Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z UPC od około 2 lat. Co jakiś czas losowo występują braki w dostawie internetu, przeważnie w nocy między 1 a 2. Pomimo wykupionego transferu 300 Mbps (a teraz zwiększonego do 750 Mbps), nigdy nie osiągnąłem więcej niż 105 Mbps.
    Dzisiaj czala goryczy przelała się kiedy brak internetu wystąpił w godzinach mojej pracy zdalnej (między 9 a 17).
    NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    Wadyograniczony transfer, notoryczne i losowe przerwy w dostawie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2022-12-16 14:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Co kilka dni jest problem i z telewizją i internetem. W godzinach nocnych ( około 2) niema internetu na godzinę. Ostatnim razem jak zadzwoniłem po serwis musiałem czekać na nich 10 dni....
    MiejscowośćTychy/Bieruń
  • ~mateusz / 2023-04-14 13:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak stabilności i spadki prędkości internetu to standard.
    Korzystanie po godzinei 18. graniczy z cudem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz Memowiecki / 2022-03-12 20:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Żałosna jakość na moim osiedlu trwa od 13 lat. Mimo wielu prób moich i sąsiadów byliśmy olewani, bo UPC miało większe parcie wprowadzać światłowody tam gdzie nie trzeba zamiast naprawiać starą sieć. No, ale stali klienci sa przeciez niepotrzebni kiedy nie maja jak zmienić sieci... Przed wojną jeszcze mialem kilka-kilkanascie okienek w ciągu dnia kiedy moglem wysłać maila. Teraz taka opcja pojawia się ok 3x na dzień. A nie jestem ruską onucą zamkniętą w Starze.
    ZaletyCzasem działa
    WadyZwykle nie działa
  • ~Michal / 2023-04-17 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet często się zwiesza,
    Obsługa olewa klienta,
    Najgorszy internet jaki miałem, ubolewam, że nie mogę mieć innego
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2019-04-08 23:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Najczęściej zrywający się internet jaki miałem (wliczając mobilne i Neostradę piętnaście lat temu). Nie miałem miesiąca bez padu internetu, a wielokrotnie padał po parę razy w tygodniu. Do tego kiedy tylko mogą wciskają dodatkowe płatne usługi - a sam internet też jest dosyć drogi. Absolutnie nie polecam, ciężko chyba trafić gorzej.
    Zaletyw miarę szybki
    Wadybardzo zawodny, drogi, wciskają dodatkowe płatne usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2022-06-29 12:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Sprzedawane telewizory i sprzęt w (super promocjach)
    Ceny są mocno zawyżone warto wcześniej sprawdzić w necie lub w sklepach.
    Różnica może wynosić nawet ponad 1000zł

    WadyFałszywe promocje.
    MiejscowośćRumia
  • ~Michał / 2023-02-06 11:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet 940/40 na papierze w praktyce 400/30
    miesiąc do końca umowy 200/30, umówili wizytę technika później odwołali tłumacząc degradacją sieci, żart nie isp, lte z plusa lepiej działa niż upc. Odradzam zakup
    Zaletybrak
    Wadycodzienny brak Internetu bądź prędkości niższe niż na umowie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~miras / 2012-03-03 10:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalne olewanie klienta. Telefoniczne Biuro Obsługi klienta to całkowici ignoranci. Wpierw przez 3 miesiące tłumaczyłem , że istnieje możliwość podłączenia u mnie internetu (kablówkę już miałem). Nie wierzyli, aż w końcu ktoś się pofatygował do mnie i stwierdził, że to oczywiste, że da się podłączyć internet!. Od tego czasu minęły trzy miesiące i miałem trzy wymiany modemu. Ponadto ktoś w UPC przypadkowo wyłącza mi WiFi, lub zamiennie telefon. Od tygodnia nie mogą zmienić mi abonamentu telefonicznego, chociaż mam nagrane rozmowy, w których zapewniają, że został zmieniony. Po prostu- bicie głową w mur jest bardziej sensowne, niż próba zrobienia czegokolwiek z UPC
    Zaletyzero
    Wadynieskończenie wiele
  • ~mk / 2023-11-29 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Żałosna firma, awaria internetu - technik może przyjść za... tydzień!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nansen / 2017-11-08 18:22
    Ocena: 1.75 / 5
    No nie, człowieka może po prostu roznieść z frustracji . Infolinia żenująca czeka się około pół godziny w kolejce, ktoś mi może powiedzieć masz czat online, szkoda że on cały czas jest zajęty i zostaje bot, który jest całkowicie niedopracowany do klienta ... Brakuje oceny obsługa Klienta 0 . Jeśli masz wybór, wybierz inna sieć :)
    Bytom
  • ~Nature / 2022-01-15 08:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem wieloletnim klientem UPC. Zawsze stawiałem tą firme jako przykład. Nadszedł rok 2022 i z top listy spadli na totalne dno.
    WADY:
    - Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
    - Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
    - Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady

    Zalety:
    -Istnieją
    Wady- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
    - Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
    - Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady
    MiejscowośćLędziny
  • ~NIck / 2018-07-07 00:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 8 - lat jestem z tą firmą i w tym roku nareszcie się rozstaję.Po każdej zmianie umowy obiecywali cuda a później okazało się, że rachunki wcale nie były niższe za elektroniczne przysyłanie faktur. Nie wymieniają sprzętu, który źle chodzi po 8- latach, jest przestarzały. Telefon też do bani, za rozmowy na komórki w UE trzeba płacić, na stacjonarne tylko w ramach limitu. Średniowiecze, w UE dominują smartfony. Wykupienie dodatkowych pakietów się nie opłaca,nie ma co oglądać poza sportem. Opłaty miesięczne nie są warte swojej ceny. W Toruniu dostawcy kablówek za 70 zł oferują te same pakiety , co w Warszawie za 144 zł.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nicko / 2015-01-08 17:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Internet co chwilę się zawiesza, a kilkakrotnie w ciągu 3 miesięcy zawiesił się na dłużej niż godzinę. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, praktycznie nie da się uzyskać żadnej konstruktywnej informacji. Na dodatek od kilku miesięcy próbuję wymóc poprawę danych na umowie (mail), nie doczekałam się jeszcze żadnej reakcji. Przedstawiciel handlowy nie poinformował mnie też o kosztach założenia routera.
    Zalety- zasięg jest w miarę ok.
    Wady- dramatyczna obsługa klienta, częste przerwy w dostawie, brak komunikacji, cena
    4 miesiące, 70 zł
  • ~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
    Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
    Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
    Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.

    Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.

    Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
    Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
    Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
    Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
    Nie polecam nikomu!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NK / 2018-04-20 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zacina się co chwilę, non stop trzeba resetować modem, filmy się nie ładują, a czasem w ogóle internetu nie ma. Tragedia.
    WadyBrak internetu, bardzo wolny
    MiejscowośćKraków
  • ~No name / 2022-09-12 13:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Przestrzegam przed zamawianiem laptopa w tej firmie. Już drugi tydzień czekam na przesyłkę ponieważ szczytem trudności okazało się skierowanie przesyłki pod właściwy adres [sic!] chociaż dzwoniłam do UPC i dostałam obietnicę, że skierują przesyłkę pod podany przez mnie adres. Albo maja problemy ze słuchem albo lekceważą klienta. Raczej to drugie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Olgierd / 2020-04-07 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem z UPC już dobrych parę lat i teraz okazuje się że nic nie znaczy dla nich stały klient. Zepsuta wtyczka na kablu internetowy-zespół wsparcia technicznego odpowiada tak "proszę sbie zakupić wtyczke lub kabel we własnym zakresie" czyste jaja. Proszę zwracać uwagę na usługi tej firmy nie przed podpisaniem umowy lecz po podpisaniu.
    ZaletyŁatwość w podpisaniu umowy
    WadyMega trudny kontakt, brak zainteresowania klientem po podpisaniu umowy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Olo / 2023-08-17 19:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem UPC kilka lat temu, dlatego wybrałem teraz.
    To był poważny błąd, nie miałem jeszcze do czynienia z dostawcą z tak dużą ilością awarii (ich infrastruktury) i tak koszmarnie długim czasem oczekiwania na naprawę.
    Gdybym nie miał u operatora komórkowego internetu bez ograniczeń to miałbym naprawdę problem.
    Jeżeli nie musisz, nie bierz.
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność
    Koszmarnie długi czas reakcji.
    MiejscowośćPrzemków
  • ~Ona / 2019-10-17 10:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Jesteśmy użytkownikami od 4 miesięcy.4 dzień jesteśmy bez internetu i telewizji. Godzina rozwiązania problemu jest cały czas przesuwana, wiem że już 5 dzień także usług nie będzie. Na infolinii nikt nie jest w stanie nic powiedzieć, klient jest zostawiony sam sobie. Brak internetu znacząco wpływa na moją pracę, UPC robi sobie kpiny. Za zerwanie umowy grożą wysokim karami. ODRADZAM!!!!
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266