Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2022-01-04 21:12
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko git.pozdrawiam jełopów którzy nie potrafią czytać umowy i narzekają na wifi na swoich gratach ???? jeśli komuś przerywa i wolno chodzi to proponuję wymienić te 10letnie sprzęty a nie zwalać na internet ????
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2022-01-04 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez przerwy są jakieś przerwy w nadawaniu ! Masakra !! Ogladam film i przerywa :/
    MiejscowośćPabianice
  • ~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
    Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
    Nie pozdrawiam i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Piotr / 2022-01-04 14:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Po zakończeniu okresu umowy UPC za pomocą rachunku poinformowało mnie o zwiększeniu abonamentu. Na infolinii dowiedziałem się że zawsze mogę zrezygnować... Dlatego też zrezygnowałem...
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyNieszanowanie klienta po zakończeniu okresu umowy...
    MiejscowośćZabrze
  • ~datyths / 2022-01-04 10:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia
    ZaletyDość szybki ten internet
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kat / 2022-01-03 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem UPC od kilku lat obecnie chciałam przedłużyć umowę. Firma nie szanuje stałych klientów, albo godzisz się na ich warunki i coraz wyższą cenę odbiegającą od ceny dla nowych klientów prawie o 100% albo rezygnuj. Dział utrzymania klienta to obecnie rozmowy tragedia - nieprzyjemni wręcz aroganccy, brak rzetelnej informacji, nie próbują nawiązać dialogu, odstraszają. Poza tym jak już podjęłam decyzję, że nie chcę nadal współpracować z UPC, rozwiązanie umowy to droga przez mękę. Zwodzą, udzielają sprzecznych informacji, a terminy wypowiedzenia mijają. Dodzwonienie się na infolinie to średnio około 30-40 minut czekania na połączenie, a potem i tak bywa, że nagle Pani nie słyszy rozmówcy i się rozłącza. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi jak mu adrenalina rośnie.
    MiejscowośćMarki
  • ~A. / 2021-12-30 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników.
    ZaletyJuż brak.
    WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Drdr / 2021-12-30 12:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daria / 2021-12-30 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani, która chyba za kare mnie obsługiwała przez telefon była niemiła, mówiła za szybko, jakby z pretensją na odczepkę. Bardzo nieprzyjemna rozmowa, pomimo, że ja jako klient z problemem byłam miła.
    Zaletysztywne wskazanie rozwiązania problemu
    WadyBardzo nieprzyjemna rozmowa.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2021-12-29 21:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno i 2 metry mułu, nie polecam, tydzień temu podpisałem umowę. Jedna z usług nie działa! Dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemu nie przynosi żadnego rezultatu. Kontakt z Panem Handlowcem zero nawet na maile nie raczy odpowiedzieć! Wypowiadam umowę i idę do innego operatora. Nie polecam tego usługodawcy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2021-12-29 17:06
    Ocena: 2.00 / 5
    totalny brak możliwości kontaktu z działem obslugi klienta. Za to infolinia dla nowych klientów łączy się od razu. Zastanów się zanim podpiszesz umowe.
    Wadyzła obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ppp / 2021-12-29 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwonię w związku z problemem technicznym, odbiera jakiś Prokop po czym zostaję przekierowany na rozmowę z robotem. Robot zadaje mi trzy razy to samo pytanie po czym przekierowuje mnie do konsultanta który jednak nie odbiera a po kilku minutach słyszę głos który informuje mnie, że firma nie pracuje w sobotę i niedzielę, tylko, że dzisiaj jest środa. Żenada i typowe plucie na klienta, szukam już nowego dostawcę internetu, na to dziadostwo szkoda czasu.
    ZaletyBrak
    WadyUPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćKraków
  • ~Mirek123 / 2021-12-29 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzykrotnie niższa prędkość internetu niż w umowie, po mimo wizyty technika i udowodnienia, że wina jest po stronie UPC nastała cisza po stronie UPC i zgłoszenie zostało zamknięte. Ponowne zgłoszenie problemu i znowu ignorowanie klienta. Telefoniczna obsługa klienta jest skandaliczna, odbiera irytujący automat, który praktycznie nigdy dobrze nie przełącza i marnuje tylko czas. Konsultanci tylko wiecznie przełączają i nic nie pomagają.
    ZaletyBrak
    Wady- wolny internet
    - tragiczna obsługa klienta
    - ignorowanie zgłoszeń o awarii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jd / 2021-12-28 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    ciagle wywala nawet jak działa to i tak bardzo słabo serdecznie nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    Miejscowośćglogow
  • ~Nieważne / 2021-12-28 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e
    ZaletyBrak zalet
    WadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słaby
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2021-12-28 12:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tego szajsu. Internet do 300 MB. Realnie 30 MB często nawet mniej.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Neo / 2021-12-28 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy.
    ZaletyLepszy pilot do modemu horizon
    WadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ricks / 2021-12-27 21:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ciągle traci połączenie, nie osiąga pełnej prędości.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilność połączenia, duże opóźnienia, brak deklarowanej prędkości przesyłu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Katarzyna / 2021-12-27 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wigili czekam na nowy dekoder i po dzisiejszej rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że dopiero pań z dekoderem przyjedzie może 29 grudnia przez całe święta bez telewizji i teraz pewnie będzie i sylwester taki sam . Od początku UPC to dziadostwo i nic więcej już od montażu się zaczęło bo przysłali montera który poszedł po najprostrzej Lini oporu żeby nie musiał kabli ciągnąć to podpiął się pod inna telewizję kablową co jest u mnie w bloku i od tej pory mam problemy jak i z telewizja oraz z internetem . Dziś złożyłam wypowiedzenie z UPC i chciałam Wszystkich uprzedzić przed tą siecią nie dbają wogóle o swoich klientów
    ZaletyŻadne
    WadyOj bardzo dużo .NIE POLECAM
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Nemo / 2021-12-27 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266