Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Orc / 2022-06-13 16:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet nie działa mi już 4ta dobę, nie potrafią naprawić usterki ani określić, kiedy przyjedzie kolejny serwis. Podają sprzeczne informacje - infolinia i technik. Pracuję z domu więc ponoszę duże koszty braku internetu.

    Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~P / 2021-12-19 01:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam UPC internet miał śmigać a oczywiście działa tak że szkoda gadać kanały często się zacinają i brak informacji o kanałach po zgłoszeniu problemów i resetowaniu po raz setny dalej bez zmian . Viaplay to samo zacina się non stop w większości w ważnych momentach i to wszystko za dużą kasę bez przesady szanujmy się.. czekam niecierpliwie na koniec umowy .
    MiejscowośćKnurów
  • ~Pamela / 2023-07-09 21:59
    Ocena: 1.75 / 5
    oszusci ,naciagacze,zlodzieje kolosalne rachunki wystawiaja nie wiadomo za co
    Zaletynie ma
    WadyOszusici i zlodzieje kolosalne kwoty za rachunki wystawiaja niewiadomo za co
    Miejscowośćkatowice
  • ~pan / 2018-06-05 12:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd założyłęm internet wieczne problemy z jego ciągłością przez co nie można normalnie pracować na komupterze. Frajerzy z infolini zmieniaja tylko ustawiania ja trace kupe aksy na infolinie a nic sie nie zmienia, Technik był zmienił koncowki kabli i sam modem ico??? jest jeszcze gorzej niż było. Totalne dno. jaki internet wybrac w warszawie zeby działał normalnie???
    Zaletynie ma
    WadyOd zbója
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Pastor / 2020-12-07 12:37
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC- krótko chamska obsługa klienta, ograniczenia szybkości nawet gdy płacisz bez podania przyczyn,wyłudzanie pieniędzy za usługi po kilka razy za tę samą.
    Zaletybrak
    Wadywadą jest że taka firma istnieje
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Pat / 2021-12-15 00:22
    Ocena: 1.75 / 5
    30/11 - umowiona instalacja miedzy 17-19.00. Monter przyjezdza o 16.00 kiedy jestem w pracy. Dzwoni, nie chce czekac bo zimno. Umawiamy sie na 4/12 godz 9.00. 4/12 dostaje informacje, ze bedzie miedzy 13-15.00. O 14.45 dostaje sms, ze monter w drodze i bedzie za 15 minut. 15 minut pozniej kolejny sms informujący, ze z powodu mojej nieobecnosci (!) instalacja nie doszla do skutku. Nadmieniam, ze caly dzien oczekuje go w domu. Umawiam sie ma kolejną instalację, 14/12 miedzy 17-19.00. Dzień wcześniej otrzymuję sms z potwierdzeniem. Pod koniec dnia kolejny sms o zmianie instalacji miedzy 19-21.00. 14/12 od 17.00 czekam, nikogo nie ma. Dzwonię na infolinię, przebijam się przez bota do żywego człowieka. Udaje mi się połączyć z człowiekiem. Pan niecierpliwym tonem informuje, że niejaki monter, p. Grzegorz Sz będzie między 19-21.00. Czekam więc nadal. O 20.50 - sms informujący o opóźnieniu bez szczegółów.0 23.40 kolejny - technik w drodze, będzie o 0.00. O godz 0.00 kolejny sms - przepraszają za utrudnienia w związku z niewykonaniem zlecenia instalacyjnego. Sprawę przekazują do odpowiedniego działu UPC. NIE POLECAM, ODRADZAM. Lekceważenie totalne potencjalnego klienta. Nasuwa się pytanie . Jeśli już na etapie instalacji jest taki balagan, to jaką jakośc usługi i obsługi zapewnia ta firma potem? Żenujące
    ZaletyBrak
    WadySame wady, lekceważenie klienta i nieszanowanie jego czasu
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Patryk / 2019-01-18 23:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja opinia jest taka że pracownicy upc mogli by rozwiązać problem ze skokami pingu a najgorsze jest to że dużo ludzi to zgłasza i żadnej zmiany ani informacji nic akurat tym jestem bardzo zawiedziony i denerwuje mnie to strasznie i tak pewnie ta opinia nic nie da ale warto napisać pozdrawiam
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Patryk / 2023-02-17 19:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 600Mb/s a przy sprawdzaniu raz ma 30Mb/s a raz 400Mb/s więc jeżeli chodzi i światłowody to radiowka jest sto razy lepsza. Obsługa kiedy się nie zadzwoni cały czas widzi jakieś błędy w systemie więc za co my placimy skoro oni kasują je dopiero po telefonie.jak bym miał stary internet radiowy zamienić na UPC nawet 2000 Mb/s wolę zwykła radiowke bo ich ruter ma problem z wi-fi na 3mb
    MiejscowośćGnojno
  • ~Patryk / 2024-06-02 20:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo dziękuję firmie UPC/Plus za zmarnowanie mi kilku godzin sobotniego poranka.
