MiejscowośćLublin
strona 40 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Brotek / 2022-08-29 09:35
Internet sam z siebie zły nie jest, działa, nie przerywa. Minusem z pewnością jest słaby upload. Natomiast rezygnacja z usług po zakończeniu umowy i próba zatrzymywania klienta na siłę to koszmar. Po raz ostatni miałem umowę z UPC. -
-
~Anon / 2022-08-28 17:05
Gówno a nie firma, ciągle znika wifi a w odpowiedzi dostałem że w umowie mam internet przewodowy i przykro nam ale do wiedzenia... Zaletycena w dokumentach, ale tak na prawde płaci się taniej za nicWadyJakość, stabilność, zasięg, obsługa wielu urządzeń, obsługa klienta, czas oczekiwania na połączenie i wiele innychMiejscowośćWarszawa -
~nie mam na nich siły / 2022-08-27 19:17
Załączam moje ulubione fragmenty z odpowiedzi pracownika UPC na zgłoszenie reklamacji z tytułu niedziałającego internetu xDD
"Z opisu zgłoszenia oraz pomiarów na modemie wynika, że niestabilności jakie Pan obserwuje występują na połączeniu bezprzewodowym." -> yeah, no shit, zgłaszałem właśnie zanikanie internetu przez wifi, cieszę się, że ustalenie problemu zajęło wam 2 tygodnie przyjmowania reklamacji i miesiąc rozpatrywania jej
"Ogólnie większość urządzeń korzysta teraz z WiFi. Taki jest ogólnoświatowy trend, jednak jak każdy sygnał radiowy, WiFi jest podatne na zewnętrzne zakłócenia, na które UPC (jak i żaden inny operator internetowy) nie ma wpływu. Im jest większa ilość innych sieci w okolicy, tym łatwiej o zakłócenia, które mogą powodować np. spowolnienie lub rozłączenia sieci. Zmieniłem zdalnie ustawienia aby zminimalizować wpływ innych urządzeń na nasz modem (jest dużo sieci sąsiadów)." -> to jak UPC po połączeniu z Play nie potrafi dostarczyć stabilnego internetu JEDNEMU blokowi, to naprawdę jestem zachwycony tym dostawcą xD CO TO JEST W OGÓLE ZA ARGUMENT, ŻE TAKI JEST "OGÓLNOŚWIATOWY TREND" XD Czy my jesteśmy dorosłymi ludźmi?
"W przypadku podjęcia wiążącej decyzji o rezygnacji z usług UPC należy pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy abonenckiej. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882" -> a to jakbyście potrzebowali szybko linku do wypowiedzenia umowyZaletyz 20 kanałów telewizji, chyba 16 to TVP, 10/10 rozrywka, polecam każdemuWadylepiej Wam będzie używać internetu z telefonu (o ile nie macie w tej samej sieci, wtedy nauczcie się żyć jak pustelnicy)MiejscowośćWarszawa -
~Olek / 2022-08-26 22:53
idźcie do konkurencji, tu jest tandeta i arogancja
awaria internetu - na serwis każą czekać dwa tygodnieMiejscowośćRadom -
~MAJA / 2022-08-26 19:10
AROGANCJA (NIUE MOZNA SIE DOZWONIC DO DZIALU UTRZYMANIA KLIENTA.
WYSOKA CENA (PONAD 120 ZL ZA TV I INTERNET) - NALEGANIE (TELEFONY, SMS-Y) NA PODPISANIE NOWEJ UMOWY ZA 120 ZL ) PRZY CZYM TA SAMA USLUGA DLA NOWEGO KLIENTA TO 74 ZL (SIERPIEN 2022).
PRAKTYZNIE NIEMOZNOSC KOBTAKTU .WadyNiezwykły brak szacunku dla klienta i jego czasu . PO raz kolejny staram się dodzwonić do działu Utrzymania klienta -czekam już 10 min (place za połączenie z numerem na 800) . -
~Stachu / 2022-08-26 19:02
Kilkuminutowe zaniki internetu, kilkanaście razy w ciągu dnia, od około 3 miesięcy (podczas pisania tej opinii, połączenie zostało utracone dwukrotnie). -
~Michał / 2022-08-23 17:45
Nie polecam, technik nie przyjechał na umówiony termin, ciężko było również komukolwiek zadzwonić z informacją. MiejscowośćOleśnica -
~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s
kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzieńZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienićWadyprędkość a raczej jej brak
infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultantaMiejscowośćkraków -
-
~Anel / 2022-08-23 08:09
Bardzo często zdarzają się awiarie internetu. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba poczekać swoje. Chociaż o wiele gorzej jest z dodzwonieniem się do salonu, bo tam chyba pracownicy mają odgórny zakaz odbierania telefonów. Jakoś internetu nie ma w ogóle pokrycia z tym co jest oferowane. ZaletyBrakWadyWysoka cena
Brak zniżek dla stałych klientów
Częste awarięMiejscowośćZielona Góra -
~Daniel / 2022-08-23 00:21
Porażka , to samo co u reszty bez przerwy awarie trochę gorsza pogoda zaraz internet i tv zanika ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćPułtusk -
~Klientka / 2022-08-22 07:32
Najgorszy dostawca na rynku.
Co chwile są awarieZaletyŻadneWadyNotoryczny brak internetu, niemili pracownicy, zbywanie klientów -
~skil / 2022-08-21 18:12
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam. MiejscowośćGliwice -
~Maria / 2022-08-20 12:00
UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji. MiejscowośćKraków -
~Gromczak / 2022-08-17 21:40
Niedawno przedłużyliśmy umowę z UPC. Chcieliśmy skorzystać z oferty jaka widnieje na stronie i na ulotkach że niby 129,99 full tv, 1gb internet itd. i do tego w cenie pakietu dostęp do Eleven Sports, Polsat Sport premium i viaplay. W salonie wszystko cacy, że tak jest taka oferta luz. Umowa podpisana a po wizycie montera dostępu do wspomnianych dodatkowych pakietów nie ma...nagle gość w salonie mówi, że no tego to w sumie nie ma w cenie i to jest tylko taka oferta na ulotce (dosłownie to usłyszałem)...będziemy wypowiadać umowę z ich winy oczywiście ale zastanawiam się czy nie iść z tym gdzieś dalej bo to istne oszustwo. Wszystko napisane na papierze i w necie a potem mówią, że nie ma takiej oferty...żarty chyba jakieś normalnie! ZaletyPotencjalnie fajne pakiety (jeśli są prawdziwe)WadyOferty nie pokrywają się z rzeczywistością.MiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2022-08-17 15:04
Potraktowano naszą firmę w sposób, który w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny. Najpierw przez stronę Internetową zawieramy umowę z UPC Polska sp. z o.o. na Internet światłowodowy i stałe IP, którego możliwość jest sprawdzana już na wstępie po podaniu adresu instalacji. Na drugi dzień telefonicznie przenoszona jest usługa montażu na inny termin, a w dniu montażu okazuje się, że nie ma możliwości instalacji usługi ze stałym IP. Kompletny brak profesjonalizmu.
SMS z przeproszeniem za pomyłkę i przekazaniem sprawy do odpowiedniego działu jest dodatkowo kompromitujący firmę UPC Polska sp. z o.o.MiejscowośćKraków -
~Katarzyna / 2022-08-17 14:06
Dno. Absolutnie nie polecam.przez co najmniej 20 lat byłam ich klientką, a teraz ścigają mnie o zwrot sprzętu, który ma ok 15 lat. Nie działający, nikomu nie potrzebny, nic nie warty. Taka wdzięczność dla długoletniego klienta. MiejscowośćNysa -
-
~Bicia / 2022-08-17 09:59
Olewanie klienta po kilku telefonach w sprawie podłączenia internetu, żadnych informacji z ich strony po kontakcie z nimi mówią że nie wiedzą na na jakim etapie jest sprawa po prostu porażka, co to za sieć, szajs, bek słów oewanie klienta to u nich chyba standard obsługi klienta, NIE POLECAM. ZaletyŻadneWadyWszystkoMiejscowośćSzczecin -
~5 letni klient / 2022-08-16 13:43
Moja opinia na upc to jest taka że jedynie co chca od ciebie do pieniadze w wszytko mają wywalone i okazje robią caly czas zeby dostac od ciebie jedynie pieniadze a z tymi pieniadzami jedynie uzywają na siebie a nie na innych nawet jak im powiesz ze twoj internet nie dziala to oni albo rozlączą sie albo ci poda okazje ktorą znizke jest tylko 5 zł i nie bedzie wieciej niz 5
W podsumowaniu internet upc jest bardzo slaby ogólnieZaletyNic ani trocheWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~ZiroGold / 2022-08-16 13:30
UPC TO GÓWNO PRZEZ DUŻE G, ZAPEWNIAJĄ ŻE ICH INTRERNET JEST NAJLEPSZY A TAK NAPRAWDĘ NIE UMYWA SIĘ DO INNYCH. JEDEN WIELKI SKANDAL. ZaletyNICWadyWSZYSTKO -
~Jarosław / 2022-08-16 00:43
Szczecin. Skończyła mi się umowa. Złożyłem rezygnację. Po tygodniu zadzwonili z utrzymania klienta i zaproponowali jakiś tam pakiet, na który się zgodziłem. Konieczna była w związku z tym zmiana dekodera. Umówiłem instalatora na za tydzień, na 13. O godz. 15 z automatycznego numeru, na który nie można odpowiedzieć, przyszła wiadomość, że technik przyjedzie z opóźnieniem. To było we czwartek, mija tydzień i żadnego info. No idioci. Chcą, żebym podpisał nową umowę i mnie olewają. Jak z tak nieprofesjonalną firmą podpisywać nową umowę? ZaletyBRAK!!!WadyTYLKO!!!MiejscowośćSzczecin
strona 40 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »