Najgorsza firma. Omijajcie ją z daleka!!! Na naprawę tv w 2021 r czekałem 10 MIESIĘCY. W tym czekam już tydzień
ZaletyBrak
WadyAwaryjność, onsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Aga / 2022-07-17 17:56
Ocena: 1.00 / 5
"Obsługa klienta" - właściwie to tylko przełączenie do kolejnych niekompetentych pracowników. Oni potrafią przełączać 7-8 razy, a ten ósmy rozłącza się. Tydzień bez telefonu - UPC nie widzi problemu ze swojej strony. Jeśli ktoś szuka operatora to polecam omijać UPC szerokim łukiem. A skoro Play ma zamiar ich przejąć to też należałoby mieć to na uwadze. Nikt rozsądny nie kupuje tak działającego czegoś - bo trudno to nazwać firmą, przedsiębiorstwem czy czymś w tym rodzaju.
ZaletyBRAK
WadyUPC TO JEDNA WIELKA WADA
MiejscowośćRadlin
~Piotr / 2022-07-17 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowany operator UPC wraz z moja zmiana miejsca zamieszkania nie jest w stanie przeniesc swoich uslug i musze dalej placic mimo oz nie korzystam jiz z tego o nie ma tam dostepu to jeszcze za zerwanie umowy wymaga ogromnej kary
Pozdraeiam Piotr Knapik
MiejscowośćBoguszów-Gorce
~Rafał / 2022-07-17 09:43
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC od prawie kilkunastu lat. W mojej lokalizacji do niedawna nie było lepszego dostawcy internetu - awarie, jeżeli jakieś były to może ze dwa razy w roku, nie dłużej niż godzinę - dwie. UPC było chwalone jako jeden z najstabilniejszych dostawców internetu.
Niestety od momentu gdy Play wykupił UPC ich usługi to jakaś porażka - co dwa do trzech dni awaria, nie działa internet, telewizja. Awarie trwają po kilka godzin. Przy pracy zdalnej jest to nie do pomyślenia.
A kilka dni temu, o zgrozo, w trakcie trwania awarii zadzwonili z propozycją podwyższenia usług - normalnie kpina jakaś.
Żałuję, że przedłużyłem z nimi umowę, bo teraz zmiana operatora nie będzie łatwa.
ZaletyObecnie brak
WadyStabilność, bardzo częste awarie i całkowity brak dostępu do usług.
MiejscowośćWrocław
~Grażyna / 2022-07-17 01:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet WiFi przerywa bezustannie po połączeniu z Play. Pomoc fikcyjna.Dno.
ZaletyTelewizja działa.
WadyInternet fatalny.
MiejscowośćBytom
~Bydgoszcz / 2022-07-16 23:32
Ocena: 1.75 / 5
Jester klijętem tej firmly or 2006r man telewizje 4k internet 500mb ale takiego dziadostwa nie miałem nigdy ciągłe problemy więcej nie podpisze umowy ztą firmą
WadyCzęste bunforowamie telewizji przerwy w odbiorze brakiinternetu
~Piotr / 2022-07-16 17:47
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsze gówn* .... a odkąd połączył się z PLAY to już tragedia... połączyć się z konsultantem to szybciej się dodzwonisz do autotele. Problemu i tak nie rozwiążą, mają klientów za debili. Internet non stop przerywa, telewizja OK
WadyObsługa, Internet
MiejscowośćSkawina
~KRZESIMIR / 2022-07-16 13:39
Ocena: 4.50 / 5
Internet, 1Gb/s mam w pakiecie z telewizją. Nie jest to internet światłowodowy, choć na fakturach njest, ale w moim miejscu zamieszkania UPC nie ma światłowodu. WI-FI do pracy na komputerze jest słabe, niskie pobieranie, dlatego korzystam z połączenia kablem z ruterem. Poza tym ruter ma lepsze wi-fi od dekodera telewizji. Przesyłanie jest max. na poziomie 40%, odbieranie około normy. Oczywiście są to średnie dane, zależne z jakiego serwera są pobierane dane. Co do obsługi klienta jest nie najgorsza. Korzystając z infolinii trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na połączenie z doradcą długo się czeka- nawet do 20 min- a po połączeniu może się okazać,że osoba, z którą się połaczysz, w danym temacie jest niekompetentna, przełącza na innego doradcę i dalej się czeka. je3śli trafi się na odpowiednią osobe, to bardzo uprzejmie i fachowo poradzą. Jest również czat, i w tym przypadku i szybciej i uprzejmie, tyleże niektóre sprawy można załatwić tylko przez infolinię lub przez wysłanie pisma.
ZaletyRzadkie awarie.
MiejscowośćWROCŁAW
~Mateusz / 2022-07-15 17:32
Ocena: 2.00 / 5
Jak nie potraficie zapewnić w centrum Warszawy stabilnego internetu po wi-fi - to śmiało zakładajcie firmę telekomunikacyjną, bo UPC też nie potrafi xD
Jedyne do czego się nadają to dostarczanie routerów, bo ładnie się prezentują na śmietniku.
Internet niestabilny jak ekonomia tego kraju, nigdy chyba nie otrzymałem prędkości przesyłu takiej jak deklarowana w umowie. Jak pracujecie zdalnie - szybciej coś ogarniecie jadąc do firmy.
ZaletyRzeczowa obsługa telefoniczna
WadyStabilność
Prędkość
Automatyczna sekretarka (protip: 813 813 813 i "chcę rozmawiać z człowiekiem" aż do skutku"
MiejscowośćWarszawa
~Zybo / 2022-07-14 23:57
Ocena: 1.67 / 5
Przynajmniej kilka razy dziennie przerywa połączenie. Z obiecywanych 150 Mb/s rzeczywista prędkość to około 10 Mb/s.
WadyFatalna rzeczywista prędkość
MiejscowośćWarszawa
~riv / 2022-07-14 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia po przejęciu przez play ,internet często nie działa dodzwonić się do biura obsługi graniczy z cudem
ZaletyBrak
WadyDodzwonienie się do biura obsługi działanie internetu
~klient, który zawsze płacił na czas / 2022-07-14 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działał, męczyłam się przez kilka miesięcy, wspomagałam Internetem z telefonu, w końcu zrezygnowałam. Nie było już okresu zobowiązania w umowie, więc wypowiedzenie 30-dniowe, umowa wygasła 8 lipca 2022, niestety naliczają mi rachunek za cały lipiec 2022 gdzie nie mam już dostępu do żadnej usługi (choć wcześniej Internet się cały czas ciął).
W każdym razie mam teraz rachunek do zapłacenia za dni, w których nie mam z nimi już żadnej umowy, info, że jest zaległość "zapłać niezwłocznie" na czerwono itp.
I pytają na koniec co mogą zrobić by do nich wrócić, może bym kiedyś wróciła, ale oni nie palą mostów tylko je wysadzają jak jeszcze człowiek stoi.
MASAKRA
~Klient od 15 lat. / 2022-07-13 02:38
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna. Konsultanci nie są w stanie pomoc klientowi, działają na jego niekorzyść, dbają o to, aby poniósł dodatkowe koszty po zakończeniu umowy powołując się na kruczki, na które osoba nie będąca prawnikiem nie zwróci uwagi w ten sposób, że mogą tak zadziałać. Nie polecam firmy nikomu, jeśli chodzi o wznawianie ofert, to standardowo, wszystko dla klienta, aż nadto, a przy rezygnacji z usług te dodatkowe, z których nie korzystałem obróciły się na moją niekorzyść, w pakiecie internet z telefonem był tańszy, niż internet, po zakończeniu umowy nie udało się oddzielić usług, konsultanci teraz przy rezygnacji jednak oddzielili i za dodatkowe, nieużywane od trzech lat trzeba płacić.
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2022-07-12 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Dno ciagle problemy jak nie z tv to z telewuzją.brak słów
WadyKatastrofa szkoda nawet to opisywać
MiejscowośćChojnów
~Maciek / 2022-07-12 22:58
Ocena: 2.75 / 5
Korzystam z UPC od wielu lat. Byłem bardzo zadowolony do czasu, kiedy kupił ich Play. Zaczęły się problemy z jakością usług (internet, telewizja). Mam uszkodzony router UPC. Bardzo często znika internet na częstotliwości 5 GHz. Dawniej nie było problemu. W przypadku awarii przyjeżdżał technik i wymieniał sprzęt. Teraz nie ma takiej opcji. Wielokrotne tłumaczenie konsultantów - zgodnie z umową nie gwarantują jakości usługi przez wi-fi. KPINA!!!! Po co mi internet po kablu...
MiejscowośćSzczecin
~M.K. / 2022-07-11 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam przy ul. Afrykańskiej w Warszawie. Od kilku miesięcy, czyli od zakupu internetu z przesyłem 600 Mb/s, taki przesył miałem 2lub 3 razt=y późnym wieczorem. Z YouTubem UPc łączy równo 2 minuty, ping 7-8 msek. średni przesył 450 Mb/s . Pomiary robię codziennie i codziennie jest to samo. Obchodźcie UPC z daleka, jak śmierdzące g......
M.K.
MiejscowośćWarszawa
~Krzysiek / 2022-07-11 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Constant disconnecting, lack of stability, not reliable
Zaletynone
Wadyno stable working
MiejscowośćSosnowiec
~gUUGU / 2022-07-10 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny dzień, z tymi śmieciami... ŻAL! oby wam sie baza spaliła
WadyBEZ KOŃCA
Miejscowośćkatowice
~Łukasz / 2022-07-10 18:39
Ocena: 2.50 / 5
Mam UPC od początku kiedyś PTK Kraków.Z biegiem czasu zrezygnowałem z TV(wiele kanałów znikło umowy licencyjne z analogową TV w 2009 plus internet 30Mb/s płaciłem 128zł.Potem rezygnacja i internet do 100Mb/s płace 34,90zł.I to mi wystarcza,ale Play ma nowe plany pakiet łączony za 220zł internet+telefon stacjonarny, komórkowy i TV.Pytam się po co mi to jak z tego nie będę korzystał.Podałem numer kontaktowy inny dzwonią co miesiąc z ofertą.I za każdym razem mówię,że numer nie należy do właściciela.Pytają się o numer właściciela a ja na to że RODO.Od września podwyżka internetu o 7zł znowu trzeba złożyć sprzeciw.
ZaletyMała awaryjność internetu
WadyTv i dekodery dzisiejsze nie nadają się do użytku
MiejscowośćKraków
~boro / 2022-07-10 01:55
Ocena: 1.00 / 5
z tego internetu sie nie da korzystac brak zalet wad jest duzo w umowie jest zapisane o pobieraniu 500mb/s gdzie w rzeczywistosci siega to 5mb/s a najgorzej to 1mb/s ping w grach skacze od 60 do 800 wiec nie da sie nawet w nic normalnie zagrac serdecznie nie polecam tego smiesznego dostawcy internetu pozdrawiam.