Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tede / 2021-12-27 11:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety wiekszosc kanalow nie da sie ogladac poza siecia. W domu to mozemy ogladac na TV a nie tablecie albo telefonie. Kolejny duzy minus to brak mozliwosci nagrywania coraz wiekszej ilosc kanalow. Oszustwo na calego, zmienili dobre dekodery z nagrywarkami na nagrywanie w chmurze, gdzie polowy kanalow nie da sie nagrywac a reszte po nagraniu nie da sie przewinac i trzeba ogladac tą chorą swirowirusową propagande i reklamy typu sucha pochwa.
    MiejscowośćZabrze
  • ~RAFLIK / 2021-12-26 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    UPC to syf totalny kłamstwo i skarbonka dla abonamęnta majom ofertę 300 mb. a tak naprawde mamy 20 pobierania i 15 wysyłania to jakaś farsa a tv tylko trzy lub cztery kanały więcej niż na cyfrowej na ziemnej za free oni mają umowe do 300 mb
    to ważne do300 a nie gwarantowane 300 i to ten kruczek a net to syf .. tylko na 1 laptop i nie do końca 20 pobierania i 15 wysyłania i twierdzom że okej a kaj te 300 mb. na sec. w dupie to kłamstwo
    ZaletyBRAK
    Wadyokłamany internet prędkość nawet nie połowa
    Miejscowośćw mieście
  • ~daniel / 2021-12-25 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisze świeżo po rozmowie z krowa która śmiała się przez telefon z mojego problemu , Internet po kablu 500mega plus pakiet podstawowych kanałów , problem polega na tym ze Internet osiąga wartości blisko 60-90mega , gdzie by się chciało chociaż mieć polowe tego 500mega , wi fi totalnie nie działa po prostu nie istnieje , 5 minutowy film z yt ogląda się w 15 minut przez ciągle lądowanie , ruter może stać tylko w jednym miejscu żeby Internet oraz tv jako tako działało a jest to górna szafka gdzie żeby podłączyć laptopa przez kabel musze ściągnąć ruter na dol , wyklucza to możliwość oglądania tv ponieważ obraz od razu staje się czarny oraz spada prędkość Internetu . wizyta technika 50 zł co miesiąc place 60zl za to ze mam do wyboru slaby internet albo kilka kanałów w tv .. konsultantka bardzo nie przyjemna i bardzo nie mila śmiała się z tego ze mogę sobie wybrać co w danym momencie chce robić czy korzystać z Internetu czy oglądać tv, oczywiście przy większej ilości mieszkańców nie da się tego pogodzić .. a czy wiedzieliście o tym ze słaba praca rutera zależna jest od pracy innych ruterów u sąsiadów ? chora sytuacja , i najciekawsze oraz najprzyjemniejsze oczywiście po kablu zdarza się ze Internet osiąga 500mega ale czy ktoś z was resetuje ruter co kilka dni ? w orange nie miałem takich problemów
    Zaletybrak
    Wadycudny Internet
    MiejscowośćPułtusk
  • ~Bodzio / 2021-12-24 09:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem świeżo po rozmowie z Panią konsultantką.
    Teraz jestem mądrzejszy i biedniejszy o 29 zeta bo tyle wynosi kara za spóźnienie się z opłaceniem rachunku. Bo jak twierdzą muszą na nowo aktywację zrobić. Wcześniej kosztowało to
    10 zł.Kara za zerwanie usług ponad 2 tys zł Jestem chyba z nimi z 10 lat i to będzie piekny koniec.
    MiejscowośćSkawina
  • ~Grzegorz / 2021-12-22 21:05
    Ocena: 3.25 / 5
    Słaby upload 20 przy 300 download. Stabilny ale za drogi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Evi / 2021-12-22 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po śmierci bliskiej mi osoby, zgłosiłam firmie UPC ten fakt, że ich klientka nie żyje i chcę dopilnować zakończenia jej umowy. Jakaś idiotka z infolinii przez parę minut namawiała mnie do przejęcia owej umowy na siebie. Od razu mówiłam, że nie jestem zainteresowana, nie mieszkam pod tamtym adresem, mieszkanie będzie sprzedane. I słyszę: "A może jednak? Bo mamy promocję..." Powiedziałam ostrym tonem, że natychmiast chcę zakończyć umowę w imieniu zmarłej, to poskutkowało. Poinformowano mnie, że mam zapłacić jeszcze jeden rachunek oraz wysłać pocztą jakieś dekodery itd. Stanowczo oznajmiłam, że po jakiekolwiek sprzęty mają kogoś wysłać, czekam w owym mieszkaniu do 15:00. Postraszono mnie zapłatą 50 zł. Przyjechał facet, pozbierał sprzęt, dopilnowałam, aby podpisał protokół odbioru. Nic nie płaciłam!!! Zapłaciłam jednak fakturę, po śmierci kogoś, kogo kochamy staramy się zamknąć te sprawy, których ta osoba nie zdążyła! Po miesiącu doszło pismo zaadresowane na zmarłą... Oznajmiono w nim, że ostatni rachunek był zbyteczny i proszą o podanie konta, gdzie wpłacą nadpłatę. Podaję swoje konto... Po tygodniu dostaję kolejne pismo zaadresowane na zmarłą... że mam wysłać dokument że jestem spadkobiercą! Skandal! Udławcie się tymi pieniędzmi! daruję je wam, ale do końca życia za darmo wszystkim odradzam UPC!
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie - Michałkowice
  • ~Szymon / 2021-12-22 13:48
    Ocena: 4.50 / 5
    Internet działa dobrze. Niestety nie są to typowe usługi światłowodowe, a jedynie kablówka. Dla kogoś, kto chciałby wycisnąć trochę więcej, kłopotliwe może okazać się urządzenie dostępowe i konieczność dzwonienia do ich konsultanta z każdą sprawą (zmieńcie mi... ). Ot choćby przekierowanie portów nie działa bez rozmowy z konsultantem...
    ZaletyCena, można kupić w pakiecie z TV co jest dość opłacalne
    Wadymożliwości modemu, IPv6 nie działa, można wybrać jedynie IPv6 lub IPv4 i wtedy ewentualnie mieć przekierowanie portów na modemie...
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Marta / 2021-12-22 10:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Od lat korzystamy z UPC i do tej pory wszystko działało sprawnie. Niestety, ze względu na śmierć najbliższego członka rodziny, złożyliśmy wszystkie potrzebne dokumenty, by zrezygnować z zawartych przez zmarłą usług, (wraz aktem zgonu), a w dalszym ciągu, regularnie!, otrzymujemy telefony kierowane do zmarłej z zapytaniem, czy nie chce wrócić do UPC. Ile razy mamy przez to przechodzić? Czy konsultanci nie mają ze sobą kontaktu? Nie wpisujecie powodu rezygnacji? Chyba nie ulega wątpliwości, że nie może dalej korzystać? Ogarnijcie się i uszanujcie naszą żałobę i smutek.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mag / 2021-12-20 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar odradzam całkowity brak reakcji na usterki telewizji i internetu. Trwa to ponad 2 tyg zero wsparcia technicznego. Głupota i niekompetencja
    MiejscowośćKraków
  • ~Ewa / 2021-12-19 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie tv I internetu z upc! Odkąd przejął ich play, TV zwiesza się, pikseluje, internet światłowodowy to samo - zwiesza się by po chwili samemu się zrestartować. Na infolinii proponowali mi dekoder 4K a serwisant od razu mi powiedział, że ten dekoder łączy się z internetem i nie mogę go mieć przy tych problemach. Oni tych problemów nie potrafią rozwiązać. Przychodzi serwisant, pogrzebie coś w skrzynkach i na drugi dzień jest to samo. To jest problem z sygnałem. Słychać piski w momencie gdy sygnał słabnie lub wzrasta i obraz pikseluje wtedy. Miałam upc 5 lat i byłam zadowolona, teraz to jest koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćTychy
  • ~langdon / 2021-12-19 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa problemów technicznych w tej firmie to dramat. Klientów obsługuje na stronie do zgłaszania problemów wirtualny konsultant albo Mia (jakaś sztuczna pseudointeligencja), a jak już masz zaszczyt porozmawiać z konsultantem (bo kontakt z Mią albo asystentem na stronie jest ukierunkowany, żeby odesłać klienta z kwitkiem) to i tak nie potrafią pomóc i przyspieszyć sprawy, mówiąc tylko, że przekazano sprawę do odpowiedniego działu (chyba do kosza...). Ja czekam już 80 godzin na wznowienie usług i nic. Najgorsze jest właśnie to, że nie ma z kim porozmawiać i jakiejkolwiek realnej pomocy ze strony UPC. W życiu nie przedłużę tam umowy.
    Zaletybrak
    Wadypoziom obsługi technicznej, wsparcia technicznego
    MiejscowośćKielce
  • ~P / 2021-12-19 01:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam UPC internet miał śmigać a oczywiście działa tak że szkoda gadać kanały często się zacinają i brak informacji o kanałach po zgłoszeniu problemów i resetowaniu po raz setny dalej bez zmian . Viaplay to samo zacina się non stop w większości w ważnych momentach i to wszystko za dużą kasę bez przesady szanujmy się.. czekam niecierpliwie na koniec umowy .
    MiejscowośćKnurów
  • ~meloox / 2021-12-18 07:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Zbliza sie koniec umowy i czytajac opinie o nowym dekoderze 4K mam mieszane uczucia, czy wymienic sprzet czy dostawce. Brak przewijania nagranych programow skresla UPC juz na starcie. Jezeli chodzi o niezawodnosc to u mnie wszystko do tej pory ok.
    MiejscowośćGdansk
  • ~Jolanta / 2021-12-17 15:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Od czerwca 2021 r. mam dekoder 4 k. Większego badziewia jeszcze nie było.poprzedni horizon był kiepski, ale w porównaniu z tą nowością to wręcz mistrzostwo świata. Do tego dziala to tylko z internetem, który przestaje działać ,15 razy w ciągu dnia. Pomocy zero, umówiony technik po prostu się nie pojawia. Odradzam wszystkim bardzo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kordian / 2021-12-16 18:44
    Ocena: 2.25 / 5
    nie działa ciągle nie działa jest tylko 15 mb przesyłania zacina się minecraft nie polecam orange
    Zaletynie działa orange
    Wadynie działa orange
    Miejscowośćgąsocin
  • ~Ola / 2021-12-16 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu i telewizji. Ciągle awarie, od dwóch dni nie mam dostępu do neta, pracuje zdalnie. Ciekawe czy mnie zatrudnia jak mnie zwolnią.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Piotr K. / 2021-12-15 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !!! UPC od ponad trzech tygodni nie usuwa awarii telewizji , Zgłaszasz a Oni maja to gdzieś - tylko durne regułki i jeszcze bardziej kretyńska sztuczna konsultantka !! Umawiają technika czekasz tydzień !! On nie pojawia się w domu ale wieczorem dostajemy smsa że niema jakichś narzędzi , że zgłosił odpowiedniemu działowi a on ma rozwiązać problem . I co ? i mija tydzień i nic !! dalej obraz kafelkuje , bądź pojawia się niebieskie tło UPC w różnych odstępach czasowych . Nie da się oglądać programu!!!! Wysyłasz zgłoszenia reklamacji na Moje UPC żadnej reakcji , żądam zmiany opłat za usługi ale i to jest zlewane !!! Dzisiaj jakiś gałgan gdy się dodzwoniłem twierdziła że nie ma żadnych zgłoszeń w systemie i nie ma informacji o jakiejś awarii . Znowu umawia technika do wymiany dekodera ale on już był wymieniany ponad miesiąc temu bo była podobna awaria ale to nie zmieniło !! kilka dni spokoju !! Nie odpuszczę !!!! będę opisywał to gdzie się tylko da !! zgłaszam to do UOKiK i Rzecznika Konsumentów !!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Pat / 2021-12-15 00:22
    Ocena: 1.75 / 5
    30/11 - umowiona instalacja miedzy 17-19.00. Monter przyjezdza o 16.00 kiedy jestem w pracy. Dzwoni, nie chce czekac bo zimno. Umawiamy sie na 4/12 godz 9.00. 4/12 dostaje informacje, ze bedzie miedzy 13-15.00. O 14.45 dostaje sms, ze monter w drodze i bedzie za 15 minut. 15 minut pozniej kolejny sms informujący, ze z powodu mojej nieobecnosci (!) instalacja nie doszla do skutku. Nadmieniam, ze caly dzien oczekuje go w domu. Umawiam sie ma kolejną instalację, 14/12 miedzy 17-19.00. Dzień wcześniej otrzymuję sms z potwierdzeniem. Pod koniec dnia kolejny sms o zmianie instalacji miedzy 19-21.00. 14/12 od 17.00 czekam, nikogo nie ma. Dzwonię na infolinię, przebijam się przez bota do żywego człowieka. Udaje mi się połączyć z człowiekiem. Pan niecierpliwym tonem informuje, że niejaki monter, p. Grzegorz Sz będzie między 19-21.00. Czekam więc nadal. O 20.50 - sms informujący o opóźnieniu bez szczegółów.0 23.40 kolejny - technik w drodze, będzie o 0.00. O godz 0.00 kolejny sms - przepraszają za utrudnienia w związku z niewykonaniem zlecenia instalacyjnego. Sprawę przekazują do odpowiedniego działu UPC. NIE POLECAM, ODRADZAM. Lekceważenie totalne potencjalnego klienta. Nasuwa się pytanie . Jeśli już na etapie instalacji jest taki balagan, to jaką jakośc usługi i obsługi zapewnia ta firma potem? Żenujące
    ZaletyBrak
    WadySame wady, lekceważenie klienta i nieszanowanie jego czasu
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Dariusz / 2021-12-14 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i same wodorost. Internet nie działa a serwis nie potrafi przyjść i naprawić. Notorycznie oszukują, nie dzwonią , nie przychodzą i tak w kółko
    ZaletyBRAK
    WadyCałę mnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2021-12-14 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z możliwych. Płacąc 80 zł miesięcznie nawet film się nie może porządnie załadować. NIE BIERZCIE GO dla własnego dobra psychicznego. ODRAZAM SERDECZNIE
    ZaletyŻadnych
    WadyTo ze w ogóle jest sprzedawany
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266