strona 55 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Moja opinia o UPC / 2019-03-25 14:19
Internet z felerem - modem Compal CH7465LG-LC.
Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!
-
-
~Monika / 2016-05-01 11:44
UPC obiecuje szybki i niezawodny internet... W rzeczywistości nie ma tygodnia w którym coś by się u nich nie psuło. Obsługa twierdzi że to problem z ruterem ale połączenie z nim jest dobre. Wciskają ludziom kity i tłumaczą się awarią. Gdyby je zliczyć wypada jakieś 3 przerwy w dostawie internetu miesięcznie. Oczywiście trzeba za nie zapłacić tak jakby internet był normalnie. Nie wspominam już o szybkości i zasięgu, które mocno kuleją. -
~Monika / 2022-03-08 13:09
Obsługa klienta jak z czasów PRL. Połączenie internetowe najgorsze jakie kiedykolwiek miałam, jedną godzinną wideo rozmowę potrafi zerwać 4 razy. Technik został umówiony, wzięłam pół dnia urlopu, niestety pracownik UPC nie dość, że się nie pojawił, to nawet nie dał znać, że nie zamierza się pojawić.
Stanowczo odradzam tę firmę,i że względu na tragiczną obsługę kilenta i jakość połączenia internetowego.MiejscowośćKraków -
~narzekacz / 2021-06-02 21:13
Miałem prędkość 400 a teraz podwyższyłem na 600. Niestety nic się nie zmieniło mam w rzeczywistości od 260 do 380. Katastrofa. ZaletyPrzysłali fachowca co stwierdził że wszystko jest okWadyprędkość zakupiona 600 a w rzeczywistości 260 do 380MiejscowośćBydgoszcz -
~Natalia / 2019-04-24 15:29
Tragedia! Od 2 lat nie można doprosić się o przyznanie dostępu do platformy. Komunikacja na poziomie żałosnym, osoby tam pracujące nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Nikt nie odbiera telefonów. Internet na poziomie zerowym. Nie polecam. MiejscowośćBydgoszcz -
~Nergath / 2013-04-07 14:03
Na UPC zdecydowalem sie po dobrych opiniach znajomych, ale to byl blad. Internet co chwile mi przerywa, za kazda pomoc kaza sobie placic. Internet niby 30Mbps, a dziala gorzej niz moj poprzedni 15Mbps. Dobrze, ze podpisalem tylko na 9 miesiecy, a nie na dluzej, to szybko sobie zmienie. Nie polecam Zaletyw miare przystepna cenaWadyciagle przerywa, koszty jakiejkolwiek pomocy, slaba predkoscpol roku, 66zl/miesiac -
~nie mam na nich siły / 2022-08-27 19:17
Załączam moje ulubione fragmenty z odpowiedzi pracownika UPC na zgłoszenie reklamacji z tytułu niedziałającego internetu xDD
"Z opisu zgłoszenia oraz pomiarów na modemie wynika, że niestabilności jakie Pan obserwuje występują na połączeniu bezprzewodowym." -> yeah, no shit, zgłaszałem właśnie zanikanie internetu przez wifi, cieszę się, że ustalenie problemu zajęło wam 2 tygodnie przyjmowania reklamacji i miesiąc rozpatrywania jej
"Ogólnie większość urządzeń korzysta teraz z WiFi. Taki jest ogólnoświatowy trend, jednak jak każdy sygnał radiowy, WiFi jest podatne na zewnętrzne zakłócenia, na które UPC (jak i żaden inny operator internetowy) nie ma wpływu. Im jest większa ilość innych sieci w okolicy, tym łatwiej o zakłócenia, które mogą powodować np. spowolnienie lub rozłączenia sieci. Zmieniłem zdalnie ustawienia aby zminimalizować wpływ innych urządzeń na nasz modem (jest dużo sieci sąsiadów)." -> to jak UPC po połączeniu z Play nie potrafi dostarczyć stabilnego internetu JEDNEMU blokowi, to naprawdę jestem zachwycony tym dostawcą xD CO TO JEST W OGÓLE ZA ARGUMENT, ŻE TAKI JEST "OGÓLNOŚWIATOWY TREND" XD Czy my jesteśmy dorosłymi ludźmi?
"W przypadku podjęcia wiążącej decyzji o rezygnacji z usług UPC należy pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy abonenckiej. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882" -> a to jakbyście potrzebowali szybko linku do wypowiedzenia umowyZaletyz 20 kanałów telewizji, chyba 16 to TVP, 10/10 rozrywka, polecam każdemuWadylepiej Wam będzie używać internetu z telefonu (o ile nie macie w tej samej sieci, wtedy nauczcie się żyć jak pustelnicy)MiejscowośćWarszawa -
~Nie zadowolony / 2021-07-22 02:34
Totalna porażka UOKiK powinien zamknąć tę, firmę łamanie umowy infolinia porażka tyle co za komuny za koszykiem człowiek nie czekał. Ciągle to samo problem został naprawiony !;po 20min schemat powraca ....CIULE I TYLE !!! ZaletyBrak zalet !!!!WadySame wady!!!MiejscowośćGdynia -
-
~Niedermayer / 2021-12-12 18:47
Od 10 lat korzystam z usług UPC - tv i internet.
Dodatkowo bez mojej zgody podwyższono opłatę za mój abonament w wyniku niby "podwyższenia łącza internetowego". Przy kontakcie "ktoś kompetentny" poinformował mnie, że informacja była wysłana i że nie muszę nic potwierdzać. Jak wyraziłem moje niezadowolenie z takiego obrotu sprawy i zażądałem powrotu do poprzednich parametrów łącza i abonamentu to udzielono mi odpowiedzi,że mogę w każdej chwili zrezygnować. Od tamtego momentu - jakiś 2-3 miesięcy mam notorycznie problem z internetem - gubi pakiety lub wyłącza się co jakiś czas.
Dział utrzymania klienta to jakieś nieporozumienie!
Szukam alternatywy! Jakieś propozycję?
ZaletyhahahaWadyDział obsługi i utrzymania klienta!MiejscowośćKatowice -
~nienawidze UPC / 2019-07-20 21:00
Nie polecam za żadne skarby. Niedość że częste przerwy w dostawach internetu to jeszcze nigdy nie są zapowiadane. Wiem wydaje sie ze to nic 1 godzina bez internetu ale raz na przywrocenie usług musialem czekać tydzień. Oprócz tego prędkość internetu w umowie nijak się ma do realnej prędkości przesyłu. Jeżeli chodzi o dekoder Horizon to często się zacina i aby odtworzyć coś z nagranych przez siebie filmów trzeba go restartować. Zdecydowanie odradzam!!!!! MiejscowośćKraków -
~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme ZaletyNie mialam problemu z obslugaWadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.MiejscowośćNowy Sącz -
~Niezadowolona klientka / 2022-02-16 20:54
Obsługa klienta to jest dramat... mozna czekac 20-30 minut na holdzie i doczekac sie niekompetentnej osoby ktora i tak nie moze pomoc. Wizyta technika umawiana od 3 miesiecy i dalej nie przyjechal. Ciagle spoznienia a koniec koncow technik i tak nie dojezdza. Zenada -
~nik / 2023-09-11 15:04
Internet w dobrej cenie ale niestety dla mnie zupełnie bezużyteczny. Operator korzysta jedynie z protokołu IPv6 co uniemożliwia dołączenie do jakichkolwiek gier wieloosobowych. Są też problemy z ładowaniem aplikacji. Jedynie zwykłe strony internetowe ładują się jak należy. ZaletycenaWadybrak IPv4 -
~no-name / 2022-07-09 12:10
Instalacja internetu została przeniesiona aż na tydzień. W dzień kiedy miał przyjść technik dostałem wiadomość że instalacja nie została zrealizowana z powodu mojej nieobecności. Próbowałem skontaktować się telefonicznie i czekałem 10 min aż póki odbiorą telefon. MiejscowośćKatowice -
~Norbert / 2022-12-31 18:41
UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.ZaletyOszuściMiejscowośćWarszawa -
~Norbert / 2023-05-21 23:29
Nieustannie mam problemy z internetem. Pracuję zdalnie z domu i cały czas muszę mieć w zapasie przenośny routera z internetem operatora komórkowego, bo przerwy w dostawie są częste, a ostatnio jeszcze bardziej się nasiliły. Czekam na koniec okresu umowy i przestaję korzystać z usług firmy UPC. Jeśli internet jest dla Was priorytetem, to lepiej poszukajcie go gdzie indziej. MiejscowośćWarszawa -
-
~Norbert / 2024-01-25 10:34
Kiedy tylko pojawią się wiatr znika internet xdd -
~Norbert / 2024-01-25 10:34
Kiedy tylko pojawią się wiatr znika internet xdd -
~Okej / 2019-01-12 16:45
Częste awarie słaba obsługa Nie wywiązują się z umów np mam mieć 300 mb a jest dużo poniżej ZaletyNie maMiejscowośćLeszno -
~Olek / 2024-04-05 22:08
Internet jest do wywalenia przes ten internet nabawiłem się złości bo chodzi jak za przeproszeniem gówno nie polecam ZaletyTylko w nocy działaWadyWszystko prawie
strona 55 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »