Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2015-03-13 21:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragiczny internet, non stop mnie rozłącza, pomimo telefonów nie są w stanie nic zrobić, żałuję że podpisałam umowę, więcej nie popełnię tego błędu
    WadyRozłączanie
    5 lat
  • ~Agnieszka / 2023-08-16 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z usług UPC od 17 lat. Do tej pory byłam bardzo zadowolona, ale odkąd Play przajął infrastrukturę UPC współpraca z tą firmą to jakiś dramat! Na infolinii zgłaszają się idioci, którzy nie mają pojęcia o usługach, a każdy konsultant opowiada inna bajkę często podając sprzeczne informacje. Do tego umówieni monterzy albo się nie pojawiają wcale a jak już przyjdą, to bez sprzętu i twierdzą, że nic się nie da zrobić (a pieniądze za ich wizytę są pobierane w ramach abonamentu).
    Jedyne w czym ta firma jest obecnie dobra to w wystawianiu faktur za usługi, których nie świadczy w należytym sposób.
    ZaletyBRAK ZALET!!!
    WadyNiekompetentni pracownicy, brak elementarnego szacunku dla klienta, nierzetelni i nieudolni monterzy!
    MiejscowośćKraków
  • ~Aka / 2019-07-12 10:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług UPC, wcześniejszej kablówki, z niczym nie miałem takich problemów jak z internetem od nich, obsługa klienta miła i pomocna ale co z tego jak nic nie działa, odradzam, wybierajcie innych dostawców
    ZaletyObsługa klienta
    WadySieć, brak stabilności łącza, prędkości przekłamane
    MiejscowośćBoleslawiec
  • ~Aleksander / 2021-05-25 00:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Gorąco nie polecam, mam dwa abonamenty w dwóch domach tylko dla tego że w czasie covid nie mam wyboru. Gdy tylko będzie to możliwe zrezygnuję. W jednym i drugim przypadku ciągle awarie, żeby dodzwonić się do działu obsługi trzeba mieć anielską cierpliwość, umówieni technicy nie przyjeżdżają, a w call centre walą glupa że nie wiedzą o co chodzi. Sredni czas naprawy 2 dni średnia ilość zerwanych połączeń 3 dziennie.
    ZaletyJest.
    WadyObsługa, serwis, ciągle awarie, prędkość przesyłu o 0 do 300 (zmienna) przy usłudze 500Mbps
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aleksandra / 2019-09-26 13:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie - nie da się dodzwonić, nie odpisują na wiadomości fb, a maila nie mają nigdzie podanego. Z infolinii kierują na czat, a tam cały czas wisi info, że konsultanci są zajęci. Kpina
    WadyNajgorsza obsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~ALEKSANDRA / 2024-01-08 21:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Dramat ???? od kiedy UPC jest w Play wszystko tnie w weekend już tragedia
    MiejscowośćBytom
  • ~Alex / 2020-04-01 16:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 250 mb/s wifi, od niedawna mam ledwo 60. Upc w żaden sposób nie zwiększyło , nie polepszyło jakości mimo, że jestem ich klientem od 10 lat.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alfons / 2019-09-22 17:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Z UPC nie jestem zadowolony gdyż jestem u nich 19 lat płacę 140 zł za internet 120mb/s i telewizję cyfrową kanały podstawowe 160 bez żadnych dodatków typu HBO, Canal plus itp. bez multiroomu. Stary dekoder Mediabox, stary modem Thomson. Nie chcą nic zmienić, żeby płacić mniej czy dać nowy dekoder horizon z replay tv też nie chcą dać. Rozmowa na chat tragedia. Nie chcą oddzwaniać. Nie można skorzystać z promocji dla nowych klientów jeżeli się jest obecnym Abonentem. Także stary abonamencie płać i płacz, bo nic ci nie damy ani nie obniżymy ceny. Jedyne rozwiązanie rezygnacja i ponowne podłączenie usług jako nowy klient za miesiąc czyli miesiąc okres wypowiedzenia plus okres karencji czyli za dwa miesiące, bo nie podłącza od razu. A i internet tylko w rzeczywistości prędkość 40mb/s a nie 120mb/s tak jaka deklarują.
    ZaletyCeny promocyjne dla nowych klientów bardzo niskie i atrakcyjne, replay tv i telewizja mobilna horizon go.
    WadyKoszt usług wysoki bardzo dla obecnych starych klientów, Rozmowy bezsensowne. Nie chce się przyjeżdzać technikowi zainstalować usługi. Nic nie dają. Brak komunikacji z nimi. Internet zbyt wolny do deklarowanego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Andrzej / 2020-03-03 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Warszawa Górczewska/Płocka. Awarie tu występują średnio raz na dwa miesiące.
    Lecz dziś przebili wszystko. Jaka to awaria że tak długo trwa przywrócenie usług.
    Co najmniej od 9-tej nie ma internetu, wg komunikatów miał być o 11,46, 14,00 18,00 teraz jest 21,18 i ciągle nic.
    ZaletyModuł CI z TV
    WadyBardzo słaba obsługa informacyjna klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-01-14 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    20 lat temu dbali o klienta. Poczekajcie aż cos się zepsuje .. i tu mój przykład ze stycznia 2022. Jeszcze w okresie 2020-2021 przez 1,5 roku czekałem na naprawienie funkcji dekodera i .. nie doczekałem się, dwa serwisy i nic. Ale teraz dekoder padł kompletnie. Serwis umówiony najszybciej .. za 7 dni ! a przecież nie działa cała usługa. W kolejnym dniu wizyta odwołana przez UPC, bo odpowiedzenie w sms "Zmiana" nie oznacza możliwości zmiany ale anulowanie wizyty ! Po 8 dniach miałem kolejna wizytę, zwolniłem się z pracy, dostałem sms, że serwis będzie o 15:45, o 17:45 dzwoniłem na infolinię (każde połączenie to 20 minut oczekiwania na połączenie z UPC!) obsługiwana przez niedouczonych pracowników z Lublina. usłyszałem, że serwisant nie mógł się ze mną skontaktować ! choć miałem cały czas włączony telefon, domofon. Oczywiście wolał pewnie piwo z kolegami niż pracę. Serwisant poprosił o mój telefon i .. zablokował go i nie mogłem się już dodzwonić tego wieczoru (to kolejny taki numer UPC), bo oczekiwałem że jak jest umowa to UPC jej dotrzymuje, ależ się przeliczyłem jak zawsze.
    UPC działa w dużym mieści, ale jak przestanie to jest koszmar obsługowy z każdej strony ! Niestety konkurencja jeszcze gorsza czyli Vectra, ale wystarczy porządniejszy operator który zadba o klientów i umowy UPC będą padały jak mirabelki z drzewa.
    ZaletyRo niezawodności
    Wadypo roku koszmar obsługi i brak serwisu i kłamstwa UPC
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~andrzej / 2022-07-09 15:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo często brak sygnału. Obsługa fatalna natręctwo komputera Mija. Brak empatii i pomocy ze strony konsultantów. Zwłaszcza na
    zmianie lidera p.marcin biegun. Cała zmiana do zwolnienia z pracy.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2023-02-03 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie da się nawet dodzwonić do konsultanta tylko rozmowa jest z botem który nie pomaga w rozwiązaniu problemu
  • ~Andrzej / 2023-09-21 10:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet nie działa, obsługa klienta potrafi tylko przełączać cały czas
  • ~Andrzej667 / 2018-06-16 18:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwsze 3-4 miesiące było świetnie, po tym czasie jakość i niezawodność świadczonych usług spada po równi pochyłej. Szybkość łącza rzadko osiąga 50% należnej wartości, o stabilności nie mówiąc. Internet nadaje się idealnie do podnoszenia ciśnienia podczas gry online.
    Serdecznie odradzam.
    ZaletyPierwsze 3 miesiące.
    WadyCała reszta.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anna / 2019-06-27 00:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jesteśmy bardzo nie zadowoleni UPC internet!!! Na początku po podłączeniu wszystko działało dobrze,za jakiś czas w ogóle przestał działać internet,nawet czytanie na stronach stało niemożliwe! Dzwonił mąż do serwisu, przyjechał Pan, powiedział,że źle podłączyli kable, że ma być w mieszkaniu biały kabel,a mamy tylko szary. Właściciel mieszkania dzwonił i powiedział gdzie jest połączenie szarego i białego kabla,na co serwisant powiedział że on tego nie naprawi,ma być inny majstra. " Muszą Państwo zadzwonić do serwisu i ustąpić z nimi termin z innym majstrem". Mąż zadzwonił ponownie, opowiedział co jest,na co znów przyjechał serwisant z problemów urządzeń,a nie potrzebny do zmiany kabla. Potem w UPC zaczęli opowiadać że potrzebna jest zgoda spółdzielni mieszkaniowej ( bo to jest na klatce), już ją dostaliśmy,Chocza spółdzielnia powiedziała że nie są potrzebne od nich zgody,bo specjalnie zabudowy dla internetu i tv. Teraz w UPC mówią że nie ma terminów,nie ma majstra, który mógłby przyjść!!!! W zasadzie, jeżeli w najbliższym czasie nie zrobią mi normalnie połączenie, pójdzie już skarga do urzędu konsumentów... Ponad dwa miesiące czekam naprawy, i już wystarczy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2020-12-08 19:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości problem by otwierać strony. Chcąc sprawdzić prędkość internetu-jest to niemożliwe ze względu na przekroczony czas otwarcia strony.Masakra-nie polecam UPC-oferują więcej a nie są w stanie zapewnić tego co jest w umowie.U mnie szybkość internetu działa tragicznie -ostatni pomiar to : pobr.39,6 a wysył.19,5 -sukces bo nie raz pomiary są odpowiednio : 6,3 i 11 .To nie godne polecenia.
    Zaletybrak
    WadyNiezgodność z umową dot.prędkości internetu
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~ANNA S / 2015-09-08 09:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Nikomu nie polecam UPC POLSKA ... araz wyjasnie dlaczego .
    Przez caly czas trwania umowy jakies niejasnosci .Mialam pakiet na firme ... i niewazne ze zlikwidowalam Firme ... abonament ..duzo wyzszy niz INDYWIDUALNY wciaz do konca umowy musialam placic tzn. nie mozna u nich zmienic umowy na Indywidualna pomimo ze juz nie ma sie Firmy .. to troche chyba falszowanie danych po drugie jak juz sie doczekalam do konca to UWAGA ... bARDZO UPRZEJMY pAN INSTALATOR PRZYJECHAL I DLACZYL KABEL ALE DEKODER SAMA MUSIALAM ZAWIEZC POSWIECAJAC SWOJ CZAS BO INSTALATOROWI NIE MOZNA ODDAC JESLI NIE ZAWIEZIECIE TO MUSICIE ZAOPLACIC JAK A NOWY !!!SKANDAL TO FIRMA KRZAK - NIE POLECAM !!!
    139
  • ~Anonim / 2018-07-26 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie, polecam. Ciągle kłopoty z Internetem.
    ŚCINY NA KAŻDYM KROKU.
    Dostawca niegodny zaufania.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyInternet zacina przy każdej możliwej okazji...
    Jeśli chcesz używać tego "internetu" do grania to nie popełniaj tego błędu!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anonim / 2019-01-14 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Lepszy internet jest w galerii _----------------------------------------------------------
    ZaletyBRAK
    WadyDurzooo
    MiejscowośćKraków
  • ~aro / 2011-09-22 16:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Już na wstępie monter nie przyszedł na umówiony termin a interwencja w BOK nic nie dała.Po złożeniu skargi odezwał się wreszcie monter i twierdził że nikogo nie było w domu. Nie polecam
    Zaletyna razie brak
    Wadynierzetelność i niesłowność
    jestem na etapie oczekiwania na montera
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266