MiejscowośćWarszawa
strona 36 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~DJWielkiCh / 2022-10-29 21:20
Najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem. W 1 mieszkaniu myślałem że może być to wina specyfikacji starej kamienicy. Po przeprowadzce do nowego mieszkania w nowym bloku na woli stwierdziłem, że dam im jeszcze jedną szansę. Internet działa jak gówno, 2000000 mbs na sekundę nie pozwala na obejrzenie średniej jakości filmiku na youtubie bez przerywania. Po kontakcie przyjedzie fachowiec, który powie że wszystko jest jak ma być. Odradzam serdecznie -
-
~Jola / 2022-10-29 11:17
Potwierdzam wszystkie najgorsze opinie, miała być super prędkość a jest tragedia,internet po kablu w Warszawie a rwie raz za razem,po przełączeniu komputera na internet mobilny z telefonu dopiero jest ok a ten z telefonu nie jest najszybszy więc jaki musi być ten UPC po kablu...odradzam, żałujemy tej umowy,na pewno poszukamy innej firmy najszybciej jak to możliwe, najbardziej lichy internet z telefonu,mobilny jest lepszy niż to co po kablu oferuje UPC! WadyPrędkość i stabilność połączenia -
~Momomoa / 2022-10-28 14:21
Odradzam usługi firmy UPC
Kontakt fatalny, klient jest lekceważony, brak jakiejkolwiek komunikacjiZaletybrak -
~Lilzonsi@gmail.com / 2022-10-28 12:48
Tragiczna firma nie polecam,traktowanie stałego klienta poniżej dna i 100m w dół. ZaletyBrakWadyZa duzo -
~Daniel / 2022-10-27 14:53
Tragedia i z internetem i z tv. Internet przerywa non stop a w tv obraz się psuje, piksele się robią. Stało się tak odkąd play przejął upc. Wcześniej była rewelacja. ZaletyBrakWadyWszystkie możliweMiejscowośćTychy -
~Aga / 2022-10-27 14:45
Tragedia internet, ścina non stop, kilka razy dziennie. TV pikseluje. Spadliście na psy upc! ZaletyNie maWadySame wadyMiejscowośćTychy -
~Tomasz / 2022-10-27 08:16
Zdecyzdowanie nie polecam. Po zakończeniu umowy na pewno jej nie przedłużę. -
~internet / 2022-10-26 20:22
najgorszy internet jaki istnieje, gdyby nie to ze tylko on moze dostarczać uslugi bym nigdy tego gowna nie wział -
-
~HMz / 2022-10-26 18:11
Witam.
Zakończyłem współpracy z UPC po ponad 2 lat.
Kontakt z nimi fatalne.
Internet niby Światowid ale wątpię bo mają na grubszym kablu i to przerywa.
Cena jest wysoka dla porównania z T-Mobile z tymi samymi parametrami i na ciekiem kablu i bez przerywania i 6 miesięcy pierwszy za 0 zł oraz instalacje 0 zł.umowa taka sama jak z UPC 2 letnia.
Instalacja pan instalator robił łaskę w UPC.
Podsumując nigdy z tym operatorem, który nazwa się UPCZaletyBrakWadyPełen wadMiejscowośćKraków -
~xxx / 2022-10-26 18:09
Jeśli tak traktuje się w UPC ludzi, to nikomu tego nie życzę.
Pan, który miał zamontować u mnie internet postanowił się nie zjawić w godzinach, które odpowiednio wcześniej ustaliliśmy.
Ogromną głupotą jest również zakres godzin 15-17.
Może się zjawi o tej, może o tej…zero konkretów.
Tak czy inaczej nie zjawił się w ogóle. Jak zadzwoniłam do doradcy, okazało się, że bez wcześniejszego poinformowania mnie, została zmieniona godzina montażu.
Przesunięto mnie na ostatnie godziny pracy, czyli po 19:00
Straciłam cały dzień, niepotrzebnie zwalniałam się wcześniej z pracy, a co za tym idzie straciłam pieniądze, które mogłam mieć na koncie, gdybym została zgodnie z grafikiem.
Nie polecam, brak komunikacji jakiejkolwiek i jest to dla mnie jedna wielka paranoja.MiejscowośćKatowice -
~Dariusz_Darter / 2022-10-26 09:44
Witam wszystkich
Zanim kupicie ściemę warto przeczytać warunki techniczne jaki otrzymałem od UPC (linki na samym dole) po tym jak upomniałem się że mam za małą prędkość. Oczywiście w trakcie rozmowy ze wsparciem technicznym prędkość rosła nawet;) do 650mb/s (mam podpisaną umowę na 1000 mb/s). Po zakończeniu rozmowy natychmiast spadało do 300mb/s i tak było 4 może 5 razy pod rząd. Przy ostatniej rozmowie dostałem linki do parametrów technicznych usług internetowych ważne od 4 września 2022r.ZaletybrakWadyzaniżanie prędkości łączaMiejscowośćKraków -
~Michał / 2022-10-26 08:39
W tym roku przeniosłem sie z Vectry gdzie miałem 50 mbs, obecnie w UPC mam 500 ale nie widze jakiejkolwiek różnicy w szybkości działania. Nie działa płynnie, często bardzo wolno, poza tym brak jakiegokolwiek kontaktu poza robotem, nawet wysłac maila, czy formularza nie można. Trochę rzadziej niz w poprzedniej firlmie, wystepuja przerwy w dostawie internetu. Za duża cena w stosunku do słabej jakości. Wadybrak kontaktu z firmą, częste zacinanie, strony otwieraja sie wtedy bardzo wolnoMiejscowośćTychy -
~Qqqq / 2022-10-25 23:37
Podobno najnowszy sprzęt , Internet jest 30 sekund ,pięć minut nie działa. Przyczyny problemu wyświetla bardzo różne. MiejscowośćRuda Śląska -
~Karo / 2022-10-25 19:03
Jedna wielka masakra. Internet jest słaby, co chwile gubi zasięg, działa tylko w pokoju, którym jest ruter. Obsługa techniczna udaje, że coś robi, możliwość tylko konsultacji tylko przez telefon i jest niezadowalająca. Przyszedł pan, który miał naprawić problem, internet był dobry tylko przez kilka godzin po wizycie a potem znowu wróciło do poprzedniego stanu. Ogólnie tragedia. ZaletybrakWadyjak wyżejMiejscowośćLublin -
~Happy user of this piece of s*** / 2022-10-24 14:21
PIECE OF S***
Unstable, laggy, disgusting serviceMiejscowośćWarsaw -
~Mmm / 2022-10-22 10:45
Żałosne to co sobą reprezentuje ta sieć oszuści i złodzieje ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćKatowice -
-
~paoko / 2022-10-21 23:36
Po przejściu do Play masakra.Co chwila problemy z tv i internetem.A było ok.
Nie polecam.Czekam do końca umowy.MiejscowośćWarszawa -
~abonent / 2022-10-21 16:31
Uszkodzono mi kabel gdzieś w ścianach na klatce (ktoryś sąsiad coś wiercił), za cholerę nie wykryli w którym miejscu, chcieli mi zamontować kabel rynienkami na klatce to Zarząd osiedla się nie zgodził (bo ściany nie są własnością UPC tylko sam kabel w peszlach w ścianach), zamknięty krąd. Bujałem się z nimi ponad dwa miesiące, naliczali w międzyczasie abonament za telewizję choć ja miałem tylko umowę na internet a kanały tv dodawali za darmo, ale jak zgłosiłem awarię internetu to dalej za tv naliczali bo na fakturze jest to rozbite po połowie (cwaniaki) mimo iż tv darmowa miała być. Rozwiązałem umowę. Zawarł nową właściciel mieszkania, przyjechał monter, zamontował taki sam modem, włączył... internet działa. Istne czary mary urwa mać... Ostatnio, jak korzystam z internetu to na każdym kanale tv mam makrobloki takie, że nie da się oglądać. Zgłaszałem usterkę, przyjechał technik, wzruszył ramionami i tyle. A w usłudze Horizon czyli tv internetowej UPC, zamiast 32 kanałów jak w ofercie z internetem, dają około 16 z czego może trzy są spoza TVP, widać jaka jest narracja tego operatora. O różnic między pakietem kanałów dostępnym na początku umowy a obecnym już nie wspomnę. Mnóstwo kanałów zabrali albo zamienili na jakieś beznadziejne. ZaletySzybki internetWadyopisane w opiniiMiejscowośćSzczecin -
~Kata / 2022-10-21 12:39
totalne gówno - niestabilny internet, zerowa obsługa i pomoc, badziewna infolinia z botami. NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM!!! ZaletybrakWadyzero jakości, niestabilny internet, brak obsługi i pomocyMiejscowośćŚwidnik -
~Agata / 2022-10-21 00:39
Mam złe doświadczenia. 1) dziś czekałam w domu na montera, nagle dostałam smsa, że z powodu mojej nieobecności instalacja jest anulowana. Pewnie technikowi nie było do mnie po drodze. Następny wolny termin montera za 6 dni. Szkoda, że nie mogłam dostać tel do technika jak ma to miejsce przy kurortach 2) byłam klientka od ponad 20 lat i wciąż miałam bardzo nieatrakcyjna ofertę. Dopiero jak zakończyłam umowę i zawarłam nowa dostałam dobrą ofertę. Stałych klientów źle traktują. 3) zachodzi kompletna dezinformacja pomiędzy pracownikami i dzialam... Źle poinformowani pracownicy na infolinii, często wprowadzają w błąd. ZaletyOferta Wifi i tvWadySorry ale brak dobrej woli i kompetencji pracowników.MiejscowośćWarszawa
strona 36 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »