Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mb11 / 2021-11-16 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC cały czas oszukuje na prędkościach z Internetu, umowa na 300 Mb/s w rzeczywistości 1 test:
    ledwo 41 Mb/s i pierdoły wypisują na swoich stronach: sprawdź kabel, sprawdź kartę sieciową itd... Sporadycznie się zdarza, że prędkość jest zgodna z umową, może raz na miesiąc jest taki dzień. Oszustwo i tyle.

    Kolejny test i prędkości nieco lepsze, ale też sporo zaniżone:
    Oczekiwana 300 Mb/s
    Rzeczywista 142 Mb/s
    Ocena połączenia
    Prędkość pobierania 20 Mb/s
    Prędkość wysyłania 29.6 Mb/s
    MiejscowośćWarszawa Bemowo
  • ~Wojnar / 2021-11-16 16:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam umowę z UPC na Internet i telewizję od 25.04.2018, w tym dniu przyjechał monter zainstalować mi sprzęt, podczas montażu miał jakieś problemy z jakością sygnału więc porozpinał mi przewody od telewizji naziemnej żeby z nich skorzystać lecz to nic nie pomogło, po długim szukaniu problemu stwierdził że więcej sygnału z tego nie wyciągnie i musi tak być, nie znam się na tym więc stwierdziłem duża firma gościu obeznany powinno być wszystko ok. Od początku trwania umowy mam problemy z tv i wolny Internet, kanały tv albo mrowią/ ścinają sie, lub po prostu raz są raz ich niema, Internet bardzo słabo chodził na na 500mb/s tłumaczyłem to sobie złą pogodą lub problemami technicznymi, dopiero znajomy znający się na rzeczy powiedział żebym zadzwonił do UPC bo jest coś nie tak.
    W dniu 09.07.2021 Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem, przyjęli zgłoszenie i umówili mnie z serwisantem.
    W dniu 14.07.2021 między 15:00 a 18:00 przyjechał pan i 2h szukał problemu u mnie na 8 piętrze oraz w skrzynce upc w piwnicy, po czym stwierdził że mam ponad połowę słabszy Internet i tv mi szwankuje ponieważ jest uszkodzony kabel gdzieś na klatce przed moim mieszkaniem i nic z tym nie może zrobić, powiedział że to zgłosi i UPC będzie to jakoś wyjaśniać z deweloperem a ze mną się ktoś z kontaktują.
    W połowie sierpnia 2021 zadzwoniłem jeszcze raz ponieważ nikt z UPC się do mnie nie odezwał, powiedzieli mi że jest adnotacja uszkodzenia kabla przez tego serwisanta ale niema jakiegoś zgłoszenia wiec zrobili to podczas rozmowy i powiedzieli że ktoś się odezwie.
    Na początku września 2021 dalej nikt się nie odezwał więc znowu zadzwoniłem wyjaśnić sprawę, przełączyli mnie gdzieś wyżej i tam wytłumaczono mi że sprawa będzie załatwiona, następnie umówili mnie na następny termin z serwisantami w dniu 07.09.2021 między godz. 09:00 a 11:00.
    W dniu 07.09.2021 wziąłem urlop żeby zakończyć tą sprawę, lecz koło godz. 09:00 dzwonią do mnie serwisanci i mówią że oni nie przyjadą ponieważ i tak z tym nic nie zrobią ( pytanie po co w ogóle mi głowę i czas zawracali ) i na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.
    W połowie października oczywiście dalej nikt się ze mną nie skontaktował więc udałem się do punktu na Bora Komorowskiego w Krakowie gdzie oprócz tego jak pani rozkłada ręce nic się nie dowiedziałem, zaproponowała mi żebym złożył reklamację bo to jest lekceważenie klienta.
    W dniu 03.11.2021 dalej cisza od strony UPC więc znowu zadzwoniłem słuchając skrzynki jak to UPC świadczy wspaniałe usługi i dba o klienta co jeszcze bardziej mi podniosło ciśnienie, odebrała pani której znowu przedstawiłem całą sytuację, powiedziała mi że są jakieś maile w tej sprawie ale nie wie dokładnie na jakim etapie jest rozwiązywany problem, więc zaproponowała mi znowu serwisanta nie wiem czy ci pracownicy są niedoinformowani czy co, wytłumaczyłem 2 raz że mieli być i stwierdzili że nic nie zrobioną więc pani zaznaczyła tą sprawę jako priorytet i przyjęła ode mnie reklamację i informując mnie że KTOŚ SIĘ SKONTAKTUJE. 16.11.21 Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nienaprawią kabla i z dniem 9.12.21 rozwiązują ze mną umowę, i jeszcze chcą 50 zł za zabranie sprzętu chore, zwracając mi 70% opłat za okres 9.07.21-9.12.21 pytanie czemu nie za cały okres umowy jeżeli problem był od początku! Dzwoniłem wyjaśnić temat 1.5h na telefonie i koniec końców odwołałem się 2 raz. Nie polecam nikomu upc !! Szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie ludzi na pieniądze i brak możliwości rozmowy z kimś kompetentnym
    MiejscowośćKraków
  • ~Mteusz / 2021-11-16 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się nie można w sprawie rezygnacji spróbowałem sposobem że chce przedłużyć umowę to odrazu odebrali po krótkiej rozmowie przełączyło mnie do działu rezygnacji i odebrał gostek odrazu ale jak powiedziałem że rezygnuje z UPC to mnie rozłączył chamsko i nie mogę wogole się dodzwonić to są jakieś jaja
  • ~Barti / 2021-11-16 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opcja jaką można wybrać. Często nie działa do tego ruter od UPC również często nie działa i zużywa masę energii. Dodzwonić się na infolinię bardzo trudn


  • ~Maciej / 2021-11-15 14:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet dostarczany przez firmę UPC to jakiś żart. Nic nie działa. Filmy na youtube oraz innych platformach maksymalnie w 480p do tego zacina się co jakiś czas na dłużej. Porażka. SpeedTest.net pokazał wyniki Ping 15ms Pobieranie 1.52Mbps Przesyłanie 0.16mbps, przecież to jakieś żarty...
    Zaletynie ma, obrzydliwa i ohydna firma oszukująca ludzi
    WadyCała firma to jedna wielka wada, nie powinna istnieć, ponieważ oszukują klientów i nie są w stanie pomóc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zbigniew / 2021-11-14 18:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej
    Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrze
    WadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Deicide / 2021-11-14 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam, nie spotkałem się jeszcze z tak lekceważącym podejściem do klienta. Monter nie stawił się w ustalonym terminie, zero informacji, nie można się dodzwonić do biura obsługi klienta, a jeśli już, to osoby nie są w stanie zrobić nic więcej jak wysłuchać reklamacji, przekierować do innego działu i tak w koło Macieju. Nie ma również kontaktu z monterami ponieważ jest to zewnętrzna firma. Nigdy więcej, przestrzegam innych.
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Bartosz / 2021-11-13 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hawaj / 2021-11-11 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jakiegokolwiek używałem, co chwile jakieś problemy, odłączanie internetu na 2dni bez jakiegokolwiek powodu.
    WadyWszystko
    MiejscowośćSzczwcin
  • ~Krzysztof / 2021-11-10 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od chwili otrzymania SMS i nadaniu przesyłki zawsze ktoś był w domu i czekał na kuriera. Kurier nie dotarł pod wskazany adres nawet nie zadzwonił że jedzie z przesyłką. Okazało się że przesyłkę zwrócono do nadawcy po prostu brak słów na nieuczciwość chamstwo
  • ~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy.
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman3268 / 2021-11-09 12:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie skończyłem rozmowę z bok. Po zmianie umowy dołożyli mi usługę HBO 20 pln co miesiąc do rachunku. Niby usługa dodatkowa. Ale nie wyłączysz za ch…..a przez 24 mce. Pani groziła karą za zerwanie umowy! O dziwo kara wynosi równowartość 24 miesięcznych opłat. Przy rozmowie z konsultantem nie zająknął się ani słowem o uruchomieniu takiej usługi. Jak i o tym, że gdy przyjdzie monter aby wymienić dekoder na nowszy skasują Ciebie dodatkowe 50 PLN. Oszuści i złodzieje. Wykorzystujący każdą możliwość aby zrobić klientów w bambucho.
    Ż E N A D A
    ZaletyBrak
    WadyNagrywanie z reklamami. Brak możliwości przewijania w przód nagranych programów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ala / 2021-11-09 11:59
    Ocena: 1.50 / 5
    obsługa klienta - dno. oszukują przy przedłużaniu umowy. włączają na siłę dodatkowe usługi a potem nie chcą wylączyć. porażka.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jerzy / 2021-11-08 19:18
    Ocena: 2.50 / 5
    telefoniczna, obsługa klienta totalna porażka, konsultanci odbiorą telefon i przełączają dalej z braku uprawnień, a tam wpada się jak do studni bez dna i czeka się, czeka się żenada po 30 min i więcej (ja nie doczekałem więcej)
    Wadyinternet przycina się
    MiejscowośćWrocław
  • ~Łukasz / 2021-11-06 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak chcą sprzedać to zadzwonią do ciebie w 15 sek. Jak jesteś klientem to marnujesz 30 min aby się dodzwonić - masakra
    Wadynie szanują sobie klienta
  • ~Piotr / 2021-11-05 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~MARCIN / 2021-11-05 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem porażka !
    Dział obsługi klienta dno
    Jakość świadczonych usług mniej niż zero
    14dniowy okres wypowiedzenie przy wypowiadaniu umowy a naliczają pełny miesiąc ! Oszustwo w biały dzień
    Zaletynie posiadają żadnych!
    WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
    MiejscowośćKraków
  • ~Lukasz / 2021-11-04 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem porażka !
    Dział obsługi klienta dno
    Jakość świadczonych usług mniej niż zero
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
    MiejscowośćKraków
  • ~Lesio277 / 2021-11-04 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste problemy z internetem - często się rozłącza, często jest bardzo powolny. Obsługa klienta to nieśmieszny żart, nie da się zgłosić żadnego problemu, bo na Facebooku nikt nie odpisuje, na infolinii da się porozmawiać tylko z botem. Kpina. Odradzam każdemu.
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćRybnik
  • ~ZART / 2021-11-04 02:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Kolejna noc i kolejny raz usługa nie działa za która place elka stawke!!!
    ZaletyBrak?!
    WadyCh..grajstwo?!
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307