Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~skil / 2022-08-21 18:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Sławek / 2018-10-28 14:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Słabizna straszna, ciągłe awarie, przerwy w dostawie internetu, może to kwestia lokalizacji, ale tak czetso na inforlinie z problemami nigdy jeszcze nie wracalem. Porażka
    Zaletyciekawe fukncje dekodera jak ogladanie programow wstecz
    Wadywadliwy sprzet, ciagle awarie nie ma praktycznie miesiaca bez awarii, niestabilny internet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sławomir / 2018-01-21 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
    ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
    monopolista więc nie mam gdzie przejść do
    innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
    UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
    około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
    Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste pikselowanie TV
    Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
    Bardzo wysokie rachunki za abonament
    Serwis płatny
    Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
    Brak możliwości zmniejszenia abonamentu

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Smutny / 2024-03-03 12:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe braki w internacie. Cały tydzień jest a w weekendy zawsze go nie ma problemy prace techniczne. Notorycznie najwueksze gowno na świecie to jest Internet z upc
  • ~Sylka007 / 2017-03-16 19:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Drogo !! Ostatnia oferta jaką dostaliśmy nie zawiera wszystkich informacji że promocja za 69zł to tylko na 3 msc a później się bujaj za 120 przez reszte
  • ~sylwia / 2017-09-06 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak internetu i telewizji nawet przez 2 dni, chamstwo na infolini
  • ~Szpak / 2019-11-19 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj internet i telewizja brak całe popołudnie. Początkowo mówią że będzie o 20.10. spotkanie zatem będzie mecz w telewizji. O 20.10 informacja że media będą jutro o 12.10. co za precyzja!!! 12.10!!! Bez meczu!!! Mogę sobie po reklamacji jeden dzień odliczyć od abonamentu. Tak mówi niegrzecznie pan z obsługi klienta. Drugi raz na przestrzeni miesiąca.Nie wiem co się dzieje, ale trzeba szukać alternatywy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~szpilka / 2012-05-09 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet z UPC założyłam jakieś 2 tygodnie temu. Od tego czasu serwis był już u mnie dwa razy. Internet i telefon notorycznie nie działają. Jeśli chcę załatwić coś w necie, muszę dosłownie czatować na chwile, kiedy połączenie jest aktywne.

    Na infolinii siedzą niedouczeni i bezczelni studenci, z którymi rozmowa jest gorsza niż z 2-letnim dzieckiem. Przykład: zgłaszam niedziałający Internet, a pani mówi do mnie: proszę w Internecie sprawdzić to i to... - Proszę pani, ale ja właśnie zgłosiłam brak Internetu... - To proszę iść do kawiarenki. Pozostawię to bez komentarza.

    Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że kiedy nie działa net, to trzeba dzwonić na infolinię, za którą trzeba zabulić z własnej kieszeni. W rezultacie mój rachunek telefoniczny podskoczył już o prawie 100 zł i a firma UPC ma to głęboko w poważaniu.

    Umowy oczywiście wypowiedzieć nie można mimo tak ordynarnego niewywiązywania się UPC z warunków umowy. ODRADZAM wszystkim, którzy choć przez chwilę pomyślą o necie u tego dostawcy. Ja uciekam stąd, jak tylko będę mogła!
  • ~SZPUK / 2020-01-30 09:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zawsze przestaje działać w najmniej odpowiednim momencie. Codziennie nie ma internetu na jakiś czas. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~Tańczący z wilkami / 2023-09-11 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam serdecznie jestem w Plecy już ponad 24 miesiące , wzięłam z żoną pakiet wspólny na jeden abonament telefoniczny wszystko jest ok asz do momentu kiedy żona zachorowała i umarła ,poszedłem do salonu pley mówię żona mi umarła nie chce płacić za dwa numery 145 zł ,niestety dostałem odmowę place choć wogle z jednego nr nie korzystam bo to żony numer w lutym kończy mi się umowa napewno ja rozwiąże i nie podpisze nigdy już z nimi za brak zrozumienia i empatii .
    Przecież mogli pijąc w tym kierunku ,masz pan pakiet tv na tym internecie ,anulujemy nr telefonu przełączymy na pana czy coś w tym stylu a tak ,decyzję ludzi odpychają od tej firmy nie zależy im na człowieku na konsumencie tylko na kasie ,ja poczekam i się doczekam nie będzie mnie w pley.
    Przestrzegam bieszcie osobne abonamenty nie wspólne .
    ZaletyZalety były ale się zmyły
    WadySame wady i brak zrozumienia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ted / 2017-07-17 17:25
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC to totalna porażka pod względem obsługi klienta. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem i wymaga wiele czasu i anielskiej cierpliwości. Kiedy uda się w końcu skontaktować z działem obsługi, to należy wziąć kolejną poprawkę na deklaracje o szybkim usunięciu usterki. Generalnie olewanie klienta to ich standard
    ZaletyCena usług w normie
    WadyAwaryjność, ignorancja klienta, fatalna organizacja pracy całej instytucji
  • ~The Oldest UPC-er in Gdansk / 2019-12-28 12:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem w UPC od prawie 20 lat. Kilka razy już rezygnowałem, ale wracałem. Na szczęście umowa kończy się wiosną i rozstaję się z coraz bardziej beznadziejnym dostawcą. Internet po kablu (montowane w 2000 r.) co rusz awarie, przerwy spadki prędkości. Mam 500-tkę, na kablu zdarza się ponad 400, ale są dni całe kiedy jest 100-150, a ostatnio ok.60. WI-FI dramat (pomimo zmiany kanałów, działania na 2 zakresach, reapeterach w pokojach). Oczywiście żadnych info o awariach, a jak już człowiek zdoła się skontaktować to przyznają się do awarii i przepraszają. Żeby uzyskać ulgę w rachunku trzeba im udowodnić brak usług (ciągły monitoring łącza, prędkości etc.). Nie powiem - oferta jest dobra, ale wykonanie umowy masakra. Na wiosnę zmieniam operatora, a następne namawiam całe osiedle do wystąpienia do nich z roszczeniami za darmowe korzystanie z infrastruktury. Nikt tego nie robi jeszcze w Polsce, a UPC wykorzystuje fakt, że ludzie jak barany podpisują umowy i nie walczą o należyte wykonanie umowy drugiej strony. Oferta TV - masakra, brak elastyczności, propozycje przedłużeniowe jak dla klienta z lat 90-tych kiedy na rynku niczego jeszcze nie było.
    ZaletyDobra oferta internetowa
    WadyCzęste awarie = brak informacji dla klienta. Skacząca prędkość, często wielokrotnie niższa niż deklarowana w umowie. Karygodne utrudnianie dostępu do UPC w celu zgłoszenia awarii, rezygnacji z umowy, etc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tomasz / 2024-01-14 12:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Przedłużyłem umowę na usługi internetu i telewizji ustalenia z panią konsultant były jasne - pozostają trzy dostępy telewizyjne plus internet kolejnego dnia karta została odłączona codzienny kontakt z Play nie przynosi rezultatu dziennie konsultant odłączał kartę przypisywał i przekazywał pismo do innego działu skutkiem było odstąpienie od umowy niemniej jednak karta do tej pory nie jest przypisana. Jak wcześniej było UPC nie było takich problemów dodatkowo podejście konsultantów było zdecydowanie lepsze
    WadyBrak profesjonalnego podejścia w przypadku braku możliwości rozwiązania problemu najlepiej zbyć klienta by dzwonił kolejny raz
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tomek / 2023-06-02 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Wieczne awarie, brak łącza, internetu, telewizji. Szkoda pieniędzy i nerwów. Minimum kilka razy w miesiącu awaria. PORAŻKA
    WadyWieczne awarie i brak usługi
    MiejscowośćGryfino
  • ~trudy / 2012-08-27 18:50
    Ocena: 1.75 / 5
    jedna z gorszych firm providerowych, zadnej gwarancji nie tlko szybkosci polaczenia, ale czy w ogole ten internet sie w domu zastanie. obsluga najgorsza - za kazdym razem inna informacja i do tego 30minutowe czasy oczekiwania na polaczenie. nie polecam nikomu!
    Zaletybrak
    Wadyzawodnosc polaczenia, karygodna obsluga, bledy na fakturach /zawyzanie/, brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
    24 miesiece / 120pln pakiet
  • ~Ula / 2018-11-22 14:47
    Ocena: 1.75 / 5
    coraz gorzej net nie działa albo działa zamiast 250mb to max 40mb/s....coraz gorzej UPC strona nie działa .modem od internetu resetowany po 4 -5 razu=y na dzień.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~upcsmierdzi / 2023-03-17 20:03
    Ocena: 1.75 / 5
    upc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownem
    Zaletybrak
    Wadyproblemy z internetem srednio 10 razy w miesiacu
  • ~upctodno / 2024-01-26 14:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy internet jaki można mieć, już lepszy jest najtańszy pakiet orange albo vectry, non stop przerwy w dostawie, tragiczna jakość łącza, wysoki ping, jak na tak tragiczne wyniki bardzo wysoka cena, brak jakielkolwiek sensownej obsługi klienta nie odbierają telefonów mówią że naprawią a wydymali mnie w dupsko
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~UPCtoG / 2020-01-17 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam UPC 1GB/s. Predkosc DL jest dobra, UL nie zgodna z parametrami. Rozlacza sie kilkanascie razy dziennie, czasami na caly dzien, w ostatni czwartek, internet nie dzialal od 13:00 do 22:00...

    Nie polecam, jak tylko skonczy sie umowa, zmieniam firme.
    ZaletyPozornie szybki internet, ale tylko w jedna strone
    WadyPredkosc UL, stabilnosc, wsparcie techniczne, modem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~v-v / 2018-07-10 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj złożyłam wymówienie umowy.
    Jakość usług sukcesywnie pogarszała się, od 3 miesięcy zaniżone transfery, częste zrywanie połączeń. Od trzech tygodni korzystanie mało możliwe - liczne krótsze i dłuższe przerwy w dostawie, spadki transferu danych uniemożliwiający wysyłanie/pobieranie plików. Od 5 dni zupełny brak Internetu - podanych zostało kilkanaście terminów jego naprawy - do 14.00, 22.00, 02.00, 8.00, 12, 23.... itp., itd...
    Kolejny miesiąc korzystam z Internetu mobilnego, który hula bez zarzutu.
    Szkoda czasu i atłasu na UPC.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4566
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016