się tragedia. Telefon zaginą i nikt nie powiedział co się z nim stało, a raty przychodziły. Grube godziny na infolini i zero konkretów , a co dopiero "przepraszam". Po prawie dwóch miesiąca dopiero dostałem telefon. Przeniesienie nr tragedia, tydzień byłem bez swojego nr. Zdecydowałem zrezygnować z TV i znowu tragedia, oferty na przedłużenie internetu nie mogą przedstawić. Wypowiedzieć i czekać aż zadzwonią... a jak zadzwonili to jakaś pinda zaczeła straszyć karami umownymi (okres zobowązania był zakończony) i pokazywać co ona nie jest. Właśnie spakowałem im wszystkie sprzęty i będę odsyłać. Kazali sobie odesłać nawet używaną kartę sim. Pierwszy raz się z czym takim spotkałem. Paranoja... Infolinia do bani, nikt nic nie wie i odsyłanie z działu do działu. Nie polecam.
ZaletyPuki działa jest okey, gorzej jak trzeba coś z nimi załatwić.
WadyObsługa niby pięknie ładnie, ale jak jest problem to potrafią tylko przełączać między działami. Zawsze wina nie leży po ich stronie...
MiejscowośćRzeszów
~Tomasz / 2021-03-31 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, awarie ostatnio usuwai 3 tygodnie (słownie :trzy) Obsługa klienta i serwis techniczny kpią sobie z klienta. Rekopensata za brak usług przez 21 dni to 5 zł i 60 gr. Od wczoraj znowu nic ie działa i obsługa klienta jak zwykle ma wszystko w d#pie! Dramat!!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWrocław
~Carlito / 2021-03-30 10:43
Ocena: 1.50 / 5
Parametry - internet 300Mb/s a przez rj-45 jest to 80-150.
obsługa klienta: podczas 8 dniowej awarii codziennie oszukiwanie wszystkich klientów, że "jutro będzie naprawione". Brak też zgody na rozwiązanie umowy z tego powodu.
Niezawodność: awaria raz na tydzień to standard, ale tygodniowa awaria przebiła wszystko
MiejscowośćJózefosław
~Adam / 2021-03-29 21:48
Ocena: 1.50 / 5
Internet zamówiony w UPC 19.03 z terminem montażu 29.03 w godz. 19-21. W dniu 29.03 dostałem sms, że montażysta będzie z opóźnieniem. Niestety ok 21 montażysta zadzwonił, że nie dojedzie bo się nie wyrobił. Wszystko ustawiłem, żeby dotrzeć i podpisać umowę, którą miał mieć montażysta. Koszty dojazdu, czas stracony itd. Nawet nie chce mi się pisać dalej. Porażka
Wadystrata czasu
MiejscowośćWarszawa
~Adrian / 2021-03-26 09:51
Ocena: 1.50 / 5
Zrywa internet srednio 4/5 razy dziennie. wiecej nie mam do dodania.
MiejscowośćWarszawa
~Dorota / 2021-03-25 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia,ciągle coś nie działa,na technika czeka się kilka dni,na infolinię się dodzwonić też problem,nie polecam!
MiejscowośćGdańsk
~anonim / 2021-03-25 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Internet jak z Mc'Donalda. Cały czas jakieś "awarie".
ZaletyŻadne
WadyNo mówię, internet jak z maka, nie da się grać w gry, wejść na lekcje itp.
MiejscowośćWarszawa
~Nick / 2021-03-25 05:54
Ocena: 1.25 / 5
Internet wogóle nie działa a kasę trzeba płacić za usługi. Porażka. Technik zagłada co drugi dzień i nie naprawia błędów.
Dziwi mnie tylko to ze przy tak zaawansowanych technologiach (a twierdzą ze taką mają) nie można korzystać z internetu. To jest smutne