strona 39 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Marcin / 2022-09-16 20:22
Oszuści,zlodzie,Szkoda moich nerwów nie chce mi się tracić czasu na szczegóły,ciągle nękanie ze strony firmy straszą komornikiem i sprawa,coraz wyższe fikcyjne rachunki, chcę zerwać umowe ale w żaden sposób nie można się z niej wycofać, wpadłem w kanal,internet nie działa,telewizja bardzo źle,Wolałbym na stałe miec kleszcza z bolerioza w tylku,niż umowe UPC nie sposób się z niej wycofać,uwolnic,istny koszmar zatruli mi życie.Przestrzegam wszystkich -
-
~belfer / 2022-09-16 09:19
Raz na tydzień zrywa mi bez powodu połączenie z internetem. Po prostu router restartuje się i przez kilkanaście minut nie mam internetu. O oglądaniu telewizji przez dekoder UPC nawet nie wspominam bo walczę z firmą od kilku miesięcy w sprawie prawidłowego działania dekodera.
Po przejęciu UPC przez Play jest jeszcze gorzej.MiejscowośćWarszawa -
~Anonim / 2022-09-14 20:17
Awaria trwa ponad 2 dni, o czym nie informują, dopóki klient sam nie zadzwoni z pytaniem co się dzieje. A w tym czasie oczywiście się płaci za coś czego nie ma. ZaletyBrakWadyBrak informacjiMiejscowośćŚwidnik -
~ANNA / 2022-09-14 16:20
jestem zadowolona czasem obraz się kwadracikuje ale już dawno tegonie było i jest ojk polecam Zaletynet nie ma przzerw za dniaWadybrakMiejscowośćKraków -
~Ja / 2022-09-14 11:35
Odkąd połączyli się z Play cały czas są problemy z internetem nawet kilka godzin dziennie. Z telewizja rzadziej ale dużo częściej niż przed połączeniem. Nie polecam nikomu. Kończy mi się umowa i kończę współpracę po kilkunastu latach. ZaletyPo połączeniu z Play nie ma zaletWadyBardzooo częsty brak internetu, z telewizja też coraz gorzej. Kiepski kontakt z obsługa klienta.MiejscowośćKatowice -
~Tomasz / 2022-09-13 12:24
NIKOMU NIE POLECAM
ROBIA PRZERWY KIEDY CHCA, BEZ UPRZEDZENIA, NIE MOZNA NA NIVH POLEGACZaletyBrakWadyAllMiejscowośćKraków -
~No name / 2022-09-12 13:17
Przestrzegam przed zamawianiem laptopa w tej firmie. Już drugi tydzień czekam na przesyłkę ponieważ szczytem trudności okazało się skierowanie przesyłki pod właściwy adres [sic!] chociaż dzwoniłam do UPC i dostałam obietnicę, że skierują przesyłkę pod podany przez mnie adres. Albo maja problemy ze słuchem albo lekceważą klienta. Raczej to drugie. MiejscowośćWarszawa -
~Mariusz / 2022-09-11 23:42
Jeżeli szukasz przygody - wybierz UPC.
Już początek relacji dostarczył wielkiej dawki emocji. Jak to w filmach, na wejściu "bum" niczym u Hitchcocka. Zamówiona instalacja miała obsuwę w czasie - jakieś dwa miesiące. Oj tam oj tam, trzeba było kombinować papierologię z poprzednim dostawcą usług, bo inaczej człowiek by został bez telewizji i internetu. W końcu pojawił się zbawca i zamontował kabel. Niestety w worku z prezentami zabrakło modemu i całej reszty, bo UPC fizycznie nie dostarczyło podwykonawcy całej tej elektroniki. Na infolinii nikt nie potrafił określić, ile czasu potrwa dostarczenie sprzętu. Czeski film - nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. W końcu Święty Mikołaj przyjechał ze spóźnionymi podarunkami. Ale to oczywiście nie koniec epopei. UPC nie tylko dostarcza usługi, ale i uczy. Na przestrzeni kilku dni, wykonałem masę telefonów dotyczących problemów z internetem. Już wiem, jaka jest różnica między 2,4 GHz a 5 GHz, wiem, że istnieją specjalne programy do śledzenia WI-FI, że mogę podłączyć drugi modem do tego pierwszego od UPC i dużo dużo więcej. Człowiek głupi, chciał po prostu podłączenia internetu i śmigania po necie. A dzięki UPC trzeba troszkę wiedzy liznąć, co by ten internet mieć. Na infolinii nie powiem, odbierają dość szybko i są pomocni. Raz tylko pan jeden stracił cierpliwość, że my tutaj nie będziemy oglądać "obcych" sieci WI-FI od sąsiadów. Bo wiecie, WI-FI mają swoje kanały i one mogą się zagłuszać. Na szczęście kolejny pan z infolinii był milszy i prześledziliśmy jak się sprawy mają. Jutro kolejny dzień i już nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań pt: "szukamy internetu".MiejscowośćPłock i okolice -
-
~Łukasz / 2022-09-11 15:02
Tragiczna jakość świadczonych usług. Po wymianie 8 letniego modemu na nowy codzienne zerwanie połączenia średnio 5 razy dziennie. Bot na infolinii to totalna porażka. Gorąco odradzam - podpisanie umowy z UPC jest równoznaczne z codzienną irytacją. ZaletyBrakWadyJakość ogółu świadczonych usługMiejscowośćGdynia -
~On / 2022-09-08 22:27
Tragedia, modem padł po miesiącu , brak internetu i tv przez kilka dni, umówione spotkanie z technikiem na które się czeka kilka dni , czlowie czeka w danym dniu a technika brak, na infolinii nikt nic nie wiem , jeden wielki burdel MiejscowośćGdynia -
~Angry_bird / 2022-09-07 19:59
Korzystałem przez rok z Horizon Box'a TV + internet, było ok. Opcja najtańsza, kanały w TV były, internet był bo był, niby powinno być 300mb/s, a w rzeczywistości było 25-30mb/s, ale nie zważałem na to dopóki poruszanie się po internecie nie sprawiało mi problemów. Aktualnie po roku niestety dałem się namówić na "polepszenie" jakości Wifi (poprzednio bardzo słaby zasięg był w sypialni, ale jak złapał to było ok) i zamontowanie dodatkowego modemu... Aktualnie prędkość internetu to 10mb/s, jakość połączenia tak bardzo wku*wia, że mam ochotę wyrzucić ten modem przez balkon... Filmiki na yt w jakości 480p ładują się po 20-30 sekund, 10 sekund lecą i znowu zaczyna się buforowanie 30 sekundowe, strony internetowe ładują się wieki, ping w grach skacze od 40 do 180, spotkania biznesowe? Zapomnijcie. Jeżeli nie lubicie swojej pracy, macie meetingi i pracujecie zdalnie - weź UPC, będziesz miał wymówkę dlaczego nie pracujesz, w innym przypadku odradzam. Po telefonie do działu wsparcia, powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić, napisałem już 2x reklamacje i wciąż zero odezwu, chyba osobiście Im zaniosę modem do biura niech sami sobie z tego syfu korzystają. ZaletyTVWadyjakość połączenia, brak internetuMiejscowośćWrocław -
~111 / 2022-09-06 23:02
Skoki pingu tak nieracjonalne że muszę korzystać z internetu z telefonu. MiejscowośćWarszawa -
~Aaa / 2022-09-05 22:00
Tragedia codzinnie przez ostatni tydzień są awarie internet znika albo na godidznr albo na 2 dni nie polecam nic się nie da załatwić tylko przepraszamy mamy awarie MiejscowośćWrocław -
~Babidi / 2022-09-05 21:09
Porażka jak nic upc go nie ma wszystkich kanałów, co chwilę coś nie działa jednym słowem z wszystkim jest problem odradzam. Rezygnuje z umowy w najbliższym czasie. Kasę biorą za nie wiem za co. ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćRuda Śląska -
~Krystyna / 2022-09-04 11:24
Nie mam internetu. Obsługa UPC nie odbierała telefonu jak odebrała powiedziały że przyjadą rozwiązać problem dopiero po 4 dniach. MiejscowośćWarszawa -
~Danuta / 2022-09-02 13:56
Wojciech Zarzycki (operator upc) to max niekomtencji MiejscowośćGdynia -
-
~stary klient / 2022-09-01 23:16
Mam neta do 300 Mb/s. Pomiar z PRO Speed test. Pierwszy pomiar bardzo słabo, drugi 278 Mb/s więc dobrze, ale niestabilnie Zaletyniestabilna prędkość pobieraniaWadyrzadkie awarieMiejscowośćKraków -
~Kazi / 2022-09-01 18:11
Internet działać działa, ale przy zawieraniu umowy kłamią potem nie potrafią tego naprawić. Beznadziejny kontakt z działem obsługi. Drugi raz nie wziął bym od nich usług. ZaletyBrakWadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~vlad / 2022-09-01 15:05
Very very unstable internet connection. The upload speed is terrible. The download speed is good. But the router is so bad that it loses connection at least twice per hour for about a minute. So it is really impossible to work with such a bad connection, especially when you have a lot of online meetings. I am on a plan with 500mbs and compal connect box router. Oh, forgot to mention that it is connected through 3!!! boxes - switchers and amplifiers when I have an optic fiber, I live in a very new building in the center of Warsaw. ZaletynoWadyallMiejscowośćWarszawa -
~Aleksandr / 2022-08-31 08:24
To było moje najgorsze doświadczenie, w ciągu przeprowadzenia do innego mieszkania z niewiadomego powodu wyłączyli internet wcześniej niż koniec miesiąca i telefon, teraz już trzeci dzień mówią, że wrócą numer telefonu, ale tego nie robią i jestem zupełnie zablokowany, nie mogę nic zamówić lub załatwić sprawy z bankiem.
Przekierowali 5 razy i w ciągu tego kilku razy konsultanci skłamali, chamstwo, monopol i nieprofesjonalizm.ZaletySą usługi, działająWadyNajgorsze wsparcie i podejście do klientaMiejscowośćKraków
strona 39 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »