Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2023-11-28 16:09
    Ocena: 1.75 / 5
    od 22.11 nie działa internet, miał dzisiaj przyjechać technik, nie przyjechał; ma infolinii kłamią, że miał wypadek bądź, żem jest chory - 2 osoby podały 2 różne wersje; chamskie dzieci posadzili do kontaktu z klientami, sprawdzam właśnie oferty konkurencji; 5 numerów, 1 net wifi, 2 internety kablowe, 1 telewizję mam do przeniesienia - ktoś cos poleca?
    Zaletyżadne, po prostu bywa dostępna ich usługa, chyba, ze jej nie ma, ale to problem klientów nie firmy
    Wadyzawiesza się w weekendy internet, teraz od tygodnia wogóle nie działa a firma ma to w nosie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ja / 2018-06-29 13:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internetu, o różnych godzinach
    Zaletybrak, zero, nic
    Wadyszkoda czasu i nerwów, lepiej iść do konkurencji
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Ja / 2018-08-27 12:37
    Ocena: 1.75 / 5
    W miarę możliwości omijać szerokim łukiem, jak się mieszka w lokalizacji odpowiedniej tzn w miarę ogarnięty serwis i światłowód do budynku to jeszcze da się przeżyć, ale ze by nie było za kolorowo zostaje z bugowany Connect modem box, największe jego wady to częste restarty, skoki pingów a wsparcie do tego czegoś? Robić hard reset jak najczęściej choćby dwa trzy razy dziennie.
    ZaletyJak działa to dziala
    WadyJakiekolwiek zakłócenia w sieci są naprawiane ale po kilka miesięcy
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ja / 2022-09-14 11:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd połączyli się z Play cały czas są problemy z internetem nawet kilka godzin dziennie. Z telewizja rzadziej ale dużo częściej niż przed połączeniem. Nie polecam nikomu. Kończy mi się umowa i kończę współpracę po kilkunastu latach.
    ZaletyPo połączeniu z Play nie ma zalet
    WadyBardzooo częsty brak internetu, z telewizja też coraz gorzej. Kiepski kontakt z obsługa klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jacek / 2017-02-20 14:33
    Ocena: 1.75 / 5
    mieszkam w Katowicach na ul OBROKI posiadam w UPC telewizję i internet po tym jak TBS dostawił kolejne bloki a UPC dołożył kolejnych klientów internet to porażka internet zrywa jest powolny sieś jest przeciążona na zgłaszanie tego faktu reagują wysyłaniem kolejnych techników i wymianą modemow udają że coś robią lecz to nie wpływa na jakość sami technicy mówią że tylko modernizacja poprawi jakość narazie nie polecam w tym rejonie usług UPC .
  • ~Jacek już nie korzystam z UPC / 2018-04-20 13:11
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC to nie jest solidna firma. Proszę sobie poszukać innej bez problemu znajdziecie Państwo inne uczciwe firmy. Internet często się psuje nie spełnia założonych kryteriów. DO firmy się łatwo nie dodzwonisz bo dzwonią tam wszyscy niezadowoleni. Na dodatek umowa jest wielką pułapką. NIE POLECAM UPC !!!

    Na dodatek z Twojego modemu internet jest udostępniany innym użytkownikom, a Ty płacisz za prąd.
    Zaletyzalety? czasem internet działał, ale nie zawsze
    Wadybardzo słaba komunikacja z BOK a będziesz tam musiał często dzwonić.
    MiejscowośćKraków
  • ~Jan / 2020-02-07 22:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak usługi działają to ok. Ale w razie problemów czas oczekiwania na serwis abonencki jest różny, w zależności od regionu. U mnie przedział czasowy jest od 2-6 dni????, bez gwarancji że serwis się odbędzie, ale o tym nikt nie informuje abonenta. Pigułka o jakości obsługi https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10221&postdays=0&postorder=asc&start=0
    ZaletyJak infrastruktura jest nowa to w miarę dziala
    WadyBrak możliwości wyboru urządzeń końcowych
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Jan / 2020-11-13 17:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedna wielka tragedia. Internet nigdy nie osiąga deklarowanego przesyłu. Wieczne awarie trwające kilka godzin. Ostatnio od 11 listopada 2020 całkowity brak internetu i tv. Wg ostatniej informacji infolinii do 14 listopada br. Do godz. 11.00. Termin usunięcia awarii zmieniali już kilkakrotnie, wiec i ten jest wątpliwy. Reklamacje rozpatrują 30 dni i w regulaminie i umowie zabezpieczają wyłącznie swoje interesy.
    ZaletyBrak, nic ich nie wyroznia
    WadyStałe pogarszająca się jakość uslug
    MiejscowośćJózefosław
  • ~Jan / 2021-04-11 20:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra miałem net 150 śmigał ładnie teraz puścili przez światło wody dali 300 jak robię pomiar to max 160 a zazwyczaj 60-120 kończę umowę i szukam czegoś innego jest tak niestabilny
    ZaletyZero
    WadySłaba prędkość do oferowanej
    MiejscowośćSopot
  • ~Jan / 2021-10-04 15:26
    Ocena: 1.75 / 5
    W UPC byłem od dłuższego czasu, ostatnio przy przeprowadzce zamówiłem usługę 1Gbps z modemem Arrisa w miejsce 300Mbps na Horizonie.
    Niestety przegapiłem, że Arrisy maja procesory Intel Puma znane z tragiczną pracą pod obciążeniem. Ponieważ w obecnych czasach pracujemy z domu i nierzadko korzystamy z 3-4 komputerów (plus smartfony prywatne i firmowe, telewizja) modem jest poddawany pracy której nie może podołać. UPC nie widzi problemu, bo technik testy robi podpinając tylko swój laptop a my nie możemy normalnie pracować (Secure Client gigantyczne opóźnienia traktuje jak próby przejęcia transmisji i nie pozwala na nawiązanie połączenia). Testowo wziąłem identyczną usługę od Orange i uwaga, na ich boxie Sagema wszystko działa fantastycznie.
    W związku z powyższym przestrzegam przed ofertę UPC jeśli chcecie używać w domu więcej niż jednego urządzenia.
    P.S. UPC jak i cały świat zna problem od lat ale nie planuje wymiany modemów na modele o lepszych parametrach.
    ZaletyDziała poprawnie z jednym komputerem podpiętym do modemu
    WadyModemy oparte na procesorach Intel Puma
    Brak rozwiązania problemu mimo iż jest on ogólnie znany
    Testowanie łącza niezgodne ze specyfiką problemu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jb / 2019-07-26 23:26
    Ocena: 1.75 / 5
    tragedia , zrywa notorycznie, przy przesyle 200 w umowie, wykręca 18- potwierdzone przez obsługe ktora ma jeszcze czelność zaproponowac dopłatę na 300 w rozmowie, że nie działa ,notoruczne przezucanie ofpowiedzialnosci na klijenta , moze pan dłubał uszkodził mechanicznie itd.. i wtedy serwisant płatny , bez zająkniecia, ze dociera ułamek sygnału
    Zaletybyl jedyny w okolicy
    Wadynigdy więcej tego g... i jego podejscia do klijenta,
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Jelonek / 2015-07-13 15:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam nikomu
    Zaletyporządna szybkość internetu
    Wadyobsługa klienta, przerwy w dostawach
    rok
  • ~Joanna / 2022-11-24 20:48
    Ocena: 1.75 / 5
    To trzecie mieszkanie z UPC. Za każdym razem pierwsza rozmowa inauguracyjna miła. Potem się zaczyna. Na umówiony termin podają czas przybycia od do- 2 godziny. Nie przyjeżdzają. Piszą, że nie zastali klienta. Kłamstwo. Przekładają na inny termin. Przesuwają go na kolejny dzień. W tym po 4 godzinach oczekiwania piszą, że się spóźnią. Nadal ich nie ma. Instalator nie odbiera telefonu. Infolinia przyjmuje zgłoszenie i mam czekać na informację. Napisali dwie- w pierwszej, że będzie za pół godziny, w następującej po niej, że mam zadzwonić na infolinię, by umówić się na inny termin. Dramat! Jestem użytkownikiem sieci Play. Naiwnie wierzyłam, że coś się zmieni . Nie polecam! Ludzi i ich czas mają za nic. Kontakt fatalny. Niesłowni. Dziwię się, że takie firmy jeszcze istnieją. Gdy pojawi się konkurent - powinni odpaść z rynku. Uważajcie, to kpiny nie umowa. Ludzie widmo
    ZaletyNie mają
    WadyNiesłowni, nie przyjeżdzają na instalację, fatalny kontakt, nie ma możliwości rozmowy z instalatorem, jedynie z infolinią, która przyjmuje żale i nie zmienia sytuacji
    MiejscowośćGliwice
  • ~Józef / 2015-06-06 12:26
    Ocena: 1.75 / 5
    W okolicach prądnika białego w krakowie działa fatalnie. Ciągle zwalnia, zdażają się przerwy w działaniu.
    3 lata
  • ~JP / 2024-02-03 23:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Tak na pewno???? uważajcie bo to, złodzieje zmieniłem ze 150mb/s na 300mb/s "światłowód" i co się okazało że maxymalnie dochodzi do 200mb/s A przeważnie to maxymalnie 140/160mb/s Taka jest szybkość!!! jak się okazało w umowie jest do 300mb/s maxymalnie A może być ze 40% wolniejszy bo tak umowa drobnym druczkiem wygląda ???? a więc to czysta ściema! Ja zawarłem umowę przez tel a co później się okazało to tak jak wyżej opisałem i się tym bronią że w umowie jest tak! Złodzieje i tyle nie dajcie się nabrać dopytujcie i czytajcie umowy za nim się zdecydujecie na szybszy internet ???? PLAY to czysta ściema tylko dobrze się reklamują!!! ????
    ZaletyŻadnych
    WadySame od kiedy jest Play
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Jupc / 2018-12-05 19:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestabilne łącze, nie da się nawet obejrzeć filmu ani pograć w RPG, bo pingi dochodzą do 300-500, a filmy ładują się godzinę. Dodam że mieszkam w centrum Wrocławia. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    Wady-szybkość internetu
    -obsługa
    MiejscowośćWrocław
  • ~k / 2022-04-05 20:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta i parametry techniczne. To najgorsza decyzja zakupowa w moim życiu, a korzystam z telefonii komórkowej i internetu od samego początku ich funkcjonowania na polskim rynku...
    Wadyparametry techniczne, obsługa klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~k. / 2021-07-14 18:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia… marketinguja, ze dostarcza internet za 60 zl. Przychodzi specjalista, montuje wszystko, a papiery do podpisania na 150% tego co bylo zamówione. „no bo polityka upc to dostarczenie Ci tez telewizji i jak zamawiasz net to dorzucimy ci cos czego nie potrzebujesz ale i tak cie za to skasujemy... Wypowiedziałem umowe, oplacilem miesiac z gory i 6 tygodni pozniej dostaje kolejna fakture za miesiac w ktorym umowa byla juz wypowiedziana. Handlowcy o zadnej etyce biznesu, nauczeni klamstw. Najgorsza praktyka biznesowa z jaka sie spotkalem w tego typu uslugach. Serdecznie odradzam
    Zaletypłynny internet
    Wadyslaby customer service, dodatkowe naciaganie i oplaty, wysylanie faktur ponad miesiac po wypowiedzeniu
    MiejscowośćGdynia
  • ~Kacper0000 / 2022-08-30 00:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Upc najgorszy internet w Polsce. Codzienie o pierwszej w nocy wywala internet, a godzinami wieczornymi ping skacze do 1000 i nie da się grać.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kain / 2018-04-29 13:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Od paru lat używamy UPC sporadycznie pojawiały sie problemy, wiadomo kazdemu może sie zdarzyć Ale od dłuższego czasu jest po prostu dramat. Internet działa jak ślimak albo po prostu znika. Infolinia zaleca w tym momencie wykonać ich test asystenta (ciekawe jak w momencie braku uslugi :) w skrocie idioci) płatność za 250mb/s dostarczony 50mb chwilami ale zazwyczaj Brak połączenia
    ZaletyBrak
    WadySzybkość połączenia
    Awaryjność
    Obsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266