Jako stary użytkownik UPC czyli ten gorszy sort Polaków bez nowych umów uważam że ta firma się zmieniła w przeciągu roku jeszcze wcześniej było w miarę ok oczywiście cena chora nie adekwatna to starej umowy no ale tak jak wspomniałem stary użytkownik to gorszy sort i bydło
Podsumowując cena bandycka awarie 2 razy w miesiącu naprawa często trwa 24h moze ich kiedyś oleje i nie będę wysyłał im pieniędzy
ZaletyNa chwilę obecną nie ma
WadyBandycka cena
stary klient to zwykły śmieć traktowany jak gówno
MiejscowośćGryfino
~Błażej / 2021-06-09 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet, nie da się nic robić na komputerze, obyście zbankrutowali.
ZaletyNie ma
WadyCałe UPC to jedna wielka wada
MiejscowośćGdańsk
~Agata / 2021-06-08 14:43
Ocena: 3.25 / 5
Ogólnie wszystko fajnie działa, czasami dostaje komunikat, że są jakieś pracę w moim terenie i słabiej działa co potrafi irytować, bo dość często się to zdarza. Jeżeli chodzi o tv to pilot nie wiadomo czemu przestaje działać... Promocje dla stałych klientów są słabe ale i tak nie jest drogo
MiejscowośćWarszawa
~Monika / 2021-06-08 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Od 10.30 nie mam Internetu telewizji i telefonu . Pracuję zdalnie. Szefowa wydzwania za ile będę dostępna. awarie miala byc usunięta do 14.30 . Cza już minął i nadal nic. Jestem potwornie zawiedziona
MiejscowośćSosnowiec
~meloman / 2021-06-07 09:38
Ocena: 2.25 / 5
Jestem związany z tą firmą od wielu lat. Niestety dbałość o klienta jest na ostatnim miejscu. Awarii uległ router, który zakłócał całą sieć. Przyszli panowie z UPC odłączyli i kazali się umówić z serwisem na wymianę routera pozostawiając mnie na prawie tydzień bez internetu. Nie było tłumaczenia, że jeśli jest zepsuty z WINY UPC to można to było usunąć na miejscu. NIE DA SIĘ!!!!!!!! SKANDAL NIE POLECAM TEJ FIRMY ABSOLUTNIE!!!!!!!
MiejscowośćSosnowiec
~Barbara / 2021-06-06 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC.
Zaletyzero
Wadyciągły brak internetu.
MiejscowośćGdynia
~kojak / 2021-06-05 12:11
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Prędkość usługi internetowej pozostawia wiele do życzenia, najgorzej jest jednak z niezawodnością. Od dwóch tygodni połączenie wielokrotnie(10< razy) przerywa na czas do pół godziny - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony usługodawcy. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie się na płatną(!) infolinię, na której odczeka się około dziesięciu minut i konsultant zaleci zresetowanie modemu(!).
MiejscowośćWrocław
~UPC FAN / 2021-06-04 22:50
Ocena: 1.00 / 5
UPC to jest jedno wielkie G, internet jest tak ujowy ze nie mam pytan na 2 wifi które generuje ruter 1 sie wyłącza co chwile i nie można sie z nim połączyc ( ten lepszy ma do 170mb na wifi) po resecie rutera dzial do 3 dni potem znowy wszystko sie sypie, jedynie na kablu dziala jak nalezy, konsultant powiedzial ze nie gwarantuja sily na WIFI NO XD I KEKW gdzie mialem miec to minimum 70 mb a srednio jest z 10
Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćlublin
~Mirosław / 2021-06-04 09:03
Ocena: 2.50 / 5
Lekceważenie klienta i naciąganie na rachunek. Konsultanci umawiają się na kontakt ze swojej strony, ale oczywiście nie oddzwaniają.
MiejscowośćRadom
~narzekacz / 2021-06-02 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Miałem prędkość 400 a teraz podwyższyłem na 600. Niestety nic się nie zmieniło mam w rzeczywistości od 260 do 380. Katastrofa.
ZaletyPrzysłali fachowca co stwierdził że wszystko jest ok
Wadyprędkość zakupiona 600 a w rzeczywistości 260 do 380
MiejscowośćBydgoszcz
~upcfanboy123 / 2021-06-02 15:38
Ocena: 1.00 / 5
wszystko co u nich jest działa odwrotnie do tego jak powinno.
Zaletybrak
Wadyinternet
infolinia
obsługa
cena
fachowcy
MiejscowośćKraków
~Aleksander / 2021-05-30 19:18
Ocena: 1.00 / 5
nie ma to jak grać w gry/przeglądać yt na internecie z komórki, bo upc nie jest w stanie zapewnić stałego łącza przez dłużej niż 40 minut, serdecznie nie polecam...
Zaletybrak
MiejscowośćWrocław
~Iwona / 2021-05-28 16:58
Ocena: 5.00 / 5
Różne firmy oferujące usługi nauczyły nas że przed sprzedażą jest słodko, lukier i miłe słówka. Przy rezygnacji po okresie umowy zazwyczaj tak sympatycznie nie jest. W przypadku pana Romualda Formickiego Starszego Doradcy Klienta z Krakowa ta naganna reguła nie działa.
Jest wspaniałym doradcą i zawsze służy pomocą . Po kilku latach mojego korzystania z usług UPC miałam problemy z rozliczeniem się z UPC ( błąd formalny).
Niezawodny pan Romuald Formicki pomagał tak samo życzliwie i profesjonalnie jak przy zakupie usług. Nastraja to życzliwie do firmy i gwarantuje w przyszłości korzystanie z usług UPC. Mając takich wspaniałych doradców klienta, UPC może konkurować z każdym. Klient zawsze pamięta sposób w jaki jest obsługiwany i traktowany. Ja też pamiętam.
DZIEKUJE Panie Romualdzie.
MiejscowośćKraków
~acocieto / 2021-05-28 10:20
Ocena: 3.75 / 5
Internet potrafi zrobić cosplay jezusa po podłączeniu kolejnego urządzenia po kablu ethernet
Zaletydziała dobrze ping nie przekracza 10
Wadyrobi cosplay jezusa
~Król / 2021-05-26 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, nie polecam, ping lata od 90 do 5000 pog
ZaletyNie ma
WadyIstnieją
MiejscowośćPoznań
~Artmarus / 2021-05-25 18:34
Ocena: 2.25 / 5
Okropne podejście do klienta. Jak już nim jesteś to możesz liczyć tylko na gorsze traktowanie i olewanie ze strony UPC.
Jeśli tylko możesz to omijaj szerokim łukiem.
WadyObsługa, podejście do klienta.
MiejscowośćWrocław
~user5352 / 2021-05-25 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam, chyba że jesteś masochistą. Mam internet od ok. 3 miesięcy. Problemy zaczęły się krótko po montażu. Przerywa kilka-kilkanaście razy dziennie. Calle, filmy. Czasami tylko na kilka sekund, czasami na >10 minut. Sprawdzam logi na 2 komputerach i oba to potwierdzają. W międzyczasie miałam u siebie 2 techników, żaden nie rozwiązał problemu. Mieszkam w Warszawie, niekoniecznie "na końcu świata", co mogłoby takie problemy przynajmniej w małej części usprawiedliwiać.
Ale najlepsze było dzisiaj. Miałam ważne spotkanie i w najważniejszym momencie wywaliło mnie z internetu. Dopiero po 10 minutach się znowu połączył. Dzwonię na infolinię, pani mi mówi, że "muszę korzystać z kabla, wifi działać nie musi". A na moją sugestię, żeby przysłali technika: "technik kosztuje, zapłaci pani?". No jasne, bo przecież to ja mam problem, nie oni.
Koszmarna, koszmarna firma. Będę walczyła o zakończenie dwuletniej umowy po 4 miesiącach. Jeśli się nie zgodzą, poproszę o pomoc prawnika.
ZaletyZero
WadyPatrz opis
MiejscowośćWarszawa
~Aleksander / 2021-05-25 00:06
Ocena: 1.75 / 5
Gorąco nie polecam, mam dwa abonamenty w dwóch domach tylko dla tego że w czasie covid nie mam wyboru. Gdy tylko będzie to możliwe zrezygnuję. W jednym i drugim przypadku ciągle awarie, żeby dodzwonić się do działu obsługi trzeba mieć anielską cierpliwość, umówieni technicy nie przyjeżdżają, a w call centre walą glupa że nie wiedzą o co chodzi. Sredni czas naprawy 2 dni średnia ilość zerwanych połączeń 3 dziennie.
ZaletyJest.
WadyObsługa, serwis, ciągle awarie, prędkość przesyłu o 0 do 300 (zmienna) przy usłudze 500Mbps
MiejscowośćWarszawa
~Kolo / 2021-05-24 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Umowy 24 miesiące kto to widział w tych czasach na tak długie zawieranie umów.
ZaletyBrak
WadyWszystko od ceny poprzez szacunek dla klienta. Dno,dna
MiejscowośćWrześnia
~ciastek222 / 2021-05-23 13:36
Ocena: 1.50 / 5
miało być 300mbs a jest 20 i ciągłe awarie nie polecam