Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema!
Zaletybrak
Wadyoszustwo
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Papryqarz / 2018-11-03 07:19
Ocena: 2.50 / 5
potrafi klikanascie razy dziennie przestac dzialac, nie warty swojej ceny
MiejscowośćSzczecin
~Patriota / 2019-03-13 21:35
Ocena: 2.50 / 5
Monterzy są jacyś niepoważni, przychodzi i niewie jak się podpiąć do skrzynki w bloku. Zrezygnowałem z ich usług a Vectra poradziła sobie bez problemu.
MiejscowośćKatowice
~Patryk / 2021-09-29 18:47
Ocena: 2.50 / 5
Ciągle mam problem, że internet działa nagle się rozłącza i nie wiadomo o co chodzi. Po wielekrotnych razach wchodziłem na konto UPC i wiecznie jakieś naprawianie błędów i nie mieszkam na wsi tylko w środku gdanska. To już jest mega przesada. Jak mam pracować skoro naprawy od godziny 17 do 22 to jest chore
ZaletyNic
WadyWieczne problemy
MiejscowośćGdańsk
~Pawel / 2018-09-16 12:08
Ocena: 2.50 / 5
Permanentne awarie, ciągłe zrywanie sygnału. Na infolinii nikt nic nie potrafi powiedzieć, użytkownik, który w wyniku zerwania sygnału jest zmuszony do przerwania pracy, pozostaje pozostawiony sam sobie. Po chwili sygnał wraca, jednak po 5-10 sek. ponownie następuje zawieszenie w przypadku UPC, takie zdarzenia, to norma...
Kompletne dno jeśli chodzi o możliwość decyzji jak sprzęt ma działać. Rozumiem aktualizacje nocne ale nie ma żadnego ostrzeżenia i nagle wycinają ci internet bo chcą wprowadzić aktualizacje modemu. Kompletna tragedia ponieważ np moja 3 godzinna instalacja poszła się walić przez wysyp internetu bo chcieli wprowadzić aktualizacje. Ktoś sobie robi z użytkownikiem co chce, zarazem od czasu przejęcia UPC internet działa wolniej niż zwykle, w zasadzie trzyma się bliżej wyznaczonego minimum na umowie niż standardu wyznaczonego. Nie polecam kompletnie.
ZaletyŁadny panel sterowania
WadyCena, obsługa klienta to bot, nagle wyłączenia internetu bez awarii oraz bez ostrzeżenia w przypadku aktualizacji.
MiejscowośćBydgoszcz
~Piko / 2023-12-05 23:59
Ocena: 2.50 / 5
UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2023-11-16 00:04
Ocena: 2.50 / 5
...byłem w UPC od samego początku, teraz dzięki kłamliwym konsultantom i kłamliwej reklamie "migrowałem" do Play, czuję oszukany ponieważ udzielano mi nie wiem celowo czy nie nieprawdziwych informacji...ale będę walczył. Po co nagrywarka która nie nagrywa tego co chcę, tylko to co KTOŚ chce, była dobra, bardzo dobry dekoder 4kApollo, ale komuś nie pasował w rachunkach
Zaletypóki co brak
Wadykłamliwe informacje
~PLAY to kpina / 2023-10-09 13:06
Ocena: 2.50 / 5
Zamieszczam opinie tutaj ponieważ UPC to aktualnie PLAY. Instalacja i zamawianie usługi internetu stacjonarnego przez internet to absolutna kpina. Zamówiłem instalację internetu w mieszkanu w jednym z kilkuletnich krakowskich bloków. Zamawiam usługę, termin instalacji następny dzień. Oczekuję technika, technik nie przyjeżdża, dzwonię do play i pani stwierdza że ojojoj nie wyrzuciło z systemu, kolejka jest zresetowana musi pan poczekać na technika 3 dni. Po odczekaniu swojego czasu w kolejce jak w PRL zajechał pan technik, i pan technik stwierdza, nie można zainstalować internetu ponieważ centrala zaznaczyła źle i obecna konfiguracja oraz brak sprzętu po stronie technika nie pozwala na instalację usługi, gdy w czasie bliżej nie określonym układ planetarny pozwoli to pan zajedzie z innym sprzętem i zainstaluje usługę. Po stronie play nikt się nie poczuwa to zainstalowania usługi. Także jak chcecie odchodzić od jakiegoś dostawcy a następnie zacząć umowę u nowego to róbcie to z wyprzedzeniem.
~Pootr / 2024-08-29 16:27
Ocena: 2.50 / 5
Intrrnet czesto zrywa na chwile . Teraz juz ponad 24 godz jest awaria . Podają godziny usuniecia i dalej nie dzisla . Nie polecam
MiejscowośćWarszawa
~Przemyslaw / 2017-03-27 13:59
Ocena: 2.50 / 5
jakość infrastruktury fatalna,
warszawa Gocław,
nie ma tygodnia lub 2 żeby nie było jakiejś poważniejszej awarii gdzie internetu nie ma pół dnia
jeśli ktoś szuka stabilnego dostawcy do np pracy zdalnej nie polecam
Zaletycena dobra
parę lat, 40zł
~qbanczyk / 2018-10-01 13:48
Ocena: 2.50 / 5
UPC to najgorszy operator usług multimedialnych w Polsce, żonglują blokadami usług po to żeby zdzierac drugie tyle za ponowną aktywacje. Dla osób ktore nigdzie nie wyjezdzaja i pilnuja terminow platnosci jak najbardziej polecam.
MiejscowośćPiechowice
~raj / 2019-12-30 12:44
Ocena: 2.50 / 5
UPC to firma, w której nikt nic nie wie i nic nie można załatwić :(
Korzystam z usług na infrastrukturze ethernetowej przejetej przez UPC po firmie GHNET w Krakowie. W związku z przeprowadzką chciałem zamówić przeniesienie usługi na nowy adres - w nowym mieszkaniu też jest infrastruktura po GHNET, która była wykorzystywana jeszcze ok. półtora roku temu.
W umówionym terminie, kiedy miało być wykonane przeniesienie, dostałem zamiast tego informację, że nie da się wykonac podłączenia na infrastrukturze GHNET, i muszę zamówić nową usługę z aktualnej oferty (dlaczego nie poinformowano mnie o tym w takim razie od razu, kiedy zamawiałem przeniesienie?). Co mnie średnio urządza, bo za ok. pół roku będę sie przeprowadzał z powrotem pod stary adres, gdzie infrastruktury telewizyjnej UPC nie ma, jest tylko skrętka po GHNET-cie.
Ale następnego dnia usługa w "magiczny" sposób zaczęła działać w nowym miejscu - na infrastrukturze GHNET. I działała tak sobie do wczoraj. Dzisiaj nie działa (ale widzę że dioda WAN na moim routerze miga, czyli nie działa najwyraźniej tylko u mnie, a jakis ruch w sieci jest), a z telefonów do UPC oczywiście nic nie wynika :(. Według UPC pod nowym adresem nie ma aktualnie żadnej usługi (to co działało przez 2 tygodnie?) i oczywiście dalej słyszę, że nie ma możliwości podłączenia po kablach GHNET. Na pytanie, to dlaczego w takim razie przez 2 tygodnie to działało, oczywiście brak odpowiedzi. Prosiłem o przekazanie sprawy wyżej, do kogoś kto jest bardziej decyzyjny i zorientowany w tej sprawie - konsultantka twierdzi, że nie może tego zrobić, ponieważ pod moim adresem nie ma żadnej usługi. No i tak gadaj sobie do ściany.
Ja chcę tylko kontynuować dalej moją umowę na warunkach, na których ją zawarłem (a możliwości techniczne są, skoro przez 2 tygodnie to działało), a potem spokojnie wrócić z nią pod stary adres. To naprawdę tak trudna rzecz do załatwienia dla UPC?
ZaletyJeżeli chodzi o usługę po GHNET - działa nieźle, stabilnie i stosunkowo bezawaryjnie
WadyFatalna obsługa klienta, bardzo trudno cokolwiek załatwić, nikt nic nie wie
MiejscowośćKraków
~Robert / 2022-05-13 08:46
Ocena: 2.50 / 5
Niestety ostatnio Internet działa żle przy abonamencie 300Mb/s ciągnie od 0,5 do 1,5Mb/s. Wcześniej nie było problemu ale ostatnio tragedia. Gdybym miał inny wybór to bym się wypisał.
Zaletyumiarkowana cena
Wadyszybkość
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Rumburak / 2023-08-16 17:02
Ocena: 2.50 / 5
Uwaga na obsługę klienta! Kontakt przez "oddzwonimy w 120 sekund". Zamówione przeniesienie internetu na nowy adres, Pan Żartowniś z UPC pyta o numer klienta i nowy adres. Umówiona środa 15-17. Mam zabrać cały sprzęt od upc. Monter ma zadzwonić wcześniej przed przyjazdem.
Czekam na nowym adresie 2h. Dzwonię i pytam czy ktoś będzie dzisiaj a pani zdziwiona bo nic nie mają w systemie, pyta z kim rozmawiałem. Rozmowy nagrywane a nie wiadomo kto tam sobie żarty stroi z klientów.
Nowy termin umówiony ale dopiero poniedziałek rano. UPC biznes, bez komentarza.
~Rusłan / 2020-01-03 12:05
Ocena: 2.50 / 5
To jest po prostu oszustwo! Na stronie internetowej UPC znajduje się informacja o cenę internetu bez zobowiązań kosztuje 69 zł, w cenie telewizja na start wyznaczona jako gratis, ale w e-mail który otrzymałem oraz w umowie ceny są inny. Okazało się, że internet do 500 mb/s kosztuje mniej niż 69 zł, tylko 41 zł, a telewizja na start nie jest gratis, kosztuje 29 zł i nie można zamówić tylko internet za 41 zł bez telewizji. Moim zdaniem to jest oszustwo. Ceny na stronie internetowej musi być takie same jak w umowie! Nie biedę polecał UPC znajomym.
Wadycena, umowa
MiejscowośćKraków
~semen / 2017-05-21 13:35
Ocena: 2.50 / 5
Szkoda nerwów omijajcie ich szerokim łukiem, jakość mizerna obsługi jak również tv czy inernetu; umowy niejasne mające naciągnąć klientów na kase.
Wadyobsługa wadliwe działanie
ok3 miesiące bydgoszcz , zapłaciłem więcej niż ustalałem przez telefon.
~Sylwek / 2017-11-02 22:01
Ocena: 2.50 / 5
Instalatorzy z UPC to Kompletna porażka kabel puszczony przez całe mieszkanie na podłodze ,drzwi z pokoju nie da się zamknąć gdyż leżał kabel.
Ciężko się w ogóle dogadać z tymi panami 4 było na instalacji .
Po prostu brak słów i ręce opadają jeden robił A trójka stała i Paliła papierosy
ZaletyZobaczymy
WadyNajwiększą wadą są instalatorzy
~Szylob / 2013-10-03 13:00
Ocena: 2.50 / 5
Wziąłem internet i tv. Z internetem nie ma problemu ale oczywiście kruczek był z telewizją dołączono pakiet hbo z którego można zrezygnować tylko w ciągu 30 dni a później już opłata karna. Konsultant przy sprzedaży oczywiście ani słowa na ten temat. CZYTAJCIE UMOWY!
Zaletyjakiekolwiek zalety przyćmione przez politykę sprzedaży
WadyWyciągają kasę kruczkami w umowach
3
~T / 2022-06-17 07:29
Ocena: 2.50 / 5
Przy problemach z internetem lub telewizją całkowity brak kontaktu z upc