Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KTOŚ NAPEWNO / 2019-07-26 13:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągle ścina internet. Tak się reklamują jaki to cudowny internet. Reklamy dają.
    GÓWNO PRAWDA. Chcesz pooglądać yt. W dobrej jakości, normalnie pograć w gry. Możesz sobie pomarzyć, bo jakość słaba lagi nawet w brawl stars gdzie powinny się praktycznie nie zdarzać. Dzwonisz że problem. Włącz wyłącz. Restartuj. Nic to nieda. Obsługa miła ale mają formułki które muszą mówić czyli zasady opisane powyżej. Technika trzeba czekać bardzo długo co pokazuje ile skarg mają. Jeśli ktoś z upc to czyta to powiem tak. Hipokryzja. Mówić nr jeden w polsce. Kto tak powiedział. Opłaceni przez was ludzie. To Interner od operatorów jest lepszy. Jeśli chcecie abyście serio byli nr1 to się postarajcie. Bo wasze oferty biorą ludzie którzy w reklamie coś słyszeli i potem żałują
    ZaletyMiła obsługa
    WadyJest ich tak dużo że niechce mi się dalej rozpisywać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kubos04 / 2017-06-15 14:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Posiadam internet od UPC już dość długo. I na początku było dobrze i byłem bardzo zadowolony. Jednak kolejne problemy spowodowały iż rozmyślam nad zmianą operatora. Jakieś pół roku temu zaczęły się pierwsze problemy z internetem. Ping skakał z 30 do nawet 100-200 ms i nie dało się grać bo internet był strasznie nie stabilny. Od około miesiąca już w ogóle nie da się grać a nawet przeglądać internetu. Internet się rozłącza ping skacze, nawet ostatnio wskazywało mi w grze 1000 pingu co jest już totalną porażką. I nie wiem czy to tylko u mnie tak jest, ale naprawdę jestem zawiedziony i szykuje się na zmianę operatora.
    ZaletyNic
    WadyWysoki ping
    Niestabilny internet
    Cena za wysoka jak na tak nie stabilne i tak słabe usługi internetu
    Korzystam 4 lata, posiadam internet o prędkości 120mb/s, zapłaciłem za niego (za nie stabilny internet) 69 zł
  • ~Leeni / 2013-05-21 18:43
    Ocena: 1.75 / 5
    ABSOLUTNIE NIEEEEEEEEEEEEEEEEE! INTERNET ROZLACZA SIE CODZIENNIE I NIE DA SIE NIC ZROBIC. A JAK SIE ZADZWONI TO ODPOWIADAJA ZE TO NIE ICH WINA I NIC NIE MOGA ZROBIC. A K.... CZYJA?ZA COS DO JASNEJ CH... PLACE!!!
    WadyCO CHWLE SIE ROZLACZA
  • ~Lerep / 2018-08-12 13:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedy gram w grę na komputerze online, to co chwile jest problem z internetem i nie da się grać. Taka sytuacja zdąża się nie tylko podczas gier komputerowych, ale także przy przeglądaniu mediów społecznościowych.
    ZaletyInternet dobry przyznam, szkoda tylko że raz na ruski rok
    WadyOpisałem już wady w opinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lol / 2020-04-13 16:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam miało być 500mb/s a jest 15
    A ping wynosi 50
    ZaletyGowno
    WadyWszystko
    MiejscowośćLol
  • ~Łukasz / 2020-04-28 12:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Te same problemy, co u innych komentujących - przede wszystkim bardzo częste zrywanie połączenia w przypadku Wi-Fi z wykorzystaniem routera Thomson i podczas pracy z systemem Windows 10 (Linux, wg moich obserwacji, jest bardziej "odporny" na krótkotrwałą utratę "sygnału"). Podczas rozmowy z konsultantem zawsze proponują reset routera, co raczej nie pomaga, a jeśli już to na ok. 2 godziny... W przypadku próby kontaktu przez e-mail w ogóle ostatnio ignorują klienta.
    ZaletyNie zauważam.
    WadySkrajna niestabilność połączenia, od kilku (może kilkunastu) miesięcy fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćGniezno
  • ~M. Z / 2022-07-01 21:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa wypowiedziana,zmiana adresu zamieszkania. W trakcie trwania okresu wypowiedzenia telefon z nowa dużo korzystniejsza propozycja. Propozycja przyjęta, termin oczekiwania na techników 7 dni, w końcu Panowie się pojawiają ale okazuje się że z przyczyn technicznych (niezależnych ode mnie, nie są w tanie podpiąć usług). Oczekiwanie, zero informacji co dalej czy usługi będą podłączone czy nie. Telefon z mojej strony, 1;2;5 nic, trzeba czekać, sprawa w toku. W końcu 14 dnia odstępuje od umowy (dalej brak informacji, telefonu, kontaktu od UPC, na infolinii tlumaczenie trzeba czekać i tak w kółko). W rezultacie miesiąc bez internetu. W między czasie dostaje informacje że do czasu zrealizowania odstąpienia od umowy place za usługi (których de facto na nowym adresie od początku nie mam) potem znowu SMS o obciążeniu mnie roszczeniami, wszystkie terminy zostały przeze mnie zachowane. Oszuści, kombinatorzy. Sprawa w toku. Złożyłam reklamacje. Ciągle powtarzanie w kółko tego samego a oni i tak robią swoje. Uciekac, uciekać.
    ZaletyBrak
    WadyNie kompetentni pracownicy na infolinii, nie uprzejmi, zero pomocy w rozwiązaniu problemu. Gdy jest dobrze to jest dobrze gdy jest problem radź sobie sam.
    MiejscowośćBytom
  • ~Maciej / 2016-12-11 18:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Na początku lat dwutysięcznych UPC działało dobrze ale potem było już tylko gorzej. Firma stawała się coraz większa i coraz mniej pamiętała o klientach i o nich nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji oraz jej rozwiązania oczywiście negatywny dla mnie. Poza tym obserwowałem coraz niższy poziom techniczny oferowanej usługi i oczywiście rosnące ceny. Arogancja UPC spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę bo mam swoje zasady a oszust nie może być partnerem. Po drugie zawsze wypowiem się negatywnie o tym dostawcy usług i uzasadnię to merytorycznie.
    Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
    ZaletyDostępność w starych aglomeracjach miejskich
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki, brak dbałości o lojalnego klienta.
    Korzystałem razem ponad 10 lat i nigdy więcej.
  • ~Maciej / 2017-02-04 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam,
    Przestrzegam przed usługą Internet w firmie UPC.
    O ile na początku firma UPC była nowoczesną, szybką, rozwijającą się firmą tak teraz to równia pochyła.
    Jakość świadczonego Internetu bardzo mocno odbiega od tego co w umowie.
    Łącze 120 to realnie, maks. 30Mb/s i to też nie zawsze.
    Połączenia są notorycznie zrywane, bardzo często (kilka razy w tygodniu) zdarzają się spadki prędkości do 1Mb/s.
    Obsługa klienta na bardzo niskim, żenującym poziomie.
    Czas reakcji na awarię liczony w tygodniach.
    Odpowiedzi na reklamację liczone w miesiącach.
    Spychologia i próby spychania winy na klienta w nadziei że ten się nie zna i to kupi.
    Dodatkowo proszę uważać na wyłudzanie pieniędzy za wizytę tzw. "techników".
    Taka wizyta nic nie wnosi, a "technik" potrafi tylko podłączyć urządzenie do prądu i ustawić kanały. To całe jego kompetencje.
    Szczerze odradzam.
    Pozdrawiam,
  • ~Maciej / 2022-09-21 11:18
    Ocena: 1.75 / 5
    To komedia a nie firma. 3 raz nie dojeżdża technik w podanych godzinach które jeszcze są podane w widełkach czasowych… brak szacunku dla klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maciej / 2023-02-18 17:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet słabo w całym domu,a mam 1gb. Nagrywarka słabo,raz w tygodniu trzeba resetować. Obsługa twierdzi że jest ok, a ja mam internet tylko w jednym pokoju, gdzie stoi router. Ogólnie kicha.
    ZaletyBrak
    WadyPrzede wszystkim obsługa,a można by wymieniać sprzęt.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~MACIEK / 2016-12-30 10:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w Katowicach Piotrowicach tragedia często przerywa jak podłącze 2 komputery to praktycznie muszę z jednego zrezygnować.Ogólnie jestem nie zadowolony za 2 miesiące kończy się mi umowa przejdę do Vectry może będzie lepiej
    WadySame
    Ponad 10 lat 100 zł miesięcznie tel.int.
  • ~Magic / 2019-09-06 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    To jedna wielka sciema - po kablu niby ok ale juz Wi-fi w domu nie ma.
    Wielokrotnie prosilem o pomoc - przychodzi technik podlacza kabelek i twierdzi ze wszystko ok.
    Szkoda gadac.
    ZaletyBrak
    WadyWymienione
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mama1111 / 2021-04-25 19:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Wlasciwie to nawet nie ma co komentowac.Kuriozum, ciagle przerwy i braki neta i tv co kilka dni, polaczenie na infolinie trwa wieki, po czym dostaje wiadomosc, ze jest awaria i juz pracuja nad nia(czekac do 22.00 a jest 18.00)dzisiaj gdzie pracujemy z domu!!!!!!moze upc napisze usprawiedliwienie do pracy lub szkoly. Czas zakonczyc wspolprace, cena z kosmodu a usluga do bani.
    ZaletyBrak
    WadyBraklo by miejsca na wymienienie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Marcin / 2020-04-19 09:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Bytom Miechowice – brak usług od 36 godzin! I nie wiadomo kiedy będzie koniec awarii. Na infolini nawet nie wiedzą czy awaria jest naprawiana przez wekend czy będzie dopiero od poniedziałku! W dobie koronawirusa gdzie tv i internet jest teraz praktycznie jedyną rozrywką oni nie potrafią naprawić awarii na kilkutysięcznyn osiedlu. Brak poszanowania klientów, co mnie obchodzi zwrot kosztów za czas awarii? Wekend to wekend tego się nie zwróci. A ponadto jak słyszę na infolinii ten ich automat: ” uległa zmianie godzina naprawy usterki…” I znów przedłużanie o kilka godzin! Szanowni pracownicy UPC jeśli nie naprawiacie tej usterki to nagrajcie wiadomość na automacie że przystąpicie do naprawy w poniedziałek, a nie podajecie co chwile nie prawdziwe informacje o nowych godzinach planowanego uruchomienia usług. Żenada!
    MiejscowośćBytomBytom
  • ~Marek / 2015-11-23 19:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Robią co mogą, ale to za mało. Zaczynają sprzedawać kota w worku, są tak zapchani, że już nie dają żadnych gwarancji prędkości łącza.
    Zaletypodobno internet 250Mbit
    Wadyniestabilne łącze, 20-30% prędkości z umowy, słabe urządzenia, słaby serwis po zakupie
    7mc 89zł
  • ~Marek / 2019-04-17 20:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 120Mb/s, a naprawdę 30 Mb/s.Kontakt z biurem obsługi to jakaś porażka , wciskają taką ofertę którą ty nie akceptujesz. Nie można jej później zmienić.Nie polecam.
    ZaletyMoże cena
    WadyPrędkość
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Marian / 2022-04-06 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Zacznijmy od tego ,że wszyscy dostawcy internetu w Polsce są beznadziejni, fatalna obsługa klienta, burdel w dokumentach, brak szacunku, słabi instalatorzy.

    W Gdańsku UPC w większości miejsc ma najlepszą jakość usług.
    Czego można się spodziewać po wszystkim innym:
    - dzwoniac na infolinie bedzie ciezko przebic sie przez kompletnie nie dzialajacy automat
    - instalator nie bedzie umial praktycznie nic, nie bedzie sie znal na robocie, bedzie potrzebowal absurdalnych dokumentow od spoldzielni, po czym bedzie go gubil, tylko po to ,zeby nie robic choc troche trudniejszej instalacji
    - instalator nie umie nawet zamontowac gniazdka internetowego, wiec zamiast tego pusci kabel przez zaslepke
    - gdy wypowiemy umowe beda starali sie przeciagnac odbior listu
    - po wypowiedzniu umowy wystawia pelna fakture, po miesiacu korekte, beda zasypywac formalnosciami by zwrocic pieniadze
    - gdy juz sie uda dodzwonic na infolinie beda bardzo nie przyjemni, wrecz wulgarni, a po wszystkim rozlacza sie bez slowa
    - router prawdopodobnie nie bedzie dzialal lub bardzo slabo, bedzie sie przegrzewal, nie beda chcieli go wymienic
    - gdy internet nie bedzie dzialal kilka dni, nie otrzymacie zadnej rekompensaty, a nawet przepraszam
    Zaletysygnal
    Wadywszystko inne
  • ~Marta / 2021-10-25 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta na bardzo złym poziomie. Gdy się ma umowę na czas nieokreślony i chce się zmienić pakiet usług tylko przełączają między sobą, bez udzielenia konkretnych informacji i pomocy. Więc aby sprzedać na początku zrobią wszystko i wszystko obiecają, natomiast później nie można liczyć na pomoc ze strony UPC. Nie polecam! Chciałam tylko zmienić pakiet teraz z chęcią rezygnuję całkowicie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mateusz / 2017-01-28 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza firma usługowa jeżeli chodzi o internet. Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem jakiegokolwiek pakietu od UPC, ODRADZAM! Połączenie przez WiFi znika co 2-3 minuty i wraca za pół minuty. Jeżeli grasz w gry sieciowe, drogi czytelniku, możesz o nich zapomnieć korzystając z internetu UPC. Ponadto, osobiście mogę zadowolić się jedynie połączeniem o prędkości 30-50 mbps podczas gdy wynosić ona powinna około 120 mbps. Jedyne co sobie chwalę, to wygląd routera.
    ZaletyŁadny router
    Wady-znikające połączenie internetu
    -zaniżona prędkość internetu
    -obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266