Regularnie, co 01:02:03 sek przerywa łącze na 121 sek. Pomimo wielokrotnie podejmowanych rozmów telefoniczny z tzw. "obsługą klienta" usterka nie została usunięta (wymieniono mi wszystko: przewody, router). Zachowanie to cały czas pinguję (z zapisem do pliku). Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie: wykupiłem łącze 60M, a w rzeczywistości dostaję 40M.
ZaletyBrak
MiejscowośćLublin
~Just / 2017-12-07 21:45
Ocena: 2.25 / 5
Transfer w porządku, choć korzystam z własnego, dość starego routera. Na sprzęcie upc spadł. Pracownicy infolinii chyba są tam za karę. Są impertynenccy, próbują przerzucić winę na klienta. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem TRAGICZNE.Usługa nie warta swojej ceny.
ZaletyTransfer na ogół w porządku
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, załatwiając kilka spraw trzeba łączyć się z kilkoma osobami, niemiła obsługa. Dekoder zawiesza się.
~Kacper / 2016-04-05 21:08
Ocena: 2.25 / 5
Po tym gdy tzw. kablówka została zastąpiona usługami UPC nie ma dnia bez problemu z internetem (telewizją rzadziej). Do montażu sprzętu przysłali dzieciaki ze szkół, codziennie są zaniki internetu, jest słabszy, wolniejszy
Zaletyładne dekodery, piloty, odbiornki
Wadyfunkcjonowanie, niezawodność
~Karol / 2020-10-16 16:16
Ocena: 2.25 / 5
Router co kilkanaście dni nie łączy się. Przez pół roku walczyłem z tym - w końcu przyjechał jakiś mądry goś i ogarnąl. ODRADZAM UPC. Jak dla mnie się nie opłaca
ZaletyJak kupisz SLA to jakoś to się trzyma kupy. Inaczej nie ma sensu
WadyDrogo, zła obsługa klienta, handlowcy tylko mają na celu przedłużenie umowy - kiepskie ofetty dla stałych klientaów.
~Karol / 2022-12-06 17:11
Ocena: 2.25 / 5
Z ręką na sercu nie polecam ! Zglaszam awarie i musze czekac tydzien na technika , ten wychodzi z domu i ten sam problem - kolejne 9 dni na kolejna wizyte ! Jak mozna czekac 9 dni na technika ? Nieporozumienie
MiejscowośćBytom
~Kilkuletnia użytkowniczka / 2022-07-05 13:22
Ocena: 2.25 / 5
Od ponad 6 lat jestem użytkownikiem internetu UPC i tak jak przez pierwsze lata byłam bardzo zadowolona z jakości, tak przez ostatni czas, szczególnie od niespełna roku połączenia internetowe to porażka. Co chwilę są problemy z sygnałem, stabilnością połączenia, nawet gdy urządzenia mobilne znajdują się w tym samym pomieszczeniu co router. Jeszcze w ubiegłym roku poleciałam, teraz chyba zacznę odradzać.
MiejscowośćSzczecin
~KLIENT/PRACOWNIK / 2016-01-06 14:22
Ocena: 2.25 / 5
Ostrzegam wszystkich przed wzięciem usług od tego operatora. Obecnie został przeforsowany przetarg na obsługę techniczną i wygrała firma bez zasobów ludzkich. Jakość i czas instalacji tragedia. obecnie pracownicy uciekają z firm, które jeszcze współpracują z nimi. Niedługo nie będzie wsparcia technicznego. Serwis liniowy będzie strajkować. Radzę się zastanowić, piszę to jako były pracownik i użytkownik.
Zaletybrak
Wadyzarząd polski
2 lata
~kordian / 2021-12-16 18:44
Ocena: 2.25 / 5
nie działa ciągle nie działa jest tylko 15 mb przesyłania zacina się minecraft nie polecam orange
Zaletynie działa orange
Wadynie działa orange
Miejscowośćgąsocin
~Koszałek / 2019-11-26 20:06
Ocena: 2.25 / 5
zamówione i opłacone 500 Mb/s,dociera maksymalnie 110 Mb/s
pan z serwisu powiedział,że sprzęt jest bardziej niż zabytkowy ,bo powinien byc z tego roku najlepiej a nie sprzed 3-4 lat (to juz jest zabytek)
MiejscowośćPabianice
~Krzysiek / 2023-11-28 16:23
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna. Brak łatwego dostępu do formularzy, cenników itd. Absolutnie niepolecam.
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2019-12-01 12:40
Ocena: 2.25 / 5
Z dnia na dzień coraz gorzej. Płacisz za transfer a dostajesz połowę. Jak działa bo nie zawsze. Obsługa klienta w Bolesławcu to dramat. jak można aktywować płatne usługi i nie powiadomić o tym klienta.
ZaletyNa ten moment brak, jakichkolwiek.
WadyPłacisz nie wiadomo za co. Obsługa klienta fatalna.
MiejscowośćBoleslawiec
~Krzysztof / 2023-03-10 15:34
Ocena: 2.25 / 5
Daje radę dla max 300 Mbps (najlepiej na starym horizonie a nie tych nowych białych pudełkach) przy małej intensywności użytkowania. Im dalej w las tym gorzej. Jak chcecie 1Gbps i więcej niż 2 urządzenia podłączone do sieci, to idźcie do Orange lub Netii (choć i tu podobno słabo ostatnio z jakością). UPC używa fatalnych procesorów, które nie dają rady z takim obciążeniem.
I jeszcze jedno - często są problemy z VPNami przez co praca z domu może być nie lada wyzwaniem. UPC wie o problemie wynikającym z rekordowo wysokich pingów i fatalnego DNS ale zwalają winę na soft po stronie klienta, choć ten na tetheringu z 3g czy łączu od innego dostawcy działa bez zarzutu.
ZaletyW moim przypadku stabilność, z wykluczeniem problemów ze sprzętem
WadySerwis
Fatalny modem
Co najwyżej przeciętne parametry
nie nadaje się do esportu czy pracy przez VPN
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2023-04-17 14:36
Ocena: 2.25 / 5
Tydzień temu został wymieniony dekoder Horizon i do tej pory nie mam telewizji.W tym czasie dzwoniłem kilka razy dziennie w sprawie usunięcia awarii Error 1030. Za każdym razem tą samą procedura, będzie dzisiaj zrobione, a ciągle nie ma. Pan z UPC miał przyjść dzisiaj na kontrolę czy wszystko działa i nie ma co do tej pory.
Naprawdę koszmar, czy tam w UPC ktoś to wszystko kontroluje. To jest po prostu koszmar. Jak tak można postępować.
ZaletyNie
WadyWszustko
MiejscowośćGdynia
~ligma / 2023-11-12 22:06
Ocena: 2.25 / 5
internet notorycznie zrywa jak play jest u sterow ja wysiadam
Zaletyjuz brak
Wadysame
MiejscowośćChorzów
~Luki / 2019-03-19 08:39
Ocena: 2.25 / 5
Ogólnie wrażenia wielu klientów jest takie samo, tzn. stałych, długoletnich klientów mają w głębokim poważaniu dając lepsze warunki nowym klientom niż lojalnym. UPC to lojalność ma gdzieś. Dlatego po raz kolejny przekonuję się, że w dobie dzisiejszych technologi nie można pozostać klientem na stałe związanym z jednym operatorem czy to TV kablowej czy GSM. Zmieniać co 2 lata by robić sobie dobrze.
ZaletyStabilne łącza, praktycznie brak awarii
WadyCeny, brak lojalności wobec klienta stałego - długoterminowego
MiejscowośćBydgoszcz
~Luki / 2020-05-19 16:39
Ocena: 2.25 / 5
Bez przerwy awarie. Co chwilę przerwy w dostawie internetu nawet przez cały dzień. Nie polecam!
ZaletyCzasami działa.
WadyCzęste, całodniowe awarie i brak Internetu. Niepolecam zdecydowanie!
MiejscowośćZdzieszowice
~lupo / 2009-11-23 16:54
Ocena: 2.25 / 5
Porazka jesli chodzi o dzialanie. Ciagle przerwy w dzialaniu od 8mej do 18ej itd. Nigdy wiecej UPC...
Zaletyladnie wygladajaca telewizja cyfrowa
WadyTragedia jesli chodzi o niezawodnosc..
2 lata i ani roku dluzej..
~M.B. / 2023-05-18 14:33
Ocena: 2.25 / 5
Bardzo nie polecam. Podwykonawcy montujący internet to pozbawieni szacunku do innych ludzie. Nie potrafią dobrze zamontować internetu, a ponadto mają ogromy problem z normalną komunikacją i odpowiadaniem na pytania klienta. W momencie gdy zapytałam Pana montażystę o to czy dany problem z montażem da się załatwić w konkretny sposób ten zaczął traktować mnie z pogardą i rozpętał kłótnie, a na koniec gdy go wyprosiłam zaczął mi robić zdjęcia. Może przeszkadzało Panu montażyście, że jestem kobietą, co nie świadczy to dobrze ani o nim ani o firmie, która go wynajmuje. Upc przyjęło skargę i obiecało się zająć sprawą niestety montażysta nie poniósł żadnych konsekwencji, a odpowiedzi na skargę nie było.
ZaletyNawet jakby były (czego nie byłam w stanie ocenić) to poziom obsługi klienta skutecznie by je zatarł.
WadyObsługa klienta, nieprofesjonalni i chamscy montażyści
MiejscowośćZabrze
~Maciej / 2020-09-23 21:45
Ocena: 2.25 / 5
Zostałem oszukany ponieważ miałem mieć doprowadzony światłowód do mojego domu a została podłączona zwykła kablówka. Nawet sam instalator przyznał że nie jest to światłowód tylko zwykła kablówka. Internet miał działać z prędkością 1000Mb/s jeżeli chodzi o download i 60Mb/s jeżeli chodzi o upload. A działa z prędkością 100Mb/s download i 10Mb/s upload. Ta sprawa kwalifikuje się do UOKIK'u. Jest to niedopuszczalne żeby taka firma jak UPC się tak zachowywała.
MiejscowośćWarszawa
~Maciek / 2022-05-12 09:27
Ocena: 2.25 / 5
10 lat korzystania i nic nie było, poczem od momentu połączenia z Play nie mogę streamować, nie mogę obejrzeć filmiku na YouTube, już nawet nie wspomnę o messengerze, który praktycznie nie potrzebuje dobrego łącza, a jednak nie mogę nawet i z tego korzystać. Jak przychodzi monter to mówi, że jest wszystko git przesył 936mb, poczem pokazuje mu na ps4 przesył 2.4mb, laptop który stoi obok modemu 3.6mb, czasami nawet i w kb/s