Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magnus / 2022-07-29 20:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Odkąd UPC połączyło się z Playem ich usługi z najlepszych spadły na TRAGICZNE! Nie polecam, będę próbował wydostać się z umowy bo to jest po prostu TRAGEDIA! Pracuję zdalnie i nie mogę sobie pozwolić na coś takiego!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Pulser / 2022-07-28 15:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Kiedy Play przejął UPC spada jakość internetu, TV (tzn. sygnału). Ilość a nie jakość ale farmazony dalej cisną że NAJ hahaha
    Zaletynie wiem
    Wadyjakość sygnału ewidentnie spadła
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kuba / 2022-07-28 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Super internet. Utrata pakietów wynosi aż 100% więc niema mowy o graniu, oglądaniu filmów czy robieniu czegokolwiek wymagającego stałego połączenia z siecią. Usterki naprawiają bardzo szybko,na stronie podadzą że zrobią to w 2 dni a w rzeczywistości robią to dwa tygodnie. Czego chcieć więcej:)
    ZaletyPacket loss wynosi aż 100% !!!
    Bardzo szybka naprawa usterek, restart serwerów zajmuje im tylko parę tygodni.
    WadyBrak... Internetu.
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~TiltedGamer69 / 2022-07-27 19:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf najgorszy z możliwych. Jeśli ktoś używa internetu tylko do przeglądarki to styknie, ale zapomnijcie o jakichkolwiek grach. 10-sekundowe disconnecty staną się Waszą cowieczorną rutyną. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wady- BARDZO niska stabilność łącza
    - cena
    - brzydki router
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krys / 2022-07-27 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC nie polecam, szkoda że się władowałem na minę.
    Pracuje zdalnie i dobry internet jest niezbędny, na początek miałem szybkość internetu 500 gb ale postanowiłem sobie zwiększyć na 1000 czyli jak pan na infolinię mnie zapewniał najszybszy internen światłowodowy w Polsce.
    Po zainstalowaniu nowego modemu internet byś wolniejszy od poprzedniego postanowiłem zadzwonić na infolinię, po przeprowadzeniu analizy specjalisty na infolinię zdecydował że wyśle do mnie technika, oczywiście się zgodziłem ale niestety trwało to prawie tydzień czasu, no nic w tym czasie pracowałem na hotspocie prze telefon.
    Nadszedł ten wielki dzień gdzie już myślałem że moje problemy z wolnym internetem się zakończą, jak otworzyłem drzwi i zobaczyłem technika to myślałem że pomyli drzwi , stał chłop z siatką z narzędziami jak dla dzieci albo gorzej, no nic nie ocenia się po okładce , poczym wszedł i opowiedziałem mu cały problem że internet jest za wolny itd.
    Pan patrzył na mnie i nie wiem o czym sobie tam rozmyślał, jak skończyłem powiedział tak cytuję

    PO PIERWSZE TRZEBA ZMIERZYĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU ALE DZISIAJ NIE MAM PRZY SOBIE LAPTOPA FIRMOWEGO BO SIĘ POPSUŁ:)
    Myślałem że to jakiś żart i zapytałem że w sumie po co Pan przyszedł skoro nie ma pan podstawowego narzędziami pracy a pan rozłożył ręce i mówi że dzisiaj w sumie nic nie zrobi i na tym koniec .

    A kwintesencją było to że zaproponował mi kolejny termin innego kolegi technika ale od razu podkreślił że to będzie odpłatne 50zł, myślałem wtedy że jest gdzieś ukryta kamera i jestem wrabiany w jakiś dowcip.
    Przez Pana który nie miał sprzętu ja mam płacić 50zł.

    Powiem tak na koniec myślę że to szajka tych pseudo techników i są w zmowie UPC i mają za hajs dodatkowy , pomyśleć że kilku takich ja dziennie po 50zł i wychodzi niezła sumka.

    Brak profesjonalizmu na infolinię nie mówiąc już o technikach.

    Dużo inwestują w reklamy a mogli by zainwestować w wyszkolonych techników przecież to podstaw .


    Ręce opadają .

    Moja spraw dalej nie jest rozwiązana .
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa infolinię , technicy
    MiejscowośćGdynia
  • ~Adam / 2022-07-27 11:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Gdańsk, Oliwa. Od dwóch lat korzystam z internetu od UPC i szczerze, to najgorszy dostawca z jakiego korzystałem. Pracuję zdalnie z domu i absolutnie nie polecam. Połączenie często zrywane na długi czas. Bardzo często internetu nie ma godzinami żeby wrócić na kilka minut i znowu się rozłączyć.
    Nigdy nie byłem tak niezadowolony z czegoś żeby dodać negatywną opinię w internecie, ale UPC to inny poziom - poziom poniżej każdej krytyki. Uciekam od nich i nigdy nie wrócę gdy tylko skończy się umowa.
    ZaletyComiesięczny odpływ pieniędzy z konta za usługę, której często nie ma.

    Częste rozmowy na infolinii - można nawiązać nowe znajomości.
    WadyZdanie sobie sprawy, że jesteś głupi na tyle żeby podpisać z nimi umowę.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ela / 2022-07-25 22:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to totalna porażka, żenada i kpina a klientów mają głęboko w d... Internet nie działa nawet w połowie tak jak powinien, telewizja ciągle buforuje, płacę co miesiąc za usługę, której nie mam, nie wywiązują się z umowy ale straszą karami za jej zerwanie. Umówiony technik, na którego czekamy od tygodnia się nie zjawia bez żadnej informacji. Kontaktu z firmą nie ma żadnego, ani mailowo ani telefonicznie, można co najwyżej porozmawiać sobie z robotem, który w niczym nie jest w stanie pomóc. Radzę omijać tę firmę z daleka!
    ZaletyŻadnych
    WadyNie wywiązywanie się z umowy, brak kontaktu, brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Weronika / 2022-07-25 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Ciągle awarie, brak internetu telewizji
    WadyBrak internetu i telewizji
    MiejscowośćChorzów
  • ~Monika / 2022-07-23 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet UPC mam od 5 lat, o ile kiedyś było dobrze to w ostatnim czasie to jest żenada a nie internet, chcąc obejrzeć np. youtube lub netflix trzeba ciągle się logować na nowo, że a może zaskoczy ..... i po 20x próbach się udaje............porażka i w kółko to samo.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Artur / 2022-07-23 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet w Polsce, wolny oraz przerywa nie polecam nikomu.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maria / 2022-07-22 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia 2-3 razy w tygodniu nie działa internet i telewizja. Ciągle jest awaria automat o tym informuje i ciągle przesuwa godziny jej usunięcia. Technicy ciągle naprawiaja ale widać bez skutku.Podpusalam umowę na następne dwa lata i żałuję tego. Od jej podpisania ciągle nie mam usług s place sporo. Pani w obsłudze na pytanie moje jak mam pracować bez internetu odpowiedziała żebym korzystała z innego ciekawe to po co place u nich.
    ZaletyW tej chwili brsk
    WadyNie wywiązywanie się z umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Oszkaro2137 / 2022-07-21 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy posiadam internet z play, wszystko działało nienagannie, dobrze.
    Ostatnio do play przeszło upc, i internet działa strasznie źle, słabo, ledwo utrzymuje podstawowe programy
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Kamil / 2022-07-21 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia oszukują z internetem zamiast 300 Mb mam 30. To nie te upc co kiedyś
  • ~Szymon / 2022-07-21 18:51
    Ocena: 4.50 / 5
    No niestety nowi klienci mają fajne oferty ale jako stały klient nie masz ŻADNYCH benefitów, wiec poza przystepnymi cenami i 98% niezawodności nie moge powiedzieć wiecej dobrych rzeczy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Patrycja / 2022-07-21 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To co UPC sobą reprezentuje to jakiś nieśmieszny żart.
    Kiedy technik miał przyjechać, aby zamontować mi internet i tv powiedział po 5-ciu minutach ze nie wie jak to zrobić i dał mi termin na za tydzień z innym technikiem.
    Ten przyszedł spóźniony 2,5h i powiedział, że dziś nie da rady tego zrobić, umówił mnie na za tydzień.
    W dniu kiedy miał przyjść kolejny technik dostałam telefon, że zapomniał modemu z magazynu, a jest on zamknięty i przełoży wizytę na jutro.
    Oczywiście tego dnia nie przyszedł, a dostałam SMS ze przyjdzie jutro. Kontakt z obsługą klienta zerowy, jakiś automatyczny bot i czekanie na linii 10 minut aby usłyszeć, że nikt nie jest dostępny. Żenada i śmiech na sali, nigdy nie będę polecać usług UPC
    WadyNiewykwalifikowani technicy
    Beznadziejny kontakt
    Marnowanie czasu klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jedras / 2022-07-21 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet z UPC 1 gigabit wzięty tylko i wyłącznie pod konsole (na początku PS4, teraz PS5). Większość urządzeń w domu nie wykorzystują nawet w 1/5 "potencjału" internetu gdyż mają słabe karty sieciowe. Internet wzięty stricte pod granie online. O ile internet z UPC daje radę momentami, o tyle zbyt często zdarzają się okresy kiedy kompletnie jest bezużyteczny. Aktualnie mija 15 dzień kiedy to nie da się zagrać online na konsoli podpiętej na kablu. Okablowanie sprawdzone - nie jest winowajcą, sprzęt - 3 konsole podpinane, opóźnienia wciąż wyraźnie widoczne, serwery gry - raczej nie tu jest problem, bo u sąsiada na światłowodzie praktycznie brak opóźnień. Do tego gdy dzwoni się na infolinię to oferują że zrobią monitoring itp itd. A ostatnio nawet trafił się spec na linii który zna się na konsolach i twardo wmawiał, że winą może być szereg innych rzeczy niż internet (oczywiście winę internetu wykluczył po tym jak zrobiłem test na przeglądarce na konsoli i wyszło że mam download 800, upload 60, ping 33 po kablu). Z tym że na wifi wychodzi na tym samym teście niższy ping (:D) download 300, upload 60. Można rzecz że w jednej rzeczy pomógł - na wifi gram z mniejszymi (dalej beznadziejnie jednak) opóźnieniami niż na kablu. Reasumując - koniec dzwonienia, które nic nie wnosi, dla nich problemu nie ma, usługa działa poprawnie, a ja grać nie mogę online. Jakbym miał pakiet 100 / 30 to bym płacił dużo mniej a pewnie efekt byłby podobny. Internet nadaje się do przeglądania pudelka, YouTube ale nie do grania online. W dodatku notorycznie gubi wifi. Przechodzę z jednego pokoju (gdzie jest Router) do drugiego i już internetu nie ma. Przyjeżdża technik i mówi: "no z wifi tak jest". Serio? Tak jest z Wifi? Mi od sąsiada z góry łapie lepszy zasięg wifi w całym mieszkaniu niż z mojego Routera. Dramat dramat dramat.
    ZaletyBo jest
    Wadykorzystanie do grania online, Wifi, obsługa (pitolenie o szopenie)
    MiejscowośćKraków
  • ~Stanisław / 2022-07-20 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Od czasu gdy upc przeszło do play cały czas interet albo nie działa, albo ma problemy. Wygląda to tak, że wi-fi wyłącza się w godzinach 11-12 i potrafi nie działać przez kilkanaście godzin. Jakby to powiedzieć.. To działa, internet działa ale strasznie źle, logowanie zajęło mi 30 minut a wczytanie strony 10. Czyli jakby internet jest ale go nie ma. Wczoraj mogłem normalnie skorzystać z internetu dopiero o 22 bo o 11:30 się obraził. Ludzie z obsługi klienta nie pomagają. Ja już do nich nie dzwonię, ponieważ wiem że nic mi to nie da. Pół roku temu dzwoniłem do nich aby do mnie przyjechali i naprawili jakiś błąd z wifi. Przyjechali? Pewnie że nie. Następnym razem zadzwoniłem miesiąc później z powodu kolejnego problemu. Miła pani pokierowała mnie co powinienem gdzie kliknąć i po 40 minutach internet znowu działał bez zacięć. Niestety, następnego dnia problem wrócił. Obsługa klienta nie działa, osoby tam nie pomagają naprawić błędów TRWALE tylko tymczasowo. Na koniec dodam że od początku umowy, wifi znikało w losowym momencie na krótki czas, alee ani ikona sygnału czy połączenia wifi się nie zmieniała.
    ZaletyBrak
    WadyWifi znika w losowym momencie na 30 sekund, obsługa klienta nie pomaga, ciągłe wady z internetem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2022-07-20 09:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, zalatuj oszustwem i wciskaniem klientom rzeczy na siłę. W moim przypadku: UPC po rozmowie telefonicznej z opiekunem budynku przysłało mi na maila umowę wraz z kompletem opcjonalnych zgód które przyczyniają się do obniżki comiesięcznego rachunku. Żadnych zgód z mojej strony nie było. W celu wywalenia tych zgód z umowy jeszcze przed instalacją skontaktowałem się z pracownikiem UPC, Pani zapewniła, że poinformuje odpowiednią osobę która skontaktuje się ze mną w tej sprawie do czego nie doszło. Przy instalacji monter potwierdził, że mogę sobie tam wykreślić czego nie chcę (dostałem do podpisania gotowy egzemplarz z zaznaczonymi już zgodami). Wykreśliłem zgody, podpisałem a mimo tego po zalogowaniu się na konto UPC do mojego konta nadal są przypisane zgody których nie udzieliłem. Śmierdzi oszustwem i wciskaniem kitu ludziom. Internet działał całkiem spoko ale przez sam fakt wystąpienia takiej sytuacji rezygnuję z usług.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Lucyna / 2022-07-19 20:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni zacina się obraz po 2 wizytach technika nic to nie dało 3 technik wymienil dekoder a obraz nadał się zacina po prostu brak już słów na tą usługę
    ZaletyByly ale obecnie ni
    MiejscowośćChodzi o telewizjie
  • ~Dominik / 2022-07-18 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z UPC już od bardzo dawna. Nie jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, natomiast jest lekko naciągany marketingowo a nawet mocno. Po pierwsze nie wspominają o spadkach prędkości w godzinach nocnych, kiedy wiele osób korzysta - z 600mb/s na 350mb/s, oczywiście, źle nie jest, ale nadal naciągane. Po drugie nie posiadają intersujących ofert dla stałych klientów, uważają, że jak stały to można doić do końca. Dodatkowo nie wymieniają sprzętu, który już ma 2-3 lata a dają zawsze nowy na początku abonamentu. Tutaj ta sama zasada, działa, zacina się? Ale działa to działać po działa niech u pana ten zostanie a jak nowy to 150zł.
    ZaletyDosyć stabilna prędkość
    Stabilny Ping
    Dobry ruter w abonamencie
    WadySłaba komunikacja z klientem
    Brak światłowodu do mieszkania a nie do bloku a potem już miedziakiem do mieszkania
    Skoki prędkości w godzinach mocnego obciążenia
    Brak atrakcyjnych ofert, brak docenienia kontynuacji abonamentu - nie starają się o klienta
    Brak wymiany sprzętu na nowy pomimo zgłaszania awarii
    Brak Internetu synchronicznego - mam 1gb/s pobierania a wysyłania 30mb/s jaja jak berety
    Brak aktualizowania struktury informatycznej - jak działa to działa!!!
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266