Zakup internetu 500 to jakiś żart pan co podłączał zniszczył mi kontakt nie posprzątał po sobie i ukrywał całą prawdę o prędkości internetu która wynosi ping 17 pobieranie 29 wysyłanie 23 masakra !!!!
Zaletybrak
Wadysame brak
MiejscowośćBydgoszcz
~Technik / 2014-07-30 18:31
Ocena: 2.00 / 5
Przedłużenei Umowy w UPC to farsa
Zaletypoprawny transfer
Wadywszystko pozostałe
6-7 lat 160zł/m-c
~Technik / 2014-09-08 07:21
Ocena: 2.00 / 5
Wawa. Przedluzenie umowy internet mozliwe tylko za 60zl za pasmo 30Mb. Vectra dala 49zl za 100Mb. Obie umowy na czas nieokreslony.
Cala inwencja BOKu UPC zamknela sie w straszeniu jakie to uslugi VECTRY sa be i jakosciowo do niczego. Na pytanie na czym ich przewaga jakosciowa mialaby polegac nie potrafili podac. Za 120 Mb na czas niekreslony chca 110zl.
Nie widze sensu placenia dwa razy wiecej za porownywalny serwis i usluge.
ZaletyPoprawna jakosc. Przerwy srednio raz na miesiac. Wtedy jak BOK nie dziala.
WadySlaby BOK, nie mozna sie dodzwonic, fstalny dzial handlowy, wielokrotne proby naciagania na uslugi o ukrytych oplatach lub niepotrzebne.
7 lat
~theartur / 2017-06-07 18:23
Ocena: 2.00 / 5
Robią sobie z ludzi jaja!! Najpierw wysłali mi umowę na maila, później mówią że popelnili bład i nie mogą mi tej usługi włączyć. A czy to był mój błąd? Następnie konsultant swoim "słodkim pierdzeniem" namówił mnie na inną ofertę w podobnej cenie. Niestety "zapomniał" dodać że tym razem mam mieć okrojony pakiet telewizji i dekoder bez nagrywarki! Kontakt z infolinią jeśli chce się coś kupić jest wzorowy, ale jeśli chcesz coś reklamować czy zgłosić nieścisłośc jest top już droga przez męki!! Nie sądziłem, że w tak wielkiej firmie może być taki burdel! NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadybrak szacunku, dla nich nie jesteś czlowiekiem tylko numerem w systemie. Totalny chaos
zamowilem przez internet po 3 dniach braku kontaktu ze strony UPC wypowiedzialem umowę
~TiltedGamer69 / 2022-07-27 19:37
Ocena: 2.00 / 5
Syf najgorszy z możliwych. Jeśli ktoś używa internetu tylko do przeglądarki to styknie, ale zapomnijcie o jakichkolwiek grach. 10-sekundowe disconnecty staną się Waszą cowieczorną rutyną. NIE POLECAM
Zaletybrak
Wady- BARDZO niska stabilność łącza
- cena
- brzydki router
MiejscowośćGdańsk
~Tomasz / 2019-07-06 03:39
Ocena: 2.00 / 5
Światłowód 300mb/s osiąga podobne wyniki do poprzedniego internetu radiowego 60mb/s znacznie tańszego. Przerwy w dostawach są niemal codziennie lub co 2-3 dni. Zasięg w innym pokoju to 1-2 kreski a ten radiowy internet który wcześniej miałem łapał nawet u sąsiada i na ulicy 2 piętra niżej.
ZaletyŚrednia cena ale co z tego skoro wcale nie ma tej jakości która jest podawana...
Na początku było super ale potem prędkość spadła o 600% i do ku*wy nie idzie sięz nimi w żaden sposób skontaktować by to naprawić... Problem mam od pół roku i jedyna opcja na rozwiązanie tego problemu jaką widzę to rozwiązanie umowy i podpisanie jej jeszcze raz żeby ktoś łaskawie do mnie przyszedł...
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2020-01-17 12:35
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam UPC od dawna, od dawna mam problem z brakiem internetu - technicy przychodzą już po raz piąty, wymieniają dekodery ale problem nadal jest. Telewizja przerywa (piksele). Wsparcie technicznie to dno. Jakość najniższa. Nie przedłużę umowy na 100%. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyWszystko
MiejscowośćTychy
~Tomasz / 2021-12-29 17:06
Ocena: 2.00 / 5
totalny brak możliwości kontaktu z działem obslugi klienta. Za to infolinia dla nowych klientów łączy się od razu. Zastanów się zanim podpiszesz umowe.
Wadyzła obsługa klienta
MiejscowośćWrocław
~Tomasz / 2022-01-22 15:27
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jest jakaś kpina 750mb (nie ma nic do sprawy} zacina się przy każdej okazji a że dałem się namówić na box,a 4k który jet podłączony do internetu to tnie się na telewizorze i na laptopie NIE POLECAM I PRZY PIERWSZEJ OKAZJI ZMIENIĘ NA INNEGO OPERATORA
ZaletyBRAK
WadyWzytko
MiejscowośćLubin
~ulmak / 2012-07-12 20:16
Ocena: 2.00 / 5
Własnie dostałam fakturę elektroniczną wyższą o 10 zł niz dotychczas. Zadzwoniłam na inforlinię w celu wyjaśnienie i miła konsultantka wyjaśniła mi, ze UPC zmieniło cennik o czym wszyscy klienci zostali poinformowani droga mailowa i pocztową i że była możliwość rezygnacji z nowych pakietów do 20.06. Szkoda tylko, że żadna informacja nie dotarła do mnie ani mailowo ani telefonicznie i o zmianie dowiedziałam się z faktury... Szkoda gadać...na szczęscie do końca umowy zostało mi 5 miesięcy (zarobią na mnie 50 zł), a kolejnej nie zamierzam juz podpisywać.
WadyNieuczciwe praktyki, przerwy w działniu internetu i telewizji
3 lata; internet + TV 99,53 zł
~UPCn’t / 2022-06-15 23:10
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia, średnio raz dziennie wywala internet nawet na kilka godzin. Serdecznie nie polecam. Dodam ze raz śmiga bez zarzutów(światłowód) a na drugi dzień ma problem z filmami na yt. I tak w kółko. Najbardziej irytujące sa kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu zwłaszcza, gdy naprawdę jest potrzebny. Jak nigdy nie pisze opinii to UPC zbyt wiele nerwów mnie kosztował. Odradzam komukolwiek.
MiejscowośćWrocław
~upctodziady / 2018-10-03 23:28
Ocena: 2.00 / 5
Używam internetu upc od kilku lat i do niedawna było ok, jednak od jakiegoś czasu mają bardzo często awarie. Nagle przestaje działać internet i działają tylko niektóre strony jak facebook, google a reszta nie. I tu pojawia się problem, bo pomoc techniczna u nich nie istnieje!!! Na ich stronie nie można znaleźć żadnego kontaktu do nich ani sposobu zgłaszania awarii, tylko jakieś debilne predefiniowane odpowiedzi na najczęstsze problemy. Do panelu klienta też się nie można zalogować.
WadyBrak pomocy technicznej i możliwości zgłaszania awari!
MiejscowośćWarszawa
~Vexu / 2022-06-13 20:48
Ocena: 2.00 / 5
Drogi internauto, jeśli masz zamiar kupić internet od UPC to tego nie rób
Ten internet to porażka. Telewizja jest nawet dobra lecz internet jest najgorszym jaki dotychczas miałem. W grach masz 999 pingu ewentualnie 570. Niby pokazuje 3 czy tam 4 kreski zasięgu lecz to jest zmyłka.tak naprawdę ten internet ma 1 kreskę, nawet nie.
Podsumowując, odradzam kupna tego jakże świetnego internetu gdyż można się wkurzać na to jaki jest słaby
WadyInternet słabej jakości, praktycznie nie do używania
MiejscowośćSzczecin
~vipaxk / 2019-03-02 12:58
Ocena: 2.00 / 5
Kompletna klapa jeśli chodzi o działanie wifi, często zamula,zrywa połącznie.
Serwis wzywany kilkakrotnie, w ciągu trwania dwóch umów nie potrafił sobie poradzić z usterką.
Jeden serwisant stwierdził "Jak sąsiad ogląda serial to u mnie są problemy z wifi"
what the fuck?
ZaletyBrak Limitu
WadyFatalne działanie wifi,fatalny serwis,fatalna obsługa klienta
MiejscowośćKraków
~Weronika / 2023-08-18 16:55
Ocena: 2.00 / 5
Od 2 dni nie mam internetu, nie mam żadnej zaległości jeśli chodzi o płatność, żadnej informacji na stronie internetowej ani wiadomości mailowej. Po wszelkich sposobach zrestartowania, rozmowy z wirtualnym asystentem, kiedy już udało mi się dodzwonić do żywej istoty, usłyszałam „a No, mamy awarię”. Zostałam w dniu dzisiejszym pozbawiona możliwości pracy, którą wykonuje zdalnie, poprzez brak internetu, za który regularnie płacę. Zero informacji ze strony UPC, dla nich nie ma problemu. Do tego światłowód, który miał być najlepszym, a klatkuje mi film, zmienia rozdzielczość i przerywa średnio 4 razy dziennie. Jestem w stanie zrozumieć, że awarie mają prawo sie zdarzać. Jednakże czas, w którym jest to „ogarniane” jest zdecydowanie zbyt długi! NIE POLECAM!
ZaletyNie ma
WadyCena nieadekwatna do jakości świadczonych usług
MiejscowośćWarszawa
~Wieśka / 2022-05-25 16:31
Ocena: 2.00 / 5
Do paradoksów UPC należy jedna z usług, brzmi to: "INNE USŁUGI - SAMODZIELNA INSTALACJA"
Kwota jaką trzeba zapłacić za samodzielną instalację to w UPC 29,90 zł. Tak więc jak sobie sama zamontuję to co przyśle UPC to jeszcze im zapłacę. Tylko w w UPC takie absurdy.
ZaletyBrak
WadyWysokość opłat
MiejscowośćKielce
~wkurzony-fest / 2014-06-20 11:26
Ocena: 2.00 / 5
O ile jakość usługi jest w miarę OK, to obsługa klienta przez infolinię jest fatalna. Oczekiwanie 25min na dostępność konsultanta po czym komunikat "Dziękujemy za telefon"... i połączenie zostaje zakończone. Szlag trafia człowieka.
Wadyobsługa klienta przez infolinię jest fatalna
24mieś
~Wojnar / 2021-11-16 16:49
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam umowę z UPC na Internet i telewizję od 25.04.2018, w tym dniu przyjechał monter zainstalować mi sprzęt, podczas montażu miał jakieś problemy z jakością sygnału więc porozpinał mi przewody od telewizji naziemnej żeby z nich skorzystać lecz to nic nie pomogło, po długim szukaniu problemu stwierdził że więcej sygnału z tego nie wyciągnie i musi tak być, nie znam się na tym więc stwierdziłem duża firma gościu obeznany powinno być wszystko ok. Od początku trwania umowy mam problemy z tv i wolny Internet, kanały tv albo mrowią/ ścinają sie, lub po prostu raz są raz ich niema, Internet bardzo słabo chodził na na 500mb/s tłumaczyłem to sobie złą pogodą lub problemami technicznymi, dopiero znajomy znający się na rzeczy powiedział żebym zadzwonił do UPC bo jest coś nie tak.
W dniu 09.07.2021 Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem, przyjęli zgłoszenie i umówili mnie z serwisantem.
W dniu 14.07.2021 między 15:00 a 18:00 przyjechał pan i 2h szukał problemu u mnie na 8 piętrze oraz w skrzynce upc w piwnicy, po czym stwierdził że mam ponad połowę słabszy Internet i tv mi szwankuje ponieważ jest uszkodzony kabel gdzieś na klatce przed moim mieszkaniem i nic z tym nie może zrobić, powiedział że to zgłosi i UPC będzie to jakoś wyjaśniać z deweloperem a ze mną się ktoś z kontaktują.
W połowie sierpnia 2021 zadzwoniłem jeszcze raz ponieważ nikt z UPC się do mnie nie odezwał, powiedzieli mi że jest adnotacja uszkodzenia kabla przez tego serwisanta ale niema jakiegoś zgłoszenia wiec zrobili to podczas rozmowy i powiedzieli że ktoś się odezwie.
Na początku września 2021 dalej nikt się nie odezwał więc znowu zadzwoniłem wyjaśnić sprawę, przełączyli mnie gdzieś wyżej i tam wytłumaczono mi że sprawa będzie załatwiona, następnie umówili mnie na następny termin z serwisantami w dniu 07.09.2021 między godz. 09:00 a 11:00.
W dniu 07.09.2021 wziąłem urlop żeby zakończyć tą sprawę, lecz koło godz. 09:00 dzwonią do mnie serwisanci i mówią że oni nie przyjadą ponieważ i tak z tym nic nie zrobią ( pytanie po co w ogóle mi głowę i czas zawracali ) i na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.
W połowie października oczywiście dalej nikt się ze mną nie skontaktował więc udałem się do punktu na Bora Komorowskiego w Krakowie gdzie oprócz tego jak pani rozkłada ręce nic się nie dowiedziałem, zaproponowała mi żebym złożył reklamację bo to jest lekceważenie klienta.
W dniu 03.11.2021 dalej cisza od strony UPC więc znowu zadzwoniłem słuchając skrzynki jak to UPC świadczy wspaniałe usługi i dba o klienta co jeszcze bardziej mi podniosło ciśnienie, odebrała pani której znowu przedstawiłem całą sytuację, powiedziała mi że są jakieś maile w tej sprawie ale nie wie dokładnie na jakim etapie jest rozwiązywany problem, więc zaproponowała mi znowu serwisanta nie wiem czy ci pracownicy są niedoinformowani czy co, wytłumaczyłem 2 raz że mieli być i stwierdzili że nic nie zrobioną więc pani zaznaczyła tą sprawę jako priorytet i przyjęła ode mnie reklamację i informując mnie że KTOŚ SIĘ SKONTAKTUJE. 16.11.21 Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nienaprawią kabla i z dniem 9.12.21 rozwiązują ze mną umowę, i jeszcze chcą 50 zł za zabranie sprzętu chore, zwracając mi 70% opłat za okres 9.07.21-9.12.21 pytanie czemu nie za cały okres umowy jeżeli problem był od początku! Dzwoniłem wyjaśnić temat 1.5h na telefonie i koniec końców odwołałem się 2 raz. Nie polecam nikomu upc !! Szkoda nerwów.
ZaletyBrak
WadyNaciąganie ludzi na pieniądze i brak możliwości rozmowy z kimś kompetentnym
MiejscowośćKraków
~Wrocu / 2023-07-22 16:10
Ocena: 2.00 / 5
Sucks. The worst from all of them..............................