strona 50 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~hektor / 2014-10-19 22:22
Sprawa wadliwego softu w Technicolorze 7200 jest od dawna powszechnie znana, nawet UPC.Obiecywana przez nich jego zmiana po kilku miesiącach w końcu nastąpiła w październiku i jak to w sprzęcie który od początku ma wady konstrukcyjne niczego nie poprawiła.Dotyczy to szczególnie oferty na 60 Mb/sek.Dalej, mimo dobrej mocy sygnału,osiągane transfery bezprzewodowo są skandalicznie niskie i niestabilne.Zdarzają się bardzo wysokie pingi i utrata plików.Nie polecam tej oferty. -
-
~Henryk / 2016-03-25 20:47
zlozylem pisemna rezygnacje a firma jeszcze przez pol roku pobierala mi pieniadze Warszawa -
~HTA / 2022-03-05 18:36
Tv okej natomiast internet jest fatalny praktycznie cały czas zrywa połączenie WadyInternetMiejscowośćRadom -
~HU9dqjwi09tbew5bm / 2018-07-06 22:27
Co chwila się przerywa ,ping dochodzi do 2000 ms MiejscowośćWarszawa -
~Igx / 2023-01-17 15:40
Niestety byłam zmuszona do korzystania z usług upc ze względu na brak innego dostawcy internetu w okolic. Standardem był brak internetu, uporczywe telefony reklamowe i pseudopromocje, źle działająca telewizja, którą trzeba było zakupić wraz z internetem... Nie mówię o zupełnym braku odpowiedzi na wszelkie prośby o naprawy. Na sam koniec, po rozwiązaniu umowy, sprawdziłąm, czy router należy odesłać. Po wysiłkach rozmowy z botem dostałam pełną listę urządzeń wymagających zwrotu. NIe było na niej mojego routera. Po ok. miesiący dostałam informację, że za nieterminowy zwrot zostanie naliczone 50 zł. Konsultowałam się też przez czat upc, gdzie twierdzono, że sprzęt jest do zwrotu. Mimo patrzenia prosto na wspomnianą listę, zostałam poinformowana, że takiej listy wcale nie ma i opłata za nieterminowy zwrot może być jak najbardziej naliczona. Wadysłąby internet, fatalna obsługaMiejscowośćSosnowiec -
~is / 2016-08-20 22:35
DRAMAT po czterech wizytach technika dalej problem z zawarciem umowy za pierwszym razem pracownik nie miał drabiny żeby dostać się do skrzynki zawieszonej na bloku. Za drugim razem miał drabinę ale nie otworzył skrzynki bo był problem - skrzynka sorodowana. Za trzecim razem przyszedł z drabinę ale ten poprzedni nikogo nie zawiadomił że skrzynka zardzewiala i trzeba mieć coś do cięcia metali. Za czwartym razem ten z drugiego i trzecuego razu też nie dał znać o stanie skrzynki i znowu przyszedł bez piłki do cięcia. LUDZIE DO LICHA KTO TAM PRACUJE czy w gestii klinta jest dostanie się do skrzynki czy do cholery ktoś ma za to płacone. Gdzie znajdujecie takich pracowników. Zero przepływu informacji (pomimo ze klient za każdym razem sygnalizuje jakie są problemy skorodowana skrzynka i zawieszone na wysokości ponad 2 metry). Podsumowując firma na klienta daleko w d.... zatrudnia nieodpowiedzialnych ludzi którzy mają problemy ze zrozuumieniem prostych komunikatów. Kategorycznie nie polecam usług. ZaletyBrakWadyOlewanie klientow2 lata -
~Iwona / 2017-04-12 20:20
Dobry poziom obsługi jedynie do czasu podpisania umowy. Potem już dramat. problem z dodzwonieniem się na infolinię / konsultanci bardzo nieprzyjemni. Problem ze złożeniem wypowiedzenia. Formularz internetowy nie działa, do punktu * zdanie sprzętu- nie udało się przez tydzień dodzwonić. Brak informacji zwrotnej - wypowiedzenie wysłane pocztą było doręczone po 5 dniach czyli 01.03 - otrzymałam informacje, że wypowiedzenie zostało przyjęte - nie zostałam poinformowana, że okres wypowiedzenia został przesunięty o jeden miesiąc. NIE POLECAM -
~Iza / 2021-05-22 12:24
Internet w Warszawie. w umowie UPC zapewnia 300 mb/s. W realu po wi-fi prędkość od 70 do 150 mb/s w porywach. Nie polecam. Zaletytrudno powiedziećWadybrak stabilnościMiejscowośćWarszawa -
-
~ja / 2023-02-28 12:54
internet dobrze działał zanim Play przejęło UPC, nie polecam, codziennie musi przynajmniej 10 razy wywalić, pograć w nic nie można bo powyżej 15k pingu WadyinternetMiejscowośćNowy Sącz -
~Ja / 2023-05-16 17:35
Jakoś od tygodnia z internetu mogę korzystać tylko wieczorami. W ciągu dnia ani wifi ani po kablu nie odbiera. Nie da się pracować zdalnie i muszę korzystać z internetu udostępnionego z telefonu. Jest to żenujące. Zaletyinternet działa tylko wieczorami/nocąWadyInternetu nie ma w ciągu dniaMiejscowośćWarszawa -
~Ja / 2024-01-18 19:37
Do momentu działalności samodzielnej było ok. Od przejęcia przez play jest żle. Tydzień czasu nie mam telewizji i internetu. Technik po prawie tygodniu nie przychodzi. A następny termin naprawy znów za tydzień..... ZaletyBrskWadyTotalna kpina z klientaMiejscowośćLegionowo -
~Jacek / 2018-03-25 17:23
Zaznaczone żeby nie używać agresywnego języka. Trudno się powstrzymać. Od 17 listopada 2017 czternastokrotnie rozmawiałem z tzw. konsultantami. Z konieczności. Trzeba mieć anielską cierpliwość aby doczekać się na głos z drugiej strony (rzekomo wszyscy są zajęci). Chodziło o prostą sprawę, zwykła i prosta cesja. I to przerosło pseudo konsultantów. Stwierdzam, że w 60% osoby które tam pracują to zwykli naciągacze, ludzie bez kompetencji. Wyjątek stanowią dwie panie i jeden pan którzy potraktowali moją sprawę normalnie. Do dania dzisiejszego myślałem, że największym naciągaczem jest T-mobile, myliłem się UPC bije ich na głowę. -
~Jacek / 2021-06-22 22:35
Mam nowe 4 k. Tragedia. Ciagle się rozłącza, zanika sygnał nie tylko tv ale co gorsze internet na kompie podpiętym bezpośrednio pod modem. Żona ma ciagle żal ze wymieniłem stary dekoder na nowy ( ja osioł zachciało się ). Jak tak dalej będzie to wracam do starego dekodera albo do widzenia bez żalu. Pretensji nie mam chyba ze do siebie. Jacek z Krakowa stary odbiorca UPC. Pozdrawiam ZaletyBardzo sympatyczna pani w punkcie obsługi na Kluczborskiej i tyle.WadyZrywanie tv i internetuMiejscowośćKraków -
~Jacek / 2022-11-19 08:18
Mam domowy internet UPC w Rzeszowie i nie polecam cały czas zacina bardzo słaby więcej go nie wezmę nie polecam !!! ZaletyBeznadziejnyWadyCały czas zacinaMiejscowośćRzeszów -
~Jack / 2017-02-12 09:23
Olewaja klienta nie odpowiadają na maile jest drogo dla starych klientów -
~Jadwiga / 2018-09-28 19:41
Nie sposób zamówić usługi w UPC. Od tygodnia bezskutecznie zamawiam internet on line i jestem zmuszona zrezygnować z usług UPC. Sprawę wczoraj wyjaśniałam telefonicznie, anulowano opłatę instalacyjna , dziś ją znowu mam w potwierdzeniu. Zamówiliśmy z synem internet, wybierając umowę niestudencką na 2 lata, a dziś dowiaduje się, że wybraliśmy umowę studencką. Wizytę wstępną, informacyjną w salonie potraktowano jako zamówienie. Dosłownie same nonsensy, tydzień czasu stracony na telefony i wyjaśnia.Mimo najlepszych intencji. Po prostu same absurdy. Miejscowośćkatowice -
-
~Jan / 2020-02-18 10:00
Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem dostawcy internety UPS w Bydgoszczy. Na początku wszystko jakoś w miarę chodziło. Pierwsze dwa dni było super, można powiedzieć idealnie. Potem z tygodnia na tydzień było coraz gorzej. Potem zadzwonili do mnie, że proponują mi "lepszy" internet za około dwa razy wyższą cenę. Oczywiście odmówiłem i od tego momentu zaczął się jakiś koszmar. Są nawet problemy z wysłaniem zwykłego emaila. Internet ciągle się wiesza i zrywa połączenie. Ja się pytam czy takie działanie to już kwalifikuje się do UOKIK ???? ZaletyPierwsze 2 dni dobrze internet bardzo dobrze działałWadyPodwyższają cenę a jak się nie zgodzisz to ciągle zakłócają połączeniaMiejscowośćBydgoszcz -
~Jarek / 2022-11-24 14:23
Internet się zawiesza non stop. Jak niżej pisałem po połączeniu z Play jest masakra. ZaletyNie na ma zalet UPC się zepsuło a jak się połączyli z Play to masakra.WadyCzęsto brak internetu . W domu muszę korzystać z mobilnegoMiejscowośćKatowice -
~Jarosław / 2022-12-26 23:01
Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5 ZaletyCena
Parametry (gdy w ogóle działa)WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznejMiejscowośćWarszawa -
~jb / 2019-08-24 16:46
kicha jakich mało, jak muszę mieć stabilne połączeniue to ciągne z telefonu - inna sieć , obsługa katastrofa , internet rwie uniemożliwiając kożystanie Zaletynie maWadyrwie strasznie , przesył danych to 1/4 zawartego w umowie co uniemozliwia obejżenie filmu nie mówiąc o peracy, obsługa wciska kitMiejscowośćwarszawa
strona 50 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »