Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamilmg / 2022-02-22 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, UPC tragicznie obsługuje klientów, byłem umówiony na instalacje światłowód + telewizja na którą czekałem 1,5 miesiąca, technik zapomniał wziąć dekoder i nie aktywował usług, po tygodniu dzwonienia na infolinie upc dowiaduje się że teraz to trafiam na koniec kolejki bo dużo osób czeka.....kosmos! Może za miesiąc ktoś się pojawi.....gdybym zamówił tańszy pakiet a nie jakiś drogi to byłoby szybko i terminowo. Teraz jestem bez internetu - beznadziejna obsługa totalne zlewanie klienta. Historia kontaktów telefonicznych: UPC: to wina Fiberhost, fiber host: to wina podwykonawcy, Podwykonawca: to wina UPC: Śmiech na sali!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćBiałebłoto-kobyla
  • ~skull87 / 2022-02-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Didi / 2022-02-21 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy pakiet w ofercie a czuje jakbym korzystał z internetu na początku jego ery :)
    WadyPing skacze od optymalnych 30 do nawet kilku tysięcy przy czym z perspektywy czasu niestety przeważają wyższe wartości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~? / 2022-02-21 16:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna
    Chcesz coś oglądnąć? Nie dasz rady bo z tym internetem wszystko ci się zatnie.
    Chcesz coś zainstalować? Po 3dniach może będziesz mieć 40%
    Podsumowując internet upc jak i całe upc jest ścierwem nad ścierwami.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćPoznań
  • ~Katarzyna / 2022-02-21 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnacja z usług, sprzęt odesłany, pismo przyjęte. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam fv na usługi telefoniczne. Okazało się że upc przyjęło rezygnacje internetu ale jakoś zapomniało wspomnieć że pod tą usługą był jeszcze telefon o którym nie wspomniałam w piśmie...
    Czeka mnie płacenie za usługi telefoniczne z których nie korzystam przez 2 miesiące za nim rozpatrzą kolejną rezygnache.
    MiejscowośćWarszawa (Ursynów)
  • ~Wkurwiony klient / 2022-02-20 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem wprost, takiego gównianego internetu w życiu nie miałem.
    Wifi non stop się zacina, a warto zaznaczyć, że posiadam opcję do 500 mb/s
    Według pomiarów po kablu wychodzi ok 125mb/s przy czym wykonując pomiar ponownie za 5 min okazuję się, że prędkość spadła do 80 mb/s.
    Ostatni raz dałem się namówić na tą żenade.
    UPC życzę wam jak najgorzej za to jak traktujecie swoich klientów !!!
    ZaletyZero absolutne
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~KakaKk / 2022-02-19 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki można było wybrać ping skacze ciągle wywala i nic się nie da zrobić
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2022-02-18 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Przedłużenie umowy, dział sprzedaży podał inną cenę za usługi niż jest na potwierdzeniu z UPS. Infolinia nie może pomóc bo musi się ze mną skontaktować dział sprzedaży, który oczywiście się nie skontaktował. Jak chcesz nową umowę to odbierają telefon od razu, jak chcesz rozwiązać to się nie dodzwonisz. po tygodniu od "podpisania" przedłużenia parametry internetu oraz telewizji nie zmieniły się na takie jak powinny być według nowej umowy. Szkoda słów.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2022-02-17 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin montażu internetu został ustalony kilka dni wcześniej. Monter miał się pojawić między godziną 13:00 a 15:00. Czekając cierpliwie w domu o 14:30 dostaje telefon od montera który słabo rozmawia po polsku że nie ma już w samochodzie modemów i dzisiaj nie przyjedzie. Stwierdził ze mogę sobie składać reklamację a po poproszeniu go o imie i nazwisko stwierdził ze nie musi podawać tych danych ze względu na rodo i się rozłączył. Jeżeli ktokolwiek ma możliwość instalacji internetu u innego operatora, to zdecydowanie polecam ZREZYGNOWAĆ z UPC. Chamska i bezczelna obsługa klienta i niedotrzymywanie terminów to określenia którym opisałbym tą firmę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zuza / 2022-02-17 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał się zjawić w godz. 17-19, o 18 dostałam sms że będzie za 15 minut, po chwili dostałam telefon że miał awarie samochodu i nie przyjedzie. Instalacja z powodu UPC przełożona na dzień kolejny. Następnego dnia technik zdążył pojawić się 5 minut przede mną zanim wróciłam z pracy, nie był łaskaw poczekać (dosłownie 5 minut) powiedział że mają innych klientów. I że on nie odpowiada za kolegę z dnia poprzedniego i odpowiada tylko za siebie. Niewzruszony faktem że instalacja planowo powinna być wczoraj i to z ich winy się nie odbyła pojechał do następnego klienta. Sytuacja zgłaszana na infolinie, miałam dostać informacje czy technik do mnie wróci oczywiście zero odzewu, tylko człowiek marnuje swój czas w oczekiwaniu na technika. Łaske robią że przyjadą i zamontują internet. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyokropna obsługa, zero kontaktu, brak wizyty technika o ustalanej porze, zapowiedz 5 minut przed planowym zapowiedzianym przyjazdem że technik nie przyjedzie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Reader0P / 2022-02-17 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu w obecnych czasach, nie dość że ich obsługa jest chamska, to ten internet cały czas się rozłącza i ping skacze. Już na wsi u rodziców jest dużo lepszy internet od lokalengo dostawcy, zero zacinek i bez przerywania. UPC TO DRAMAT NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyPING
    PRZERWY W DOSTAWIE INTERNETU
    PODEJŚCIE DO KLIENTA
    OGÓLNIE WSZYSTKO
    MiejscowośćZabrze
  • ~Biały kieł / 2022-02-16 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedno wielkie oszustwo, internet nie działa, place za 1000mb/s a mam maksymalnie 200mb/s.....porażka a UPC mowi że wszystko jest ok , że to jest internet do 1000 a nie 1000mb/s.
    Sprawa nadaje się do Śadu serio i się nad tym zastanawiam bo odkąd mam internet z UPC zużywam dane komórkowe z telefonu bo tu szybciej chodzi internet....nawet dziady nie chcą przysłać serwisanta..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-02-16 20:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to jest dramat... mozna czekac 20-30 minut na holdzie i doczekac sie niekompetentnej osoby ktora i tak nie moze pomoc. Wizyta technika umawiana od 3 miesiecy i dalej nie przyjechal. Ciagle spoznienia a koniec koncow technik i tak nie dojezdza. Zenada
  • ~Zawiedziony klient / 2022-02-16 18:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa na najniższym możliwym poziomie. Czas oczekiwania na kontakt z infolinią długi, bądź niemożliwy.
    Nie reagują na zgłaszane problemy. Internet przez Wifi co jakiś czas rozłącza, pingi skaczą. Nie polecam. Konkurenci mają lepsze oferty i lepiej dbają o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~luli / 2022-02-15 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    mam dosyc juz tego internetu, sam sie rozlacza ping skacze nawet do 3000ms
    nie da sie w nic grac, moze to za malo powiedziane. Nie da sie nic robić.
    Restart routera to w ogole wszytsko pogarsza
    Zaletynic
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Magda / 2022-02-15 18:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Mega słaba firma, źle traktuje swoich klientow. Po czasie 24 miesiecy zamiast zachęcic zeby klient zostal na następne dwa lata to oni podnoszą cenę!
    Ide gdzie indziej
    MiejscowośćTv i internet
  • ~Diana / 2022-02-15 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    1 gwiazdka to i tak za dużo. Jakbym mogła to bym wystawiła 0 bo jedynie na taką opinię zasługują. Wciskać potrafią i kontakt znają jak potrzebują, jeżeli chodzi o naprawienie to przekierowywanie od osoby do osoby. Sprzęt nie działający w ogóle i brak winnych oraz osób ktorę to naprawią. Tłumaczenie 10 tysięcy razy jedno i tego samego jak już łaskawie ktoś odbierze a póżniej odsyłanie do komputera który karze ci cały czas resetować sprzęt co i tak nie pomaga.
    Zaletyżadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Kulcio / 2022-02-15 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet poniżej bazowej prędkości.telewizja do bani nic nadzwyczajnego.sprzet się zacina.obsluga klienta na tak niskim poziomie że trzeba z podłogi z nimi rozmawiać.serwis moje UPC robili chyba przedszkolaki.dobrze że się sprzedali Play bo może oni coś poprawia.chociaz wątpię.NAJGORSZY OPERATOR
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćBytom
  • ~ania / 2022-02-13 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, obluga klienta to automaty, najgorsza siec jaka istnieje.
  • ~Stefan / 2022-02-12 08:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Słaba oferta programowa, częste awarie sprzętu, słaba obsługa i znów bot...
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo, słaba oferta np. AMC płatne dodatkowo, częsta zawodność, problemy z serwisem
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320