    Umówiłem podłączenie usługi na sobotę w przedziale 9-11, oczywiście nikt nie pofatygował się przyjechać, ani poinformować mnie o niezrealzowaniu usługi. W zamian na infolinii usłyszałem, że to "zabawna sytuacja", ponieważ mam podpisaną umowę, ale podłączenie nie doszło do skutku. Rzeczywiście, ubaw po pachy.
    Wadypodejście do klienta, jakość obsługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulus / 2024-06-08 00:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Potrzebowałem szybkiego interentu do operowania frontem wschodnim z Kielc. OCZYWIŚCIE PRZEZ brak kompetencji techników i brak połączenia i ciągłe zaniki internetu czołgi się teleportowały 6 armia znikła z mapy niczym duch, a rosjanie zmaterailizowali się naokoło stalingradu, a mnie złapali i dzięki UPC znajduję w niewoli sowieckiej. NIE POLECAM
    Zaletyuzupełnienie equipmentu
    Wadygułag
    wyparowanie 6 armii
    MiejscowośćStalingrad
  • ~Paweł / 2014-11-21 12:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie po walce udało mi się zrezygnować. Dzisiaj na tydzień przed odłączeniem usług pojechałem oddać osobiście sprzęt aby nie dać firmie możliwości na kolejne wyłudzenia. Paniusia w okienku powiedziała że nie może przyjąć bo jeszcze są aktywne usługi i takie mają procedury. Po krótkiej dość nieprzyjemnej wymianie zadań Paniusia wydrukowała formularz i przyjęła sprzęt, a jednak się dało. Ta firma robi wszystko aby utrudnić życie klientom. Podczas migracji z Aster na UPC pomylili moje nazwisko, odkręcenie tego zajęło mi 3 mc, musiałem udowadniać że nie jestem wielbłądem...ale już dosyć tego.
    Zaletybrak
    Wadydebilne procedury nastawione na naciąganie klientów
    2 lata
  • ~Paweł / 2016-11-14 08:22
    Ocena: 1.75 / 5
    TRAGEDIA! odradzam każdemu. od 3 tyg jestem bez internetu i upc nie robi nic zeby to przyspieszyc, a kazdy kolejny konsultat mów mi na "odczep sie" ze sprawa jest za chwilie bedzie załatwiona
  • ~Paweł Zugaj / 2012-10-28 08:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Do czasu kiedy było ASTER to wszystko działało. Teraz jest znacznie gorzej. Do tego dochodzą problemy z Biurem Obsługi w Katowicach. Uważajcie na oferty od konsultantek - często są po prostu kłamliwe. NIE POLECAM.
    ZaletyŻadne
    WadyFatalna obsługa Infolinii
    W ASTER 10 lat. Teraz uciekam!
  • ~Piotr / 2016-03-13 20:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Odliczam dni aż mi się skończy umowa. Nie ma dnia, żeby internet się nie zacinał. 120 mb jest tylko na papierze. Każdego wieczoru nie da się wczytać nawet strony internetowej.

    Drugi raz podpisałem umowę z upc, wcześniej 4 lata temu - było dokładnie tak samo. Zero stabilności, zdecydowanie odradzam jeżeli są inne opcje.
    ZaletyBRAK
    Wadyniestabilność, słabe routery
  • ~Piotr / 2021-04-29 21:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uwaga!!! Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy z UPC na internet. Gwarantują stabilny internet tylko po kablu. W moim przypadku korzystanie z wifi stało się koszmarem. Co chwilę internet się rozłącza. Nie da się pracować zdalnie, bo wywala z teamsa. Nie da się grać, bo wywala. Najgorsze jest to, że widzą u siebie, że jest problem, ale nie mają zamiaru tego rozwiązać zasłaniając się zapisem, że gwarancja stabilnego internetu jest po kablu. Uważajcie, bo będziecie tak jak ja odliczać dni do końca umowy.
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2022-01-04 14:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Po zakończeniu okresu umowy UPC za pomocą rachunku poinformowało mnie o zwiększeniu abonamentu. Na infolinii dowiedziałem się że zawsze mogę zrezygnować... Dlatego też zrezygnowałem...
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyNieszanowanie klienta po zakończeniu okresu umowy...
    MiejscowośćZabrze
  • ~Piotr D. / 2013-07-22 21:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Podejscie do klienta jest skandaliczne , wylaczyli mi na 4 dni i internet i tv ponoc w zwiazku z modernizacja budynku. Zrobili to bez zadnego uprzedzenia . Przyszedl ich czlowiek chamowaty w kontakcie pogrzebal w skrzynce i 4 dni przerwy . 4 rozmowy z ich dzialem technicznym masakra kazdy konsultant mowil co innego, zero wiedzy na temat zaistnialej sytuacji. Zero przeprosin , przy pierwszej okazji wymawiam umowe.
    Nie mozna przy takiej obsludze pracowac .
    Zalety...
    WadyZero szacunku dla klienta.
    Rok 120 zl
  • ~Piotrek / 2012-07-06 09:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia. Wciskają na siłę usługi, których się nie zamówiło i maksymalnie utrudniają rezygnację. Konsultanci bezczelnie kłamią. Faktury często nie dochodzą, a później klient jest straszony komornikiem.
  • ~PiotrW / 2021-04-13 12:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak możliwości zgłoszenia awarii sprzętu. Od 4 dni usiłuję zgłosić awarię zasilacza, nie mogę korzystać w pełni z opłaconej usługi. Tragedia. Kpina z użytkowników.
  • ~Pizza / 2019-05-20 16:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa fatalnie. Przez większą część czasu trudno nawet YouTube oglądać. W miarę płynnie dotwarza filmy tylko w niskiej rozdzielczości a nawet wtedy potrafi się zacinać. Co kilka dni robię test wydajności łącza i może z raz czy dwa razy w miesiącu przekracza 20 Mb/sek. Zazwyczaj testy pokazują znacznie poniżej 10 Mb/sek. Płacę za 300 Mb/sek. Z tv jest trochę lepiej ale tylko trochę. Zazwyczaj da się oglądać ale bardzo często sygnał zanika na kilka lub kilkanaście sekund i ekran robi się czarny. Po tym czasie sygnał powraca. Da się oglądać ale jest to bardzo irytujące i spodziewałem się znacznie lepszej jakości świadczonych usług. Co do obsługi klienta to poniżej wszelkiej krytyki. Przez wiele lat korzystałem z internetu w Orange i myślałem, że nie można zapewniać obsługi klienta na niższym poziomie niż Orange. Można. Wystarczy podpisać umowę z UPC. Poza automatycznymi odpowiedziami na skrzynkę pocztową, że rozpatrzą reklamację w ciągu 30 dni nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na swoje zgłoszenia. Nikt nigdy nic nie odpisał, nie oddzwonił z wyjaśnieniem. Nic, absolutny brak kontaktu z UPC. Można sobie pisać kolejne reklamacje na ich adres i jedynie kolekcjonować automatycznie wygenerowane odpowiedzi o tym, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletyBardzo dobry marketing, komplet ulotek zachwalających usługi UPC w skrzynce pocztowej co kilka dni.
    WadyWszystko poza marketingiem (internet, tv, obsługa klienta)
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266