MiejscowośćKraków
strona 64 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »
-
~Szym / 2021-10-27 18:00
Przeszedłem z Netii na UPC. Obsługa jest porażająca, nie da się dodzwonić 20 min gra melodia. Czat? Obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci. -
-
~Szuler / 2021-10-27 12:04
Od ponad tygodnia internet raz jest a raz go nie ma i dodatkowo przyjęcie reklamacji nie wchodzi w grę, WadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~John Doe / 2021-10-27 11:09
UPC obsługuje dobrze jeśli tylko chcesz kupić od nich usługę, później jesteś kulą u nogi jeśli cos jest nie tak.
Zbywają, kłamią, oszukują, nie informują o wszystkich wymaganych dokumentach jeśli takie mogą być potrzebne do przeniesienia instalacji. Nie kompetentni na infolini, abyś tylko się rozłączył, obiecują złote góry a na koncu dostajesz górę ale gówna.
Instalator w piątek o godzinie 16 powiedział ze nie zamontuje i pojechał, bo nie mam pozwolenia.
Na kolejne ustalony termin nie przyjechał.
Na kolejną instalacje wydzwaniałem 3 dni na infolinie i kazali mi czekać aż instalator zadzwoni. Nie wyznaczyli mi nowego terminu przez 3 dni.
Po 3 dniach dzwonienia od 2 ustalonej wizyty powiedzieli mi ze zainstalują za 7 kolejnych dni.
Pierwszy zgłoszenie o przeniesie był 13tego października, 7 listopada może łaskawy pan przyjedzie i zamontuje.Zaletyjak po miesiącu łaskawie zainstalują to jakoś działaWadyopieszałość, kłamanie, nie kompetencja, zbywanie, -
~Król / 2021-10-27 01:55
Znoqu dzisiaj wasz internet nie działa (ok 1h) rozumiem ze zwracacie pieniadze nam ktorzy wam placa za usluge (np tracacych z waszej winy pieniadze...!!!)? ZaletyBRAKWadyLECĄ W KULKI EWIDENTNIEMiejscowośćWarszawa -
~Tac0s / 2021-10-26 20:13
Żenada. Internet wogóle nie łapie i cały czas się zacina. Próbuję oglądać film na internecie i co? Oczywiście cały czas co minutę muszę resetować połączenie. Nie polecam i jako zamiennik proponuję Netia. ZaletyJakoś działaWadyWogóle nie łapie internetu i nic się prawie nie da zrobić. Nawet wysłać wiadomości na DiscordMiejscowośćWrocław -
~Marta / 2021-10-25 13:34
Obsługa klienta na bardzo złym poziomie. Gdy się ma umowę na czas nieokreślony i chce się zmienić pakiet usług tylko przełączają między sobą, bez udzielenia konkretnych informacji i pomocy. Więc aby sprzedać na początku zrobią wszystko i wszystko obiecają, natomiast później nie można liczyć na pomoc ze strony UPC. Nie polecam! Chciałam tylko zmienić pakiet teraz z chęcią rezygnuję całkowicie. MiejscowośćWrocław -
~Xxx / 2021-10-23 18:38
Szczerze nie polecam . Internet 1 GB router gubi połączenie z innymi urządzeniami .Na pomoc upc nie ma co liczyć serwis umówiony wogóle się nie pojawił totalne lekceważenie klienta ZaletyBrakWadyNowy sprzęt a zamiast radości ogrom nerwówMiejscowośćSosnowiec -
~Ula / 2021-10-22 17:46
Bardzo zle , nie mogłam zadzwonić z powodu iż bylam w szpitalu .Poprosiłam mamę aby zadzwoniła i wyjaśniła pewien problem .. Nie podadzą i nie wyjaśnia .Ponieważ nie moga rozmawiać z osobą nie z tego numeru telefonu. Jeśli chcialam założyć kablówka pierwsi dzwonili po tysiąc razy ..zdecydowanie mowilam.ze przemyśle to nekali.A jak dojdzie co do czego to robią problem ..jeszcze 5 miesięcy i żegnam ich .Nie polecam ZaletyMasakraWadyŻadnaMiejscowośćSoanowiec -
-
~Upeceusz / 2021-10-22 01:42
Najgorsze g0wno jakie kiedykolwiek miałem, internet codziennie zacina, rozłącza, albo w ogóle go nie ma, naprawde trzymajcie się od tego z daleka WadyCałe UPC to jedna wielka wadaMiejscowośćWarszawa -
~Klaudia / 2021-10-21 13:48
Internet na firmę, a co drugi dzień go nie ma, człowiek nie może pracować, bo nie ma internetu, a zadośćuczynienia za straty finansowe brak. Porażka!!! ZaletyBRAKWadyBRAK INTERNETUMiejscowośćŻory -
~Damian / 2021-10-20 22:30
Częste awarie brak internetu pomimo nie za niskiego rachunku. MiejscowośćBydgoszcz -
~Bartek / 2021-10-19 18:23
Najgorszy możliwy dostawca internetu. Internet przerywa i w większości przypadków jest dużo wolniejszy niż powinien. Na infolinii mówią o awariach - raczej w wypadku awarii internet jakimś cudem działa. Poprzednio korzystałem z Vectry i była to zupełnie inna jakość - niestety przeprowadzka spowodowała wymuszenie zmiany providera. ZaletyParametry na papierzeWadyWszystko inneMiejscowośćNadarzyn -
~Kinga / 2021-10-18 11:35
Masakra jeśli chodzi o możliwość dodzwonienia się. Dodatkowo mogę powiedzieć że jestem klientem Biznesowym MiejscowośćWarszawa -
~qn / 2021-10-17 17:22
Ciągłe awarie, tragiczna obsługa klienta i tryb zgłaszania usterek, nie polecam. MiejscowośćWarszawa -
~Beti / 2021-10-13 21:57
nie można sie dodzwonić na infolinie, gadam z durnym robotem, który ciagle mówi to samo. Od 2 dni łączę sie z infolinia, bezskutecznie, ciagle ten sam komunikat - jesteś 10 w kolejce czas oczekwania 50 minut spróbuj póżniej. Mam ochotę rozwiązać umowę, nie da sie z nimi połączyć. Mam jechać osobiście do siedziby ? Dekoder był wadliwy od początku , fachowcy stwierdzili że nie umiem załączać dekodera z pilota. Hello ?????
MASAKRA -ODRADZAMZaletyżadneWadybrak kontaktu z konsultantemMiejscowośćCzeladź -
~Mateusz / 2021-10-12 21:13
Stanowczo odradzam tego dostawcę. Moja historia wyglądała tak:
-2 tygodnie przekładania terminu podłączenia internetu
-telefon od montera z prośbą o przełożenie terminu o kolejny tydzień ze względu na brak monterów
-Pani na infolinii tłumacząca, że są problemy techniczne ze światłowodem w bloku (sąsiedzi akurat tego problemu nie mają)
Podsumowując: 2 tygodnie czekania, rozbieżne zeznania pracowników, brak perspektyw na wywiązanie się z umowy przez kolejny tydzień… Szczerze odradzam tę firmę…WadyMontaż, obsługa klienta, podłączenie usługi nie doszło do skutkuMiejscowośćLublin -
-
~Arkadiasz / 2021-10-12 17:18
Takiego absolutnego braku profesjonalizmu i tak tragicznej organizacji jeszcze nie było. Po prostu wstyd, że w ogóle wpadłem na pomysł jakiejkolwiek umowy z taką firmą.
Jeżeli ktokolwiek miał w planie popełnić podobny błąd jak ja, niech przeczyta sobie najpierw historyjkę o tym, jak firma próbująca pokazywać się w świetle nowoczesnej poprzez usranie każdej infolinii i czatu botami o inteligencji orzecha (które i tak biją serwisanta na głowę w tej kategorii) traktuje klientów:
1. Występuje awaria internetu na moim obszarze. Po ustawieniu bota na klikanie awarii na downdetectorze w końcu zostaje ona odnotowana na stronie UPC.
2. Po zakończeniu awarii nadal nie działał u mnie internet. Podjąłem wszystkie kroki z sekcji pomocy na stronie. Nic nie działa. Konieczne zamówienie serwisu.
3. Podczas rozmowy już z ludzkim konsultantem na czacie, umawiam serwis (w czwartek 07.10) zaznaczając, że internet jest mi niezbędny do pracy więc proszę o jak najszybsze umówienie specjalisty. Zostaje on umówiony na wtorek (12.10). No dobra, pół biedy, niech będzie - proszę tylko konsultanta, żeby były to godziny wieczorne, ponieważ do 17 pracuję. Pan sugeruje jedyny dostępny przedział na 15 - 18 (zajebisty rozstrzał tak przy okazji, to nie tak że wasi klienci pracują czy coś żeby móc opłacić te usługi). Zaznaczam wtedy raz jeszcze, że proszę o jak najpóźniejszą porę ze względu na pracę.
4. Przychodzi wtorek, godzina 15:40 - dostaję smsa z UPC że serwis już w drodze (dzięki mordeczki). Z racji, że nie mogę sobie pozwolić na dalsze przepychanki, bo już prawie tydzień nie mam łącza, zwalniam się z pracy od razu i zapierd**** na wynajętej hulajnodze jak pershing na wrotkach żeby zdążyć na wizytę serwisanta. Godzina 15:55 dzwoni już serwisant, że jest pod klatką - informuję go, że jestem w drodze i za 5 minut będę - równo o zapowiedzianej 16.
UWAGA TERAZ - Serwisant przy użyciu fistaszka który służy mu za główny procesor informuje mnie, że on nie poczeka, BO MA CO ROBIĆ. Brawo, 50 punktów dla Gryfindoru - jak ten człowiek ma pracę, nie wiem, ale ma i to najwyraźniej taki as wywiadu, że trzeba do niego w kolejce i na kolanach, żeby naprawił to białe pudło. Ostatnia informacja jakiej mi raczył udzielić Sir Serwisant III to że muszę zamówić serwis raz jeszcze.
5. Dzwonię na infolinię aby umówić serwis ponownie - KONIECZNIE na ten sam dzień, ponieważ na tym etapie musiałem zakupić już dwa dodatkowe pakiety internetu w telefonie, aby móc korzystać z sieci. Konsultant informuje mnie, że nie ma już na dzisiaj wolnych terminów. Koniec tematu. Pomimo że ten 'serwisant', który sobie odpuścił wizytę u mnie, ze względu na swój napięty grafik, ewidentnie miał teraz więcej przestrzeni, skoro mógł zlać klienta jak psa pomimo własnej niezdolności do dotrzymywania terminów.
Tak wygląda moja historia. Na konsultancie nie będę się wyżywał, bo oczywiście żadna z tych rzeczy nie leży w jego kompetencjach. Osoby prowadzące ten fp również, ale wiem, że robienie szumu w mediach społecznościowych daje o wiele lepszy efekt niż standardowe formularze spychane do wora na później. Tak więc tyle chciałem powiedzieć, oprócz tego że oczywiście zrywam umowę przedwcześnie, nie zamierzam opłacić żadnej kary, ani ostatniego rachunku - te pieniądze pójdą prosto na pokrycie rachunku za telefon i dodatkowe pakiety internetu.
Nie polecam firmy, jest na rynku obecnie tyle o niebo lepszej konkurencji, że jeżeli mamy zasięg innych dostawców - zawsze lepszym wyborem jest ten, który nie jest UPC.
Dziękuję dobranoc.ZaletyJak działa to działaWadyCała resztaMiejscowośćWarszawa -
~Nikita / 2021-10-12 11:54
Extremely poor and slow tech and account support.
I advice to avoid at any cost, if you don't want to get into a situation where you wait for the internet to get fixed for a week waiting for a call from tech support.MiejscowośćWarsaw -
~Bartosz / 2021-10-07 21:45
Czasem działa dobrze, a czasem zupełnie do niczego. MiejscowośćWarszawa -
~Mati / 2021-10-05 18:04
Najgorsza opcja na telefon jaką można wybrać. Boty, muza w słuchawce, sztuczna ‚inteligencja", niekompetentni konsultanci, przełączający na kolejne muzykoreklamy. Czyli… dokupić dla mamy w szpitalu dodatkowego pakietu danych nie da rady. Odradzam. ZaletyBrakWadyObsługa klienta i kontakt do du..yMiejscowośćPolska
strona 64 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »