Dobrze już było, teraz po wykupieniu UPC przez PLAY będzie jak w PLAY czyli drogo, byle jak, na od..ol. Jednym słowem repolonizacja trwa i mamy nowy, dziadowski ład.
Zawarłem umowę na 2 lata a po dwóch tygodniach zacząłem wydzwaniać do UPC bo coś mi nie pasowało w płatnościach. Mija mnie nie połączy nigdzie bo jej coś nie pasuje, to taka dziadowska nowość. Dobiłem się wreszcie do konsultanta i okazuje się że zawartą umowę anulowano!!! Coś niebywałego. Więc wszystko od nowa pod warunkiem wymiany dekodera. Przystałem, nie wiedząc jakie g..no zostanie mi wciśnięte. Flagowe urządzenie pod tytułem Media Box. Nie wiem, ale podejrzewam że to są urządzenia z jakiegoś second hand albo wręcz ze śmietnika. Uruchamia się toto pół godziny, pilot to jakiś zbędny nie działający dodatek, przepraszam działa ale klawiatura pod spodem wpisując jakieś głupoty i zwiecha gotowa. Znowu pół godziny jak toto wstanie. Odnaleźć kanały to sztuka tajemna a w ogóle intuicyjność obsługi tego czegoś nie do ogarnięcia.
Teraz w PLAY-u będzie tylko gorzej. Nie dajcie się ludziska naciągać, trzeba poczekać dwa lata jak ten dziadowski ład przestanie sponsorować PLAY i wrócą zdrowe zasady biznesu. PLAY padnie szybciej niż to się komuś wydaje a pingwiny będą się turlały ze śmiechu. Czytając poniższe posty zyskuję potwierdzenie że tak będzie.
Zaletyna chwile obecną już brak
WadyMija podejmuje jedynie słuszne decyzje
MiejscowośćWarszawa
~Jakub / 2021-11-17 18:13
Ocena: 1.50 / 5
Zadzwoniłem do UPC z chęcią zawarcia umowy 7 października, miał przyjść monter i wszystko załatwić, lecz o wyznaczonej godzinie nikt się nie pojawił. Zadzwoniłem do UPC z tą sprawą, powiedziano mi, że monter był (mimo, że się z nim w ogóle nie widziałem) i że jest wymagane podłączenie nowej instalacji internetowej a do tego potrzeby jest kosztorys, który miał być przygotowany na 21 października. UPC ani razu się ze mną nie kontaktowało tylko ja muszę się do nich dobijać. Jest już 17 listopada i nie mam ani internetu, kosztorysu czy nawet informacji kiedy on zostanie sporządzony. Na infolinii mówią, że nic się nie da zrobić oprócz wysłania ponaglenia (co robię 3 razy w tygodniu). Jestem studentem informatyki i internet jest moim narzędziem pracy i przez UPC nie mogę sprawnie się uczyć.
Wady1. W obsłudze klienta powiedziano mi "Pierwszy raz widzę coś takiego"
2. Montera nie widziałem, nawet nie zadzwonił
3. Ani razu do mnie nie dzwonili
4. Nie potrafią podać terminu wyznaczenia kosztorysu
MiejscowośćLublin
~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!!
Zaletybrak
Wady100%
MiejscowośćNamysłów
~Krzysztof / 2021-11-16 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam rachunek miał być 109zł po zmianie umowy a przysłali 259 i niepotrafią tego wytłumaczyć.Jakas masakra z internetem też wiecznie problem.A żeby się tam dodzwonić to wieczność a jak ktoś odbierze to nie potrafi rozwiązać problemu.Nie polecam nikomu
ZaletyBrak
WadyZero pojęcia
MiejscowośćBydgoszcz
~mb11 / 2021-11-16 18:45
Ocena: 2.25 / 5
UPC cały czas oszukuje na prędkościach z Internetu, umowa na 300 Mb/s w rzeczywistości 1 test:
ledwo 41 Mb/s i pierdoły wypisują na swoich stronach: sprawdź kabel, sprawdź kartę sieciową itd... Sporadycznie się zdarza, że prędkość jest zgodna z umową, może raz na miesiąc jest taki dzień. Oszustwo i tyle.
Kolejny test i prędkości nieco lepsze, ale też sporo zaniżone:
Oczekiwana 300 Mb/s
Rzeczywista 142 Mb/s
Ocena połączenia
Prędkość pobierania 20 Mb/s
Prędkość wysyłania 29.6 Mb/s
MiejscowośćWarszawa Bemowo
~Wojnar / 2021-11-16 16:49
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam umowę z UPC na Internet i telewizję od 25.04.2018, w tym dniu przyjechał monter zainstalować mi sprzęt, podczas montażu miał jakieś problemy z jakością sygnału więc porozpinał mi przewody od telewizji naziemnej żeby z nich skorzystać lecz to nic nie pomogło, po długim szukaniu problemu stwierdził że więcej sygnału z tego nie wyciągnie i musi tak być, nie znam się na tym więc stwierdziłem duża firma gościu obeznany powinno być wszystko ok. Od początku trwania umowy mam problemy z tv i wolny Internet, kanały tv albo mrowią/ ścinają sie, lub po prostu raz są raz ich niema, Internet bardzo słabo chodził na na 500mb/s tłumaczyłem to sobie złą pogodą lub problemami technicznymi, dopiero znajomy znający się na rzeczy powiedział żebym zadzwonił do UPC bo jest coś nie tak.
W dniu 09.07.2021 Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem, przyjęli zgłoszenie i umówili mnie z serwisantem.
W dniu 14.07.2021 między 15:00 a 18:00 przyjechał pan i 2h szukał problemu u mnie na 8 piętrze oraz w skrzynce upc w piwnicy, po czym stwierdził że mam ponad połowę słabszy Internet i tv mi szwankuje ponieważ jest uszkodzony kabel gdzieś na klatce przed moim mieszkaniem i nic z tym nie może zrobić, powiedział że to zgłosi i UPC będzie to jakoś wyjaśniać z deweloperem a ze mną się ktoś z kontaktują.
W połowie sierpnia 2021 zadzwoniłem jeszcze raz ponieważ nikt z UPC się do mnie nie odezwał, powiedzieli mi że jest adnotacja uszkodzenia kabla przez tego serwisanta ale niema jakiegoś zgłoszenia wiec zrobili to podczas rozmowy i powiedzieli że ktoś się odezwie.
Na początku września 2021 dalej nikt się nie odezwał więc znowu zadzwoniłem wyjaśnić sprawę, przełączyli mnie gdzieś wyżej i tam wytłumaczono mi że sprawa będzie załatwiona, następnie umówili mnie na następny termin z serwisantami w dniu 07.09.2021 między godz. 09:00 a 11:00.
W dniu 07.09.2021 wziąłem urlop żeby zakończyć tą sprawę, lecz koło godz. 09:00 dzwonią do mnie serwisanci i mówią że oni nie przyjadą ponieważ i tak z tym nic nie zrobią ( pytanie po co w ogóle mi głowę i czas zawracali ) i na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.
W połowie października oczywiście dalej nikt się ze mną nie skontaktował więc udałem się do punktu na Bora Komorowskiego w Krakowie gdzie oprócz tego jak pani rozkłada ręce nic się nie dowiedziałem, zaproponowała mi żebym złożył reklamację bo to jest lekceważenie klienta.
W dniu 03.11.2021 dalej cisza od strony UPC więc znowu zadzwoniłem słuchając skrzynki jak to UPC świadczy wspaniałe usługi i dba o klienta co jeszcze bardziej mi podniosło ciśnienie, odebrała pani której znowu przedstawiłem całą sytuację, powiedziała mi że są jakieś maile w tej sprawie ale nie wie dokładnie na jakim etapie jest rozwiązywany problem, więc zaproponowała mi znowu serwisanta nie wiem czy ci pracownicy są niedoinformowani czy co, wytłumaczyłem 2 raz że mieli być i stwierdzili że nic nie zrobioną więc pani zaznaczyła tą sprawę jako priorytet i przyjęła ode mnie reklamację i informując mnie że KTOŚ SIĘ SKONTAKTUJE. 16.11.21 Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nienaprawią kabla i z dniem 9.12.21 rozwiązują ze mną umowę, i jeszcze chcą 50 zł za zabranie sprzętu chore, zwracając mi 70% opłat za okres 9.07.21-9.12.21 pytanie czemu nie za cały okres umowy jeżeli problem był od początku! Dzwoniłem wyjaśnić temat 1.5h na telefonie i koniec końców odwołałem się 2 raz. Nie polecam nikomu upc !! Szkoda nerwów.
ZaletyBrak
WadyNaciąganie ludzi na pieniądze i brak możliwości rozmowy z kimś kompetentnym
MiejscowośćKraków
~Mteusz / 2021-11-16 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się nie można w sprawie rezygnacji spróbowałem sposobem że chce przedłużyć umowę to odrazu odebrali po krótkiej rozmowie przełączyło mnie do działu rezygnacji i odebrał gostek odrazu ale jak powiedziałem że rezygnuje z UPC to mnie rozłączył chamsko i nie mogę wogole się dodzwonić to są jakieś jaja
~Barti / 2021-11-16 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza opcja jaką można wybrać. Często nie działa do tego ruter od UPC również często nie działa i zużywa masę energii. Dodzwonić się na infolinię bardzo trudn
~Maciej / 2021-11-15 14:33
Ocena: 1.50 / 5
Internet dostarczany przez firmę UPC to jakiś żart. Nic nie działa. Filmy na youtube oraz innych platformach maksymalnie w 480p do tego zacina się co jakiś czas na dłużej. Porażka. SpeedTest.net pokazał wyniki Ping 15ms Pobieranie 1.52Mbps Przesyłanie 0.16mbps, przecież to jakieś żarty...
Zaletynie ma, obrzydliwa i ohydna firma oszukująca ludzi
WadyCała firma to jedna wielka wada, nie powinna istnieć, ponieważ oszukują klientów i nie są w stanie pomóc.
MiejscowośćGdańsk
~Zbigniew / 2021-11-14 18:13
Ocena: 2.25 / 5
Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej
Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrze
WadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
MiejscowośćWarszawa
~Deicide / 2021-11-14 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam, nie spotkałem się jeszcze z tak lekceważącym podejściem do klienta. Monter nie stawił się w ustalonym terminie, zero informacji, nie można się dodzwonić do biura obsługi klienta, a jeśli już, to osoby nie są w stanie zrobić nic więcej jak wysłuchać reklamacji, przekierować do innego działu i tak w koło Macieju. Nie ma również kontaktu z monterami ponieważ jest to zewnętrzna firma. Nigdy więcej, przestrzegam innych.
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~Bartosz / 2021-11-13 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia.
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Hawaj / 2021-11-11 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jakiegokolwiek używałem, co chwile jakieś problemy, odłączanie internetu na 2dni bez jakiegokolwiek powodu.
WadyWszystko
MiejscowośćSzczwcin
~Krzysztof / 2021-11-10 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Od chwili otrzymania SMS i nadaniu przesyłki zawsze ktoś był w domu i czekał na kuriera. Kurier nie dotarł pod wskazany adres nawet nie zadzwonił że jedzie z przesyłką. Okazało się że przesyłkę zwrócono do nadawcy po prostu brak słów na nieuczciwość chamstwo
~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy.
ZaletyŻadne
WadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Roman3268 / 2021-11-09 12:35
Ocena: 1.75 / 5
Właśnie skończyłem rozmowę z bok. Po zmianie umowy dołożyli mi usługę HBO 20 pln co miesiąc do rachunku. Niby usługa dodatkowa. Ale nie wyłączysz za ch…..a przez 24 mce. Pani groziła karą za zerwanie umowy! O dziwo kara wynosi równowartość 24 miesięcznych opłat. Przy rozmowie z konsultantem nie zająknął się ani słowem o uruchomieniu takiej usługi. Jak i o tym, że gdy przyjdzie monter aby wymienić dekoder na nowszy skasują Ciebie dodatkowe 50 PLN. Oszuści i złodzieje. Wykorzystujący każdą możliwość aby zrobić klientów w bambucho.
Ż E N A D A
ZaletyBrak
WadyNagrywanie z reklamami. Brak możliwości przewijania w przód nagranych programów
MiejscowośćSzczecin
~Ala / 2021-11-09 11:59
Ocena: 1.50 / 5
obsługa klienta - dno. oszukują przy przedłużaniu umowy. włączają na siłę dodatkowe usługi a potem nie chcą wylączyć. porażka.
MiejscowośćGdańsk
~Jerzy / 2021-11-08 19:18
Ocena: 2.50 / 5
telefoniczna, obsługa klienta totalna porażka, konsultanci odbiorą telefon i przełączają dalej z braku uprawnień, a tam wpada się jak do studni bez dna i czeka się, czeka się żenada po 30 min i więcej (ja nie doczekałem więcej)
Wadyinternet przycina się
MiejscowośćWrocław
~Łukasz / 2021-11-06 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcą sprzedać to zadzwonią do ciebie w 15 sek. Jak jesteś klientem to marnujesz 30 min aby się dodzwonić - masakra
Wadynie szanują sobie klienta
~Piotr / 2021-11-05 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam !