Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~V / 2022-08-30 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    internet taki ze wogole nie dziala, od stycznia tego roku raz internet jest a raz go nie ma, na telefonie czesto musze uzywac danych bo internetu jak zawsze nie ma, w gry tez sie nie da pograc bo ping potrafi siegnac 32000 (!), kompletnie odradzam bo jest to niestety wywalanie kasy w bloto
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kacper0000 / 2022-08-30 00:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Upc najgorszy internet w Polsce. Codzienie o pierwszej w nocy wywala internet, a godzinami wieczornymi ping skacze do 1000 i nie da się grać.
    MiejscowośćKraków
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    www.upc.pl UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 28.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw za radą konsultanta trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownej rozmowie (3) z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~Elżbieta / 2022-08-29 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Polska to najgorszy dostawca usług w Polsce!!! BARDZO NIE POLECAM. Nagminne braki w dostawie internetu, ale to jeszcze nic, gdyż od wczoraj czyli niedzieli 27.08.2022r nie mam internetu ani telewizji. Po zgłoszeniu awarii, oczywiście parokrotnie wczoraj i dziś, gdyż najpierw trzeba resetować sprzęt, a od godziny 22 w niedzielę nie ma konsultantów na infolinii. Po ponownym skontaktowaniu się z konsultantem w dnu dzisiejszym usłyszałam, że serwis umówiony zostaje na poniedziałek 5.09.2022r!!! Więc bez internetu i telewizji będziemy 9 dni????????‍♀️ rachunek oczywiście zapłacić trzeba w całości. Dodam, że mój pakiet to Pakiet Max Plus z TV 4K BOX, czyli najbardziej i zachwalany polecany w UPC. UPC Polska nie jest w stanie dostarczyć swoich usług mimo podpisanej umowy i rzetelności w opłatach. UPC Polska jest zwykłym naciągaczem finansowym.
  • ~Brotek / 2022-08-29 09:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet sam z siebie zły nie jest, działa, nie przerywa. Minusem z pewnością jest słaby upload. Natomiast rezygnacja z usług po zakończeniu umowy i próba zatrzymywania klienta na siłę to koszmar. Po raz ostatni miałem umowę z UPC.
    MiejscowośćLublin
  • ~Anon / 2022-08-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno a nie firma, ciągle znika wifi a w odpowiedzi dostałem że w umowie mam internet przewodowy i przykro nam ale do wiedzenia...
    Zaletycena w dokumentach, ale tak na prawde płaci się taniej za nic
    WadyJakość, stabilność, zasięg, obsługa wielu urządzeń, obsługa klienta, czas oczekiwania na połączenie i wiele innych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nie mam na nich siły / 2022-08-27 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Załączam moje ulubione fragmenty z odpowiedzi pracownika UPC na zgłoszenie reklamacji z tytułu niedziałającego internetu xDD

    "Z opisu zgłoszenia oraz pomiarów na modemie wynika, że niestabilności jakie Pan obserwuje występują na połączeniu bezprzewodowym." -> yeah, no shit, zgłaszałem właśnie zanikanie internetu przez wifi, cieszę się, że ustalenie problemu zajęło wam 2 tygodnie przyjmowania reklamacji i miesiąc rozpatrywania jej

    "Ogólnie większość urządzeń korzysta teraz z WiFi. Taki jest ogólnoświatowy trend, jednak jak każdy sygnał radiowy, WiFi jest podatne na zewnętrzne zakłócenia, na które UPC (jak i żaden inny operator internetowy) nie ma wpływu. Im jest większa ilość innych sieci w okolicy, tym łatwiej o zakłócenia, które mogą powodować np. spowolnienie lub rozłączenia sieci. Zmieniłem zdalnie ustawienia aby zminimalizować wpływ innych urządzeń na nasz modem (jest dużo sieci sąsiadów)." -> to jak UPC po połączeniu z Play nie potrafi dostarczyć stabilnego internetu JEDNEMU blokowi, to naprawdę jestem zachwycony tym dostawcą xD CO TO JEST W OGÓLE ZA ARGUMENT, ŻE TAKI JEST "OGÓLNOŚWIATOWY TREND" XD Czy my jesteśmy dorosłymi ludźmi?

    "W przypadku podjęcia wiążącej decyzji o rezygnacji z usług UPC należy pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy abonenckiej. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882" -> a to jakbyście potrzebowali szybko linku do wypowiedzenia umowy
    Zaletyz 20 kanałów telewizji, chyba 16 to TVP, 10/10 rozrywka, polecam każdemu
    Wadylepiej Wam będzie używać internetu z telefonu (o ile nie macie w tej samej sieci, wtedy nauczcie się żyć jak pustelnicy)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Olek / 2022-08-26 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    idźcie do konkurencji, tu jest tandeta i arogancja
    awaria internetu - na serwis każą czekać dwa tygodnie
    MiejscowośćRadom
  • ~MAJA / 2022-08-26 19:10
    Ocena: 2.75 / 5
    AROGANCJA (NIUE MOZNA SIE DOZWONIC DO DZIALU UTRZYMANIA KLIENTA.
    WYSOKA CENA (PONAD 120 ZL ZA TV I INTERNET) - NALEGANIE (TELEFONY, SMS-Y) NA PODPISANIE NOWEJ UMOWY ZA 120 ZL ) PRZY CZYM TA SAMA USLUGA DLA NOWEGO KLIENTA TO 74 ZL (SIERPIEN 2022).
    PRAKTYZNIE NIEMOZNOSC KOBTAKTU .
    WadyNiezwykły brak szacunku dla klienta i jego czasu . PO raz kolejny staram się dodzwonić do działu Utrzymania klienta -czekam już 10 min (place za połączenie z numerem na 800) .
  • ~Stachu / 2022-08-26 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilkuminutowe zaniki internetu, kilkanaście razy w ciągu dnia, od około 3 miesięcy (podczas pisania tej opinii, połączenie zostało utracone dwukrotnie).
  • ~Michał / 2022-08-23 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, technik nie przyjechał na umówiony termin, ciężko było również komukolwiek zadzwonić z informacją.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s

    kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzień
    ZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienić
    Wadyprędkość a raczej jej brak
    infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultanta
    Miejscowośćkraków
  • ~Anel / 2022-08-23 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często zdarzają się awiarie internetu. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba poczekać swoje. Chociaż o wiele gorzej jest z dodzwonieniem się do salonu, bo tam chyba pracownicy mają odgórny zakaz odbierania telefonów. Jakoś internetu nie ma w ogóle pokrycia z tym co jest oferowane.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena
    Brak zniżek dla stałych klientów
    Częste awarię
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Daniel / 2022-08-23 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka , to samo co u reszty bez przerwy awarie trochę gorsza pogoda zaraz internet i tv zanika
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćPułtusk
  • ~Klientka / 2022-08-22 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca na rynku.
    Co chwile są awarie
    ZaletyŻadne
    WadyNotoryczny brak internetu, niemili pracownicy, zbywanie klientów
  • ~skil / 2022-08-21 18:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Maria / 2022-08-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji.
    MiejscowośćKraków
  • ~Gromczak / 2022-08-17 21:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Niedawno przedłużyliśmy umowę z UPC. Chcieliśmy skorzystać z oferty jaka widnieje na stronie i na ulotkach że niby 129,99 full tv, 1gb internet itd. i do tego w cenie pakietu dostęp do Eleven Sports, Polsat Sport premium i viaplay. W salonie wszystko cacy, że tak jest taka oferta luz. Umowa podpisana a po wizycie montera dostępu do wspomnianych dodatkowych pakietów nie ma...nagle gość w salonie mówi, że no tego to w sumie nie ma w cenie i to jest tylko taka oferta na ulotce (dosłownie to usłyszałem)...będziemy wypowiadać umowę z ich winy oczywiście ale zastanawiam się czy nie iść z tym gdzieś dalej bo to istne oszustwo. Wszystko napisane na papierze i w necie a potem mówią, że nie ma takiej oferty...żarty chyba jakieś normalnie!
    ZaletyPotencjalnie fajne pakiety (jeśli są prawdziwe)
    WadyOferty nie pokrywają się z rzeczywistością.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2022-08-17 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Potraktowano naszą firmę w sposób, który w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny. Najpierw przez stronę Internetową zawieramy umowę z UPC Polska sp. z o.o. na Internet światłowodowy i stałe IP, którego możliwość jest sprawdzana już na wstępie po podaniu adresu instalacji. Na drugi dzień telefonicznie przenoszona jest usługa montażu na inny termin, a w dniu montażu okazuje się, że nie ma możliwości instalacji usługi ze stałym IP. Kompletny brak profesjonalizmu.
    SMS z przeproszeniem za pomyłkę i przekazaniem sprawy do odpowiedniego działu jest dodatkowo kompromitujący firmę UPC Polska sp. z o.o.
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2022-08-17 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Absolutnie nie polecam.przez co najmniej 20 lat byłam ich klientką, a teraz ścigają mnie o zwrot sprzętu, który ma ok 15 lat. Nie działający, nikomu nie potrzebny, nic nie warty. Taka wdzięczność dla długoletniego klienta.
    MiejscowośćNysa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016