Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~debil / 2022-06-17 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    przez kilka godzin jest dobrze a pozniej chodzi jak jakies gówno wszystko sie laduje w 5 min czeste awarie kiedy potrzebuje internetu nie mozna nawet sobie zagrac w gre bo co zacina te gówniane UPC
    Zaletynic
    Wadywszystko co mozliwe
    Miejscowośćwrocłąw
  • ~T / 2022-06-17 07:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Przy problemach z internetem lub telewizją całkowity brak kontaktu z upc
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~K / 2022-06-15 23:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. A od momentu połączenia z Play jeszcze większy w ciągu ostatniego miesiąca częściej mam awarie niż działający Internet lub Tv
    Żenada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~UPCn’t / 2022-06-15 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, średnio raz dziennie wywala internet nawet na kilka godzin. Serdecznie nie polecam. Dodam ze raz śmiga bez zarzutów(światłowód) a na drugi dzień ma problem z filmami na yt. I tak w kółko. Najbardziej irytujące sa kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu zwłaszcza, gdy naprawdę jest potrzebny. Jak nigdy nie pisze opinii to UPC zbyt wiele nerwów mnie kosztował. Odradzam komukolwiek.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Malta / 2022-06-14 08:20
    Ocena: 4.00 / 5
    sa awarie, ale przeszedlem z plusa i nie ma porownania, tam mialem predkosc ok 7 bajtów na sekunde, tutaj mam ok. 450 mb/s, z plusa odszedlem bo pan na infolinii powiedzial 'płacisz albo wy pier da lasz'
  • ~Vexu / 2022-06-13 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Drogi internauto, jeśli masz zamiar kupić internet od UPC to tego nie rób


    Ten internet to porażka. Telewizja jest nawet dobra lecz internet jest najgorszym jaki dotychczas miałem. W grach masz 999 pingu ewentualnie 570. Niby pokazuje 3 czy tam 4 kreski zasięgu lecz to jest zmyłka.tak naprawdę ten internet ma 1 kreskę, nawet nie.

    Podsumowując, odradzam kupna tego jakże świetnego internetu gdyż można się wkurzać na to jaki jest słaby
    WadyInternet słabej jakości, praktycznie nie do używania
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Orc / 2022-06-13 16:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet nie działa mi już 4ta dobę, nie potrafią naprawić usterki ani określić, kiedy przyjedzie kolejny serwis. Podają sprzeczne informacje - infolinia i technik. Pracuję z domu więc ponoszę duże koszty braku internetu.

    Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Yuku / 2022-06-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace 100 zł miesięcznie za pusty ekran bez dźwięku. Jak najbardziej "polecam"
    Wady1000
    MiejscowośćKraków
  • ~Marta / 2022-06-09 13:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Szczerze to nie mieliśmy jeszcze jakiś problemów z internetem ani telewizja. Teraz przez burze nam się spaliło wejście do dekodera ale pomoc techniczna szybko zareagowała. Nie mamy żadnych problemów. Mieliśmy wcześniej telewizję z SMS Sosnowiec i to była tragedia...i internet i telewizja kiepska i co chwilę się psuło jak nie piloty to dekodery i z wielką łaską ktoś udzielał pomocy. Także UPC jest ok.
    MiejscowośćBędzin
  • ~Andrzej / 2022-06-09 12:23
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA I
    Ostrzegam wszystkich przyszłych użytkowników przed cenami promocyjnymi,a mianowicie ja zamówiłem pakiet za 119 zł
    internet + tV + 2 dekodery 14,99 zł/ szt. montaż gratis .Okazało się ,po otrzymaniu pierwszej faktury okazało się,że
    pakiet 119 zł , montaż 49 zł, a za każdy dodatkowy dekoder multi rum 29. zł z kawałkiem. z uzyskanych informacji z bura obsługi klienta wynikło ,że koszt dodatkowego dekodera 14,99 dotyczy dekodera z połączeniem kablowym ( w ofercie nie było o tym wzmianki) i teraz z planowanych wydatków w wysokości ok. 150 zł / miesiąc ( jest to duża kwota ale miałem nadzieję ,że wybrany abonament spełni moje i rodziny potrzeby) będę płacił ok. 180 zł.
    Ponadto zamontowane bezprzewodowe dekodery często odmawiają połączenia i trzeba je na nowo konfigurować, również , często odbywa się tzw. buforowanie co nie należy do przyjemnych chwil przed tv.Jak chcecie UPC to dobrze się zastanówcie. Decyzja należy do Was. Mam nadzieję,że Wy będziecie zadowoleni.
    Zaletymałe gabaryty,ładny wygląd, proponowana łączność bezprzewodowa ( pomijając działanie które ma wiele do życzenia)
    Wadykonieczność częstej ponownej konfiguracji, częste buforowanie , częsty brak połączenie między odbiornikiem a telewizorem i dekodera głównego z internetem
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Tomasz / 2022-06-08 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno zero kontaktu kuriera z klijentem. Paczka zostawiona w punkcie bez zadnego powiadomienia. Na domiar zlego perfidne babsko zada odemnie dowodu osobistego, co ja na policji jestem. Przeierz wystarczy podac dane i z glowy sprawa. No chyba ze na jasnowidza trafili to sorry.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Wanessa / 2022-06-08 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragedia kiedyś było ok ale ostatnio ciągle zrywa połączenie, pracuje zdalnie i co chwilę muszę przerywać pracę, obsługa klienta na najniżym poziomie gorzej niż dno,, oni nie mogą nic zrobić,, plus osoby z działu przedłużebia umowy mają bardzo nie miły ton dla klientów tragedia nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kamasher / 2022-06-03 21:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet jaki można mieć. Połączenie niestabilne, prędkość zdecydowanie mniejsza niż na umówie, stabilność internetu to jakiś żart chyba ( potrafi się zerwać nawet 3 razy w ciągu godziny), a router jest chyba zabawką z aliexpress sądząc po jego jakości. Serdecznie niepolacam
    ZaletyBrak zalet
    WadyWyżej wymienione
    MiejscowośćKraków
  • ~Ewelina / 2022-06-03 12:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet zacina się średnio co tydzień na 20min albo i dłużej.
    Zaletybrak
    WadyInternet swiatłowodowy
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~nevada19 / 2022-06-03 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2-3 tygodni codziennie problemy z internetem. czasem na 2 minuty, czasem na 20min. problemy z połączeniem kilka - kilkanaście razy w ciągu doby.. dno
    Zaletybrak zalet
    MiejscowośćLublin
  • ~Michał / 2022-06-02 20:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Ogolnie, mam internet od lutego i byla tylko jedna awaria w dodatku w burze. Mam pakiet 600/600 a na speedtestach wychodzi 630/640 wiec nawet lepiej niz na umowie. Jedyny minus jezeli chodzi o cenę to dosc drogi koszt aktywacji (99zł). Mieszkam w małej wsi wiec prędkością internetu jestem zaskoczony. Router ktory dostaliśmy jest okropny, strona glowna sie zacina nie da sie nic zmienic, router co jakis czas sam probuje sie polaczyc z klientami wps, nie wiem czy to jakis blad czy tak ma byc i da sie to wylaczyc ale kazdemu polecam dokupic osobny router.
    ZaletyPrędkość, brak awari/mała ich ilość
    WadyRouter
    MiejscowośćMniszek
  • ~endoex / 2022-06-02 12:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Po dziesieciu latach korzystania z UPC , przy przedluzeniu umowy poznalem prawdziwa organizacje tej firmy a raczej jej brak. W ramach przedluzenia uslugi zostala ona odlaczona wolgole w wszelkie proby kontaktu z obsluga koncza sie na informacji ze trzeba czekac bo taka jest procedura ....
    Jesli chodzi o aspekty techniczne to w ciagu dnia sa robione aktualizacje oprogramowania urzadzen UPC co wplywa na przerwy w dostepie do internetu .
    Wady-Czeste aktualizacje oprogramowania sieciowego w ciagu dnia co skutkuje zerwaniem polaczenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-05-31 14:56
    Ocena: 4.75 / 5
    już chyba 20 lat albo i więcej należę do UPC, stały klient, firma bez specjalnych zarzutów. POsiadam w tej firmie internet, telefon komórkowy, wszystko działą ok. Jestem bardzo zadowolonym klientem
    Zaletywszystkie usługi na wysokim poziomie
    Wadynarazie brak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jebacupc / 2022-05-28 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej śmieciowej sieci, w swojej ofercie oferują: nie zapowiedziane resety internetu (od niedawna także telewizji), masakrycznie wolny internet np: grajać w fife 22 w division rivals przy wybieraniu stroju ping jest w normie i wynosi 40-50, w po wejściu do meczu opóźnienie jest tak duże że piłkarz reaguje dopiero po około 5 sekundach przez co nie da się grać, oraz infolinia działa na zasadzie "proszę zresetować router, jeśli to nic nie da proszę czekać, ponieważ coś naprawiają na liniach i nie mogą z tym nić zrobić". Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadynapisane wyżej
    MiejscowośćKalisz
  • ~TOKRU / 2022-05-25 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaznaczam że moja ocena dotyczy obsługi klienta jego traktowania jak również systemu zakupu usługi przez internet.
    Byłem klientem upc internet bez zastrzeżeń awarii czy też braku internetu nie odnotowałem. Zmieniłem operatora ponieważ po upływie umowy cena znacząco wzrosła w upc. Aktualnie po kilku latach chciałem wrócić do tego operatora i zamówiłem usługę online z możliwością wyznaczenia terminu instalacji na adresie. Dokumenty regulamin i inne informacje przysłąne zostały na pocztę email gdzie w załączniku znalazłem Informacja o zawarciu Umowy Abonenckiej w którym to widniała data instalacji wraz z godziną, którą wyznaczyłem. Sugerując się powyższym czekałem na technika, który jednak nie dojechał. Po stanowczej rozmowie z ułomną sztuczną "inteligencją" na infolini, udało mi się dodzwonić do człowieka, który poddał pod wątpliwość moją pewność, tego że jak wpisałem sobie przy zamówieniu kiedy jestem gotowy na wizytę technika to nie znaczy że technik do mnie przyjedzie i wykona zleconą pracę. Okazało się, że podobno nie doczytałem w treści emaila że "W kolejnej wiadomości otrzymasz Potwierdzenia zawarcia Umowy Abonenckiej i komplet dokumentów." co według konsultanta oznacza że moja wizyta wcale nie jest umówiona. Moim zdaniem brak w tym logiki i nie jest nic napisane, że wizyta będzię ustalana w innym terminie jaki był dostępny na stronie upc. Korzystam z wielu usług online i przykładowo umawiając się do lekarza na dany dzień i godzinę termin jest obowiązujący i wiąrzący dla obydwu stron. Komentarz który chciałem zostawić to tyle że jestem zawiedziony celowym wprowadzaniem w błąd klienta podczas wyboru zakupu lub też podpisywania umowy online i coś tu chyba nie do końca gra.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266