Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2021-12-06 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzisiaj po 6 latach podziękowałam tej firemce. Otóż wypowiedziałam umowę, 1.12 wyłączyli usługi, oferta dla nowego klienta była korzystniejsza, niestety nie moglam podpisać nowej, bo mam miesiąc kary, nazywanej przez nich karencji, podpowiedzieli że mam podpisać na nowego członka rodziny, też tak uczyniliśmy. 2.12 podpisana została umowa, na dzisiaj 6.12 zaplanowany był montaż (co ciekawe stary sprzęt został, to nie wiem, jaka instalacja i montaż). Montaż w godzinach 13-15. Na ten dzień musiałam wziąć urlop, o 14.05 otrzymałam smsa, że monter wyjechał, a o godzinie 14.32 że dostali prosbe o zmianę terminu i prosza o kontakt z infolinia. Na infolinii baba łgała, że montaz umówiony na 7.12, wchodzę na maila, wiadomość, że zmieniono termin na 7.12 godziny 13-15, kolejny mail że na 8.12 te same godziny. Na infolinię już nie szło się dodzwonić i czatowałam z kolejną czyzby oszustka? Nikt nie ustalał ze mną przesunięcia terminu ani godzin, więc pytam co zrobić, by odstąpić od umowy (zawierają na telefon ale już odstąpienie na specjalnym formularzu w salonie albo wysłać pocztą), a ona, że anuluje montera i będzie tożsame z rezygnacja, z odstąpieniem. Oczywiście zgodziłam się i co się dzieje? Ani smsa ani info na mailu, że anulowano instalacje pod wskazanym adresem. Szkolona oszustka??? Chyba myślała, że głupka znalazła i że uwierzę jej zapewnieniom. Odesłałam im stary sprzęt, który miał być wykorzystywany do nowej umowy. Wysłałam także odstąpienie od umowy. Oni liczą, że ludzi zmęczą swoimi kłodami, że człowiek machnie ręką, odpuści. Nie w tym przypadku. Nie polecam. Omijajcie ich szerokim łukiem. Zawarłam umowę z Orange. Korzystniejsza. Bez oszustw.
    ZaletyBrak
    WadyDno dna
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~real info / 2021-12-04 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam że internet od upc to scam. Mimo podpisanej umowy oraz przelewu o wartosci prawie 300 złotych miesięcznie za internet, upc nie jest w stanie wywiązac się z uw umowy zaniżając zarówno prędkosc pobierania danych jak i samo działanie internetu. Gdy poinformowani o tym fakcie, obsługa klienta tylko przeprasza i idzie po kolejnych, nowych kierowników lub przełożonych aby oni zobaczyli co da sie zrobic. Sytuacja nie poprawia się mimo licznych telefonów i kontaktu mailowego juz od prawie pół roku. Pora zrezygnować z usługi upc by oszczędzic sobie nerwów. Pozdrawiam????
    ZaletyBrak zalet, chyba ze ktos lubi sie tylko denerwować
    MiejscowośćWarszawa
  • ~najgorszy / 2021-12-04 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    zero kontaktu, nie pomagają w razie awarii, oszukują na promocjach
  • ~roman / 2021-12-04 17:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem aktywować viaplay.Zalogować się do mMoje upc po kilku latach, to droga przez mękę.Czy was pogięło? Do banku jest łatwiej.Dziękuję, ale odechciało mi się viaplay.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Srac na upc / 2021-12-04 03:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już mam dosyć tego gówna. Jak nigdy nie pisze komentarzy to teraz już napisze. Słaba jakość odbioru mimo niby maxa, słaby Internet, cały czas awarie brak tv brak wf brak internetu. Szok i niedowierzanie. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyDrogie
    WadyBrak same zalety mam czas poczytać książkę pójść na spacer, ugotować obiad, szefostwo ma mnie za idiotę bo internet działa jak chce.
    MiejscowośćPolskq
  • ~Sławomir / 2021-12-03 17:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Wiele lat temu miałem wybór między pakietem TV Max i TV Max Extra. Wybrałem Max Extra. Różnica? W pakiecie Max Extra każdy dodatkowy kanał pojawiający się w ofercie będzie darmowy. OK. Obecnie pojawiają się kanały np. AMC ale już nie można ich oglądać choć nie są w pakiecie dodatkowo płatnych pakietów typu HBO Canal+ czy Film Club. Dlaczego? Skoro mam TV Max Extra? Dlatego bo stworzono sobie nowy pakiet TV Max Extra Premium . To jest lekceważenie klienta a przede wszystkim lekceważenie i łamanie podpisanych umów. Jutro TV Max Extra Premium + , a potem TV Max Extra Premium Super itd itp
    ZaletyW miarę niezawodna
    Wadybrak audio 5.1 np w Polsat
    MiejscowośćWarszawa
  • ~użytkownik upc / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy tygodnie czekałam na instalację. Za pierwszym razem po dotarciu na miejsce (przejechaniu ponad 70km do nowego mieszkania i oczekiwaniu 2,5 godziny) powiedzieli mi, że "coś się musiało zepsuć w systemie" i nie mają mojego zgłoszenia choć wysłali mi maila z potwierdzeniem. Za drugim razem (ponownym przejechaniu 70km) instalator przyjechał nieco wcześniej. Dzwoniłam na infolinię, że jeszcze nie ma mnie na miejscu i usłyszałam, że instalator zadzwoni kiedy będzie w drodze i mogę mu powiedzieć, żeby poczekał. Dostałam sms od instalatora. Próbując się do niego dodzwonić usłyszałam, że podany numer nie istnieje. Ostatecznie, dostałam informację, że intalator już był, nie został nikogo na miejscu i odjechał. Jedyną opcją było złożenie nowego zgłoszenia i kolejny tydzień oczekiwania na najbliższy termin. Kolejne telefony na infolinię, 15 minut oczekiwania na połączenie, każda minuta opłacana przeze mnie. Oczywiście, wybierając numer przypisany jako "reklamacja" - kolejne minuty wyczekiwania na konsultanta chyba, że wybrałam opcję "nowa umowa"- wtedy po kilku sekundach już miałam połączenie. Dopiero po 4 wizycie zainstalowali router. Internet, mimo, żę światłowód, tak beznadziejny, że kilkanaście razy dziennie po prostu tracę połączenie. Płacę miesięcznie stałą kwotę za internet a i tak wszystko muszę załatwiać na Internecie od mojego operatora w telefonie, którego mam tylko 10gb. W starym mieszkaniu podobnie. Zdarzało się, że przez 2-3 dni nie miałam internetu a UPC rozkładało ręcę. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aleksander / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas rozmowy z Panią w punkcie UPC Zielona Góra,Pani X doradziła mi że najlepszą opcją którą, UPC posiada dla moich oczekiwań jest podpisanie umowy 12 miesięcznej na czas określony Nieobowiązujący,czyli mogę wypowiedzieć umowę z miesiecznym uprzedzeniem, także mi to odpowiadało.Przeprowadziłem się 3 miesiące temu w miejsce gdzie UPC nie swojego okablowania,ok rozumiem, chciałem być ok i 3 miesiące płaciłem internet i telewizje nie miejąc sygnału, ale w końcu zadzwoniłem do PUNKTU X W Zielonej Górze do Pani X z możliwości zrezygnowania z usługi i nikt nie odbiera już 3 dzień, gdy dzwonię to jest napis PODEJRZENIE SPAMU Zablokuj Numer. OK,więc dzwonię do biura obsługi, przedstawiam swój numer Klienta i tłumacze moją prośbę o możliwość skorzystania z wypowiedzenia umowy,kulturalny Pan X z Biura informuje mnie że nie mogę odstąpić od umowy gdyż w momencie wypowiedzenia umowy będę płacił karę za zerwanie umowy, Morał z tego taki że nie przeczytałem umowy którą Pani X mi Wydrukowała gdyż jej uwierzyłem. POZDRAWIAM SERDECZNIE PANIĄ X Z ZIELONEJ GÓRY,
    ZaletyDobry internet
    WadyBłąd W punktach obsługi
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~L4ve / 2021-12-03 12:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam upc od 3 lat. Gram w gry i od ich abonamentu rozwaliłem myszkę słuchawki i prawie telefon. Internet rozłącza
    co 5 minut na telefonie i co 30 lub mniej na komputerze. Oprócz tego to dramat. Obsługa ci nigdy nic nie powie oprócz
    "Zresetuj ruter" Kiedyś nawet coś zrobili bo wymienili ruter. Co to dało? Absolutnie nic! I najgorsze jest to że mam abonament 1gb. Co dostaje? 500 kb co jest jakimś żartem. Nie polecam tych dostawców internetu.
    ZaletySą jakieś?
    WadySzkoda wymieniać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~MacS / 2021-12-03 02:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Usługi UPC mam już z 10 lat, w tym internet, który oceniam na 5 minus (zastrzegam jednak, że mam opcję 500 Mb/s, nie wiem, jak sprawuje się na większej). Czasem (rzadko) zdarzy się jakaś awaria, ale nie pamiętam, by trwała dłużej, niż kilka godzin. Albo mam szczęście do serwerów, które mnie obsługują, albo do ludzi, którzy przy tym pracują. Prędkość zgodna z posiadanym abonamentem, często nawet wyższa. Gdy niedawno zdarzały się irytujące, kilkusekundowe "zwiechy", to telefon do wsparcia technicznego wystarczył: coś tam poprawili i jest ok. Dlatego nie przechodzę do konkurencji, choć w moim bloku działają też dwie inne znane firmy (łatwo się domyślić nazw), na dodatek atrakcyjniejsze cenowo.
    ZaletyPrzyzwoita stabilność łącza, rzadkie awarie, dobra pomoc techniczna.
    WadyCena, a ostatnio "wirtualna asystentka" na linii BOK, przez którą traci się mnóstwo czasu i nerwów.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Xklsm / 2021-12-02 06:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma UPC Polska to jakiś żart ! Kpią sobie z klienta , nie szanują nikogo, nie polecam nikomu. Od dwóch tygodni walczę żeby mi założyli internet i do tej pory sie nie doczekałam. Z mojej strony skarga do UOKIK jest już złożona.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~artur / 2021-12-01 16:14
    Ocena: 2.67 / 5
    makabra!!! masakra!!! horror!!! cale UOC bez wyjatku!!! Nie polecam dostawcy uslug!!! Zero obslugi klienta! dostarczany sprzet jest niskiej jakosci. zmiana kanalow, czyli ich kasowanie za czesta. oferta droga...np. Netflix jest w UPC drozszy niz w swojej ofercie?
    MiejscowośćWalbrzych
  • ~eM / 2021-12-01 11:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet dobry dla emerytów i rencistów, którzy czytają jakieś artykuły w gazecie i przeglądają inne statyczne strony, które są otwarte po kilka godzin i nic więcej się nie robi.

    Połączenie zrywa codziennie, o każdej porze, nawet i kilkadziesiąt razy, więc do normalnego użytkowania, czy pracy, nie nadaje się.

    ZaletyCenowo nie wychodzi najgorzej.
    WadyRozłączanie
    MiejscowośćKielce
  • ~Adam / 2021-11-30 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest, co chwile problem, brak internetu to norma, nikt już nawet pomóc nie może, nic sie nie da zrobic, interneru nir ma i nie ma, i tak godzinami, cho chwile, codziennie, żenada brak slow okropne
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Dawid / 2021-11-30 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna ta firma nie wie o czym mówi na problem że codziennie jest przerywany internet od pol roku po 10x każą resetować router? Co za debilizm każdemu odradzam korzystanie z ich usług wielka męczarnia dno nie internet weźcie sie za robotę nieroby bo stracicie wszystkich klientów a nie tylko mnie. Dziekuje i życzę miłego dnia tej kupię gówna która nie wie o czym mówi
    ZaletyNie istnieją
    WadyZa duzo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2021-11-29 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Otwaci tylko na nowych klientów.
    Infolinia to porażka, interesuje ich tylko pozyskanie nowego klienta.
    Czas oczekiwania na rozmowę z działem utrzymania klienta 15 - 20 min czyli działanie na zniechęcenie.
    Jak podpisales umowę, to jesteś złapany.
    WadyNierówne traktowanie klientów.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ziobro / 2021-11-29 12:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaką sobie można tylko wyobrazić. Gówno, a nie firma
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piecze / 2021-11-28 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace za te sama usługę 2x większa cenę od tej która płaciłby nowy klient.
    Pomijając fakt , ze miło by było jednak dla stałych klientów obniżać a bardziej dostosować i wyrównać cenę wraz z nowymi ofertami, tym bardziej dla tych, których okres umowy 24 miesięcy już dawno upłynął….
    Ale szczytem chamstwa to jest jednak kiedy dzwonię w sprawie zmiany usługi, próbują mi wcisnąć kolejne usługi i promocje, telewizje itp. A gdy się nie godzę i chce dostosowanie do aktualnych ofert na niższa cenę TO ODKŁADAJĄ SŁUCHAWKĘ!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNaciąganie. Odkładanie słuchawki.
  • ~KRIS / 2021-11-26 12:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia miałem być szczęśliwym posiadaczem internetu oraz tv. Od 5 dni nie m internetu@, a tv nawet nie zdążyłem zobaczyć dekodera. Próbowałem załatwić sprawę przez infolinię- delikatnie mówiąc porażka. Na szczęście mam 14 dni na odstąpienie od umowy ????
    ZaletyNie zdążyłem poznać ????
    WadyNie działający sprzęt, brak komunikacji
    MiejscowośćKrzywogoniec
  • ~belfer / 2021-11-26 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ok. 4 lat jestem klientem UPC. Z roku na rok jest coraz gorzej. Pojawiają się coraz częstsze awarie. Szybkość Internetu pozostawia wiele do życzenia. Niedawno wziąłem TV z dekoderem 4K. Porażka. Nawet przy oglądaniu przy niższej częstotliwości TV buforuje się. W ciągu ostatniego miesiąca dwie awarie. Krótko pisząc - porażka.
    Nie wiem skąd biorą ceny za tak fatalnie funkcjonujące usługi. Żenujące reklamy w telewizji dają też dużo f=do myślenia.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćWarszawa - Grochów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024