Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Staszek / 2022-10-20 18:54
    Ocena: 4.50 / 5
    W razie konieczności serwisant przychodzi do domu nawet w niedzielę. Awarie są sporadyczne, zwykle pomaga reset dekodera lub modemu. Testy prędkości potwierdzają dotrzymywania warunków umowy. Niestety starzy abonenci nie mają szans na takie promocje jak nowi klienci. Ogólnie jestem zadowolony.
    ZaletyJakość serwisu, dotrzymywanie parametrów.
    WadyBrak bonifikat w abonamencie za staż dla długoletnich klientów.
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Darek / 2022-10-20 12:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam,
    Posiadam UPC od początku dawniej PTK Kraków kiedyś to było coś.Kanały na wysokim poziomie np.M6,Pro7,RTL,RTL2, dużo kanałów sportowych,bajek,filmowych i cena znośna.Potem doszedł internet 10Mb/s cena za ten pakiet wynosił 102zł po rabatach.Potem już tylko gorzej zaczęły znikać kluczowe kanały i podnosili ceny.Aż pojawiła się telewizja naziemna i zrezygnowałem z anologowej w UPC(wieczne problemy z odbiorem i dublowanie kanałów).Internet chciałem zachować cena 34.99zł i przystali na to.Za miesiąc doszło do wyłączenia TV i co ciekawe wyłączyli internet.Po kontakcie przyjechali natychmiast i przepraszali za pomyłkę i udzielili rekompensaty na 50%.Potem już tylko podwyżki i żadnej konkretnej propozycji na chwilę obecną płacę 39.97zł i mam do 100Mb/s/20Mb/s umowa bezterminowa.Przejecie UPC przez Play tylko pogarsza stan non-stop telefony i oferty Play.Oferują drożej niż było.Kilka razy już były zagrywki podwyżki o 5zł(ale mieli problem bo nie poinformowali o tym)
    Zaletymała awaryjność, stała cena
    Wadypogorszenie usług,zła obsługa,gorszy własciciel Play(sieć nastawiona na zysk,a nie jakość)
    MiejscowośćKraków
  • ~BEATA / 2022-10-20 11:03
    Ocena: 1.75 / 5
    W KATOWICACH NA UŁ MLYNSKIEJ PRACUJE NACIĄGACZKA, ILE SIĘ DA PODNOSI CENY OFERTY PANI SIEDZI NA WPROST WEJŚCIA, SZCZERZE NIE POLECAM RAM USŁUG
    ZaletyDziała
    WadyOferta za droga
    MiejscowośćKatowiceBeata
  • ~Izabela / 2022-10-19 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to jakaś masakra masz awarie i na technika trzeba czekać tydzień
    MiejscowośćChorzów
  • ~Jacek / 2022-10-18 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak instalacji po 2 wizytach przy trzeciej instalator nawet nie raczył domofonem zadzwonić , SMS zwrotny od UPC że nikogo nie ma w domu , jakies nie porozumienie a nie kablówka
    MiejscowośćKrakow
  • ~Ireneusz / 2022-10-16 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak te kur wy z Play przejęły UPC nic nie działa tfu tfu tfu omijać szerokim łukiem.
    ZaletyDno
    WadyDno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~N / 2022-10-13 01:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nad dnem. Zmieniam usługodawcę. Wiecznie jakieś niespodziewane awarie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Fryderyka / 2022-10-13 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tej sieci to dramat. Co chwilę traci połączenie, pół godziny myśliczy się znowu połączyć. Nie da się obejrzeć jakiegokolwiek filmu bo co chwilę się rozłącza / zwalnia prędkość. Już nie mówię, że przy takim internecie nie jestem w stanie pracować zdalnie bo podczas wideokonferencji rozłącza mnie co 30 sekund a ponowne połączenie zajmuje 20 minut. Mając w domu internet upc muszę sobie udostępniać internet z telefonu żebh normalnie pracować. Żeby była możliwość whstawienia oceny poniżej zera tak bym oceniła UPC. Jeżeli ktoś się zastanawia to stanowczo odradzam.
    ZaletyZadnych
    WadyMilion
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Meow / 2022-10-12 21:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet sypie się jak piasek. (Częste spadki prędkości lub braki internetu). Po zadzwonieniu na infolinie mówią, aby zresetować ich router-modem (2w1) do ustawień fabrycznych, ponieważ według UPC wina leży po stronie routera klienta (mimo że to ich modem ma ciągle problemy albo nie loguje się do ich sieci, albo sam z siebie się restartuje kiedy akurat nie powinien, albo po prostu się psuje i trzeba wołać technika, który powie, że to wina sprzętu klienta np. karty sieciowej w komputerze bądź kabla Ethernet. Mimo że to ich wina to za wszelką cenę będą wmawiać, że to problem ze sprzętem klienta). Ogólnie jeśli macie w swojej okolicy lepszego dostawce to nawet nie patrzcie na ofertę UPC. Pozdrawiam.
    ZaletyBrak.
    WadyPraktycznie codzienne problemy z internetem, bardzo słaby support.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jerzy / 2022-10-12 11:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest to kolejna próba reklamacji usługi. Tym razem dotyczy prędkości Internetu. 10. 10. br miałem konieczność uczestniczenia w spotkaniu (ważnym) online, jednak nie mogłem pomimo wielu prób się połączyć. Po upływie planowanego czasu spotkania sprawdziłem prędkość mojego Internetu - okazało się " 0 " Mb/s. po kilku godzinach ponownie sprawdziłem prędkość i wyszło 18Mb/s - umowę mam na do 300Mb/s za co płacę. Postanowiłem interweniować w UPC. po kilku próbach uzyskałem połączenie z "botem" który nie potrafił zrozumieć mojego problemu. Po połączeniu się w końcu z Doradcą przedstawiłem swój problem. Uzyskałem informację, że za 15 minut będzie OK. Po 2 godzinach sprawdziłem prędkość, wyszło 99 Mb/s, a gdzie umowne 300. W tak zwanym między czasie otrzymałem SMS-a z UPC abym ocenił kontakt z nimi. Opisałem jak wyżej i nie mam żadnej reakcji z Ich strony.
    Natomiast odnoście Telewizji dostarczanej przez UPC to mógłbym już mały artykuł napisać, o kontaktach z nimi, jakości usług, wieloma kłamstwami ze strony UPC. Boję się zerwać umowę, czekam tylko na jej zakończenie.
    Zalety- " 0 "
    WadySame wady nic pozytywnego
    MiejscowośćZielona Góra, LUBUSKIE
  • ~Raziel / 2022-10-11 18:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to poziom pis. Pukanie w dno od dołu. Połączenie się z kimś to cud. Połączenie się z kimś kompetentnym to cud do kwadratu. Ale zanim do któregokolwiek z tych cudów dojdzie, najpierw trzeba przebrnąć przez ich "cudowną gumową lalę" o imieniu Mija. Bycie cierpliwym, gdy to coś w żaden sposób nie rozumie najprostszych słów, również graniczy z cudem.

    Naprawa awarii, które są na porządku dziennym, to śmiech na sali. Pomoc techniczna na infolinii nie wie o czym się do nich mówi. Technicy przyjeżdżający nie są lepsi, ich remedium na wszystko to wymiana sprzętu, a gdy to nie pomaga, rozkładają ręce.

    Oferty dla stałych klientów? 1 na 100 dla nowych . Brak jakichkolwiek chęci utrzymania klienta. Pieniążki od nowych lepsze.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Adam / 2022-10-11 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu ze strony UPC czekam już miesiąc na kontakt serwisanta celem przeniesienia gniazdka. Telefony w tej sprawie nic nie wnoszą kontaktu jak nie było tak nie ma.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTychy
  • ~Mat / 2022-10-10 01:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma groza. Rok temu zadzwonili, że mają propozycje nowoczesnego dekodera 4K. Na starym wszystko (internet i tv) działało w miarę dobrze. Po instalacji dekodera 4K zaczął się koszmar z buforowaniem. Najpierw przez infolinię coś zdalnie ustawiali, przez tydzień, dwa było OK, potem znowu to samo. Kilka tygodni temu nie dało się oglądać tv - bez przerwy zrywanie sygnału wifi. Przysłali technika, w poniedziałek poustawiał coś na nowo, było OK i chwilę po wyjściu ten sam koszmar. Dzwonię na infolinię, twierdzą, że w takim wypadku mogą przysłać technika odpłatnie- 50 zł. Zgodziłem się. Po dwóch dniach w środę przychodzi ten sam technik, co w poniedziałek, w zupełnie innym przedziale godzinowym, na który się umawiałem. Nie wchodzą do mieszkania w drzwiach twierdzi, ze to sprawa starego modelu telewizora i on nic nie poradzi. Pytam więc, dlaczego o tym nie powiedział w poniedziałek i dlaczego wcześniej na starym dekoderze wszystko działało. Odpowiedź, ze w poniedziałek był do czego innego, a dzisiaj jeszcze innego. Pytam więc, czy będę musiał za to jeszcze płacić. Tak. Przysłali rachunek, 50 zł skasowali. Omijać UPC z daleka, ja szukam nowego operatora.
    ZaletyMiłe dziewczyny na infolinii, bardziej profesjonalne i potrafiące rozwiązywać niektóre problemu w przeciwieństwie do większości ich kolegów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jola / 2022-10-09 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Odkąd mamy modem, który miał zwiększyć przepustowość i szybkość jest na odwrót. Co o rusz buforowanie, brak dostępu do internetu ( telefon, tablet, laptop). To jakaś porażka!!!!!!
    ZaletyNie wiem
    WadyNie wiem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lolek / 2022-10-07 10:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Kontakt z nimi to jakaś kpina. Nie mogę zalogować się na "Moje upc" bo pozmieniali wszystko, głuchy telefon, w bazie niby nie ma takich danych jak podaje do logowania... firma widmo normalnie. Serio się zastanawiam po dzisiejszym dniu czy nie zmienić operatora.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Ul / 2022-10-05 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik nie przyjeżdża z - jak informuje mnie telefonicznie w nienagrywanej rozmowie - powodu sprawy prywatnej, ale zamiast załatwić zastępstwo ze swoim koordynatorem, dzwoni do mnie już w czasie okienka instalacji, że będzie jutro. Ponadto w systemie zaznacza wyjazd do klienta w terminie dzisiejszym (dostaję SMS). Udaje przed swoim pracodawcą, że jest w pracy? Cóż, niestety trafił na klienta, który nie boi się zadzwonić na infolinię i zgłosić oficjalnej skargi. Plusem są miłe panie na infolinii, które cierpliwie słuchają moich skarg na brak profesjonalizmu ich technika. Niestety, mimo iż trzykrotnie zostawiają działowi technicznemu informację o prośbie o kontakt z dopiskiem "pilne", dział techniczny nie oddzwania, jak miał to zrobić, a jedynie przekłada instalację na dzień następny, nie pytając mnie nawet o dogodność tego terminu (oczywiście, można by go było zmienić, lecz po pierwsze ile jeszcze dni mogę czekać na dostęp do niezbędnego mi narzędzia pracy, jakim jest szybkie łącze, po drugie obawiam się naliczenia opłaty za zmianę terminu na życzenie klienta). Odradzam.
    ZaletyPanie na infolinii
    WadyTechnik niewykonujący swojej pracy
    Dział techniczny, który nie kontaktuje się
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jebać UPC / 2022-10-02 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    jeabać upc te śmiecie. jakt to się dzieje że normalnie działać nie można bo wasz zasrany internet bawi się w żartownisia i wyłacza się w randomowych momentach
  • ~Konrad / 2022-10-01 17:23
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest żart a nie usługa internetowa. Naciąganie na nowszy modem i większy transfer, co rzekomo miało rozwiązać problemy ze zrywającym się regularnie połączeniem. Finalnie płacę 2x więcej niż wcześniej a internet jak działał źle tak nadal źle działa. Zwykłe oszustwo w podejściu do klienta.
    WadyLedwo to działa.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~maeoo / 2022-10-01 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwana na technika 1-2 tygodnie. Technik problemu nie naprawił, nie ma w domu internetu 3 tydzień a na przyjazd technika sobie jeszcze poczekam.
    Do mojego znajomego technik w ogóle nie przyjechał, a Pani na infolinii kłóciła się, że technik był lecz nikogo nie zastał - stało się to dwukrotnie (!!!)
    Kompromitacja, fatalna obsługa klienta - umowa jak najszybciej zostanie rozwiązana i polecałbym to samo każdemu kto nie chce skończyć bez internetu tygodniami bądź miesiącami przy byle jakiej awarii.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Matylda / 2022-09-29 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf. Awaria od 12h. Nie można połączyć się ż żadnym konsultantem. Pismo dot. rezygnacji z usługi wysłałem już do siedziby firmy.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady.
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266