Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~111 / 2022-09-06 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Skoki pingu tak nieracjonalne że muszę korzystać z internetu z telefonu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aaa / 2022-09-05 22:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia codzinnie przez ostatni tydzień są awarie internet znika albo na godidznr albo na 2 dni nie polecam nic się nie da załatwić tylko przepraszamy mamy awarie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Babidi / 2022-09-05 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka jak nic upc go nie ma wszystkich kanałów, co chwilę coś nie działa jednym słowem z wszystkim jest problem odradzam. Rezygnuje z umowy w najbliższym czasie. Kasę biorą za nie wiem za co.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Krystyna / 2022-09-04 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu. Obsługa UPC nie odbierała telefonu jak odebrała powiedziały że przyjadą rozwiązać problem dopiero po 4 dniach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Danuta / 2022-09-02 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wojciech Zarzycki (operator upc) to max niekomtencji
    MiejscowośćGdynia
  • ~stary klient / 2022-09-01 23:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam neta do 300 Mb/s. Pomiar z PRO Speed test. Pierwszy pomiar bardzo słabo, drugi 278 Mb/s więc dobrze, ale niestabilnie
    Zaletyniestabilna prędkość pobierania
    Wadyrzadkie awarie
    MiejscowośćKraków
  • ~Kazi / 2022-09-01 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet działać działa, ale przy zawieraniu umowy kłamią potem nie potrafią tego naprawić. Beznadziejny kontakt z działem obsługi. Drugi raz nie wziął bym od nich usług.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~vlad / 2022-09-01 15:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Very very unstable internet connection. The upload speed is terrible. The download speed is good. But the router is so bad that it loses connection at least twice per hour for about a minute. So it is really impossible to work with such a bad connection, especially when you have a lot of online meetings. I am on a plan with 500mbs and compal connect box router. Oh, forgot to mention that it is connected through 3!!! boxes - switchers and amplifiers when I have an optic fiber, I live in a very new building in the center of Warsaw.
    Zaletyno
    Wadyall
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aleksandr / 2022-08-31 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    To było moje najgorsze doświadczenie, w ciągu przeprowadzenia do innego mieszkania z niewiadomego powodu wyłączyli internet wcześniej niż koniec miesiąca i telefon, teraz już trzeci dzień mówią, że wrócą numer telefonu, ale tego nie robią i jestem zupełnie zablokowany, nie mogę nic zamówić lub załatwić sprawy z bankiem.
    Przekierowali 5 razy i w ciągu tego kilku razy konsultanci skłamali, chamstwo, monopol i nieprofesjonalizm.
    ZaletySą usługi, działają
    WadyNajgorsze wsparcie i podejście do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~V / 2022-08-30 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    internet taki ze wogole nie dziala, od stycznia tego roku raz internet jest a raz go nie ma, na telefonie czesto musze uzywac danych bo internetu jak zawsze nie ma, w gry tez sie nie da pograc bo ping potrafi siegnac 32000 (!), kompletnie odradzam bo jest to niestety wywalanie kasy w bloto
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kacper0000 / 2022-08-30 00:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Upc najgorszy internet w Polsce. Codzienie o pierwszej w nocy wywala internet, a godzinami wieczornymi ping skacze do 1000 i nie da się grać.
    MiejscowośćKraków
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    www.upc.pl UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 28.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw za radą konsultanta trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownej rozmowie (3) z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 27.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownym skontaktowaniu się z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
  • ~Brotek / 2022-08-29 09:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet sam z siebie zły nie jest, działa, nie przerywa. Minusem z pewnością jest słaby upload. Natomiast rezygnacja z usług po zakończeniu umowy i próba zatrzymywania klienta na siłę to koszmar. Po raz ostatni miałem umowę z UPC.
    MiejscowośćLublin
  • ~Anon / 2022-08-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno a nie firma, ciągle znika wifi a w odpowiedzi dostałem że w umowie mam internet przewodowy i przykro nam ale do wiedzenia...
    Zaletycena w dokumentach, ale tak na prawde płaci się taniej za nic
    WadyJakość, stabilność, zasięg, obsługa wielu urządzeń, obsługa klienta, czas oczekiwania na połączenie i wiele innych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nie mam na nich siły / 2022-08-27 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Załączam moje ulubione fragmenty z odpowiedzi pracownika UPC na zgłoszenie reklamacji z tytułu niedziałającego internetu xDD

    "Z opisu zgłoszenia oraz pomiarów na modemie wynika, że niestabilności jakie Pan obserwuje występują na połączeniu bezprzewodowym." -> yeah, no shit, zgłaszałem właśnie zanikanie internetu przez wifi, cieszę się, że ustalenie problemu zajęło wam 2 tygodnie przyjmowania reklamacji i miesiąc rozpatrywania jej

    "Ogólnie większość urządzeń korzysta teraz z WiFi. Taki jest ogólnoświatowy trend, jednak jak każdy sygnał radiowy, WiFi jest podatne na zewnętrzne zakłócenia, na które UPC (jak i żaden inny operator internetowy) nie ma wpływu. Im jest większa ilość innych sieci w okolicy, tym łatwiej o zakłócenia, które mogą powodować np. spowolnienie lub rozłączenia sieci. Zmieniłem zdalnie ustawienia aby zminimalizować wpływ innych urządzeń na nasz modem (jest dużo sieci sąsiadów)." -> to jak UPC po połączeniu z Play nie potrafi dostarczyć stabilnego internetu JEDNEMU blokowi, to naprawdę jestem zachwycony tym dostawcą xD CO TO JEST W OGÓLE ZA ARGUMENT, ŻE TAKI JEST "OGÓLNOŚWIATOWY TREND" XD Czy my jesteśmy dorosłymi ludźmi?

    "W przypadku podjęcia wiążącej decyzji o rezygnacji z usług UPC należy pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy abonenckiej. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882" -> a to jakbyście potrzebowali szybko linku do wypowiedzenia umowy
    Zaletyz 20 kanałów telewizji, chyba 16 to TVP, 10/10 rozrywka, polecam każdemu
    Wadylepiej Wam będzie używać internetu z telefonu (o ile nie macie w tej samej sieci, wtedy nauczcie się żyć jak pustelnicy)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Olek / 2022-08-26 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    idźcie do konkurencji, tu jest tandeta i arogancja
    awaria internetu - na serwis każą czekać dwa tygodnie
    MiejscowośćRadom
  • ~MAJA / 2022-08-26 19:10
    Ocena: 2.75 / 5
    AROGANCJA (NIUE MOZNA SIE DOZWONIC DO DZIALU UTRZYMANIA KLIENTA.
    WYSOKA CENA (PONAD 120 ZL ZA TV I INTERNET) - NALEGANIE (TELEFONY, SMS-Y) NA PODPISANIE NOWEJ UMOWY ZA 120 ZL ) PRZY CZYM TA SAMA USLUGA DLA NOWEGO KLIENTA TO 74 ZL (SIERPIEN 2022).
    PRAKTYZNIE NIEMOZNOSC KOBTAKTU .
    WadyNiezwykły brak szacunku dla klienta i jego czasu . PO raz kolejny staram się dodzwonić do działu Utrzymania klienta -czekam już 10 min (place za połączenie z numerem na 800) .
  • ~Stachu / 2022-08-26 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilkuminutowe zaniki internetu, kilkanaście razy w ciągu dnia, od około 3 miesięcy (podczas pisania tej opinii, połączenie zostało utracone dwukrotnie).
  • ~Michał / 2022-08-23 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, technik nie przyjechał na umówiony termin, ciężko było również komukolwiek zadzwonić z informacją.
    MiejscowośćOleśnica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4839
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1321