MiejscowośćWarszawa
strona 59 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Drdr / 2021-12-30 12:51
Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno. -
-
~Daria / 2021-12-30 11:21
Pani, która chyba za kare mnie obsługiwała przez telefon była niemiła, mówiła za szybko, jakby z pretensją na odczepkę. Bardzo nieprzyjemna rozmowa, pomimo, że ja jako klient z problemem byłam miła. Zaletysztywne wskazanie rozwiązania problemuWadyBardzo nieprzyjemna rozmowa.MiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2021-12-29 21:15
Dno i 2 metry mułu, nie polecam, tydzień temu podpisałem umowę. Jedna z usług nie działa! Dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemu nie przynosi żadnego rezultatu. Kontakt z Panem Handlowcem zero nawet na maile nie raczy odpowiedzieć! Wypowiadam umowę i idę do innego operatora. Nie polecam tego usługodawcy. MiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2021-12-29 17:06
totalny brak możliwości kontaktu z działem obslugi klienta. Za to infolinia dla nowych klientów łączy się od razu. Zastanów się zanim podpiszesz umowe. Wadyzła obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~Ppp / 2021-12-29 17:00
Dzwonię w związku z problemem technicznym, odbiera jakiś Prokop po czym zostaję przekierowany na rozmowę z robotem. Robot zadaje mi trzy razy to samo pytanie po czym przekierowuje mnie do konsultanta który jednak nie odbiera a po kilku minutach słyszę głos który informuje mnie, że firma nie pracuje w sobotę i niedzielę, tylko, że dzisiaj jest środa. Żenada i typowe plucie na klienta, szukam już nowego dostawcę internetu, na to dziadostwo szkoda czasu. ZaletyBrakWadyUPC to jedna wielka wadaMiejscowośćKraków -
~Mirek123 / 2021-12-29 14:14
Trzykrotnie niższa prędkość internetu niż w umowie, po mimo wizyty technika i udowodnienia, że wina jest po stronie UPC nastała cisza po stronie UPC i zgłoszenie zostało zamknięte. Ponowne zgłoszenie problemu i znowu ignorowanie klienta. Telefoniczna obsługa klienta jest skandaliczna, odbiera irytujący automat, który praktycznie nigdy dobrze nie przełącza i marnuje tylko czas. Konsultanci tylko wiecznie przełączają i nic nie pomagają. ZaletyBrakWady- wolny internet
- tragiczna obsługa klienta
- ignorowanie zgłoszeń o awariiMiejscowośćWarszawa -
~jd / 2021-12-28 18:50
ciagle wywala nawet jak działa to i tak bardzo słabo serdecznie nie polecam Zaletynie maWadywszystkoMiejscowośćglogow -
~Nieważne / 2021-12-28 17:32
Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e ZaletyBrak zaletWadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słabyMiejscowośćWarszawa -
-
~Wojtek / 2021-12-28 12:24
Nie polecam tego szajsu. Internet do 300 MB. Realnie 30 MB często nawet mniej. ZaletyBrakWadySzkoda słówMiejscowośćSosnowiec -
~Neo / 2021-12-28 08:07
Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy. ZaletyLepszy pilot do modemu horizonWadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.MiejscowośćWrocław -
~Ricks / 2021-12-27 21:03
Internet ciągle traci połączenie, nie osiąga pełnej prędości. ZaletybrakWadyniestabilność połączenia, duże opóźnienia, brak deklarowanej prędkości przesyłuMiejscowośćSosnowiec -
~Katarzyna / 2021-12-27 17:44
Od wigili czekam na nowy dekoder i po dzisiejszej rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że dopiero pań z dekoderem przyjedzie może 29 grudnia przez całe święta bez telewizji i teraz pewnie będzie i sylwester taki sam . Od początku UPC to dziadostwo i nic więcej już od montażu się zaczęło bo przysłali montera który poszedł po najprostrzej Lini oporu żeby nie musiał kabli ciągnąć to podpiął się pod inna telewizję kablową co jest u mnie w bloku i od tej pory mam problemy jak i z telewizja oraz z internetem . Dziś złożyłam wypowiedzenie z UPC i chciałam Wszystkich uprzedzić przed tą siecią nie dbają wogóle o swoich klientów ZaletyŻadneWadyOj bardzo dużo .NIE POLECAMMiejscowośćRuda Śląska -
~Nemo / 2021-12-27 13:43
Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują. MiejscowośćWarszawa -
~Tede / 2021-12-27 11:42
Niestety wiekszosc kanalow nie da sie ogladac poza siecia. W domu to mozemy ogladac na TV a nie tablecie albo telefonie. Kolejny duzy minus to brak mozliwosci nagrywania coraz wiekszej ilosc kanalow. Oszustwo na calego, zmienili dobre dekodery z nagrywarkami na nagrywanie w chmurze, gdzie polowy kanalow nie da sie nagrywac a reszte po nagraniu nie da sie przewinac i trzeba ogladac tą chorą swirowirusową propagande i reklamy typu sucha pochwa. MiejscowośćZabrze -
