Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik Rumin / 2023-12-06 22:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdy się dołącza na grę, internet wywala i nie można grać, ponieważ to zużywa więcej internetu. Ten internet jest tragiczny do grania w gry komputerowe.
    ZaletyWmiare szybki (czasem)
    WadyWszystko oprócz Nie najszybszy internet.
    MiejscowośćAleja Pokoju Częstochowa
  • ~dryyyyyyyy / 2021-08-31 16:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 12 latach użytkowania muszę stwierdzić że obsługa klienta po wypowiedzeniu umowy to zwykłe chamy. Mało tego jeszcze kilka razy dzwonili żeby dowiedzieć się dlaczego zrezygnowałem próbując mnie naciągnąć na nową umowę. W sytuacji gdy nie mam możliwości zwrotu sprzętu z przyczyn zdrowotnych i z przyczyn iż nie ma mnie po prostu w miejscu zamieszkania od roku doliczają karę 50zł za niezwrócenie sprzętu. Mimo iż przez prawie rok płaciłem im bez umowy 110zł/m (skończyła się) i po informacji że nie mam jak zwrócić sprzętu obsługa nie chce iść na kompromis w kwestii dogadania się. No nic, czekam na pozew i najwyżej spotkam się z nimi w sądzie. Wtedy wyjaśnimy czy nalezy im się opłata karna w co akurat wątpię. Przy okazji przypomnę że UOKIK nakłada na UPC co jakiś czas kary za naciąganie klientów. Proponują wtedy swoim klientom różne dodatki np dodatkowe kanały które akurat mnie nie interesowały bo jedynie HBO potrzebowałem dlatego miałem pakiet filmowy. Normalnie przez prawie 11 lat miałem od nich tylko internet.

    Nie polecam w ogóle telewizji. Mnóstwo reklam na każdym kanale. Kanały wykupione są pomieszane z kanałami których nie wykupiłem . Ogólnie mordęga z szukaniem. Jedynie internet polecam
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Eda / 2018-04-11 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno, umowa wypowiedziana do końca miesiąca , nawet nie ma połowy a ciągle wyłącza się tv , żenada
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Emp / 2016-06-04 11:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Oferta programowa chyba najgorsza na rynku, w moim bloku nie mają konkurencji i wykorzystują to do oporu. Zero promocji,zero kontaktu z propozycjami mimo iż już od 2 lat jestem u nich na czas nieokreślony.Jak do nich dzwonie to przy zawarciu umowy na czas 24 miesięcy proponują mi to samo za 5zł taniej niż mam aktualnie - porażka. Jak będzie tylko możliwość uciekam od nich jak najdalej i nigdy nie wrócę chociażby d za sam fakt "poszanowania" wieloletniego klienta. Jeśli chodzi o działanie tv czy internetu to nie mogę się czepiać bo działa ok. Ale za samo podejście ogromny negatyw.
    ZaletyOd strony technicznej ok.
    WadyOferta dno,podejście do "starych" klientów jak w PRL
  • ~endoex / 2022-06-02 12:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Po dziesieciu latach korzystania z UPC , przy przedluzeniu umowy poznalem prawdziwa organizacje tej firmy a raczej jej brak. W ramach przedluzenia uslugi zostala ona odlaczona wolgole w wszelkie proby kontaktu z obsluga koncza sie na informacji ze trzeba czekac bo taka jest procedura ....
    Jesli chodzi o aspekty techniczne to w ciagu dnia sa robione aktualizacje oprogramowania urzadzen UPC co wplywa na przerwy w dostepie do internetu .
    Wady-Czeste aktualizacje oprogramowania sieciowego w ciagu dnia co skutkuje zerwaniem polaczenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~esekr / 2012-07-26 17:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Na polaczenie z konsultantem czeka sie srednio 20 minut przechodzac przez liczne wstukiwanie numerkow, aby w koncu dowiedziec sie ze i tak nikt z Toba nie porozmawia. W siedzibie siadza sobie przy biurkach i graja w sapera, a na obsluge czeka sie jescze dluzej. Dopchawszy sie w koncu do rozmowy dowiadujesz sie, ze bez umowy, kserokopii chrztu i udokumentowanego nr buta z pieczatkami nic nie zalatwisz i trzeba isc po to do domu.
    Zaletycena
    WadyObsługa jest g**** warta
    2 Miesiące
  • ~essen / 2012-05-10 03:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystalem z Internetu firmy Aster, bylo w porzadku. Ostatnio firma byla wykupiona wlasnie przez UPC. Teraz jest fatalnie. 29 kwietnia przestal dzialac internet, zadzwonilem do nich, mowia cos jest nie tak z sygnalem i ktos musi przyjechac z obslugi technicznej i bedzie dopiero za 6 (!!!!) dni. Pytam czy ja mam siedziec przez prawie tydzien bez Internetu, to mowia ze niestety. Umowilem sie na poniedzialek na godzine 15 ze bedzie osoba do naprawy. Nikt nie przyjechal, dzwonie do UPC, mowia ze udalo sie jakims cudem naprawic bez przyjazdu, chociaz wczesniej mowione co innego. Dwa dni pozniej znow nie ma Internetu. Zeby przez 10 dni nie bylo Internetu w 21 wieku takiego czegos w Afryce nie da sie spotkac. Pobieraja miesiecznie 110 zl. Nic gorszego nic UPC nie sa sie wyobrazic. ODRADZAM.
    ZaletyNiestety brak
    WadyFirma internetowa nie umie podlaczyc Internetu
  • ~Ewa / 2014-11-06 18:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam firmy UPC, wyjątkowo nierzetelni pracownicy systematycznie i notorycznie popełniający błędy, trzeba cały czas pilnować konta abonenckiego i sprawdzać ich błędy. Lekceważenie , pomyłki, błędy to ich domena.
    Zaletyodbiór ok
    Wadynic nie można załatwić z pracownikami
    10 lat
  • ~Ewa / 2020-04-30 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 500 Mb/s z upc. Internet bardzo niestabilny i wolny. Średnia prędkość na poziomie 120 Mb/s. Potrafi pokazać też 40 MB/s.
    Wcześniej miałam internet u innego operatora 300 Mb/s i działał dobrze. Na speedteście pokazywał 300 Mb/s.
    Po okresie zobowiązania wypowiem umowę i wrócę do poprzedniego operatora. Nigdy więcej nie zdecyduję się na upc.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny i wolny internet
    czasem się rozłącza pomimo że jest podłączenie po kablu
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~ewa_e_m / 2010-08-19 08:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Od czterech tygodni czekam na uruchomienie telefonu, który mam w pakiecie! W ogóle nie aktywują numeru mimo wielokrotnych reklamacji. Głos w słuchawce twierdzi, że w ogóle nie ma numeru , jaki mi przypisali w umowie! Internet na łączu stałym chodzi, ale na wi-fi czołga się i to z potknięciami! Co z tego, że może taniej niż w TP SA, skoro nie uaktywniają usług zgodnie z umową?!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa techniczna i reklamacji
    4 tygodnie!
  • ~gdy / 2015-02-23 20:29
    Ocena: 1.75 / 5
    do upc przystapilam pod koniec grudnia. przedstawiciel obiecywal gruszki na wierzbie, oczywiscie, rachunek nijak ma sie do tego. reklamowalam jego uslugi, a takze pare innych spraw - pan monter przywlaszczyl sobie np. kabel konkurencji. ogolnie drogo, zenada, bok na infolinii platny, a ja tak narzekalam na Multimedie... beznadzieja!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
  • ~Gerwazy / 2019-12-08 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Polski klient to już nie debil bez mózgu. Jesteś nowy jesteś suoer. Potem miesiąc
    czy 10 lat jesteś dla nich zerem. Zero szacunku dla klientów. Takie amatorstwk powinno upaść! Zawsze jest inna opcja, nie bierzcie jak bezmózgi od tych prostaków!
    MiejscowośćKielce
  • ~Gggg / 2023-08-21 22:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia. Internet to nieporozumienie… wróć! Nie ma internetu… non stop rwie sygnał. Infolinia guzik pomoże… odradzam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Gracz / 2018-10-15 08:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam
    Krótko i na temat, jeśli ktoś zamierza grać na WiFi z UPC.. Lepiej sobie strzelić kulke w łeb.
    Laptop dobre ma parametry a i tak wszystko o dupe rozbić (I5 plus nevida 950m)
    ZaletyNic
    WadyNet słaby, lagi
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Grzegorz / 2023-03-18 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd Play kupiło UPC jakość usług poleciała w dół a dojenie klienta w górę. Mam w umowie 500Mbit/s a testy pokazują mi że mam od 180 do 240Mbit/s bez względu na porę dnia. Zgodnie z regulaminem minimalna prędkość to 40% deklarowanej a maksymalna 80% . Rozumiem gdyby prędkość była na poziomie 80-90% ale nie k....a 40% a rachunek trzeba płacić pełną cenę. Zgłoszenia nic nie dają, kontakt prawie niemożliwy a rezygnacja po skończeniu zobowiązania maksymalnie utrudniony. . Jeszcze dwa miesiące i po 16 latach płacenia w terminie ja, stały klient ,pierdyknę wam papierami i poszukam czegoś innego u konkurencji. Mam nadzieję że ogłosicie upadłość.
    ZaletyObecnie żadnych.
    Wady-Maksymalnie zaniżone prędkości ( 40% prędkości która jest zgodna z regulaminem usług UPC);
    -Utrudniony (specjalnie) kontakt z obsługą klienta i reklamacje które nic nie dają;
    -Maksymalnie utrudniona(ukryta lub zablokowana opcja przez formularz i telefonicznie ) opcja rezygnacji po skończeniu zobowiązania tylko listownie;
    -Maksymalnie utrudniony sposób zwrotu sprzętu po skończeniu umowy;
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~guslar / 2013-09-09 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem wieloletnim klientem UPC, niestety totalna zlewka brak jakichkolwiek promocji dla długoterminowych klientów. Przykład: na dzień 9 września 2013 nowy klient dostaje 250Mb za PLN 85 propozycja dla "długodystansowca" to PLN 160 plus opłata instalacyjna !!!
    Zaletydobre pokrycie usługi w dużych miastach
    Wadyzlewanie stałych klientów
    coś około 8 lat
  • ~Henkrucz / 2015-12-29 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    przestrzegam przed UPC z powodu: zrobiłem przelew przez przypadek podwójny (nie mając jeszcze e-faktury ) zgłosiłem ten fakt telefonicznie i drogą mailową prosząc o zwrot nadpłaty - było to 10 grudnia - jak się dowiedziałem ,miało to nastąpić do 14 dni roboczych - po upływie tego okresu nadal na koncie brak wpłaty, a konsultant poinformował że dostane te pieniądze do 14 dni roboczych - kpina , dodatkowo czarują żebym zostawił to na poczet opłaty za styczeń - mam powód aby się domagać zwrotu , ale to nie dociera do kompetentnych osób - po prostu olewają człowieka. na święta zostawili mnie z niezałatwioną sprawą i szykuje się że na Nowy Rok również tego nie załatwią - firma obraca pieniędzmi nie licząc się z nikim, od trzech miesięcy natomiast pojawia się weekendowy problem z dekoderem - sam się włącza i wyłącza a na wyświetlaczu pojawia się info błędna z faktycznym stanem na tv.
    Zaletytylko internet działa jak należy
    Wadydostałem używany sprzęt, do którego pilot już raz wymienałem
    prawie 2 lata z tym tv jest do kwietnia 2016
  • ~Henryk / 2021-08-29 21:35
    Ocena: 1.75 / 5
    W UPC jestem parę lat jak byłem w Warszawie to było wszystko okej z telewizją i Internetem. Jak się przeprowadziłem do Ząbek tak zaczęły się problemy z Internetem i z telewizją? Najlepszy pakiet TVN to musisz mieć 750 m/s Internet, który będzie przekazywał sygnał około 250 do 280 m/s a przy 300 m/s 123 lub poniżej 100 m/s a nie mówiąc o telewizji gdzie są zakłócenia ekranu gdzie obraz wpada w negatyw, Jakość 100% a jest nieraz 87% a siła, czyli sygnał jest najniżej jak mogą przesyłać to 62% a nieraz przy złych pagodach dochodzi siła 58%. A Warszawie gdzie mam tylko 8 kilometrów to jakoś sygnał, czyli siła dochodzi do 98%. A technicy, którzy przychodzili do mnie to twierdzili, że mają małą awarię, która trwa miesiącami a zakłócenia jak były w TV tak są negatywy a nieraz brak całkiem sygnału. A któregoś dni przyszedł technik i powiedział, że powinienem wezwać serwis to telewizora a komputer stacjonarny do naprawy i żeby mi dodali kartę sieciową, bo ta zła i wymienił dysk twardy na SSD i wymienił pamięć Ram z 4 na 8 ram. A jak wszystko zrobiłem i wydałem prawie 1500 zł to się dowiedziałem od technika żebym wszystko wyrzucił na złom a nowy laptop Leonowo oddał producentowi, bo to złom. A głupotę zrobiłem, bo chciałem mieć kanał telewizyjny, AMC i musiałem podpisać umowę na 2 lata jak bym chciał zrezygnować to mnie straszą sądem, bo to im wychodzi najlepiej strasząc ludzi karami pieniężnymi, ale wytrzymam i żegnaj UPC. A przez to będą robić na złość i będę miał zły odbiór i słaby sygnał internetowy, ale będę wszystko kopiował i na koniec założę im sprawę w sądzie. Jak zamówisz UPC to poczytaj opinie i wtedy będziesz wiedział, co masz robić?



    MiejscowośćZąbki
  • ~Hniv / 2023-05-09 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z ich oferty od paru lat ale odkąd przejął ich Play to jest jakiś dramat. Notoryczne przerwy dostępu, transfer na moim łączu 500Mb/s to zaledwie 80 jak jest dobry dzień. Przeważnie to 50Mb/s. Odkąd umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia dostaje bardzo nachalne telefony o podpisanie nowej umowy na czas określony z nową stawka ktora jest wyższa niż obecna. No qwa promocja jak po hu...dla stałych klientów. Konsultantowi muszę kilka razy podczas rozmowy tłumaczyć że nie chce żadnej nowej umowy a te tępe dzbany mnie informują że przygotują mi umowę wyślą a ja nie muszę się na nią decydować. WTF? Szkoda że u mnie na ulicy nie ma alternatywy bo wysral bym się na taki internet. Sorki za bluzgi ale na nich nie da się inaczej. A bym zapomniał. I te wciskanie na siłę telewizji do internetu to żałosne.
    MiejscowośćBytom
  • ~Iwona / 2023-09-17 14:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Od kiedy jest play to porażka, nie ma możliwości by dodzwonić sue na infolinii,wkafzaha durnego boya,który mówi,że łączy z konsultantem, po czym po sekundzie połączenie jest zrywane i nie masz możliwości by nawet zgłosić awarie i zamówić serwis. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i jutro ja wypowiem.
    ZaletyCena
    WadyFatalny serwis obsługi, niedziałający internet przez 2 dni w weekend, brak naprawy ani nawet opcji by porozmawiać z konsultantem, obsługa przez bota, porazka
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266