MiejscowośćWrocław
strona 60 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Piotr K. / 2021-12-15 20:45
Uwaga !!! UPC od ponad trzech tygodni nie usuwa awarii telewizji , Zgłaszasz a Oni maja to gdzieś - tylko durne regułki i jeszcze bardziej kretyńska sztuczna konsultantka !! Umawiają technika czekasz tydzień !! On nie pojawia się w domu ale wieczorem dostajemy smsa że niema jakichś narzędzi , że zgłosił odpowiedniemu działowi a on ma rozwiązać problem . I co ? i mija tydzień i nic !! dalej obraz kafelkuje , bądź pojawia się niebieskie tło UPC w różnych odstępach czasowych . Nie da się oglądać programu!!!! Wysyłasz zgłoszenia reklamacji na Moje UPC żadnej reakcji , żądam zmiany opłat za usługi ale i to jest zlewane !!! Dzisiaj jakiś gałgan gdy się dodzwoniłem twierdziła że nie ma żadnych zgłoszeń w systemie i nie ma informacji o jakiejś awarii . Znowu umawia technika do wymiany dekodera ale on już był wymieniany ponad miesiąc temu bo była podobna awaria ale to nie zmieniło !! kilka dni spokoju !! Nie odpuszczę !!!! będę opisywał to gdzie się tylko da !! zgłaszam to do UOKiK i Rzecznika Konsumentów !! -
-
~Pat / 2021-12-15 00:22
30/11 - umowiona instalacja miedzy 17-19.00. Monter przyjezdza o 16.00 kiedy jestem w pracy. Dzwoni, nie chce czekac bo zimno. Umawiamy sie na 4/12 godz 9.00. 4/12 dostaje informacje, ze bedzie miedzy 13-15.00. O 14.45 dostaje sms, ze monter w drodze i bedzie za 15 minut. 15 minut pozniej kolejny sms informujący, ze z powodu mojej nieobecnosci (!) instalacja nie doszla do skutku. Nadmieniam, ze caly dzien oczekuje go w domu. Umawiam sie ma kolejną instalację, 14/12 miedzy 17-19.00. Dzień wcześniej otrzymuję sms z potwierdzeniem. Pod koniec dnia kolejny sms o zmianie instalacji miedzy 19-21.00. 14/12 od 17.00 czekam, nikogo nie ma. Dzwonię na infolinię, przebijam się przez bota do żywego człowieka. Udaje mi się połączyć z człowiekiem. Pan niecierpliwym tonem informuje, że niejaki monter, p. Grzegorz Sz będzie między 19-21.00. Czekam więc nadal. O 20.50 - sms informujący o opóźnieniu bez szczegółów.0 23.40 kolejny - technik w drodze, będzie o 0.00. O godz 0.00 kolejny sms - przepraszają za utrudnienia w związku z niewykonaniem zlecenia instalacyjnego. Sprawę przekazują do odpowiedniego działu UPC. NIE POLECAM, ODRADZAM. Lekceważenie totalne potencjalnego klienta. Nasuwa się pytanie . Jeśli już na etapie instalacji jest taki balagan, to jaką jakośc usługi i obsługi zapewnia ta firma potem? Żenujące ZaletyBrakWadySame wady, lekceważenie klienta i nieszanowanie jego czasuMiejscowośćCzęstochowa -
~Dariusz / 2021-12-14 21:09
Dno i same wodorost. Internet nie działa a serwis nie potrafi przyjść i naprawić. Notorycznie oszukują, nie dzwonią , nie przychodzą i tak w kółko ZaletyBRAKWadyCałę mnóstwoMiejscowośćWarszawa -
~Paulina / 2021-12-14 19:47
Najgorszy internet z możliwych. Płacąc 80 zł miesięcznie nawet film się nie może porządnie załadować. NIE BIERZCIE GO dla własnego dobra psychicznego. ODRAZAM SERDECZNIE ZaletyŻadnychWadyTo ze w ogóle jest sprzedawanyMiejscowośćWrocław -
~lubinskiMKS / 2021-12-14 18:05
od 12 lat w UPC. Wiele nerwów z jakością internetu czy też awarii dekodera. Od jakiegoś czasu w miarę bezproblemowo. Myślę dam im jeszcze jedną szanse i przedłuże umowę. 30 min nagocjacji na infolinie i udało się dodaliśmy się. 135 zł internet 750 mbs, tv max z polsat premium i HBO a także dekoder 4g i dodatkowy dekoder w sypialni. Tygodniowe oczekiwanie na instalatora i co ? Wchodzi chlop do mieszkania z jednym dekoderem i pada pytanie ode mnie gdzie drugi?? Nie ma nic w umowie takiego. A cena oczywiście 135 zl i jak chce dodatkowy dekoder to kolejne 11 zł. Nie podpisałem papierów, podziękowałem Panu i złożyłem rezygnację. Mam dość ZaletybrakWadycałe mnóstwoMiejscowośćLubin -
~Nibu / 2021-12-14 17:00
Wielka porażka.. Ciągle problemy techniczne, kontakt z infolinią zerowy., zwrot sprzętu to kpina, w tych czasach trzeba odsyłać pocztą. Nie polecam nigdy! ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćZielona Góra -
~Niedermayer / 2021-12-12 18:47
Od 10 lat korzystam z usług UPC - tv i internet.
Dodatkowo bez mojej zgody podwyższono opłatę za mój abonament w wyniku niby "podwyższenia łącza internetowego". Przy kontakcie "ktoś kompetentny" poinformował mnie, że informacja była wysłana i że nie muszę nic potwierdzać. Jak wyraziłem moje niezadowolenie z takiego obrotu sprawy i zażądałem powrotu do poprzednich parametrów łącza i abonamentu to udzielono mi odpowiedzi,że mogę w każdej chwili zrezygnować. Od tamtego momentu - jakiś 2-3 miesięcy mam notorycznie problem z internetem - gubi pakiety lub wyłącza się co jakiś czas.
Dział utrzymania klienta to jakieś nieporozumienie!
Szukam alternatywy! Jakieś propozycję?
ZaletyhahahaWadyDział obsługi i utrzymania klienta!MiejscowośćKatowice -
~Krzysztof / 2021-12-10 21:37
Upc jestem od 5 lat problemy zaczęły się jak w marcu przedłużyłem umowę i wziąłem internet 750/30 i dekoder 4k, dekoder ciągle buforuje a internet w godzinach wieczorowych nie da się z niego korzystać, rono jakoś to chodzi jak mierze prędkość to w porywach 250/0,90 także dają ciała na całej lini reklamacja zgłoszona z rozwiązaniem umowy z winy operatora Zaletykiedyś byłyWadyspadki internetuMiejscowośćKatowice -
-
~Alidżi / 2021-12-09 23:16
Widzę że nie jestem jedyny z tym problemem w Dąbrowie.
Mam internet u nich od 7 lat, najpierw 300 potem 500 i 750mb/s. Wszystko po kablu. Od pół roku zacząłem sprawdzać prędkości pobierania na ich stronie upc, co sie okazało..
Z 750 mam czasem 100, 200, 300 mb/s zdarza się i 400 rzadziej ponad 500 (upc zapewnia że nie może spaść poniżej 70% -525mb/s). Dzieje sie tak zazwyczaj od południa do wieczora. Było już u mnie dwóch techników którzy potwierdzili zaniżony transfer. Infolinia już nic nie może zrobić, mówią że jest duża utylizacja i proszą o restart urządzenia, mogą zaproponować mniejszy transfer na próbę i rekompensatę za te pare miesięcy. Sprawa jak narazie jest w toku, testuję 500, jeśli nadal bedzie zaniżony to zrywam umowę i biorę na szybko u innego dostawcy. Szkoda że tak drastycznie obniżyli jakość swoich usług.
Myślę że jest wiele osób którzy maja zaniżony transfer i nawet o tym nie wiedzą.ZaletyNetflix działaWadyNiestabilny zaniżony transferMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Yoshi / 2021-12-09 20:24
Niestety gdyby nie fakt że maja klienta w przysłowiowej d...e to nie było by tak źle.
Po wypowiedzeniu umowy zero kontaktu z klientem. A gdybyś chciał jednak sobie zamówić ponownie to ci nie wolno przez 31 dni. No porażka .MiejscowośćMikołów -
~Ela / 2021-12-09 17:59
Dramat, omijajcie szerokim łukiem, szkoda nerw po ponad 20min czekania aż ktoś podniesie słuchawkę przełączanie do kogoś innego i znów czekanie. Internet masakra na światłowodzie chodzi gorzej niż radiowy z innej firmy który miałam wcześniej. Na WiFi nawet nie liczcie że będzie działać. Nawet telewizja, gdzie internet jest po kablu co kilka minut buforuje. ZaletyBrak, chyba że ktoś lubi się hipnotyzować reklamą bo miły stworek.WadyBardzo kiepski internet, o WiFi nie wspominam bo dramat, obsługa miła... Tylko do podpisania umowy potem radź se samMiejscowośćŚliwice -
~Nas / 2021-12-09 00:43
Od ponad miesiąca nie mogą połączyć się z internetem w moim mieszkaniu. Słaba obsługa klienta, długi czas oczekiwania na telefon, nie wiedzą co się dzieje, kłamią, obwiniają klientów, kłamią dzwoniliśmy do Ciebie, ale nie odebrałeś, udowodniłem im historię połączeń, że nikt do mnie nie dzwonił. Po prostu - biedny, nieszczęśliwy, najgorszy. ZaletyKorzyść? Ładny żartWadyMiliardyMiejscowośćWarszawa -
~Alan / 2021-12-08 20:23
Częsta awaria związana z brakiem internetu, a nawet nie da się tego zgłosić bo nikt nie odbiera telefonu. Ta firma to jakiś żart MiejscowośćWałbrzych -
~J / 2021-12-08 19:55
Stacjonarny punkt klienta UPC w Jastrzębiu Zdroju to totalne nie porozumienie. Robienie kpin z klienta. Dodzwonienie do punktu udaje się po <40 próbie. Po zakupie nowego sprzętu (dekoder 4k) instalatorzy podmienili mi pilot na używany i brudny. Zachowanie, podejście i kultura na poziomie 0. ZaletyMaly rozmiar dekodera 4kWadyObsługa klienta, InstalatorzyMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~nick / 2021-12-08 19:16
Marna obsługa klienta i podobna oferta. Umowa przeważnie na 24 miesiące bez możliwości negocjacji w trakcie jej trwania. Brak kontaktu z przedstawicielami. ZaletybrakWadyobsługa klienta, oferta, termin trwania umowyMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2021-12-07 19:02
Bardzo słaby internet, co trochę go nie ma Dąbrowa Górnicza ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
-
~Kropek / 2021-12-07 18:39
Totalna MASAKRA. Sieć gubi się non stop. Próba uzyskania pomocy ....zgroza!!!! można wydzwaniać i wydzwaniać oczywiście nie zrobią nic poza kazanie zrestartować router, a zanim odbiora na infolini uszy usychają od słuchania muzyczki, nawet 40 minut i więcej. Totalne DNO!!!! ZaletyZadnychWadyWszystkie możliwe od słabej sieci po totalne ignorowanie klientaMiejscowośćGdańsk -
~Sadam / 2021-12-06 22:53
Totalne ścierwo !!!. Szybciej mi działa internet z komórki na szczerym polu. Złodzieje i oszuści y3b4ć !!! ZaletyBRAK !!!Wadyściek i mółMiejscowośćSzczecin -
~Gosia / 2021-12-06 21:49
Właśnie dzisiaj po 6 latach podziękowałam tej firemce. Otóż wypowiedziałam umowę, 1.12 wyłączyli usługi, oferta dla nowego klienta była korzystniejsza, niestety nie moglam podpisać nowej, bo mam miesiąc kary, nazywanej przez nich karencji, podpowiedzieli że mam podpisać na nowego członka rodziny, też tak uczyniliśmy. 2.12 podpisana została umowa, na dzisiaj 6.12 zaplanowany był montaż (co ciekawe stary sprzęt został, to nie wiem, jaka instalacja i montaż). Montaż w godzinach 13-15. Na ten dzień musiałam wziąć urlop, o 14.05 otrzymałam smsa, że monter wyjechał, a o godzinie 14.32 że dostali prosbe o zmianę terminu i prosza o kontakt z infolinia. Na infolinii baba łgała, że montaz umówiony na 7.12, wchodzę na maila, wiadomość, że zmieniono termin na 7.12 godziny 13-15, kolejny mail że na 8.12 te same godziny. Na infolinię już nie szło się dodzwonić i czatowałam z kolejną czyzby oszustka? Nikt nie ustalał ze mną przesunięcia terminu ani godzin, więc pytam co zrobić, by odstąpić od umowy (zawierają na telefon ale już odstąpienie na specjalnym formularzu w salonie albo wysłać pocztą), a ona, że anuluje montera i będzie tożsame z rezygnacja, z odstąpieniem. Oczywiście zgodziłam się i co się dzieje? Ani smsa ani info na mailu, że anulowano instalacje pod wskazanym adresem. Szkolona oszustka??? Chyba myślała, że głupka znalazła i że uwierzę jej zapewnieniom. Odesłałam im stary sprzęt, który miał być wykorzystywany do nowej umowy. Wysłałam także odstąpienie od umowy. Oni liczą, że ludzi zmęczą swoimi kłodami, że człowiek machnie ręką, odpuści. Nie w tym przypadku. Nie polecam. Omijajcie ich szerokim łukiem. Zawarłam umowę z Orange. Korzystniejsza. Bez oszustw. ZaletyBrakWadyDno dnaMiejscowośćBydgoszcz -
~real info / 2021-12-04 22:51
Uważam że internet od upc to scam. Mimo podpisanej umowy oraz przelewu o wartosci prawie 300 złotych miesięcznie za internet, upc nie jest w stanie wywiązac się z uw umowy zaniżając zarówno prędkosc pobierania danych jak i samo działanie internetu. Gdy poinformowani o tym fakcie, obsługa klienta tylko przeprasza i idzie po kolejnych, nowych kierowników lub przełożonych aby oni zobaczyli co da sie zrobic. Sytuacja nie poprawia się mimo licznych telefonów i kontaktu mailowego juz od prawie pół roku. Pora zrezygnować z usługi upc by oszczędzic sobie nerwów. Pozdrawiam???? ZaletyBrak zalet, chyba ze ktos lubi sie tylko denerwowaćMiejscowośćWarszawa
strona 60 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »