Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka / 2022-01-16 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Banda złodzie, nic więcej. Dowalają kary za przedwczesne rozwiązanie umowy, mimo, że to nie Twoja wina ze pod nowym adresem nie ma dostępu do upc. Ostatecznie odwołałam wypowiedzenie, na ten sam adres zaczęli dostarczać następnej osobie usługi, palili głupa, że nic nie odwoływałam (mimo że rozmowy mają nagrywane), i sami rozwiązali ze mną umowe (!) Do tej pory nie wiem na jakiej podstawie i dorzucili kare 200zl... każdemu będę odradzać tych cwaniaków.
    ZaletyNie ma
    WadyNie mam tyle czasu, żeby wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ireneusz / 2022-01-16 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od grudnia mam zmienna umowę z internetem i telefonem ,bardzo zaluje ze nie zrezygnowałem jest coraz gorzej . Internet działa w kratkę a telewizja co chwile jest buforowana,zgroza za to rachunek przychodzi bardzo terminowo.
    MiejscowośćOpole
  • ~DEVS / 2022-01-16 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    internet jakości takiej jakby ktoś sobie odpalil wifi z telefonu, NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    Wady W CHOOLERE - DROPY PAKIETÓW NON STOP PINGI PO 0182501
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Ewelina / 2022-01-15 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat byłam klientką? Czemu tak dlugo- nie wiem sama, mieszkanie 65m i w kuchnijuz brak zasięgu. Kontakt telefoniczny z firmą jest nie realny. Godziny poświęcone na kolejne próby nawiązania kontaktu - bezskuteczne. Na koniec w salonie Pani mi oznajmiła, że jest tyle klientów, że nie ma jak odebrac. Żenująca odpowiedź. Na koniec mogę jedynie powiedziec- totalne dno. Syn od lat prosiłnie, żebym odeszła z UpC, bo często z laptopem iść musiał do pokoju, gdzie jest router. Do tego podniesienie ceny na 67 zł, za 300 mg i to dla wieloletniego klienta,który zawsze faktury opłacał przed czasem.
    Udałam się do salonu ( niemożliwy kontakt telefoniczny). Przeszłam 9 km na pieszszo, a Panii oznajmia, że w salonie nie wypowiem umowy, a chcąc to zrobić muszę na kartce napisać rezygnację do UPC i wysłać ją na poczcie. Kpina. NNowym klientów brzydko mówiąc wchodzi się w D, a staryc, tych odchodzących jak baranów. Jednym słowem - nie polecam!!!!
    WadyOpisane powyzej
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Nature / 2022-01-15 08:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem wieloletnim klientem UPC. Zawsze stawiałem tą firme jako przykład. Nadszedł rok 2022 i z top listy spadli na totalne dno.
    WADY:
    - Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
    - Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
    - Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady

    Zalety:
    -Istnieją
    Wady- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
    - Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
    - Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady
    MiejscowośćLędziny
  • ~tragedia / 2022-01-15 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    Zaletytragedia
    Wadytragedia
  • ~Andrzej / 2022-01-14 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    20 lat temu dbali o klienta. Poczekajcie aż cos się zepsuje .. i tu mój przykład ze stycznia 2022. Jeszcze w okresie 2020-2021 przez 1,5 roku czekałem na naprawienie funkcji dekodera i .. nie doczekałem się, dwa serwisy i nic. Ale teraz dekoder padł kompletnie. Serwis umówiony najszybciej .. za 7 dni ! a przecież nie działa cała usługa. W kolejnym dniu wizyta odwołana przez UPC, bo odpowiedzenie w sms "Zmiana" nie oznacza możliwości zmiany ale anulowanie wizyty ! Po 8 dniach miałem kolejna wizytę, zwolniłem się z pracy, dostałem sms, że serwis będzie o 15:45, o 17:45 dzwoniłem na infolinię (każde połączenie to 20 minut oczekiwania na połączenie z UPC!) obsługiwana przez niedouczonych pracowników z Lublina. usłyszałem, że serwisant nie mógł się ze mną skontaktować ! choć miałem cały czas włączony telefon, domofon. Oczywiście wolał pewnie piwo z kolegami niż pracę. Serwisant poprosił o mój telefon i .. zablokował go i nie mogłem się już dodzwonić tego wieczoru (to kolejny taki numer UPC), bo oczekiwałem że jak jest umowa to UPC jej dotrzymuje, ależ się przeliczyłem jak zawsze.
    UPC działa w dużym mieści, ale jak przestanie to jest koszmar obsługowy z każdej strony ! Niestety konkurencja jeszcze gorsza czyli Vectra, ale wystarczy porządniejszy operator który zadba o klientów i umowy UPC będą padały jak mirabelki z drzewa.
    ZaletyRo niezawodności
    Wadypo roku koszmar obsługi i brak serwisu i kłamstwa UPC
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Marianson / 2022-01-14 17:04
    Ocena: 2.75 / 5
    1. Pani z infolinii nie dzwoni w umówionym terminie
    2. UPC zaśmieca skrzynki ulotkami, nawet jeśli ktoś już ma internet
    ZaletySzybki internet i niezawodny
    WadyŚmieci i fatalna obsługa na infolinii
    MiejscowośćKraków
  • ~Fabian / 2022-01-14 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Usługa jako tako a nawet dobra, lecz obsługa klienta fatalna. Niech ktoś spróbuje się do nich dodzwonić!?
    MiejscowośćGdynia
  • ~Karol / 2022-01-14 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    załosna firma, w której w sytuacji wystąpienia problemu, jedynym doradcą jest wirtualny asystent, który nie jest w stanie pomóc, a ludzi chyba już żadnych nie zatrudniają bo nie można się dodzwonić
    MiejscowośćKraków
  • ~Kociu86 / 2022-01-14 02:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Miała być oferta petarda jest niewybuch - czyli jak nie zostałem klientem UPC. Zamówiłem usługi UPC przed sylwestrem. Już na wstępie zaczęło się nieciekawie. Jako były wieloletni pracownik sprzedaży nie chciałem klikać zamówienia przez internet, tylko dać zarobić prowizję człowiekowi, nie ukrywam też, że miałem kilka pytań. Pan na część nie był w stanie odpowiedzieć, umówiliśmy się więc na drugi kontakt. Jak możecie się spodziewać konsultant już się nie odezwał.
    Dalej mocno zdesperowany aby korzystać z UPC postanowiłem jeszcze w starym roku złożyć zamówienie internetowe. Instalacja miała się odbyć 4/1. Dzień wcześniej otrzymalem maila informującego, że wybrany termin nie jest dostępny. Myślę sobie trudno rozumiem może ktoś się pochorował i wybieram kolejny termin, niestety okazuje się ponownie niedostępny. Historia powtarza się trzykrotnie. Wreszcie za czwartym razem udaje się, umawiamy termin na 13/1.
    Do pewnego momentu wszytko idzie sprawnie. Dzień wcześniej SMS z przypomnieniem, o umówionej godzinie SMS z informacją, że instalator będzie za 15 minut. I na tym moje szczęście z posiadania UPC się kończy bo po kolejnych 10 minutach, siedząc na kanapie pod wskazanym adresem dostaje kolejnego smsa o treści instalator nie zastał mnie w domu. Albo nie przyjechał albo pomylił adres nie wiem. Moja wściekłość jest przeogromna ale moja desperacja jest jedak wielka. Wszak w sobotę KSW chce viaplay,a teraz za gorszy pakiet w vectrze place o 1/3 więcej. Dzwonię więc na numer z którego przychodziły smsy nie da rady. Dzwonię na 813 813 813 licząc, że go jesze cofną. Okazuje się to niemożliwe ale na szczęście jest termin na jutro. Po godzinie od rozmowy na maila przychodzi koleje potwierdzenie warunków umowy a tam kolejny Zonk. Zamawiałem dekoder a w zamówieniu jest moduł. Ponownie dzwonię na infolinię po raz nie wiem który odbiera ktoś inny. Dowiaduje się że ten ktoś może jedynie napisać maila do koleżanki. Nie jest w stanie tego poprawić. Jak ta koleżanka nie będzie pracowała od rana to jutro być może instalator będzie jechał niepotrzebnie, bo nawet jak raczy do mnie trafić to ze sprzętem którego nie przyjmę, więc firma straci pieniądze za przyjazd technika. Ja już jestem tak zmęczony, że nawet jak zaproponują kolejny termin to chyba zostanę przy starej droższej vectrze która też nie jest święta. Sam pracowałem w obsłudze klienta i sprzedaży naprawdę zdaje sobie sprawę że bład może sieć przydarzyc każdemu. Ale na głowie stawałem żeby takowe odkręcić. Zdarzały się też różne nieścisłości w innych firmach z którymi współpracuje, ale też były szybko odkręcane. Tu miałem kontakt z czterema konsultantami, automatem, technikiem który rzekomo nie zastał mnie w domu, z taką skala błędów bądź olewania klienta nie spotkałem się nigdy.
    ZaletyOferta petarda jest o niebo lepsza od całej gamy innych które przejrzałem.
    WadyCo z tego skoro jakiś technik olewa temat i stwierdza ze nie ma mnie w domu. Jeżeli naprawdę był pod klakta mógł zadzwonić.
    Konsultanci albo robią błędy, albo nic nie mogą zrobić, lub nie oddzwaniają w umówionym terminie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mjak / 2022-01-13 22:07
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem wieloletnim użytkownikiem UPC jeszcze od 20 Mb/s i jeżeli chodzi o mnie to nie mogę powiedzieć złego słowa
    ani o jakości usługi, kompetencji konsultantów. Prędkość łącza przekraczała momentami deklarowaną i nie spadała poniżej 10% deklarowanej czy to było 20, 100 czy 500 Mb/s. Awarie oczywiście się zdarzały ale były usuwane szybko i było ich może raptem trzy może cztery przez okres ponad 10 lat. Jeżeli o mnie chodzi to mogę jedynie polecić.
    ZaletyNiezawodność, stabilność łącza, TV - bogata oferta, telefon stacjonarny - bez limitu, w niezłej cenie, ale mogłaby być atrakcyjniejsza.
    WadyMnie brakuje dowolnej konfiguracji usług z poziomu Moje UPC. Najlepiej co cykl rozliczeniowy lub przed rozwiązaniem
    lub umowy. Konfiguracja taka i taka w cenie takiej lub innej. Lub możliwości ustalenia elastycznych warunków umowy podczas rozmowy z konsultantami.
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Kasia / 2022-01-12 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Co sie stało z internetem od nowego roku? Śmigało a od początku roku DRAMAT!!!!!!!!!! prędkość 1000 a działa jak żółt. Speed test wskazuje 47!!! tak, to nie pomyłka - odberanie 47 i to na kablu!!!!!!!
    DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybardzo wolno działa mimo prędkości 1000. Router zmieniony w listopadzie 2021
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Baron Merax / 2022-01-12 13:31
    Ocena: 4.50 / 5
    U mnie wszystko śmiga, aż miło. Opcja 1000/60, jedno co mogliby poprawić to prędkość do sieci.
    WIFI super powyżej 500 w całym domu, na kablu praktycznie cały czas 930 - 950Mb/sek. Zdarzyło się, że sfajczył się router, zgłosiłem na drugi dzień wymienili na nowo. Ja osobiście polecam, zbyt dobrze pamiętam jazdy z Orangem ;)
    ZaletyStabilność, obsługa Klienta
    WadyNiski transfer w górę
    MiejscowośćPiastów
  • ~Krzych / 2022-01-12 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię...
    ZaletyBRAK!
    WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscu
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Ewa / 2022-01-12 00:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Po umówionej wizycię technik nie przyjechał i stwierdził , że nikogo nie zastał .Oszustwo i żenada!!!!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćGliwice
  • ~Everlament / 2022-01-11 21:34
    Ocena: 1.50 / 5
    kiedyś bardzo dobrze. Teraz mega gówno... nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypo prostu syf
    MiejscowośćLubelskie
  • ~Katarzyna / 2022-01-09 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.. Cały czas umawiają mnie na termin a albo nikt nie przyjeżdża albo bez sprzętu.. Czekam już 2 miesiące na głupie podciągnięcie kabla z piwnicy do góry.. Dramat!! Najgorsze co może być! Zawiodłam si3
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Daria / 2022-01-08 12:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, ale jestem zmuszona do napisania negatywnej opinii na temat usług świadczonych przez UPC.
    Posiadałam pakiet TV + Internet. W momencie rezygnacji z TV po rocznej umowie zostałam wprowadzona w błąd przez niekompetentnego doradcę klienta (niemało ich w UPC..) o niskich kosztach za Internet, niestety te okazały się horrendalnie wysokie (300 zł za 500 mb/s !!!). Zero dbania o klienta, w celu przedłużenia umowy. Zero sensownej oferty, która mogłaby zachęcić do pozostania wśród grona klientów UPC.

    Kadra obsługująca klienta kompletnie nie radzi sobie z prostymi pytaniami, ale świetnie radzą sobie z przełączaniem klienta do kolejnej osoby. Mój rekord 7 osób w 40 min.. Porażka.

    Szczerze nie polecam wybierania usług od tego dostawcy, chyba że posiadacie zapas nerwów i duży zasób portfela.
    Cena nieadekwatna do jakości usług.
    Unikać..
    MiejscowośćWrocław
  • ~Patryk / 2022-01-04 21:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem serwisantem i 99% waszych "wolnych internetów " to wina waszych sprzetow ...zawsze jak jadę do was na serwis i podłączam swój prywatny komputer to jest wszystko ok ????
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266