przestrzegam przed UPC z powodu: zrobiłem przelew przez przypadek podwójny (nie mając jeszcze e-faktury ) zgłosiłem ten fakt telefonicznie i drogą mailową prosząc o zwrot nadpłaty - było to 10 grudnia - jak się dowiedziałem ,miało to nastąpić do 14 dni roboczych - po upływie tego okresu nadal na koncie brak wpłaty, a konsultant poinformował że dostane te pieniądze do 14 dni roboczych - kpina , dodatkowo czarują żebym zostawił to na poczet opłaty za styczeń - mam powód aby się domagać zwrotu , ale to nie dociera do kompetentnych osób - po prostu olewają człowieka. na święta zostawili mnie z niezałatwioną sprawą i szykuje się że na Nowy Rok również tego nie załatwią - firma obraca pieniędzmi nie licząc się z nikim, od trzech miesięcy natomiast pojawia się weekendowy problem z dekoderem - sam się włącza i wyłącza a na wyświetlaczu pojawia się info błędna z faktycznym stanem na tv.Zaletytylko internet działa jak należy
Wadydostałem używany sprzęt, do którego pilot już raz wymienałem
prawie 2 lata z tym tv jest do kwietnia 2016