~RAFLIK / 2021-12-26 20:11
UPC to syf totalny kłamstwo i skarbonka dla abonamęnta majom ofertę 300 mb. a tak naprawde mamy 20 pobierania i 15 wysyłania to jakaś farsa a tv tylko trzy lub cztery kanały więcej niż na cyfrowej na ziemnej za free oni mają umowe do 300 mb
to ważne do300 a nie gwarantowane 300 i to ten kruczek a net to syf .. tylko na 1 laptop i nie do końca 20 pobierania i 15 wysyłania i twierdzom że okej a kaj te 300 mb. na sec. w dupie to kłamstwoZaletyBRAKWadyokłamany internet prędkość nawet nie połowaMiejscowośćw mieście -
~daniel / 2021-12-25 22:33
Pisze świeżo po rozmowie z krowa która śmiała się przez telefon z mojego problemu , Internet po kablu 500mega plus pakiet podstawowych kanałów , problem polega na tym ze Internet osiąga wartości blisko 60-90mega , gdzie by się chciało chociaż mieć polowe tego 500mega , wi fi totalnie nie działa po prostu nie istnieje , 5 minutowy film z yt ogląda się w 15 minut przez ciągle lądowanie , ruter może stać tylko w jednym miejscu żeby Internet oraz tv jako tako działało a jest to górna szafka gdzie żeby podłączyć laptopa przez kabel musze ściągnąć ruter na dol , wyklucza to możliwość oglądania tv ponieważ obraz od razu staje się czarny oraz spada prędkość Internetu . wizyta technika 50 zł co miesiąc place 60zl za to ze mam do wyboru slaby internet albo kilka kanałów w tv .. konsultantka bardzo nie przyjemna i bardzo nie mila śmiała się z tego ze mogę sobie wybrać co w danym momencie chce robić czy korzystać z Internetu czy oglądać tv, oczywiście przy większej ilości mieszkańców nie da się tego pogodzić .. a czy wiedzieliście o tym ze słaba praca rutera zależna jest od pracy innych ruterów u sąsiadów ? chora sytuacja , i najciekawsze oraz najprzyjemniejsze oczywiście po kablu zdarza się ze Internet osiąga 500mega ale czy ktoś z was resetuje ruter co kilka dni ? w orange nie miałem takich problemów ZaletybrakWadycudny InternetMiejscowośćPułtusk -
-
~Bodzio / 2021-12-24 09:09
Jestem świeżo po rozmowie z Panią konsultantką.
Teraz jestem mądrzejszy i biedniejszy o 29 zeta bo tyle wynosi kara za spóźnienie się z opłaceniem rachunku. Bo jak twierdzą muszą na nowo aktywację zrobić. Wcześniej kosztowało to
10 zł.Kara za zerwanie usług ponad 2 tys zł Jestem chyba z nimi z 10 lat i to będzie piekny koniec.MiejscowośćSkawina -
~Grzegorz / 2021-12-22 21:05
Słaby upload 20 przy 300 download. Stabilny ale za drogi MiejscowośćWarszawa -
~Evi / 2021-12-22 15:11
Po śmierci bliskiej mi osoby, zgłosiłam firmie UPC ten fakt, że ich klientka nie żyje i chcę dopilnować zakończenia jej umowy. Jakaś idiotka z infolinii przez parę minut namawiała mnie do przejęcia owej umowy na siebie. Od razu mówiłam, że nie jestem zainteresowana, nie mieszkam pod tamtym adresem, mieszkanie będzie sprzedane. I słyszę: "A może jednak? Bo mamy promocję..." Powiedziałam ostrym tonem, że natychmiast chcę zakończyć umowę w imieniu zmarłej, to poskutkowało. Poinformowano mnie, że mam zapłacić jeszcze jeden rachunek oraz wysłać pocztą jakieś dekodery itd. Stanowczo oznajmiłam, że po jakiekolwiek sprzęty mają kogoś wysłać, czekam w owym mieszkaniu do 15:00. Postraszono mnie zapłatą 50 zł. Przyjechał facet, pozbierał sprzęt, dopilnowałam, aby podpisał protokół odbioru. Nic nie płaciłam!!! Zapłaciłam jednak fakturę, po śmierci kogoś, kogo kochamy staramy się zamknąć te sprawy, których ta osoba nie zdążyła! Po miesiącu doszło pismo zaadresowane na zmarłą... Oznajmiono w nim, że ostatni rachunek był zbyteczny i proszą o podanie konta, gdzie wpłacą nadpłatę. Podaję swoje konto... Po tygodniu dostaję kolejne pismo zaadresowane na zmarłą... że mam wysłać dokument że jestem spadkobiercą! Skandal! Udławcie się tymi pieniędzmi! daruję je wam, ale do końca życia za darmo wszystkim odradzam UPC! MiejscowośćSiemianowice Śląskie - Michałkowice -
~Szymon / 2021-12-22 13:48
Internet działa dobrze. Niestety nie są to typowe usługi światłowodowe, a jedynie kablówka. Dla kogoś, kto chciałby wycisnąć trochę więcej, kłopotliwe może okazać się urządzenie dostępowe i konieczność dzwonienia do ich konsultanta z każdą sprawą (zmieńcie mi... ). Ot choćby przekierowanie portów nie działa bez rozmowy z konsultantem... ZaletyCena, można kupić w pakiecie z TV co jest dość opłacalneWadymożliwości modemu, IPv6 nie działa, można wybrać jedynie IPv6 lub IPv4 i wtedy ewentualnie mieć przekierowanie portów na modemie...MiejscowośćSosnowiec
strona 59 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »