Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Misza / 2022-03-10 18:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Zdecydowanie odradzam.
    Ciągłe krótkotrwałe przerwy w dostawie internetu.

    Po wymianie starego modemu na nowszy model, odczuwam znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi. Modem resetuje się 20 minut (co wg działu obsługi klienta jest normą, stary resetował się w kilka minut), połączenie zrywane jest kilka razy dziennie. Dłuższe przerwy zdarzają się rzadko, ale kilkukrotne przerwy w ciagu dnia, nawet krótkotrwałę są uciążliwe zwłaszcza dla osób pracujących z domu.
    Podstawowy pakiet tv jest "ruchomy" tzn kanały pojawiają się i znikają wedle uznania, zgadza się tylko liczba kanałów.
    Panel klienta mało intuicyjny, zdarzają się błędy systemu.
    Jedyną zaletą tej firmy jest Dział Obsługi Klienta, który jest bardzo pomocny i uprzejmy.
    ZaletyObsługa klienta
    WadyPrzerwy w dostępie do internetu kilka razy dziennie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Top / 2022-03-10 16:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry łącza dobre. Cena dla starych klientów niedopuszczalna - bardzo złe traktowanie - praktycznie żadnej rozsądnej oferty. W porównaniu z nowym klientem stary może płacić nawet dwa razy tyle za podobną usługę. Obsługa klienta ogólnie dość miła, ale ma ograniczone możliwości. Przykład sytuacji: w rozmowie telefonicznej w czasie której złożono ofertę na którą wyraziłem zgodę - wiązała się ona z wymianą sprzętu i nieco zmniejszonymi opłatami. W umówionym dniu technik nie pojawił się, ani nie zadzwonił. Po skontaktowaniu się z nim, tłumaczył się wypadkiem losowym i prosił aby przedzwonić ponownie na infolinię (wydaje się oczywiste że jeżeli nie mógł przyjść, to ktoś inny powinien przejąć jego zadanie). Po skontaktowaniu się z infolinią okazało się, że obsługujący ją pracownik nie wie jak sprawę załatwić. Poprosiłem więc aby się dowiedział i zadzwonił sam albo przekazał komuś kompetentnemu. Minęło klika lat a telefonu jak nie było tak nie ma.
    Co do niezawodności to pojawiają się nagłe przerwy, czasami krótkie, czasami nieco dłuższe.
    ZaletyNiezłe parametry techniczne łącza.
    WadyFatalna obsługa i oferta dla starych klientów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Romuald / 2022-03-09 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta jest ok. Co do działania internetu to żenada wiecznie problemy! Dziś znów nie działa Internet! Czas oczekiwania na serwisanta to 7 dni porażka? Jak nie działa Internet to kabel też. 7dni bez telewizji i Internetu a płacić trzeba? Po zakończeniu umowy żegnam się z tym dziadostwem!
    ZaletyŻadnych
    WadyWiecznie problemy z sprzetem!
    MiejscowośćBytom
  • ~Romuald / 2022-03-09 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta jest ok. Co do działania internetu to żenada wiecznie problemy! Dziś znów nie działa Internet! Czas oczekiwania na serwisanta to 7 dni porażka? Jak nie działa Internet to kabel też. 7dni bez telewizji i Internetu a płacić trzeba? Po zakończeniu umowy żegnam się z tym dziadostwem!
    ZaletyŻadnych
    WadyWiecznie problemy z sprzetem!
    MiejscowośćBytom
  • ~Kamil / 2022-03-09 20:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam , pisałem już opinie o telewizji z UPC , z internetem nie jest lepiej …. Internet traci połączenie co chwile …
    MiejscowośćDąbrowa górnicza
  • ~Kamil / 2022-03-09 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , non stop kablówka się zawiesza co uniemożliwia normalne oglądanie tv , nie wspominając o internecie który non stop się rozłącza , było zgłaszane to kilkukrotnie ale jak już umowa została podpisana to klienta maja w d…e , ważne ze pieniądze co miesiąc im wpływają na konto …
    MiejscowośćDąbrowa górnicza
  • ~ttt / 2022-03-08 22:16
    Ocena: 3.00 / 5
    tak wszyscy narzekają na internet od upc- a ja nie pamiętam kiedy miałem jakąs awarię, internet śmiga az miło
    Zaletydziała
    Wadycena
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Karolina / 2022-03-08 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc nie szanuje klientów, przyszłych klientów ani ich czasu. Na infolinii na siłę proponowana jest rozmowa ze sztucznym asystentem. Kiedy dojdzie do rozmowy z konsultantem i człowiek umawia się na oddzwonienie, nie oddzwaniają. w moim przypadku było tak z dwoma konsultantami. jak zadzwoniłam to dopiero za trzecim razem trafiłam na konsultanta który wywiązał się z deklaracji. w tym czasie oczywiście zmieniła się promocja i ceny. jak przychodzi do instalacji to instalatorzy nie przychodzą w umówionym czasie a usługi nie są odwoływane. cały dzień stracony. Nie polecam ,stanowczo odradzam. Firma nie szanuje ludzi.
    Wadywszytsko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Monika / 2022-03-08 13:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta jak z czasów PRL. Połączenie internetowe najgorsze jakie kiedykolwiek miałam, jedną godzinną wideo rozmowę potrafi zerwać 4 razy. Technik został umówiony, wzięłam pół dnia urlopu, niestety pracownik UPC nie dość, że się nie pojawił, to nawet nie dał znać, że nie zamierza się pojawić.
    Stanowczo odradzam tę firmę,i że względu na tragiczną obsługę kilenta i jakość połączenia internetowego.
    MiejscowośćKraków
  • ~pastor / 2022-03-08 12:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Paweł to judasz z UPC NIE WARTO GO CZYTAĆ BO ŚCIEMNIA O PLUCIU JADEM,ITD ITP KOPŁEM W D....E UPC I MI ULŻYŁO NA KIESZENI I ZDROWIE MI SIĘ POPRAWIŁO O 70%
    ZaletyDNO
    WadyRANSFER ZANIŻANY ,NIE ZGODNY Z UMOWĄ
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Paweł / 2022-03-07 00:02
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo uczciwe podejście firmy. Przychodzili do mnie przedstawiciele różnych firm, w większości pluli jadem, oczerniając konkurencję, zamiast zachęcić mnie do własnej oferty. Przedstawiciel UPC konkretnie przedstawił mi ofertę, ostrzegł, że konkurencja często oczernia ich firmę, bo bez tego nie mają startu do UPC. I faktycznie, o ile sam internet mają dość drogi, to w połączeniu z telewizją wymiatają. Wszystko działa bez zarzutu, jestem pod wrażeniem prostoty obsługi, nawet moja babcia opanowała sterowanie głosem. Na początku trafiła się przerwa w dostawie, jak powiedziano mi na infolinii, był problem z sygnałem na sieci, ale usterkę szybko usunięto, od tamtej pory wszystko śmiga, aż miło. Na próbę wziąłem też jedną komórkę, na umowę bezterminową, w końcu mam zasięg w całym domu. Zdecydowanie polecam.
    ZaletyŚwietna telewizja, najlepsza na rynku.
    Bardzo sprawna infolinia.
    Uczciwe podejście do klienta.
    Łatwość obsługi i dobra jakość sprzętu.
    Dobry zasięg komórkowy.
    WadyTrochę drogie pakiety, jeśli ktoś chce tylko internet, choć jakość sprzętu to rekompensuje.
    MiejscowośćKrasnystaw
  • ~Gruby unturned / 2022-03-05 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    chomik bylby szybszy kiedys to bylo kiedy chomiki napredzaly internet teraz juz tak nie ma TERAZ mamy jakies upc TAK NNIE POWINNO BYC
    Zaletychomiki byly lepsze
    Wadyopcja z chomikami bylaby lepsze niz pakiet 100mb/s
    MiejscowośćWarszawa
  • ~HTA / 2022-03-05 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Tv okej natomiast internet jest fatalny praktycznie cały czas zrywa połączenie
    WadyInternet
    MiejscowośćRadom
  • ~kAROLEXX / 2022-03-05 14:31
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko działa. Internet nie ma takiej predkosci jak na umowie ale jest 400 to wystarcza.
    ZaletykANAŁY
    WadyBRAK
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Pablo / 2022-03-05 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Monter przewiercił instalację od domofonu, oczywiście nie ich wina - żenada. Zamiast kabli w skrzynce to mam nad drzwiami istną plątanine kabli od UPC chyba z 10 połączeń i wszystko wisi.
    ZaletyInternet
    WadyMontaż, obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karolina / 2022-03-04 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam, permanentny brak internetu!!
    ZaletyBrak
    WadyPłacisz za usługi których nie ma
    MiejscowośćOpole
  • ~Bartosz / 2022-03-04 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to jest jakiś dramat. Zepsuli zlecenie nie dając dwóch urządzeń które są niezbędne (w moim budynku router musi być w piwnicy i drugi dopiero w mieszkaniu - obsluguja go wiec wiedzą). Monter przyjechał z jednym. Od 2 tygodni nikt nie dowozi drugiego. Przekazuja niby notatki do kogos kto sprzedawal i nikt nie oddzwania. Dramat. Sugerowałem nawet że pod domem mam ich oddział i mogę odebrać osobiście. Też się nie da.

    Dodatkowo mimo że konsultant zapewnił, że wprowadza wypowiedzenie starej umowy z poprzedniego adresu (bo kolejna bralem na firme), to jednak jest dalej aktywna, dawno po zdaniu sprzetu. Potweirdzałem to z drugim ponownie i mowil ze zdanie sprzetu tylko zostało, a dzisiaj otrzymuje kolejny rachunek do zapłacenia i konsultant mówi żę jest aktywna. Kpina!
    ZaletyJak działa to net jest szybki
    WadyCzęsto się zrywa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szczupak / 2022-03-04 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :)
    Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsuje
    Wadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
    jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
    brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mirek / 2022-03-03 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Upc to dramat 2 dni działał nam internet po czym była awaria i już internetu nie ma 10 dni a niby technicy mówią że naprawuone koszmar
  • ~Piotr / 2022-03-03 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Największa porażka polskiego rynku, bez emocji:

    Parametry - 2/5
    Cena - 3/5
    Obsluga klienta (po wykupieniu abonamentu) - mniej wiecej liczba PI ale z minusem na przodzie i bez przrcinka.
    Niezawodność - porównując na szybko, właściciel alfy romeo ma wiecej radosci z jazdy gdy nie naprawia ???? niz abonent w tej firmie.

    Podsumowując,szczerze odradzam i przestrzegam przed uslugami tej firmy.
    ZaletyZalety - Możliwość czerpania rozrywki przy próbie zgłoszenia jakiegokolwiek problemu na infolinii, jest na prawdę ciekawie.
    WadyWady - synonim nazey własnej tj. UPC
    MiejscowośćTychy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017