MiejscowośćWarszawa
strona 58 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Patryk / 2022-01-04 21:12
Wszystko git.pozdrawiam jełopów którzy nie potrafią czytać umowy i narzekają na wifi na swoich gratach ???? jeśli komuś przerywa i wolno chodzi to proponuję wymienić te 10letnie sprzęty a nie zwalać na internet ???? -
-
~Magda / 2022-01-04 20:15
Bez przerwy są jakieś przerwy w nadawaniu ! Masakra !! Ogladam film i przerywa :/ MiejscowośćPabianice -
~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
Nie pozdrawiam i nie polecamZaletybrakWadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klientaMiejscowośćRzeszów -
~Piotr / 2022-01-04 14:13
Po zakończeniu okresu umowy UPC za pomocą rachunku poinformowało mnie o zwiększeniu abonamentu. Na infolinii dowiedziałem się że zawsze mogę zrezygnować... Dlatego też zrezygnowałem... ZaletyNa chwilę obecną brakWadyNieszanowanie klienta po zakończeniu okresu umowy...MiejscowośćZabrze -
~datyths / 2022-01-04 10:52
Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia ZaletyDość szybki ten internetWadyWszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Kat / 2022-01-03 19:56
jestem klientem UPC od kilku lat obecnie chciałam przedłużyć umowę. Firma nie szanuje stałych klientów, albo godzisz się na ich warunki i coraz wyższą cenę odbiegającą od ceny dla nowych klientów prawie o 100% albo rezygnuj. Dział utrzymania klienta to obecnie rozmowy tragedia - nieprzyjemni wręcz aroganccy, brak rzetelnej informacji, nie próbują nawiązać dialogu, odstraszają. Poza tym jak już podjęłam decyzję, że nie chcę nadal współpracować z UPC, rozwiązanie umowy to droga przez mękę. Zwodzą, udzielają sprzecznych informacji, a terminy wypowiedzenia mijają. Dodzwonienie się na infolinie to średnio około 30-40 minut czekania na połączenie, a potem i tak bywa, że nagle Pani nie słyszy rozmówcy i się rozłącza. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi jak mu adrenalina rośnie. MiejscowośćMarki -
~A. / 2021-12-30 21:54
Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników. ZaletyJuż brak.WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.MiejscowośćWarszawa -
~Drdr / 2021-12-30 12:51
Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno. MiejscowośćWarszawa -
-
~Daria / 2021-12-30 11:21
Pani, która chyba za kare mnie obsługiwała przez telefon była niemiła, mówiła za szybko, jakby z pretensją na odczepkę. Bardzo nieprzyjemna rozmowa, pomimo, że ja jako klient z problemem byłam miła. Zaletysztywne wskazanie rozwiązania problemuWadyBardzo nieprzyjemna rozmowa.MiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2021-12-29 21:15
Dno i 2 metry mułu, nie polecam, tydzień temu podpisałem umowę. Jedna z usług nie działa! Dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemu nie przynosi żadnego rezultatu. Kontakt z Panem Handlowcem zero nawet na maile nie raczy odpowiedzieć! Wypowiadam umowę i idę do innego operatora. Nie polecam tego usługodawcy. MiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2021-12-29 17:06
totalny brak możliwości kontaktu z działem obslugi klienta. Za to infolinia dla nowych klientów łączy się od razu. Zastanów się zanim podpiszesz umowe. Wadyzła obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~Ppp / 2021-12-29 17:00
Dzwonię w związku z problemem technicznym, odbiera jakiś Prokop po czym zostaję przekierowany na rozmowę z robotem. Robot zadaje mi trzy razy to samo pytanie po czym przekierowuje mnie do konsultanta który jednak nie odbiera a po kilku minutach słyszę głos który informuje mnie, że firma nie pracuje w sobotę i niedzielę, tylko, że dzisiaj jest środa. Żenada i typowe plucie na klienta, szukam już nowego dostawcę internetu, na to dziadostwo szkoda czasu. ZaletyBrakWadyUPC to jedna wielka wadaMiejscowośćKraków -
~Mirek123 / 2021-12-29 14:14
Trzykrotnie niższa prędkość internetu niż w umowie, po mimo wizyty technika i udowodnienia, że wina jest po stronie UPC nastała cisza po stronie UPC i zgłoszenie zostało zamknięte. Ponowne zgłoszenie problemu i znowu ignorowanie klienta. Telefoniczna obsługa klienta jest skandaliczna, odbiera irytujący automat, który praktycznie nigdy dobrze nie przełącza i marnuje tylko czas. Konsultanci tylko wiecznie przełączają i nic nie pomagają. ZaletyBrakWady- wolny internet
- tragiczna obsługa klienta
- ignorowanie zgłoszeń o awariiMiejscowośćWarszawa -
~jd / 2021-12-28 18:50
ciagle wywala nawet jak działa to i tak bardzo słabo serdecznie nie polecam Zaletynie maWadywszystkoMiejscowośćglogow -
~Nieważne / 2021-12-28 17:32
Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e ZaletyBrak zaletWadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słabyMiejscowośćWarszawa -
~Wojtek / 2021-12-28 12:24
Nie polecam tego szajsu. Internet do 300 MB. Realnie 30 MB często nawet mniej. ZaletyBrakWadySzkoda słówMiejscowośćSosnowiec -
-
~Neo / 2021-12-28 08:07
Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy. ZaletyLepszy pilot do modemu horizonWadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.MiejscowośćWrocław -
~Ricks / 2021-12-27 21:03
Internet ciągle traci połączenie, nie osiąga pełnej prędości. ZaletybrakWadyniestabilność połączenia, duże opóźnienia, brak deklarowanej prędkości przesyłuMiejscowośćSosnowiec -
~Katarzyna / 2021-12-27 17:44
Od wigili czekam na nowy dekoder i po dzisiejszej rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że dopiero pań z dekoderem przyjedzie może 29 grudnia przez całe święta bez telewizji i teraz pewnie będzie i sylwester taki sam . Od początku UPC to dziadostwo i nic więcej już od montażu się zaczęło bo przysłali montera który poszedł po najprostrzej Lini oporu żeby nie musiał kabli ciągnąć to podpiął się pod inna telewizję kablową co jest u mnie w bloku i od tej pory mam problemy jak i z telewizja oraz z internetem . Dziś złożyłam wypowiedzenie z UPC i chciałam Wszystkich uprzedzić przed tą siecią nie dbają wogóle o swoich klientów ZaletyŻadneWadyOj bardzo dużo .NIE POLECAMMiejscowośćRuda Śląska -
~Nemo / 2021-12-27 13:43
Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują. MiejscowośćWarszawa
strona 58 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »