Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AZ / 2021-08-11 13:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM! Firma działa na zasadzie naciągania, szczególnie starsze osoby - wcisną wszystko i to na 2 lata! Kiedy mama poszła zrezygnować z abonamentu - wcisnęli jej kolejny, podobno jeszcze lepszy i tańszy. Takie praktyki naciągania osób starszych powinny być karane z urzędu. Skandal.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Bodzio / 2021-08-10 22:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem czy coś pomoże ale napisze parę słów,myślę ze nie którzy z was się zgodzą z moją opinią , a mianowicie co o tym sądzicie. Jestem w UPC od paru lat i co nowa umowa to odbywała się automatycznie (2 Lata) ale odkąd przyszły nowe przepisy ze nie może się odbywać automatycznie i każdy usługodawca powinien napisać czy zadzwonić o nowej umowie to UPC nie zrobiło tego w moim przypadku tak właśnie było ,ale za to wzrósł abonament o 5 zł za to że nie przedłużyłem umowy z UPC pytam dlaczego mnie obciążyli z kosztami jeżeli to UPC miało się zgłosić do mnie i zaproponować nową usługę i podpisać nową umowę ze mną czy nawet zapytać się czy jeszcze chce dalej być w UPC ?.Ale pojechałem do najbliższej placówki i dowiedziałem ze taki jest przepis w umowie ze jak nie przedłużę to przechodzę po dwóch latach na umowę na czas nie określony i za to trzeba płacić miesięcznie 5 zł, to mówię sobie podpiszę nowa umowę bo nie ma się co kłócić bo to nic nie da i przynajmniej za oszczędzę 5 zł miesięcznie,i słuchajcie teraz musiałem dobrać do nowej umowy powiększony internet bo inaczej nie można plus opłata aktywacyjna 29,90 zł gdzie jak już pisałem jestem od lat w UPC i co ciekawe że żekomo na umowie już wiedzieli że za dwa lata będzie nowa decyzja rady ministrów ze nie bedzie automatycznej umowy psia kość i co sądzicie o tym ?
    Zaletydobra jakośc obrazu
    WadyPowtarzające się kanały ,MENU na dodatkowym dekoderze jak za czasów Comodore
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Pablo. / 2021-08-09 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .. Wystarczy 1 cieńsza ściana i zaczynają się problemy z połączeniem . Strasznie słaby zasięg a router nie dawno wymieniany 'na nowy' ..
    ZaletyNie ma
    WadySłaby zasięg , słaba komunikacja i niski poziom obsługi klienta .
  • ~daniel / 2021-08-04 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam problem z siecią technik odwołany powiadomienie w kółko ze jesteśmy zajęci i proszę dzwonić między 8-23 o za godzinami otwartymi do tego kobita w upc do której dzwonisz ma twe dane osobowe udostępnione przez osoby trzecie i jeszcze próbuje cie naciągnąć na zapłatę za dobry modem bo im się nie chce ani technika przysłać bo prawdopodobnie kos się włamał na kompa nie polecam złodzieje i oszuści, i najlepsze bab na drugi dień wie że ty pisałeś o nich ładnie pewnie sami wpuscicli hakera
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    Miejscowośćkraków
  • ~Aleksandra / 2021-08-02 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny Internet. Kłamstwo na kłamstwie!Co to za firma ?!I w jaki sposób nadal działa???odradzam wszystkim ! Najpierw mówią, że zwrócą kasę za nadpłatę, później, że juz sie nie da odkręcić i nadpłata poszła na poczet następnego miesiąca. Masakra !
    ZaletyBrak !!!!
    WadyBardzo nie miła obsługa telefoniczna
    MiejscowośćKraków
  • ~DROGA KLIENTKA / 2021-07-31 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta usługa po prostu nie działa, zrywa po kilku min. Pierwsza reklamacja i sms: monitoring nie wykazuje nieprawidłowości, wizyta technika odwołana". Druga reklamacja nieprzyjęta, bo "na monitoringu jest ok". Trzecia reklamacja, technik z laptopem usiłuje udowodnić, że skoro u niego "śmiga", to wina naszego sprzętu. Odstąpienie od umowy zignorowane, rezygnacja nieprzyjęta, list polecony, priorytet, ze zwrotką, leży na poczcie. Odłączony modem i dekoder też leżą u mnie i od tygodnia czekają na odpowiedź UPC na moją rezygnację. Drugi komplet dokumentów (odstąpienie od ostatniej umowy oraz rezygnacja z usług zostały złożone w BOK, a UPC przysyła maila: "drogi Kliencie, zainstaluj pakiet bezpieczeństwa", co dotyczy umowy, od której odstąpiłam. Jednym słowem ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadyten internet to tylko istnieje w umowie, fizycznie, niestety, nie. Obsługa fatalna, brak kontaktu, dzwonią tylko wtedy, gdy chcą wcisnąć "drogiemu klientowi" następną usługę. Klient to nie bezwolna owca i nie da się bez końca strzyc.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Łukasz / 2021-07-31 21:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnio ciągle problemy z utratą pakietów i że stabilnością łącza. Po umowie wieje od nich.
    WadyNiestabilny, długi czas naprawy usterek.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Były Użytkownik UPC / 2021-07-25 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 2012 roku. W 2020 kolejny raz przedłużyłem umowę i to był poważny błąd. Praca z domu w czasie pandemii gdy oczekuje się, że połączenie do Internetu będzie tak stabilne jak w biurze to niestety droga przez kłopoty i pełną ignorancję BOK UPC. Jestem informatykiem z wieloletnim stażem i pytania czy router jest włączony i czy mam dobrze skonfigurowany komputer staram się ominąć informując pracownika BOK na początku rozmowy. Główne problemy zgłaszane do zanik połączenia w warstwie sieciowej. Systematycznie zrywa połączenie pomimo że oczywiście router jest sprawny i widać MAC’a czyli standardowa odpowiedź sieciowca. Próba puszczenia PING’a na adres w internecie kończy się niepowodzeniem a po odzyskaniu sygnału w warstwie sieciowej dość długo trzeba czekać na serwery DNS czyli PING na nazwę domenową nadal nie działa. Niestety każdy telefon do BOK kończy się tym samym. Serwisant już nawet nie ukrywa, że problemy są a rozwiązanie jest zawsze to samo czyli restart routera. Ostatnio dowiedziałem się, że w umówie jest zapis o braku gwarancji dostępności połączenia z Internetem poprzez sygnał WiFi. Odrobinę mnie to zaskoczyło ale zadałem sobie trud i przejrzałem umowę i faktycznie jest tam taki zapis. Firma nie gwarantuje połączenia z Internetem poprzez WiFi w usłudze którą nazywa WiFi i chwali się jednym z najszybszych usług WiFi na rynku. Podłączyłem więc komputer do routera po kablu i niestety efekt jest ten sam. Gdy zażądałem rozmowy z przełożonym konsultanta dostałem to samo rozwiązanie czyli restart routera. Podczas jednej z rozmów zaproponowano mi sprzedaż szybszego internetu z nowym routerem i oczywiście kolejną umową na 2 lata. Ręce opadają ….
    Zaletydużo możliwości
    Wadyfatalna obsługa klienta, nieakceptowalna niestabilność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MP / 2021-07-23 21:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat. Zainstalowałem 1GB Internet oraz najszerszy pakiet tv . Czyli największy pakiet na rynku. Dekoder 4k. Modem giga box. Mój test trwał 3 dni . Na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop telefon z górnej półki) w domu Speed test pokazywał max od 150 do 300mb w pomieszczeniu z giga boxem. W innych pomieszczeniach od 50 do 100mb. Oczywiscie usłyszałem ze 1GB to tylko przez sztywny kabel a nie przez wifi itp... Jeśli to ma być super Internet to dziękuję bardzo .... Odstapiłem od umowy i odesłałem cały sprzęt . Po 3 dniach dramatu miałem dość...
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jack / 2021-07-23 18:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Oprócz słabych dekoderów, bo i Horizon i ten nowy 4K pozostawiają wiele do życzenia, reszta chodzi dobrze. Słaby punkt to obsługa klienta, nie sposób się dobić do konsultanta, brak bezpłatnego telefonu.
    ZaletyParametry
    WadyDekodery, obsługa
    MiejscowośćKatowice
  • ~Valentyna / 2021-07-23 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze jakieś problem to źle policzenia,to jakiś zaległości po platnosci
  • ~Paweł / 2021-07-23 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni temu jako klient już ładnych parę lat zmieniłem dekoder z Horizon na dekoder 4K. Dostałem dodatkowo modem internetowy prędkość 500. Po tej zmianie jest istna masakra ! O ile telewizja działa prawidłowo za to internet Wi-Fi kompletnie jest ich katastrofą ! Ten modem miał być lepszy i mocniejszy od poprzedniego Horizon który poszedł do drugiego pokoju. Okazuje się że nowy modem jest słaby, wahania sieci Wi-Fi cały czas są słabe, raz jest full 500 a zaraz tylko 50 albo 13 . Zasięg na telefonach gubi odległość 5-7 metrów od urządzenia. Dzwoniłem kilkanaście razy zgłaszając problem, zmieniane były częstotliwości kanały, serwisant 2x , kilkukrotne restarty modemu + wymiana ale co się dowiedziałem nie na nowy modem tylko używany bo po prostu ludzie je nagminnie zwracają i rezygnują z 4K wracając na sprawdzony dobrze działający HD Horizon! Nie polecam UPC nikomu, strasznie u nich się usługi zepsuły, nie na tej solidności co kiedyś. Nawet sami serwisanci odradzają telewizji 4K bo do tego małego routera jest dawany ten nieszczęsny modem internetowy.
    Będę rządał unieważnienia nowej umowy i niewywiązanie się z zamówionych przeze mnie świadczonych usług !!!!!
    ZaletyTelewizja 4K ładny obraz i szybki dekoder oraz małe rozmiary
    WadyMały zasięg modemu internetowego, ciągle zrywa połączenia bezprzewodowo Wi-Fi na urządzeniach
    MiejscowośćKraków
  • ~Nie zadowolony / 2021-07-22 02:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna porażka UOKiK powinien zamknąć tę, firmę łamanie umowy infolinia porażka tyle co za komuny za koszykiem człowiek nie czekał. Ciągle to samo problem został naprawiony !;po 20min schemat powraca ....CIULE I TYLE !!!
    ZaletyBrak zalet !!!!
    WadySame wady!!!
    MiejscowośćGdynia
  • ~KAZDAN63 / 2021-07-21 22:01
    Ocena: 4.50 / 5
    UPC 750/40 Mb/s, RJ-45 10 m CAT6, a komputer "nie zajmuje się sam sobą".
    WI-FI, to osobne zagadnienie (propagacja i interferencja fal radiowych).
    https://photos.app.goo.gl/GJbuHNp1DxuwtP5y9
    W godzinach przedpołudniowych jest lepiej.
    ZaletyCena
    Stabilność parametrów
    WadyPrędkość wysyłania min. to 150 Mb/s (DOCSIS).
    Router (konstrukcja) i jego możliwości montażu.
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Yurii / 2021-07-20 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fucking worst company in Poland. Never make agreement with this bullshit. Internet never works. I pay 200 slots per month. This pieces of shit even don't answer for my complaints.
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Bartek / 2021-07-19 13:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet stabilny ale ich routery nie nadają się w ogóle do Wifi. Musiałem kupić swój wlasny
    WadyModem wifi bez stabilnego połączenia wifi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~k. / 2021-07-14 18:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia… marketinguja, ze dostarcza internet za 60 zl. Przychodzi specjalista, montuje wszystko, a papiery do podpisania na 150% tego co bylo zamówione. „no bo polityka upc to dostarczenie Ci tez telewizji i jak zamawiasz net to dorzucimy ci cos czego nie potrzebujesz ale i tak cie za to skasujemy... Wypowiedziałem umowe, oplacilem miesiac z gory i 6 tygodni pozniej dostaje kolejna fakture za miesiac w ktorym umowa byla juz wypowiedziana. Handlowcy o zadnej etyce biznesu, nauczeni klamstw. Najgorsza praktyka biznesowa z jaka sie spotkalem w tego typu uslugach. Serdecznie odradzam
    Zaletypłynny internet
    Wadyslaby customer service, dodatkowe naciaganie i oplaty, wysylanie faktur ponad miesiac po wypowiedzeniu
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2021-07-14 17:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Na co dzień Internet chodzi przyzwoicie. Niestety dość często zdarza się że zacina, a czasami pojawiają się dłuższe okresy jego braku. Bywa to szczególnie frustrujące w momencie załatwiania ważnych spraw typu przelewy bankowe. W czasie awarii ciężko skontaktować się z obsługą klienta.
    ZaletyDobra jakość szybkości sieci
    WadyCzęsto przerywa, czasami na dłużej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam serdecznie.
    Od dłuższego casu korzystam z internetu UPC .
    Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
    Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
    Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
    Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.

    Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.

    Zdrowia
    WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MK / 2021-07-11 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działa wogóle i nie ma kto rozpatrzyć reklamacji
    MiejscowośćLechówek
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307