strona 63 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~Barti / 2021-11-16 11:01
Najgorsza opcja jaką można wybrać. Często nie działa do tego ruter od UPC również często nie działa i zużywa masę energii. Dodzwonić się na infolinię bardzo trudn
-
-
~Maciej / 2021-11-15 14:33
Internet dostarczany przez firmę UPC to jakiś żart. Nic nie działa. Filmy na youtube oraz innych platformach maksymalnie w 480p do tego zacina się co jakiś czas na dłużej. Porażka. SpeedTest.net pokazał wyniki Ping 15ms Pobieranie 1.52Mbps Przesyłanie 0.16mbps, przecież to jakieś żarty... Zaletynie ma, obrzydliwa i ohydna firma oszukująca ludziWadyCała firma to jedna wielka wada, nie powinna istnieć, ponieważ oszukują klientów i nie są w stanie pomóc.MiejscowośćGdańsk -
~Zbigniew / 2021-11-14 18:13
Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrzeWadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmiMiejscowośćWarszawa -
~Deicide / 2021-11-14 13:19
Bardzo nie polecam, nie spotkałem się jeszcze z tak lekceważącym podejściem do klienta. Monter nie stawił się w ustalonym terminie, zero informacji, nie można się dodzwonić do biura obsługi klienta, a jeśli już, to osoby nie są w stanie zrobić nic więcej jak wysłuchać reklamacji, przekierować do innego działu i tak w koło Macieju. Nie ma również kontaktu z monterami ponieważ jest to zewnętrzna firma. Nigdy więcej, przestrzegam innych. MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Bartosz / 2021-11-13 21:20
Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia. ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~Hawaj / 2021-11-11 01:19
Najgorszy internet jakiegokolwiek używałem, co chwile jakieś problemy, odłączanie internetu na 2dni bez jakiegokolwiek powodu. WadyWszystkoMiejscowośćSzczwcin -
~Krzysztof / 2021-11-10 14:19
Od chwili otrzymania SMS i nadaniu przesyłki zawsze ktoś był w domu i czekał na kuriera. Kurier nie dotarł pod wskazany adres nawet nie zadzwonił że jedzie z przesyłką. Okazało się że przesyłkę zwrócono do nadawcy po prostu brak słów na nieuczciwość chamstwo -
~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy. ZaletyŻadneWadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.MiejscowośćWarszawa -
-
~Roman3268 / 2021-11-09 12:35
Właśnie skończyłem rozmowę z bok. Po zmianie umowy dołożyli mi usługę HBO 20 pln co miesiąc do rachunku. Niby usługa dodatkowa. Ale nie wyłączysz za ch…..a przez 24 mce. Pani groziła karą za zerwanie umowy! O dziwo kara wynosi równowartość 24 miesięcznych opłat. Przy rozmowie z konsultantem nie zająknął się ani słowem o uruchomieniu takiej usługi. Jak i o tym, że gdy przyjdzie monter aby wymienić dekoder na nowszy skasują Ciebie dodatkowe 50 PLN. Oszuści i złodzieje. Wykorzystujący każdą możliwość aby zrobić klientów w bambucho.
Ż E N A D AZaletyBrakWadyNagrywanie z reklamami. Brak możliwości przewijania w przód nagranych programówMiejscowośćSzczecin -
~Ala / 2021-11-09 11:59
obsługa klienta - dno. oszukują przy przedłużaniu umowy. włączają na siłę dodatkowe usługi a potem nie chcą wylączyć. porażka. MiejscowośćGdańsk -
~Jerzy / 2021-11-08 19:18
telefoniczna, obsługa klienta totalna porażka, konsultanci odbiorą telefon i przełączają dalej z braku uprawnień, a tam wpada się jak do studni bez dna i czeka się, czeka się żenada po 30 min i więcej (ja nie doczekałem więcej) Wadyinternet przycina sięMiejscowośćWrocław -
~Łukasz / 2021-11-06 12:29
Jak chcą sprzedać to zadzwonią do ciebie w 15 sek. Jak jesteś klientem to marnujesz 30 min aby się dodzwonić - masakra Wadynie szanują sobie klienta -
~Piotr / 2021-11-05 21:07
Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam ! ZaletyBrakWadyNiekompetentniMiejscowośćBydgoszcz -
~MARCIN / 2021-11-05 08:53
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
14dniowy okres wypowiedzenie przy wypowiadaniu umowy a naliczają pełny miesiąc ! Oszustwo w biały dzieńZaletynie posiadają żadnych!WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usługMiejscowośćKraków -
~Lukasz / 2021-11-04 19:04
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zeroZaletyNie widzę żadnychWadyOd obsługi klienta poprzez jakość usługMiejscowośćKraków -
~Lesio277 / 2021-11-04 18:23
Bardzo częste problemy z internetem - często się rozłącza, często jest bardzo powolny. Obsługa klienta to nieśmieszny żart, nie da się zgłosić żadnego problemu, bo na Facebooku nikt nie odpisuje, na infolinii da się porozmawiać tylko z botem. Kpina. Odradzam każdemu. ZaletyŻadneMiejscowośćRybnik -
-
~ZART / 2021-11-04 02:03
Kolejna noc i kolejny raz usługa nie działa za która place elka stawke!!! ZaletyBrak?!WadyCh..grajstwo?!MiejscowośćWarszawa -
~awda / 2021-11-02 18:20
Po dzisiejszym dniu na pewno nie przedłużę umowy, od rana brak internetu a mam też TV ,kupiło ich PLAY i będzie jak u nich czyli zero, od rana brak Internetu wstawili jako konsultantów roboty bardzo mądre, nie da się dodzwonić cwaniaki ehh ,są inni na pewno przejdę do innej firmy w dodatku płacę na czas koniec z tym, a za dzisiejszy dzień nie podaruję mają mi odliczyć d rachunku. -
~Agathka / 2021-11-02 10:00
Obsługa klienta to jakie żart 20 min czekałam aż ktoś łaskawie odbierze i pomoże mi w problemie po czym zostałam przekazana z rozmowa do informatyków do których oczywiście się nie dodzwoniłam
Obsługa to wielki żart !ZaletySzybko internetWadyObsługa klientaMiejscowośćKraków -
~Grzegorz / 2021-11-01 19:24
Ciągłe buforowanie tv komunikat "niska przepustowość łącza". Internet słaby. Infolinia tragedia a i tak nie ma po co dzwonić lepiej samemu wcisnąć przycisk reset. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBuforowanie tv słaby internetMiejscowośćPrzypisówka
strona 63 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »