upc to skaliste dno; notorycznie coś nie działa a reklamacje są olewane i nic nie można z tym zrobić w sposób cywilizowany - tylko do sądu i użerać się 2-3 lata;
PRZESTRZEGAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
~Jeden wielki error upc / 2022-09-17 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Wstyd żeby klient zapłacił i nie miał niewyobrażalne. Obsługa żałosna gorzej niż z dziećmi.
~Marcin / 2022-09-16 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści,zlodzie,Szkoda moich nerwów nie chce mi się tracić czasu na szczegóły,ciągle nękanie ze strony firmy straszą komornikiem i sprawa,coraz wyższe fikcyjne rachunki, chcę zerwać umowe ale w żaden sposób nie można się z niej wycofać, wpadłem w kanal,internet nie działa,telewizja bardzo źle,Wolałbym na stałe miec kleszcza z bolerioza w tylku,niż umowe UPC nie sposób się z niej wycofać,uwolnic,istny koszmar zatruli mi życie.Przestrzegam wszystkich
~belfer / 2022-09-16 09:19
Ocena: 3.25 / 5
Raz na tydzień zrywa mi bez powodu połączenie z internetem. Po prostu router restartuje się i przez kilkanaście minut nie mam internetu. O oglądaniu telewizji przez dekoder UPC nawet nie wspominam bo walczę z firmą od kilku miesięcy w sprawie prawidłowego działania dekodera.
Po przejęciu UPC przez Play jest jeszcze gorzej.
MiejscowośćWarszawa
~Anonim / 2022-09-14 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Awaria trwa ponad 2 dni, o czym nie informują, dopóki klient sam nie zadzwoni z pytaniem co się dzieje. A w tym czasie oczywiście się płaci za coś czego nie ma.
ZaletyBrak
WadyBrak informacji
MiejscowośćŚwidnik
~ANNA / 2022-09-14 16:20
Ocena: 5.00 / 5
jestem zadowolona czasem obraz się kwadracikuje ale już dawno tegonie było i jest ojk polecam
Zaletynet nie ma przzerw za dnia
Wadybrak
MiejscowośćKraków
~Ja / 2022-09-14 11:35
Ocena: 1.75 / 5
Odkąd połączyli się z Play cały czas są problemy z internetem nawet kilka godzin dziennie. Z telewizja rzadziej ale dużo częściej niż przed połączeniem. Nie polecam nikomu. Kończy mi się umowa i kończę współpracę po kilkunastu latach.
ZaletyPo połączeniu z Play nie ma zalet
WadyBardzooo częsty brak internetu, z telewizja też coraz gorzej. Kiepski kontakt z obsługa klienta.
MiejscowośćKatowice
~Tomasz / 2022-09-13 12:24
Ocena: 1.00 / 5
NIKOMU NIE POLECAM
ROBIA PRZERWY KIEDY CHCA, BEZ UPRZEDZENIA, NIE MOZNA NA NIVH POLEGAC
ZaletyBrak
WadyAll
MiejscowośćKraków
~No name / 2022-09-12 13:17
Ocena: 1.75 / 5
Przestrzegam przed zamawianiem laptopa w tej firmie. Już drugi tydzień czekam na przesyłkę ponieważ szczytem trudności okazało się skierowanie przesyłki pod właściwy adres [sic!] chociaż dzwoniłam do UPC i dostałam obietnicę, że skierują przesyłkę pod podany przez mnie adres. Albo maja problemy ze słuchem albo lekceważą klienta. Raczej to drugie.
MiejscowośćWarszawa
~Mariusz / 2022-09-11 23:42
Ocena: 2.50 / 5
Jeżeli szukasz przygody - wybierz UPC.
Już początek relacji dostarczył wielkiej dawki emocji. Jak to w filmach, na wejściu "bum" niczym u Hitchcocka. Zamówiona instalacja miała obsuwę w czasie - jakieś dwa miesiące. Oj tam oj tam, trzeba było kombinować papierologię z poprzednim dostawcą usług, bo inaczej człowiek by został bez telewizji i internetu. W końcu pojawił się zbawca i zamontował kabel. Niestety w worku z prezentami zabrakło modemu i całej reszty, bo UPC fizycznie nie dostarczyło podwykonawcy całej tej elektroniki. Na infolinii nikt nie potrafił określić, ile czasu potrwa dostarczenie sprzętu. Czeski film - nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. W końcu Święty Mikołaj przyjechał ze spóźnionymi podarunkami. Ale to oczywiście nie koniec epopei. UPC nie tylko dostarcza usługi, ale i uczy. Na przestrzeni kilku dni, wykonałem masę telefonów dotyczących problemów z internetem. Już wiem, jaka jest różnica między 2,4 GHz a 5 GHz, wiem, że istnieją specjalne programy do śledzenia WI-FI, że mogę podłączyć drugi modem do tego pierwszego od UPC i dużo dużo więcej. Człowiek głupi, chciał po prostu podłączenia internetu i śmigania po necie. A dzięki UPC trzeba troszkę wiedzy liznąć, co by ten internet mieć. Na infolinii nie powiem, odbierają dość szybko i są pomocni. Raz tylko pan jeden stracił cierpliwość, że my tutaj nie będziemy oglądać "obcych" sieci WI-FI od sąsiadów. Bo wiecie, WI-FI mają swoje kanały i one mogą się zagłuszać. Na szczęście kolejny pan z infolinii był milszy i prześledziliśmy jak się sprawy mają. Jutro kolejny dzień i już nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań pt: "szukamy internetu".
MiejscowośćPłock i okolice
~Łukasz / 2022-09-11 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna jakość świadczonych usług. Po wymianie 8 letniego modemu na nowy codzienne zerwanie połączenia średnio 5 razy dziennie. Bot na infolinii to totalna porażka. Gorąco odradzam - podpisanie umowy z UPC jest równoznaczne z codzienną irytacją.
ZaletyBrak
WadyJakość ogółu świadczonych usług
MiejscowośćGdynia
~On / 2022-09-08 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, modem padł po miesiącu , brak internetu i tv przez kilka dni, umówione spotkanie z technikiem na które się czeka kilka dni , czlowie czeka w danym dniu a technika brak, na infolinii nikt nic nie wiem , jeden wielki burdel
MiejscowośćGdynia
~Angry_bird / 2022-09-07 19:59
Ocena: 2.50 / 5
Korzystałem przez rok z Horizon Box'a TV + internet, było ok. Opcja najtańsza, kanały w TV były, internet był bo był, niby powinno być 300mb/s, a w rzeczywistości było 25-30mb/s, ale nie zważałem na to dopóki poruszanie się po internecie nie sprawiało mi problemów. Aktualnie po roku niestety dałem się namówić na "polepszenie" jakości Wifi (poprzednio bardzo słaby zasięg był w sypialni, ale jak złapał to było ok) i zamontowanie dodatkowego modemu... Aktualnie prędkość internetu to 10mb/s, jakość połączenia tak bardzo wku*wia, że mam ochotę wyrzucić ten modem przez balkon... Filmiki na yt w jakości 480p ładują się po 20-30 sekund, 10 sekund lecą i znowu zaczyna się buforowanie 30 sekundowe, strony internetowe ładują się wieki, ping w grach skacze od 40 do 180, spotkania biznesowe? Zapomnijcie. Jeżeli nie lubicie swojej pracy, macie meetingi i pracujecie zdalnie - weź UPC, będziesz miał wymówkę dlaczego nie pracujesz, w innym przypadku odradzam. Po telefonie do działu wsparcia, powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić, napisałem już 2x reklamacje i wciąż zero odezwu, chyba osobiście Im zaniosę modem do biura niech sami sobie z tego syfu korzystają.
ZaletyTV
Wadyjakość połączenia, brak internetu
MiejscowośćWrocław
~111 / 2022-09-06 23:02
Ocena: 1.50 / 5
Skoki pingu tak nieracjonalne że muszę korzystać z internetu z telefonu.
MiejscowośćWarszawa
~Aaa / 2022-09-05 22:00
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia codzinnie przez ostatni tydzień są awarie internet znika albo na godidznr albo na 2 dni nie polecam nic się nie da załatwić tylko przepraszamy mamy awarie
MiejscowośćWrocław
~Babidi / 2022-09-05 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Porażka jak nic upc go nie ma wszystkich kanałów, co chwilę coś nie działa jednym słowem z wszystkim jest problem odradzam. Rezygnuje z umowy w najbliższym czasie. Kasę biorą za nie wiem za co.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćRuda Śląska
~Krystyna / 2022-09-04 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam internetu. Obsługa UPC nie odbierała telefonu jak odebrała powiedziały że przyjadą rozwiązać problem dopiero po 4 dniach.
MiejscowośćWarszawa
~Danuta / 2022-09-02 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Wojciech Zarzycki (operator upc) to max niekomtencji
MiejscowośćGdynia
~stary klient / 2022-09-01 23:16
Ocena: 3.50 / 5
Mam neta do 300 Mb/s. Pomiar z PRO Speed test. Pierwszy pomiar bardzo słabo, drugi 278 Mb/s więc dobrze, ale niestabilnie
Zaletyniestabilna prędkość pobierania
Wadyrzadkie awarie
MiejscowośćKraków
~Kazi / 2022-09-01 18:11
Ocena: 2.00 / 5
Internet działać działa, ale przy zawieraniu umowy kłamią potem nie potrafią tego naprawić. Beznadziejny kontakt z działem obsługi. Drugi raz nie wziął bym od nich usług.