Usługi UPC mam już z 10 lat, w tym internet, który oceniam na 5 minus (zastrzegam jednak, że mam opcję 500 Mb/s, nie wiem, jak sprawuje się na większej). Czasem (rzadko) zdarzy się jakaś awaria, ale nie pamiętam, by trwała dłużej, niż kilka godzin. Albo mam szczęście do serwerów, które mnie obsługują, albo do ludzi, którzy przy tym pracują. Prędkość zgodna z posiadanym abonamentem, często nawet wyższa. Gdy niedawno zdarzały się irytujące, kilkusekundowe "zwiechy", to telefon do wsparcia technicznego wystarczył: coś tam poprawili i jest ok. Dlatego nie przechodzę do konkurencji, choć w moim bloku działają też dwie inne znane firmy (łatwo się domyślić nazw), na dodatek atrakcyjniejsze cenowo. ZaletyPrzyzwoita stabilność łącza, rzadkie awarie, dobra pomoc techniczna.
WadyCena, a ostatnio "wirtualna asystentka" na linii BOK, przez którą traci się mnóstwo czasu i nerwów.
MiejscowośćLegionowo