Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marianson / 2022-01-14 17:04
    Ocena: 2.75 / 5
    1. Pani z infolinii nie dzwoni w umówionym terminie
    2. UPC zaśmieca skrzynki ulotkami, nawet jeśli ktoś już ma internet
    ZaletySzybki internet i niezawodny
    WadyŚmieci i fatalna obsługa na infolinii
    MiejscowośćKraków
  • ~Fabian / 2022-01-14 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Usługa jako tako a nawet dobra, lecz obsługa klienta fatalna. Niech ktoś spróbuje się do nich dodzwonić!?
    MiejscowośćGdynia
  • ~Karol / 2022-01-14 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    załosna firma, w której w sytuacji wystąpienia problemu, jedynym doradcą jest wirtualny asystent, który nie jest w stanie pomóc, a ludzi chyba już żadnych nie zatrudniają bo nie można się dodzwonić
    MiejscowośćKraków
  • ~Kociu86 / 2022-01-14 02:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Miała być oferta petarda jest niewybuch - czyli jak nie zostałem klientem UPC. Zamówiłem usługi UPC przed sylwestrem. Już na wstępie zaczęło się nieciekawie. Jako były wieloletni pracownik sprzedaży nie chciałem klikać zamówienia przez internet, tylko dać zarobić prowizję człowiekowi, nie ukrywam też, że miałem kilka pytań. Pan na część nie był w stanie odpowiedzieć, umówiliśmy się więc na drugi kontakt. Jak możecie się spodziewać konsultant już się nie odezwał.
    Dalej mocno zdesperowany aby korzystać z UPC postanowiłem jeszcze w starym roku złożyć zamówienie internetowe. Instalacja miała się odbyć 4/1. Dzień wcześniej otrzymalem maila informującego, że wybrany termin nie jest dostępny. Myślę sobie trudno rozumiem może ktoś się pochorował i wybieram kolejny termin, niestety okazuje się ponownie niedostępny. Historia powtarza się trzykrotnie. Wreszcie za czwartym razem udaje się, umawiamy termin na 13/1.
    Do pewnego momentu wszytko idzie sprawnie. Dzień wcześniej SMS z przypomnieniem, o umówionej godzinie SMS z informacją, że instalator będzie za 15 minut. I na tym moje szczęście z posiadania UPC się kończy bo po kolejnych 10 minutach, siedząc na kanapie pod wskazanym adresem dostaje kolejnego smsa o treści instalator nie zastał mnie w domu. Albo nie przyjechał albo pomylił adres nie wiem. Moja wściekłość jest przeogromna ale moja desperacja jest jedak wielka. Wszak w sobotę KSW chce viaplay,a teraz za gorszy pakiet w vectrze place o 1/3 więcej. Dzwonię więc na numer z którego przychodziły smsy nie da rady. Dzwonię na 813 813 813 licząc, że go jesze cofną. Okazuje się to niemożliwe ale na szczęście jest termin na jutro. Po godzinie od rozmowy na maila przychodzi koleje potwierdzenie warunków umowy a tam kolejny Zonk. Zamawiałem dekoder a w zamówieniu jest moduł. Ponownie dzwonię na infolinię po raz nie wiem który odbiera ktoś inny. Dowiaduje się że ten ktoś może jedynie napisać maila do koleżanki. Nie jest w stanie tego poprawić. Jak ta koleżanka nie będzie pracowała od rana to jutro być może instalator będzie jechał niepotrzebnie, bo nawet jak raczy do mnie trafić to ze sprzętem którego nie przyjmę, więc firma straci pieniądze za przyjazd technika. Ja już jestem tak zmęczony, że nawet jak zaproponują kolejny termin to chyba zostanę przy starej droższej vectrze która też nie jest święta. Sam pracowałem w obsłudze klienta i sprzedaży naprawdę zdaje sobie sprawę że bład może sieć przydarzyc każdemu. Ale na głowie stawałem żeby takowe odkręcić. Zdarzały się też różne nieścisłości w innych firmach z którymi współpracuje, ale też były szybko odkręcane. Tu miałem kontakt z czterema konsultantami, automatem, technikiem który rzekomo nie zastał mnie w domu, z taką skala błędów bądź olewania klienta nie spotkałem się nigdy.
    ZaletyOferta petarda jest o niebo lepsza od całej gamy innych które przejrzałem.
    WadyCo z tego skoro jakiś technik olewa temat i stwierdza ze nie ma mnie w domu. Jeżeli naprawdę był pod klakta mógł zadzwonić.
    Konsultanci albo robią błędy, albo nic nie mogą zrobić, lub nie oddzwaniają w umówionym terminie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mjak / 2022-01-13 22:07
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem wieloletnim użytkownikiem UPC jeszcze od 20 Mb/s i jeżeli chodzi o mnie to nie mogę powiedzieć złego słowa
    ani o jakości usługi, kompetencji konsultantów. Prędkość łącza przekraczała momentami deklarowaną i nie spadała poniżej 10% deklarowanej czy to było 20, 100 czy 500 Mb/s. Awarie oczywiście się zdarzały ale były usuwane szybko i było ich może raptem trzy może cztery przez okres ponad 10 lat. Jeżeli o mnie chodzi to mogę jedynie polecić.
    ZaletyNiezawodność, stabilność łącza, TV - bogata oferta, telefon stacjonarny - bez limitu, w niezłej cenie, ale mogłaby być atrakcyjniejsza.
    WadyMnie brakuje dowolnej konfiguracji usług z poziomu Moje UPC. Najlepiej co cykl rozliczeniowy lub przed rozwiązaniem
    lub umowy. Konfiguracja taka i taka w cenie takiej lub innej. Lub możliwości ustalenia elastycznych warunków umowy podczas rozmowy z konsultantami.
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Kasia / 2022-01-12 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Co sie stało z internetem od nowego roku? Śmigało a od początku roku DRAMAT!!!!!!!!!! prędkość 1000 a działa jak żółt. Speed test wskazuje 47!!! tak, to nie pomyłka - odberanie 47 i to na kablu!!!!!!!
    DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybardzo wolno działa mimo prędkości 1000. Router zmieniony w listopadzie 2021
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Baron Merax / 2022-01-12 13:31
    Ocena: 4.50 / 5
    U mnie wszystko śmiga, aż miło. Opcja 1000/60, jedno co mogliby poprawić to prędkość do sieci.
    WIFI super powyżej 500 w całym domu, na kablu praktycznie cały czas 930 - 950Mb/sek. Zdarzyło się, że sfajczył się router, zgłosiłem na drugi dzień wymienili na nowo. Ja osobiście polecam, zbyt dobrze pamiętam jazdy z Orangem ;)
    ZaletyStabilność, obsługa Klienta
    WadyNiski transfer w górę
    MiejscowośćPiastów
  • ~Krzych / 2022-01-12 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię...
    ZaletyBRAK!
    WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscu
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Ewa / 2022-01-12 00:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Po umówionej wizycię technik nie przyjechał i stwierdził , że nikogo nie zastał .Oszustwo i żenada!!!!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćGliwice
  • ~Everlament / 2022-01-11 21:34
    Ocena: 1.50 / 5
    kiedyś bardzo dobrze. Teraz mega gówno... nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypo prostu syf
    MiejscowośćLubelskie
  • ~Katarzyna / 2022-01-09 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.. Cały czas umawiają mnie na termin a albo nikt nie przyjeżdża albo bez sprzętu.. Czekam już 2 miesiące na głupie podciągnięcie kabla z piwnicy do góry.. Dramat!! Najgorsze co może być! Zawiodłam si3
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Daria / 2022-01-08 12:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, ale jestem zmuszona do napisania negatywnej opinii na temat usług świadczonych przez UPC.
    Posiadałam pakiet TV + Internet. W momencie rezygnacji z TV po rocznej umowie zostałam wprowadzona w błąd przez niekompetentnego doradcę klienta (niemało ich w UPC..) o niskich kosztach za Internet, niestety te okazały się horrendalnie wysokie (300 zł za 500 mb/s !!!). Zero dbania o klienta, w celu przedłużenia umowy. Zero sensownej oferty, która mogłaby zachęcić do pozostania wśród grona klientów UPC.

    Kadra obsługująca klienta kompletnie nie radzi sobie z prostymi pytaniami, ale świetnie radzą sobie z przełączaniem klienta do kolejnej osoby. Mój rekord 7 osób w 40 min.. Porażka.

    Szczerze nie polecam wybierania usług od tego dostawcy, chyba że posiadacie zapas nerwów i duży zasób portfela.
    Cena nieadekwatna do jakości usług.
    Unikać..
    MiejscowośćWrocław
  • ~Patryk / 2022-01-04 21:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem serwisantem i 99% waszych "wolnych internetów " to wina waszych sprzetow ...zawsze jak jadę do was na serwis i podłączam swój prywatny komputer to jest wszystko ok ????
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2022-01-04 21:12
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko git.pozdrawiam jełopów którzy nie potrafią czytać umowy i narzekają na wifi na swoich gratach ???? jeśli komuś przerywa i wolno chodzi to proponuję wymienić te 10letnie sprzęty a nie zwalać na internet ????
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2022-01-04 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez przerwy są jakieś przerwy w nadawaniu ! Masakra !! Ogladam film i przerywa :/
    MiejscowośćPabianice
  • ~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
    Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
    Nie pozdrawiam i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Piotr / 2022-01-04 14:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Po zakończeniu okresu umowy UPC za pomocą rachunku poinformowało mnie o zwiększeniu abonamentu. Na infolinii dowiedziałem się że zawsze mogę zrezygnować... Dlatego też zrezygnowałem...
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyNieszanowanie klienta po zakończeniu okresu umowy...
    MiejscowośćZabrze
  • ~datyths / 2022-01-04 10:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia
    ZaletyDość szybki ten internet
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kat / 2022-01-03 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem UPC od kilku lat obecnie chciałam przedłużyć umowę. Firma nie szanuje stałych klientów, albo godzisz się na ich warunki i coraz wyższą cenę odbiegającą od ceny dla nowych klientów prawie o 100% albo rezygnuj. Dział utrzymania klienta to obecnie rozmowy tragedia - nieprzyjemni wręcz aroganccy, brak rzetelnej informacji, nie próbują nawiązać dialogu, odstraszają. Poza tym jak już podjęłam decyzję, że nie chcę nadal współpracować z UPC, rozwiązanie umowy to droga przez mękę. Zwodzą, udzielają sprzecznych informacji, a terminy wypowiedzenia mijają. Dodzwonienie się na infolinie to średnio około 30-40 minut czekania na połączenie, a potem i tak bywa, że nagle Pani nie słyszy rozmówcy i się rozłącza. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi jak mu adrenalina rośnie.
    MiejscowośćMarki
  • ~A. / 2021-12-30 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników.
    ZaletyJuż brak.
    WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320