Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIEklient / 2022-04-18 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Włodzimierz Malinowski - nr tel 780 453 440 - Amatorski pracownik UPC, który nawet nie potrafi umówić wizyty montera. Czekałem 3 tygodnie na wizytę, która nie odbyła się, bez żadnej informacji, że zostanie przeniesiona. Dzwoniąc do tego "agencika" wprowadza błąd, że na pewno będzie tego dnia, a następnego dnia wiadomość, że wizyta zostaje przesunięta na kolejny termin bez żadnego uzgodnienia z klientem czy mu pasuje czy nie. Amator.
    WadyWszystko ;)
    MiejscowośćPrzemków
  • ~Śmierdzieli / 2022-04-16 10:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarie co 2 dni, rozłącza się bez powodu nie polecam drogo i słabo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Oby Polska była lepszym miejscem do życ / 2022-04-14 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragikomedia. Po przejściu na niższy abonament jakość internetu jest tragiczna. Łącze jest kompletnie niestabilne. Obsługa klienta nie rozwiązjue problemów. Na odebranie telefonu próżno czekać. Jedynie klienci biznesowi są traktowani jak klienci. Jeśli jesteś klientem biznesowym, to od razu odbierają telefon. Jeśli nie jesteś - to czekasz co najmniej 30 min na linii a często i tak Cię po tym czasie robot rozłącza...
    ZaletyMają kasę na reklamy w tv i na ulotkach w skrzynce i na wizytówkach w drzwiach... mnóstwo kasy na reklamę
    WadyMnóstwo reklam w skrzynce i dzwonią 10 lat po zwerwaniu umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Druzus / 2022-04-14 19:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Zawsze może być taniej. Próba oferowania coraz droższych usług i pakietów. Nie zawsze dopilnują wymiany sprzętu odpowiedniego do gwarantowanej prędkości Internetu!
    ZaletyDuża niezawodność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ali / 2022-04-14 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, niezgodzilam się na podniesienie opłat o 8 zł w lutym 2022, to zmniejszyli mi ilość programów telewizyjnych z 136 do 55. A kontakt zerowy.Do końca umowy i koniec nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i kontakt.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirej / 2022-04-14 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowska firma w Polsce
    Firmą z niekompetentnymi pracown8kami
    ZaletyZero zaket
    WadyZlodzueje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2022-04-13 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle rozłącza internet wi-fi .Podłączonych 8 urządzeń.
    WadyNiestabilne połączenia Wi-fi (ciągle rozłącza internet) router compal wadliwy chipset intela dramat.
    MiejscowośćKraków
  • ~Nikt / 2022-04-12 11:04
    Ocena: 3.50 / 5
    Odkąd upc sprzedał się dla play jest tragedia z internetem ! Porażka, na pewno nie przedłużę umowy!!! Bardzo byłam kiedyś zadowolona z usług a teraz rezygnuje…
    WadyInternet!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zjdrk / 2022-04-12 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Awaria przynajmniej raz w miesiącu. Konsultanci nie potrafią sprawdzić czy w danej lokalizacji jest awaria. Wszystko co mówią, to żeby zrobić factory reser routera. Śmiech.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~BezOdzewu / 2022-04-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt porażka, jedynie z czat botem przystało porozmawiać, a jak nie zaksięgowali wpłaty to skontaktuj się z bankiem XD
    MiejscowośćWrocław
  • ~JebaczUPC / 2022-04-10 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da się nic zrobić na ich skurwiałym internecie większość kanałów na horizonie nie działa choć są opłacane nie polecam
    Zaletynie ma chyba że ktoś się lubi wkórwiać to wtedy spoko
    Wadywszystko co możliwe
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~polaka / 2022-04-08 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    100kbs gdzy pobiaram słłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Wadydużo
  • ~anonim / 2022-04-07 21:23
    Ocena: 1.25 / 5
    okropny internet, szkoda pieniędzy na to. Jako student nie mogę pracować z laptopem, bo co chwile nie mam internetu. Raz wymienili router, ale to nic nie dało.
    Zaletynic
    Wadyprzerwy w dostawie internetu, zrywa łącze co kilka minut, wymienili router i to tyle, gówno ładniej mówiąc
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ryszard / 2022-04-06 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim wybierzecie UPC, zastanówcie się 10 razy...

    Otrzymalem sms od UPC, że monter, który miał podłaczyć internet i TV, spóźni się i będzie o godz. 13.15, czyli 15 minut po umówionym czasie. Monter zadzwonił o 12.50, że jest przed klatką schodową i nikt nie chce go wpuścić. Powiedziałem monterowi, że otrzymalem sms od UPC o jego spóźnieniu, ale skoro już jest, będę za 10 minut. W mieszkaniu są uchodźcy z Ukrainy i nie mogą pana w tym momencie wpuścić do mieszkania ani na klatkę schodową. Poprosiłem, aby chwilę poczekał. Będę za 10 minut, przed określonym przed UPC czasem.
    Monter skomentował: nie ma pana w domu - ja odjeżdżam. Powiedziałem, że otrzymałem sms od UPC o pana spóźnieniu. Nie chciał słuchać. Próbowalem dodzwonić się jeszcze kilka razy. Odrzucał połączenie.

    Dzięki wspaniałemu człowiekowi, pracownikowi UPC, który nie podlączył internetu i TV - Uchodźcy z Ukrainy (babcia, córka i wnuczka) nie mogą się kontaktować ze swoimi mężami, którzy walczą na froncie. Pogratulować UPC takiej organizacji i takich pracowników.
    Moj czas i moje nerwy nie są ważne. Złożyłem reklamację przez telefon, informując, że uchodźcy czekają na podłączenie internetu. Pracownik biura obsługi przyjął reklamację i poinformował, że będzie rozpatrzona do 30 dni. Sami Państwo oceńcie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marian / 2022-04-06 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Zacznijmy od tego ,że wszyscy dostawcy internetu w Polsce są beznadziejni, fatalna obsługa klienta, burdel w dokumentach, brak szacunku, słabi instalatorzy.

    W Gdańsku UPC w większości miejsc ma najlepszą jakość usług.
    Czego można się spodziewać po wszystkim innym:
    - dzwoniac na infolinie bedzie ciezko przebic sie przez kompletnie nie dzialajacy automat
    - instalator nie bedzie umial praktycznie nic, nie bedzie sie znal na robocie, bedzie potrzebowal absurdalnych dokumentow od spoldzielni, po czym bedzie go gubil, tylko po to ,zeby nie robic choc troche trudniejszej instalacji
    - instalator nie umie nawet zamontowac gniazdka internetowego, wiec zamiast tego pusci kabel przez zaslepke
    - gdy wypowiemy umowe beda starali sie przeciagnac odbior listu
    - po wypowiedzniu umowy wystawia pelna fakture, po miesiacu korekte, beda zasypywac formalnosciami by zwrocic pieniadze
    - gdy juz sie uda dodzwonic na infolinie beda bardzo nie przyjemni, wrecz wulgarni, a po wszystkim rozlacza sie bez slowa
    - router prawdopodobnie nie bedzie dzialal lub bardzo slabo, bedzie sie przegrzewal, nie beda chcieli go wymienic
    - gdy internet nie bedzie dzialal kilka dni, nie otrzymacie zadnej rekompensaty, a nawet przepraszam
    Zaletysygnal
    Wadywszystko inne
  • ~*****UPC / 2022-04-05 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni dopisać w ofercie "nawet do 5000ms pingu 24/7"
    Jak działa obsługa klienta:
    No ogólenie wasz sprzęt jest sprawny więc go nie wymienimy, ale możemy go wymienić jak podpiszecie nową umowę (droższa)
    nie polecam
    MiejscowośćGdańsk
  • ~k / 2022-04-05 20:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta i parametry techniczne. To najgorsza decyzja zakupowa w moim życiu, a korzystam z telefonii komórkowej i internetu od samego początku ich funkcjonowania na polskim rynku...
    Wadyparametry techniczne, obsługa klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Kamil / 2022-04-04 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa dużo częściej niż w Vectrze. Przerwy trwają do kilku godzin. Usługi nie osiągają reklamowanych przepustowości po kablu.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa klienta, niekompetentni konsultanci wciskający produkty i zawierający umowy mimo braku zgody
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Saczuan / 2022-04-04 19:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety, od ostatnich kilku miesięcy non stop internet pada kilka razy dziennie. Znika na 5-10 minut, żeby potem pojawić się znowu. Resety, cuda, czary szamanów nie pomagają, zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę routera, jeśli to nic nie da, to idę do konkurencji.
    ZaletySzybki (jeśli działa)
    WadyBrak stabilności
    MiejscowośćWrocław-Krzyki
  • ~Tomasz / 2022-04-04 09:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma umawia się na instalacje na określony dzień i przedział godzinowy, po czym w trakcie tego terminu dzwoni i bez żadnych przeprosin proponuje przełożenie instalacji o 3 dni. Po próbach dopytanie o co chodzi konsultant nie poczuwa się w ogóle do przeprosin za zaistniałą sytuację. Jeśli tak dbają o osobę, która chce zostać ich klientem to jak musi wyglądać obsługa obecnych klientów?
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306