To co UPC sobą reprezentuje to jakiś nieśmieszny żart.
Kiedy technik miał przyjechać, aby zamontować mi internet i tv powiedział po 5-ciu minutach ze nie wie jak to zrobić i dał mi termin na za tydzień z innym technikiem.
Ten przyszedł spóźniony 2,5h i powiedział, że dziś nie da rady tego zrobić, umówił mnie na za tydzień.
W dniu kiedy miał przyjść kolejny technik dostałam telefon, że zapomniał modemu z magazynu, a jest on zamknięty i przełoży wizytę na jutro.
Oczywiście tego dnia nie przyszedł, a dostałam SMS ze przyjdzie jutro. Kontakt z obsługą klienta zerowy, jakiś automatyczny bot i czekanie na linii 10 minut aby usłyszeć, że nikt nie jest dostępny. Żenada i śmiech na sali, nigdy nie będę polecać usług UPC
WadyNiewykwalifikowani technicy
Beznadziejny kontakt
Marnowanie czasu klientów
MiejscowośćWarszawa
~Jedras / 2022-07-21 14:20
Ocena: 2.00 / 5
Mam internet z UPC 1 gigabit wzięty tylko i wyłącznie pod konsole (na początku PS4, teraz PS5). Większość urządzeń w domu nie wykorzystują nawet w 1/5 "potencjału" internetu gdyż mają słabe karty sieciowe. Internet wzięty stricte pod granie online. O ile internet z UPC daje radę momentami, o tyle zbyt często zdarzają się okresy kiedy kompletnie jest bezużyteczny. Aktualnie mija 15 dzień kiedy to nie da się zagrać online na konsoli podpiętej na kablu. Okablowanie sprawdzone - nie jest winowajcą, sprzęt - 3 konsole podpinane, opóźnienia wciąż wyraźnie widoczne, serwery gry - raczej nie tu jest problem, bo u sąsiada na światłowodzie praktycznie brak opóźnień. Do tego gdy dzwoni się na infolinię to oferują że zrobią monitoring itp itd. A ostatnio nawet trafił się spec na linii który zna się na konsolach i twardo wmawiał, że winą może być szereg innych rzeczy niż internet (oczywiście winę internetu wykluczył po tym jak zrobiłem test na przeglądarce na konsoli i wyszło że mam download 800, upload 60, ping 33 po kablu). Z tym że na wifi wychodzi na tym samym teście niższy ping (:D) download 300, upload 60. Można rzecz że w jednej rzeczy pomógł - na wifi gram z mniejszymi (dalej beznadziejnie jednak) opóźnieniami niż na kablu. Reasumując - koniec dzwonienia, które nic nie wnosi, dla nich problemu nie ma, usługa działa poprawnie, a ja grać nie mogę online. Jakbym miał pakiet 100 / 30 to bym płacił dużo mniej a pewnie efekt byłby podobny. Internet nadaje się do przeglądania pudelka, YouTube ale nie do grania online. W dodatku notorycznie gubi wifi. Przechodzę z jednego pokoju (gdzie jest Router) do drugiego i już internetu nie ma. Przyjeżdża technik i mówi: "no z wifi tak jest". Serio? Tak jest z Wifi? Mi od sąsiada z góry łapie lepszy zasięg wifi w całym mieszkaniu niż z mojego Routera. Dramat dramat dramat.
ZaletyBo jest
Wadykorzystanie do grania online, Wifi, obsługa (pitolenie o szopenie)
MiejscowośćKraków
~Stanisław / 2022-07-20 16:23
Ocena: 2.25 / 5
Od czasu gdy upc przeszło do play cały czas interet albo nie działa, albo ma problemy. Wygląda to tak, że wi-fi wyłącza się w godzinach 11-12 i potrafi nie działać przez kilkanaście godzin. Jakby to powiedzieć.. To działa, internet działa ale strasznie źle, logowanie zajęło mi 30 minut a wczytanie strony 10. Czyli jakby internet jest ale go nie ma. Wczoraj mogłem normalnie skorzystać z internetu dopiero o 22 bo o 11:30 się obraził. Ludzie z obsługi klienta nie pomagają. Ja już do nich nie dzwonię, ponieważ wiem że nic mi to nie da. Pół roku temu dzwoniłem do nich aby do mnie przyjechali i naprawili jakiś błąd z wifi. Przyjechali? Pewnie że nie. Następnym razem zadzwoniłem miesiąc później z powodu kolejnego problemu. Miła pani pokierowała mnie co powinienem gdzie kliknąć i po 40 minutach internet znowu działał bez zacięć. Niestety, następnego dnia problem wrócił. Obsługa klienta nie działa, osoby tam nie pomagają naprawić błędów TRWALE tylko tymczasowo. Na koniec dodam że od początku umowy, wifi znikało w losowym momencie na krótki czas, alee ani ikona sygnału czy połączenia wifi się nie zmieniała.
ZaletyBrak
WadyWifi znika w losowym momencie na 30 sekund, obsługa klienta nie pomaga, ciągłe wady z internetem
MiejscowośćWarszawa
~Adam / 2022-07-20 09:18
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam, zalatuj oszustwem i wciskaniem klientom rzeczy na siłę. W moim przypadku: UPC po rozmowie telefonicznej z opiekunem budynku przysłało mi na maila umowę wraz z kompletem opcjonalnych zgód które przyczyniają się do obniżki comiesięcznego rachunku. Żadnych zgód z mojej strony nie było. W celu wywalenia tych zgód z umowy jeszcze przed instalacją skontaktowałem się z pracownikiem UPC, Pani zapewniła, że poinformuje odpowiednią osobę która skontaktuje się ze mną w tej sprawie do czego nie doszło. Przy instalacji monter potwierdził, że mogę sobie tam wykreślić czego nie chcę (dostałem do podpisania gotowy egzemplarz z zaznaczonymi już zgodami). Wykreśliłem zgody, podpisałem a mimo tego po zalogowaniu się na konto UPC do mojego konta nadal są przypisane zgody których nie udzieliłem. Śmierdzi oszustwem i wciskaniem kitu ludziom. Internet działał całkiem spoko ale przez sam fakt wystąpienia takiej sytuacji rezygnuję z usług.
MiejscowośćLeszno
~Lucyna / 2022-07-19 20:28
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku tygodni zacina się obraz po 2 wizytach technika nic to nie dało 3 technik wymienil dekoder a obraz nadał się zacina po prostu brak już słów na tą usługę
ZaletyByly ale obecnie ni
MiejscowośćChodzi o telewizjie
~Dominik / 2022-07-18 20:05
Ocena: 2.25 / 5
Korzystam z UPC już od bardzo dawna. Nie jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, natomiast jest lekko naciągany marketingowo a nawet mocno. Po pierwsze nie wspominają o spadkach prędkości w godzinach nocnych, kiedy wiele osób korzysta - z 600mb/s na 350mb/s, oczywiście, źle nie jest, ale nadal naciągane. Po drugie nie posiadają intersujących ofert dla stałych klientów, uważają, że jak stały to można doić do końca. Dodatkowo nie wymieniają sprzętu, który już ma 2-3 lata a dają zawsze nowy na początku abonamentu. Tutaj ta sama zasada, działa, zacina się? Ale działa to działać po działa niech u pana ten zostanie a jak nowy to 150zł.
ZaletyDosyć stabilna prędkość
Stabilny Ping
Dobry ruter w abonamencie
WadySłaba komunikacja z klientem
Brak światłowodu do mieszkania a nie do bloku a potem już miedziakiem do mieszkania
Skoki prędkości w godzinach mocnego obciążenia
Brak atrakcyjnych ofert, brak docenienia kontynuacji abonamentu - nie starają się o klienta
Brak wymiany sprzętu na nowy pomimo zgłaszania awarii
Brak Internetu synchronicznego - mam 1gb/s pobierania a wysyłania 30mb/s jaja jak berety
Brak aktualizowania struktury informatycznej - jak działa to działa!!!
MiejscowośćBydgoszcz
~Janeczek / 2022-07-18 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Omijajcie ją z daleka!!! Na naprawę tv w 2021 r czekałem 10 MIESIĘCY. W tym czekam już tydzień
ZaletyBrak
WadyAwaryjność, onsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Aga / 2022-07-17 17:56
Ocena: 1.00 / 5
"Obsługa klienta" - właściwie to tylko przełączenie do kolejnych niekompetentych pracowników. Oni potrafią przełączać 7-8 razy, a ten ósmy rozłącza się. Tydzień bez telefonu - UPC nie widzi problemu ze swojej strony. Jeśli ktoś szuka operatora to polecam omijać UPC szerokim łukiem. A skoro Play ma zamiar ich przejąć to też należałoby mieć to na uwadze. Nikt rozsądny nie kupuje tak działającego czegoś - bo trudno to nazwać firmą, przedsiębiorstwem czy czymś w tym rodzaju.
ZaletyBRAK
WadyUPC TO JEDNA WIELKA WADA
MiejscowośćRadlin
~Piotr / 2022-07-17 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowany operator UPC wraz z moja zmiana miejsca zamieszkania nie jest w stanie przeniesc swoich uslug i musze dalej placic mimo oz nie korzystam jiz z tego o nie ma tam dostepu to jeszcze za zerwanie umowy wymaga ogromnej kary
Pozdraeiam Piotr Knapik
MiejscowośćBoguszów-Gorce
~Rafał / 2022-07-17 09:43
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC od prawie kilkunastu lat. W mojej lokalizacji do niedawna nie było lepszego dostawcy internetu - awarie, jeżeli jakieś były to może ze dwa razy w roku, nie dłużej niż godzinę - dwie. UPC było chwalone jako jeden z najstabilniejszych dostawców internetu.
Niestety od momentu gdy Play wykupił UPC ich usługi to jakaś porażka - co dwa do trzech dni awaria, nie działa internet, telewizja. Awarie trwają po kilka godzin. Przy pracy zdalnej jest to nie do pomyślenia.
A kilka dni temu, o zgrozo, w trakcie trwania awarii zadzwonili z propozycją podwyższenia usług - normalnie kpina jakaś.
Żałuję, że przedłużyłem z nimi umowę, bo teraz zmiana operatora nie będzie łatwa.
ZaletyObecnie brak
WadyStabilność, bardzo częste awarie i całkowity brak dostępu do usług.
MiejscowośćWrocław
~Grażyna / 2022-07-17 01:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet WiFi przerywa bezustannie po połączeniu z Play. Pomoc fikcyjna.Dno.
ZaletyTelewizja działa.
WadyInternet fatalny.
MiejscowośćBytom
~Bydgoszcz / 2022-07-16 23:32
Ocena: 1.75 / 5
Jester klijętem tej firmly or 2006r man telewizje 4k internet 500mb ale takiego dziadostwa nie miałem nigdy ciągłe problemy więcej nie podpisze umowy ztą firmą
WadyCzęste bunforowamie telewizji przerwy w odbiorze brakiinternetu
~Piotr / 2022-07-16 17:47
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsze gówn* .... a odkąd połączył się z PLAY to już tragedia... połączyć się z konsultantem to szybciej się dodzwonisz do autotele. Problemu i tak nie rozwiążą, mają klientów za debili. Internet non stop przerywa, telewizja OK
WadyObsługa, Internet
MiejscowośćSkawina
~KRZESIMIR / 2022-07-16 13:39
Ocena: 4.50 / 5
Internet, 1Gb/s mam w pakiecie z telewizją. Nie jest to internet światłowodowy, choć na fakturach njest, ale w moim miejscu zamieszkania UPC nie ma światłowodu. WI-FI do pracy na komputerze jest słabe, niskie pobieranie, dlatego korzystam z połączenia kablem z ruterem. Poza tym ruter ma lepsze wi-fi od dekodera telewizji. Przesyłanie jest max. na poziomie 40%, odbieranie około normy. Oczywiście są to średnie dane, zależne z jakiego serwera są pobierane dane. Co do obsługi klienta jest nie najgorsza. Korzystając z infolinii trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na połączenie z doradcą długo się czeka- nawet do 20 min- a po połączeniu może się okazać,że osoba, z którą się połaczysz, w danym temacie jest niekompetentna, przełącza na innego doradcę i dalej się czeka. je3śli trafi się na odpowiednią osobe, to bardzo uprzejmie i fachowo poradzą. Jest również czat, i w tym przypadku i szybciej i uprzejmie, tyleże niektóre sprawy można załatwić tylko przez infolinię lub przez wysłanie pisma.
ZaletyRzadkie awarie.
MiejscowośćWROCŁAW
~Mateusz / 2022-07-15 17:32
Ocena: 2.00 / 5
Jak nie potraficie zapewnić w centrum Warszawy stabilnego internetu po wi-fi - to śmiało zakładajcie firmę telekomunikacyjną, bo UPC też nie potrafi xD
Jedyne do czego się nadają to dostarczanie routerów, bo ładnie się prezentują na śmietniku.
Internet niestabilny jak ekonomia tego kraju, nigdy chyba nie otrzymałem prędkości przesyłu takiej jak deklarowana w umowie. Jak pracujecie zdalnie - szybciej coś ogarniecie jadąc do firmy.
ZaletyRzeczowa obsługa telefoniczna
WadyStabilność
Prędkość
Automatyczna sekretarka (protip: 813 813 813 i "chcę rozmawiać z człowiekiem" aż do skutku"
MiejscowośćWarszawa
~Zybo / 2022-07-14 23:57
Ocena: 1.67 / 5
Przynajmniej kilka razy dziennie przerywa połączenie. Z obiecywanych 150 Mb/s rzeczywista prędkość to około 10 Mb/s.
WadyFatalna rzeczywista prędkość
MiejscowośćWarszawa
~riv / 2022-07-14 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia po przejęciu przez play ,internet często nie działa dodzwonić się do biura obsługi graniczy z cudem
ZaletyBrak
WadyDodzwonienie się do biura obsługi działanie internetu
~klient, który zawsze płacił na czas / 2022-07-14 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działał, męczyłam się przez kilka miesięcy, wspomagałam Internetem z telefonu, w końcu zrezygnowałam. Nie było już okresu zobowiązania w umowie, więc wypowiedzenie 30-dniowe, umowa wygasła 8 lipca 2022, niestety naliczają mi rachunek za cały lipiec 2022 gdzie nie mam już dostępu do żadnej usługi (choć wcześniej Internet się cały czas ciął).
W każdym razie mam teraz rachunek do zapłacenia za dni, w których nie mam z nimi już żadnej umowy, info, że jest zaległość "zapłać niezwłocznie" na czerwono itp.
I pytają na koniec co mogą zrobić by do nich wrócić, może bym kiedyś wróciła, ale oni nie palą mostów tylko je wysadzają jak jeszcze człowiek stoi.
MASAKRA
~Klient od 15 lat. / 2022-07-13 02:38
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna. Konsultanci nie są w stanie pomoc klientowi, działają na jego niekorzyść, dbają o to, aby poniósł dodatkowe koszty po zakończeniu umowy powołując się na kruczki, na które osoba nie będąca prawnikiem nie zwróci uwagi w ten sposób, że mogą tak zadziałać. Nie polecam firmy nikomu, jeśli chodzi o wznawianie ofert, to standardowo, wszystko dla klienta, aż nadto, a przy rezygnacji z usług te dodatkowe, z których nie korzystałem obróciły się na moją niekorzyść, w pakiecie internet z telefonem był tańszy, niż internet, po zakończeniu umowy nie udało się oddzielić usług, konsultanci teraz przy rezygnacji jednak oddzielili i za dodatkowe, nieużywane od trzech lat trzeba płacić.
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2022-07-12 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Dno ciagle problemy jak nie z tv to z telewuzją.brak słów