Totalny brak szacunku dla klienta. Czekam już 2,5 tygodnia na przełożenie instalacji
Jak nie awaria samochodu to korki o 19
Kpina
ZaletyBrak zalet
WadyKpina
MiejscowośćZabrze
~Ewa / 2023-12-18 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne od czasu połączenia z Play. Od dziesięciu dni problemy na dwóch lokalach. Dwa różne problemy zero pomocy że strony działu technicznego brak podstawowej wiedzy. Wisienką na torcie jest dwukrotne bezpodstawne anulowanie wizyt technika pomimo trzygodzinnego oczekiwania. Internet żenada. Myślę o rozstaniu. To jest poprostu dramat doszło do tego że podczas rozmów zostałam kilkukrotnie rozłączona.Brak poszanowania czasu plus chamstwo nigdy nikt tak mnie nie potraktował. Nikt nic nie wie.Jeden lokal problem podczas wizyty rozwiązany a na drugim technik chyba się zlitował i pomimo anulowanego przez Pley zlecenia rozwiązał problem.Zastanawuam się dlaczego jesteśmy tak traktowani i za co płacimy.
ZaletyBrak
WadySame wady od czasu przejęcia przez Play
MiejscowośćSiemianowice
~Babinex / 2023-12-17 16:09
Ocena: 2.25 / 5
Na infolinii wciskają co się da, kłamią ze musze mieć Internet z TV. Przerzucają od jednego do drugiego. Jeden pisze mi umowę nową a inny załatwia mi rezygnację haha co to ma być?
Wiedziałem ze jak przejmie ich play to będzie bagno i jest.
Zaletyjuż żadnych
Wadywszystko
~P / 2023-12-17 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Play to mogę śmiało nazwać internetowo-światłowodowi oszuści. Nie mają dobrych urządzeń i wciskają kit. Na 5-ciu metrach niemal brak zasięgu wi-fi. Naciągacze nic więcej.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćGdańsk
~Jerzy / 2023-12-15 12:52
Ocena: 1.25 / 5
Jestem w UPC od bardzo dawna i wszystko grało, dopóki nie przyszedł Play. Teraz często zarywa się internet. Płacę dużo, bo mam pakiet na maxa. Programy TV to bogata oferta, ale to zasługa UPC. Również kontakt z konsultantem jest teraz mocno utrudniony. Dodzwoniłem się do kompetentnego konsultanta, który pomógł mi rozwiązać problem. Chciałem również załatwić przedłużenie umowy, bo dostałem niezrozumiałego maila. Konsultant powiedział, że zadzwoni do mnie ktoś z Play. Po kilku dniach ktoś zadzwonił, ale nie umiał odpowiedzieć na pytanie, czy nowy dekoder ma funkcję zatrzymywania, cofania na żywo oglądanego programu TV, więc powiedział, że zadzwoni do mnie ktoś z UPC. No i na tym się skończyło. Nikt nie dzwonił. Teraz jestem na umowie na czas nieokreślony, płacę 10 zł więcej i czekam na kolejne wydarzenia. Wtedy podejmę decyzję, czy zostaję, czy się przenoszę.
ZaletyBogaty program TV
WadyRwanie się internetu, słaba prędkość rzeczywista, konsultacje
MiejscowośćWarszawa
~Lilipop / 2023-12-14 21:47
Ocena: 1.50 / 5
Od wielu lat w UPC. Po przejęciu przez Play prędkość dno.
WiFi wieczorami śmiga z gigantycznym transferem 2Mbps..
Nie dziwi mnie, bo jako operator tel. Tak samo krzaczka. Dno zawijać się do innego operatora.
ZaletyBrak
WadyPrędkość transmisji zenujaca
MiejscowośćBydgoszcz
~Nikodem / 2023-12-14 12:48
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza firma pod względem obsługi i internetu. Brak kontaktu z kimkolwiek, rozmowa z obsługą polega na tym ze odkładają słuchawkę zaraz po odebraniu telefonu aby tylko wyrobić limit. Nie mogłem rozwiązać umowy przez 1,5 mięsiąca. Internet tragedia. Pobieranie 4mb/s przy pakiecie 300mb/s
ZaletyBrak
WadyPrawie wszystko to wada
MiejscowośćWarszawa
~zuzanka / 2023-12-12 23:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po połączeniu z PLAY przerwy w dostawie internetu, wcześniej szybkość na poziomie 300 mb/s, teraz zaledwie 70.
Zaletybrak
Wadyniedostateczna szybkość łącza
MiejscowośćWarszawa
~jambo / 2023-12-12 01:10
Ocena: 1.00 / 5
totalnie nie polecam, codziennie w wieczornych godzinach nie ma internetu wieczne problemy odradzam
Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćleszno wlkp
~UPC my love, NO FOR PLAY / 2023-12-11 21:15
Ocena: 2.75 / 5
Po przejęciu UPC przez PLAY transfery na łączu 1Gb spadły do 350-800Mb. Za czasów UPC Internet był zawsze praktycznie powyżej 900 (~940Mb). Teraz nigdy nie widzę takich wyników. Sieć gościnna przestała działać, nie można się do niej zalogować. Nie można nic mailem załatwić odnośnie spadku transferów bo oczywiście trzeba podać w mailu wszystkie swoje dane łącznie z pesel i nawet jakimś hasłem z umowy - dla mnie to za dużo danych jak na takie korespondencje, a tym bardziej dla takich spraw. Spadek prędkości oraz niestabilność prędkości podczas pobierania danych względem UPC, po kilkunastu latach z UPC widzę spadek jakości łącza.
Zaletya co innego? vectra? :)
Wadyzaniżone transfery względem umowy, niestabilne transfery, infolinia za murem
MiejscowośćWarszawa
~PS / 2023-12-11 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Masakra po połączeniu upc z play sygnał tak niestabilny, że nic się nie da zrobić. Dodzwonienie się na infolinię to boot Mia i nic więcej. Szerokim łukiem omijajcie ten syf. Bardzo nie polecam
Zaletybrak
Wadyniestabilny sygnał. Zrywanie interentu.
MiejscowośćNowy Sącz
~Michał / 2023-12-11 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Masakra! Podłączyłem Internet od UPC/Play. Po pierwsze, przyszedł technik, który zostawił sprzęt obok łazienki, bo tam było wolne gniazdko, podłączył i poszedł sobie, przewody wiszą, drzwi w łazience się nie zamykają. W następnym dniu połączenie znikło, ani telewizji, ani Internetu. Po godzinie rozmów z infolinią restart urządzenia, później powrót do ustawień fabrycznych. Później taka sama operacja 10 razy i po miesiącu walki dostaję odpowiedź że nie gwarantują WI-FI w mieszkaniu, tylko Internet, i mogę sobie podłączyć kabel, gdy mam problem z prędkością lub stabilnością sygnału Wi-Fi. Na moje pytanie w jaki sposób podłączyć tablet przy pomocy kabla - brak odpowiedzi. I najfajniejsze to, że okres próbny mają 2 tygodnie, sprzęt pojawia się po tygodniu, bo nie mogą się umówić na wizytę po godzinach pracy, problem od razu po podłączeniu. Później dzwonią z propozycją zmiany taryfy na inną, z większej prędkością. W ofercie jest napisane że prędkość ma być do 600 mb/s, ale 100 Mb/s, które ja mam w mieszkaniu, to też pasuje do oferty "DO 600 Mb/s"
Wadyczęste odłączenia od sieci, brak stabilnego wi-fi, brak obsługi, tylko gaduły na infolinii, technik raczej drogi kurier, niż technik. Narzucane dodatkowe usługi których nie zamawiałem.
MiejscowośćWarszawa
~Malekin / 2023-12-10 23:27
Ocena: 1.50 / 5
Czułem że będzie źle odkąd Play przejął UPC, ale takiej katastrofy się nie spodziewałem. Częste rozłączenia i tragiczny transfer. Jeśli grasz w gry odradzam tego usługodawcę. Co do obsługi klienta, mam wrażenie że pracują tam ludzie z łapanki, albo to jakaś forma kary. Otrzymanie jakiejkolwiek wiarygodnej informacji graniczy z cudem.
WadyCzęste rozłączenia, fatalny transfer,
MiejscowośćGdynia
~Klaudia / 2023-12-10 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Play za UPC. DRAMAT !!! Mam 2 dni. Nie da się z tego korzystać !!! Mam 14 dni na rezygnację, a ja już w 2 dniu załamana jakością.
Szukam czegos normalnego. Telewizja Internetowa ???? Najpierw trzeba ten Internet mieć. UPC po światłowodzie zawsze było ok. Urządzenia dramat. Korzystanie dramat. Nagrywasz to co oni pozwolą. Zero mozliwości cofnięcia programu. OGÓLNIE BEZNADZIEJNE !!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćPiaseczno
~janosik / 2023-12-10 16:57
Ocena: 2.25 / 5
po przejęciu UPC przez Play tracę całkowicie połączenie kilka razy dziennie. wcześniej internet działał niezawodnie. nie będę przedłużał umowy
MiejscowośćWarszawa
~Nicram / 2023-12-10 15:10
Ocena: 2.75 / 5
Po przejęciu UPC przez PLAY jakość usług coraz gorsza.
Bardzo częste awarie lub przerwy chwilowe w dostawie internetu.
Zaletybrak
Wadyczęste awarie, przerywany internt
MiejscowośćWarszawa
~Kuba / 2023-12-10 14:00
Ocena: 1.50 / 5
Po tym jak play przejelo upc, jakos polaczenia spada i spada. Jak moja żona oglada filmiki na tel, w tle gra muzyka z youtuba( bezklipu) a ja chce zagrać online na komputerze, nie da się. Bo jest tak słaby transfer... zanim PLAY kupiło UPC nigdy nie miałem takich problemów.... jak można tak zniszczyć taką dobra markę... wstyd dla play, zarządu, CEO.... jak jakoś łącza się nie poprawi to szukam innego dostawcy...
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
- zrywanie połączenia
- bardzo niski transfer mimo ze wykupiony mam 200 MB z tego co kojarzę transferu
- brak możliwość korzystania z internetu na kilku urządzeniach jednocześnie beż utraty jakości obrazu, dźwięku, polazenia
MiejscowośćWarszaw
~Kasica / 2023-12-10 00:45
Ocena: 1.00 / 5
Randomowe wyłączenia internetu, które utrudniają pracę zdalną.
~Kasica / 2023-12-10 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Żenujący poziom usług. Przy pracy zdalnej niestety robotę ratuje internet z telefonu. Ale oczywiście wg dostawcy wszystko jest super...
~Ela / 2023-12-09 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Masakra czekam aż kaczy mi się termin końca umowy i odchodzę od nich od ksd przeszli do play to masakra brak kanauw 2 godziny prubuje się do dzwonić do ifolini i nic masakra nie polecam z całego serca chyba że ktoś ma nerwy ze stali i czas by cokolwiek tam załatwić