Uwaga! W UPC nie ma żadnej możliwości zgłoszenia w weekend awarii dostępu do Internetu. Jeżeli modem nie działa, konsultanci są dostępni od poniedziałku do soboty od 7 rano do 23 wieczorem. W niedzielę lub w nocy zampomnij o jakiejkolwiek pomocy. Módl się, żebyś nie miał awarii. Na stronie można sobie napisać zgłoszenie, które jest realizowane w przeciągu kilku dni. Zdarzyło mi się, że w ogóle nikt nie odpowiedział na moje zgłoszenie. I tek musiałem więc interweniować ponownie telefonicznie.
ZaletySzybki internet
WadySerwis kiepski, brak kontaktu w nocy i w weekend
3 miesiące
~KamilXIV / 2012-12-26 16:54
Ocena: 1.75 / 5
Z internetu z UPC korzystam od kilku ładnych lat. Do czerwca tego roku korzystałem z 30mb za około 60zł. W wakacje podpisałem umowę na internet 60mb w podobnej kwocie. I tak marnej jakości usługi się nie spodziewałem. Oczywiście to jest prędkość do 60mb, ale żebym całymi dniami pingi w grach miał po 150-200? Prędkości na speedteście za dnia to od 2 do 15mb. Nie wiem czy to przez to, że zaoferowali ludziom za duże prędkości, ale nigdy w życiu już nie skorzystam z ich usług. Nie ma znaczenia czy połączenie bezpośrednie czy wifi, za dnia w nic nie zagrasz po sieci. Prędkość ściągania za dnia są nawet dobre. Pamiętam, że dużo lepiej to chodziło na lokalnym, stabilnym łączu 4/4 mb. PORAŻKA
Zaletyniska cena za wysoką prędkość (szkoda że tylko na papierku)
Wadybrak jakiejkolwiek stabilności, mieszkam w centrum miasta a internet chodzi jak mu się podoba
korzystam z łącza upc od ponad 4 lat
~Karol / 2017-11-11 13:51
Ocena: 1.75 / 5
Mieszkam w Krakowie i posiadam podpięty internet UPC. Niestety nie mogę go zmienić, ponieważ nie jestem właścicielem mieszkania. Ten internet to tragedia. Nie ma dnia żeby coś nie działało. Dzwoniąc z problemami na infolinię dowiaduję się, żebym się nie dziwił że internet się zacina, cytuję: "w dzisiejszych czasach 6Mb/s to mała prędkość bo gry mają coraz większe wymagania". Nie mogłem w to uwierzyć. Takie brednie mogą wciskać żulom pod sklepem. Na wsiach można mieć bardziej niezawodny i tańszy internet niż to całe UPC. Totalna, totalna porażka. Przy próbie zgłoszenia problemów konsultant straszy mnie, że poniosę koszty przyjazdu operatora.
~Karolina / 2021-05-18 09:18
Ocena: 1.75 / 5
To jest już cyrk. Od kilku dni codziennie kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu. Szybkość internetu na przestrzeni czasu także spadła, w przeciwieństwie do ceny :) Pracuję zdalnie, w tym momencie mam ograniczone źródło dochodu przez brak regularnego dostępu do sieci.
ZaletyKompletnie nie znajduję.
MiejscowośćWarszawa
~kiemon / 2020-06-04 20:06
Ocena: 1.75 / 5
Nie ma co się rozpisywać jedno wielkie gówno...
Zaletynie ma
WadyInternet potrafi wywalić w lekki deszczyk.
Miejscowośćkatowice
~Kiking / 2018-06-30 19:22
Ocena: 1.75 / 5
Korzystałem kilka ostatnich lat i było w porządku do tego roku. W tym roku praktycznie co 2/3 dzień są przerwy w dostawie internetu, rozumiem, że awaria może się zdarzyć raz na jakiś czas, ale to są już przesada. Kiedy dzwoni się dowiedzieć co się stało zawsze tylko "Awaria, jutro o którejś godzinie będzie dobrze" no i zwykle nie jest
Zaletycena i chyba tylko cena
Wadyregularne awarie
bardzo trudny kontakt z obsługą
MiejscowośćWarszawa
~klientka / 2023-01-10 15:15
Ocena: 1.75 / 5
Totalna porażka. Klienta mają za nic.Obsługa klienta nawet nie zasługuje na 1 gwiazdkę.Arogancja.Przychodzi technik, wszystko rozprogramuje i idzie. Nikogo z UPC to nie interesuje. Kliencie radż sobie sam. Widocznie nie potrafi! Reklamacje żadne, podkreślam żadne nie są uznawane. Zawsze UPC ma rację wg nich. Nigdy więcej UPC! Odradzam stanowczo. Pracownicy powinni zostać wysłani na szkoenie. Owszem zdarzaja się niekiedy osoby konpetentne, ale raczej pracują tam aroganckie.
Zaletyzalet nie ma
WadyArogancja pracowników, niekompetencja. Nie szanują długoletnich klientów. Pracownik UPC popsuje, a UPC nie poczuwa się do naprawy. Jeden wielki SKANDAL
MiejscowośćGdynia
~KlientUPC / 2016-11-05 19:12
Ocena: 1.75 / 5
Internet jest za wolny. W umowie jest 60 mb/s a dziś miałem 0,5 mb/s. Internet przerywa, rozłącza się, bywają takie sytuacje, że muszę zresetować router kilka razy dziennie bo nie ma dostępu do Internetu. Router jest tak słaby że zasięg mam tylko w połowie 50-metrowego mieszkania. W dodatku cena zupełnie nie jest adekwatna do jakości. Dekoder telewizji zawiesza się i są problemy z uruchomieniem. Czasem trzeba go odłączać od zasilania.
ZaletyBrak
WadyŁącze słabe powolne i niestabilne. Urządzenia crashują i zawieszja się. Trzeba zresetować
~Klips / 2014-10-29 23:14
Ocena: 1.75 / 5
Uważam, że ich usługi de facto realizowane to porażka. Miałem wcześniej Astera przez kilka lat, z którego byłem bardzo zadowolony i myślałem sobie "UPC pewnie lepsze, ale co tam Aster też daje radę". Po czym wykupili Astera i się zaczęło. Płaciłem za 60Mb/s z czego dostawałem 14Mb w porywach może 20Mb. No dobra, rozumiem DO 60Mb.Moja umowa dawno się skończyła, więc w pewnym momencie postanowiłem "odświeżyć" swoją usługę. A tu proszę, okazuje się, że za tyle co płacę, powinienem mieć 120Mb i to bez zobowiązań. Więc dzwonię/piszę do nich, a tu okazuje się, że tak, jest taka oferta, ale nie dla frajera, który od lat im płaci i tak, mogę dostać ofertę - 10 złotych mniej przy umowie na 18 miesięcy. Dobrze, że konkurencja o mnie pomyślała - niemal dwa razy taniej, za dwa razy więcej ze zobowiązaniem na 6mscy. Tyle ile zamówiłem, tyle dostaję. Bye Bye UPC.
Zaletymała awaryjność
Wadyfatalna obługa klienta, niski przesył danych w stosunku do oferty, wysokie ceny w porównaniu z konkurencją
~kojak / 2021-06-05 12:11
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Prędkość usługi internetowej pozostawia wiele do życzenia, najgorzej jest jednak z niezawodnością. Od dwóch tygodni połączenie wielokrotnie(10< razy) przerywa na czas do pół godziny - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony usługodawcy. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie się na płatną(!) infolinię, na której odczeka się około dziesięciu minut i konsultant zaleci zresetowanie modemu(!).
MiejscowośćWrocław
~kolo / 2018-08-09 09:43
Ocena: 1.75 / 5
Po przejściu z Vectry - tragedia. W ciągu 3 lat w Vectrze jedna awaria, prace serwisowe w nocy. W UPC pierwszy tydzień całodzienna awaria internetu i kablówki. Jedyną zaletą była cena. Ale może się to skończyć wypowiedzeniem umowy z powodu niezgodności usługi z umową. Jak na początku UPC przegrywa JAKOŚCIĄ. Nie wspomnę o jakości przedpotopowych dekoderów. Co ciekawe - internet ma być 3 razy szybszy niż z Vectry (test wykazuje, że jest tylko 2 razy szybszy) a otwieranie stron jest wolniejsze np. YouTube. Wszystko przy tej samej konfiguracji sprzętu (laptop, komputer, smartfony). Wygląda na to, że gigant popadł w pychę i jest mu z tym dobrze.
ZaletyŁatwy kontakt z biurem obsługi
WadyJakość usług. Awarie. Zawieszenia sprzętu.
MiejscowośćNowy Sącz
~Konrad / 2019-11-16 11:16
Ocena: 1.75 / 5
Największa lipa jaka może być!!! nie dajecie się przedstawicielom co pukają do drzwi i namawiają na podpisanie umowy! Zmieniłem z lokalnego operatora i to był błąd, wieczorami nie mam 300 mb tylko o połowę mniej, do tego tnie TV i net... czekam na koniec umowy, bo nie idzie się dodzwonić na infolinię, a najbliższe biuro prawie 20 km ode mnie... jakaś masakara
Zaletybrak
Wadyspadki transferu, szczególnie wieczorami, brak serwisu i biura na miejscu, wspaniała infolinia na której nabijam rachunki telefoniczne i nikt mi nie pomaga
MiejscowośćŚwidnik
~korzystam i rezugnuję / 2017-11-25 19:54
Ocena: 1.75 / 5
Korzystałem dwa lata (także z horizon.tv) Od pewnego czasu na horizon nic nie można obejrzeć. Koniec z UPC
Wadyuuuu wiele wad
MiejscowośćWarszawa
~Kovar / 2021-05-07 23:20
Ocena: 1.75 / 5
Aktualnie mam wykupiony najlepszy pakiet internetu od upc jednak wciąż zdarzają się dosyć często osłabienia sygnału w grze gdzie ping skacze z 40 do 300 albo i więcej a często też zdarzają się przerwy w transmisji internetu również w godzinach wieczornych
MiejscowośćLeszno
~Krsytain / 2023-10-20 10:23
Ocena: 1.75 / 5
Masakryczny jakoś internetu
Mam wykupione Szybkość 800mb/S
A jest ledwo 100mb/s
Nie polecam ‼️‼️
ZaletyNie ma
WadyWszystko to wada
MiejscowośćGdańsk
~Krzysztof / 2019-06-01 15:18
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać).
ZaletyDuża oferta
WadyCzęste awarię
Słabo działająca infolinia
Mają klienta w d..ie
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2019-08-17 08:44
Ocena: 1.75 / 5
Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 UPC wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. UPC przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od UPC temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! UPC może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.UPC na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla UPC robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
MiejscowośćWarszawa
~Ksenon / 2020-06-16 23:14
Ocena: 1.75 / 5
Standardowo co chwilę problemy z połączeniem same z siebie restarty routera bez zapowiedzi firmy gdy występowały problemy z samym routerem firma wysyłała "fachowca" który dopiero po 4 wizycie naprawił problem tragedia odradzam
WadyPrzerwy w dostawie
Niezapowiedziane resety routera
"Fachowcy"
MiejscowośćMikołów
~kto28 / 2020-12-14 07:47
Ocena: 1.75 / 5
UPC nie wywiązuje się z umowy dotyczącej szybkości transferu. Poza ty wszystko wskazuje na to, że blokuje lub mocno spowalnia połączenia VPN. - Napisałem "pytanie", dalej już będzie skarga - z informacją do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zobaczymy, co będzie dalej???
ZaletyDziała
WadyWszystkie cechy monopolisty
MiejscowośćVPN
~Ktos / 2019-09-01 21:09
Ocena: 1.75 / 5
Najgorsze gówno z jakim miałem styczność zaczyna się nowy miesiąc razem z tym raz jakieś problemy raz jakieś konserwacje po prostu masakra szybkość internetu tak samo sfałszowana na umowie inna a w rzeczywistości inna