MiejscowośćWrocław
strona 50 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~BezOdzewu / 2022-04-11 18:22
Kontakt porażka, jedynie z czat botem przystało porozmawiać, a jak nie zaksięgowali wpłaty to skontaktuj się z bankiem XD -
-
~JebaczUPC / 2022-04-10 16:04
nie da się nic zrobić na ich skurwiałym internecie większość kanałów na horizonie nie działa choć są opłacane nie polecam Zaletynie ma chyba że ktoś się lubi wkórwiać to wtedy spokoWadywszystko co możliweMiejscowośćWałbrzych -
~polaka / 2022-04-08 17:25
100kbs gdzy pobiaram słłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Wadydużo -
~anonim / 2022-04-07 21:23
okropny internet, szkoda pieniędzy na to. Jako student nie mogę pracować z laptopem, bo co chwile nie mam internetu. Raz wymienili router, ale to nic nie dało. ZaletynicWadyprzerwy w dostawie internetu, zrywa łącze co kilka minut, wymienili router i to tyle, gówno ładniej mówiącMiejscowośćWrocław -
~Ryszard / 2022-04-06 13:55
Zanim wybierzecie UPC, zastanówcie się 10 razy...
Otrzymalem sms od UPC, że monter, który miał podłaczyć internet i TV, spóźni się i będzie o godz. 13.15, czyli 15 minut po umówionym czasie. Monter zadzwonił o 12.50, że jest przed klatką schodową i nikt nie chce go wpuścić. Powiedziałem monterowi, że otrzymalem sms od UPC o jego spóźnieniu, ale skoro już jest, będę za 10 minut. W mieszkaniu są uchodźcy z Ukrainy i nie mogą pana w tym momencie wpuścić do mieszkania ani na klatkę schodową. Poprosiłem, aby chwilę poczekał. Będę za 10 minut, przed określonym przed UPC czasem.
Monter skomentował: nie ma pana w domu - ja odjeżdżam. Powiedziałem, że otrzymałem sms od UPC o pana spóźnieniu. Nie chciał słuchać. Próbowalem dodzwonić się jeszcze kilka razy. Odrzucał połączenie.
Dzięki wspaniałemu człowiekowi, pracownikowi UPC, który nie podlączył internetu i TV - Uchodźcy z Ukrainy (babcia, córka i wnuczka) nie mogą się kontaktować ze swoimi mężami, którzy walczą na froncie. Pogratulować UPC takiej organizacji i takich pracowników.
Moj czas i moje nerwy nie są ważne. Złożyłem reklamację przez telefon, informując, że uchodźcy czekają na podłączenie internetu. Pracownik biura obsługi przyjął reklamację i poinformował, że będzie rozpatrzona do 30 dni. Sami Państwo oceńcie.MiejscowośćWarszawa -
~Marian / 2022-04-06 13:43
Zacznijmy od tego ,że wszyscy dostawcy internetu w Polsce są beznadziejni, fatalna obsługa klienta, burdel w dokumentach, brak szacunku, słabi instalatorzy.
W Gdańsku UPC w większości miejsc ma najlepszą jakość usług.
Czego można się spodziewać po wszystkim innym:
- dzwoniac na infolinie bedzie ciezko przebic sie przez kompletnie nie dzialajacy automat
- instalator nie bedzie umial praktycznie nic, nie bedzie sie znal na robocie, bedzie potrzebowal absurdalnych dokumentow od spoldzielni, po czym bedzie go gubil, tylko po to ,zeby nie robic choc troche trudniejszej instalacji
- instalator nie umie nawet zamontowac gniazdka internetowego, wiec zamiast tego pusci kabel przez zaslepke
- gdy wypowiemy umowe beda starali sie przeciagnac odbior listu
- po wypowiedzniu umowy wystawia pelna fakture, po miesiacu korekte, beda zasypywac formalnosciami by zwrocic pieniadze
- gdy juz sie uda dodzwonic na infolinie beda bardzo nie przyjemni, wrecz wulgarni, a po wszystkim rozlacza sie bez slowa
- router prawdopodobnie nie bedzie dzialal lub bardzo slabo, bedzie sie przegrzewal, nie beda chcieli go wymienic
- gdy internet nie bedzie dzialal kilka dni, nie otrzymacie zadnej rekompensaty, a nawet przepraszamZaletysygnalWadywszystko inne -
~*****UPC / 2022-04-05 22:46
Powinni dopisać w ofercie "nawet do 5000ms pingu 24/7"
Jak działa obsługa klienta:
No ogólenie wasz sprzęt jest sprawny więc go nie wymienimy, ale możemy go wymienić jak podpiszecie nową umowę (droższa)
nie polecamMiejscowośćGdańsk -
~k / 2022-04-05 20:42
Beznadziejna obsługa klienta i parametry techniczne. To najgorsza decyzja zakupowa w moim życiu, a korzystam z telefonii komórkowej i internetu od samego początku ich funkcjonowania na polskim rynku... Wadyparametry techniczne, obsługa klientaMiejscowośćTarnowskie Góry -
-
~Kamil / 2022-04-04 23:15
Internet zrywa dużo częściej niż w Vectrze. Przerwy trwają do kilku godzin. Usługi nie osiągają reklamowanych przepustowości po kablu. ZaletybrakWadytragiczna obsługa klienta, niekompetentni konsultanci wciskający produkty i zawierający umowy mimo braku zgodyMiejscowośćWarszawa -
~Saczuan / 2022-04-04 19:29
Niestety, od ostatnich kilku miesięcy non stop internet pada kilka razy dziennie. Znika na 5-10 minut, żeby potem pojawić się znowu. Resety, cuda, czary szamanów nie pomagają, zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę routera, jeśli to nic nie da, to idę do konkurencji. ZaletySzybki (jeśli działa)WadyBrak stabilnościMiejscowośćWrocław-Krzyki -
~Tomasz / 2022-04-04 09:46
Firma umawia się na instalacje na określony dzień i przedział godzinowy, po czym w trakcie tego terminu dzwoni i bez żadnych przeprosin proponuje przełożenie instalacji o 3 dni. Po próbach dopytanie o co chodzi konsultant nie poczuwa się w ogóle do przeprosin za zaistniałą sytuację. Jeśli tak dbają o osobę, która chce zostać ich klientem to jak musi wyglądać obsługa obecnych klientów? WadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~JOLANTA / 2022-04-04 08:41
Coraz częściej są awarie, aktualnie już drugi dzień nie mam tv i internetu, tego wcześniej nie bylo MiejscowośćWARSZAWA -
~Vgg / 2022-04-03 20:45
Nie śmieccie ludziom pocztę ........
Nie śmieccie ludziom pocztę ........
Nie śmieccie ludziom pocztę ........
Nie śmieccie ludziom pocztę ........WadyŚmienik w poczcie -
~P5 / 2022-04-03 20:18
W telefonie nie działa internet, a w innych urządzeniach działa ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSosnowiec -
~Alekit / 2022-04-02 19:15
Cześć wszystkim, UPC totalne dno. Dużo obietnic najlepszy sprzęt a po montażu badziewie I według UPC to wszystko jest w porządku, za to router gubi prędkość, częsty brak sygnału
Najważniejsze - masz zapłacić, obsługa - totalna klapa nie mają czasu.ZaletybrakWadywszystkieMiejscowośćWieliczka -
~Klient / 2022-04-02 12:40
Obsługa klienta jest najlepsza, z jaką się spotkałem konsultanci wiedzą, o czym mówię i mi doradzają w nocy czasami jest wolny internet, ale nie wiem, czy to jest wina UPC, czy moja wart napomnieć, że tutaj jest możliwość dostępu do panelu logowania rutera w porównaniu do Vectry to niebo a ziemia. Zaletyobsługa klienta
szybkość internetu
dostęp do logowania ruteraWadynarazie brakMiejscowośćWarszawa -
-
~#@ / 2022-04-02 11:30
Tragedia nie ma co pieniędzy marnować na takie gówno. ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćRaków -
~Lost / 2022-03-30 17:24
Gówno. Regularne przerwy w dostawie internetu, beznadziejna obsluga klienta zablokowana za beznadziejna skrzynka automatyczna, internet o nizszej predkosci niz na umowie. Jak dodzwonilem sie do nich to powiedzieli ze to musi byc wina routera, szkoda tylko ze go wymieniali juz pare razy. ZaletyBrakWadyTragiczny internet, zla predkosc, beznadziejna obsluga klienta, niekompetentnosc pracownikow, niepowazne podejscie do kliemtow.MiejscowośćWrocław -
~ta / 2022-03-27 18:37
Od 3 dni nie mam internetu a osoba na infolinii powiedziała że potrwa to jeszcze do 4 dni. czyli tydzień bez internetu. A płacę 90 zł za miesiąc ale nikt mi 1/4 tej kwoty nie zwróci... WadyAwarie itp.MiejscowośćChorzów -
~Wiesław / 2022-03-26 19:27
Tylko parametry na papierze są super. Oferta TV do przyjęcia, Internet totalna porażka, praktycznie stoi w miejscu. Abonament 500mb, a faktyczny transfer po WIFI nie dochodzi do 1mb. Karygodne. Nie wspomnę o traktowaniu starych klientów, gorzej nie można. Tylko nowi mają ulgi i przywileje - specjalne promocje-.A już infolinia to mistrzostwo świata w unikaniu kontaktów z klientem. po 20-30minutach każdemu przechodzi ochota na kontakt. Super ruch ze strony UPC. Jeszcze 10 miesięcy zmęczę i rezygnacja z usług ZaletyOferta na papierzeWadyInternet dnoMiejscowośćKędzierzyn - Koźle
strona 50 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »