Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2022-11-21 12:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo fajna oferta i obsługa w momencie popdisywania umowy.

    Praca zdalna 1-2 osoby kabel + wifi + 1-2 telefony na wifi.
    Wszystko super bez jakichkolwiek zakłóceń.

    Mija kilka, kilkanaście miesięcy to o ile pracy na kablu względnie okey, aczkolwiek dało się odczuwać zawirowania: streaming , gry online multiplayer to na wifi jakaś tragedia.
    Zrywa połaczenia strasznie muli: ping 50ms, download 3mb, upload 0,8mb nawet takie wyniki testów.

    Co odpowiada konsultant nigdy żaden dostawca internetu nie da gwarancji że na wifi będzie podobna jakośc połaczenia jak na kablu jeżlei hcodiz o ping i transfer.

    Oczywiscie mam swiaodmosc i nic takiego nie oczekuje, oczekuje że będzie chodziło dobrze stabilnie wystaczy 10mb stabilnego łącza.
    Nie wiem czy inny dostawcy też tak mają ale UPC pod tym względęm to jakaś tragedia.
    ZaletyDobra oferta w momencie podpisywania umowy.
    WadyBardzo kiepskie działanie na wifi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek / 2022-11-19 08:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam domowy internet UPC w Rzeszowie i nie polecam cały czas zacina bardzo słaby więcej go nie wezmę nie polecam !!!
    ZaletyBeznadziejny
    WadyCały czas zacina
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Paula / 2022-11-17 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Mogłaby się rozpisywać jak toczyłam z nimi batalię, kiedy zrezygnowałam z ich usług i miałam nadpłacone pieniądze. Do dziś nich nie odzyskałam! Dla mnie to złodzieje. Porozumienie się z konsultantami na czacie czy telefonicznie tylko niszczą ci nerwy. Mają tam burdel, nic nie wiedzą, żadnej pomocy ani informacji nie są w stanie udzielić poprawnie, słyszałam tylko "oj, nie wiem jak to się stało, że Pani nie otrzymała jeszcze nadpłaty, takie sytuacje się u nas nie zdarzają".
    Tragedia, nigdy więcej UPC!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko, przede wszystkim tragiczna obsługa klienta !
  • ~Paweł / 2022-11-16 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i tv z upc to dramat pierwszy miesiąc chodzilo fajnie po miesiącu dramat więcej buforowania niż oglądania. A obiecuwali że tylko wprowadza ruter do domu i będzie chulac. A teraz jak składam reklamację to niczego nie gwarantują. Oszuści i tyle.
    ZaletyBrak
    WadyCały czas jakieś błedy
    MiejscowośćŻory
  • ~Pitong / 2022-11-16 12:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Naganiacze pracujący w UPC zrobią i obiecają wszystko aby zwerbować nowego klienta. W momencie podpisania umowy czar pryska i człowiek zostaje pozostawiony sam sobie. Jakakolwiek awaria, jakikolwiek problem to godziny jak nie dni spędzone w oczekiwaniu na reakcję ze strony UPC. Czarę goryczy przelał fakt wystawienia faktury osobie zmarłej, pomimo wcześniejszego zgłoszenia zgonu i otrzymania dokumentu potwierdzającego rozwiązanie umowy.
    ZaletyDo puki wszystko działa to jest ok
    WadyRozwiązywanie problemów, utrudniony kontakt, ogólnie obsługa klienta
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~wp / 2022-11-15 05:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Warszawa Ochota - brak Internetu po kilka godzin na dobę każdego dnia. Biuro obsługi klienta nie dla ludzi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2022-11-15 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi UPC/Play to tragedia. Nie polecam!!!
    Usługi UPC/Play oceniam jako jedne z najgorszych z którymi się spotkałem. Usterkę zgłaszałem do biura obsługi klienta 5 razy i nik się tym nie zajął. Byłem też w salonie UPC/Play i też nic nie pomogło. Cała sytuacja trwa około 2 miesięcy. Ogólnie rzecz ujmując tragedia. Moje drzwi do mieszkania znajdują się blisko piszącej skrzynki i starsznie ten dźwęk mnie irytuje. W nocy jak jest cicho, to nie można spać. Nigdy więcej nie zamierzam podpisywać z Waszą siecią żadnej umowy. Nadmieniam, że do ustalenia operatora skrzynki, która jest zepsuta i bardzo głośno piszczy dzwoniłem również do Orange i Multimedia. Serwis techniczny był już drugiego dnia po zgłoszeniu. Na moje nieszczęście okazało się, że to jest Wasza skrzynka, czyli UPC. To jest jakaś kpina. Ogólnie odradzam wszystkie Wasze usługi.
    WadyBardzo słaba obsługa klienta.
  • ~Andrzej / 2022-11-13 16:02
    Ocena: 2.50 / 5
    TV ok , jakość obrazu i dźwięku ok. Niestety całkowity brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym. Na stronie moje upc nie można się zarejestrować.
    MiejscowośćPłock
  • ~23123 / 2022-11-12 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Youtube jakość: 144p i się zacina a ping to 9000 :) i tak codziennie a wymówka ta sama "Serwery obciążone" STFU NA WAS
    ZaletyBRAK
    WadyMnóstwo!
    MiejscowośćKatowice
  • ~slawomir / 2022-11-10 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewczy stosunek do klienta nie polecam. Mają wszystko gdzies. Firma krzak. Dzisiaj dzwoniłem. Awaria sprzętu. Muszę czekać 98 godzin. Zenada. A co najważniejsze kontaktuj się tylko internetowo. Jak ja go nie mam bo padł. Poszedłem do kolegi który ma podpiąłem się się i po czwartym pytaniu zakończył się czat. Dziekuje. Jesteście do dups...
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Marek / 2022-11-09 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa na usunięcie usterki każą czekać 2 tygodnie nie mają monterów nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karolessi10 / 2022-11-09 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, po prostu oszustwo. Od pół roku nie korzystam z tego Internetu mimo że mam podpisaną umowę. Internet jest wolny, nie działa, nie łączy mi się z komputerem.... Musiałem przejść na hotspota z komórki. Nie mam siły do czegoś takiego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od jakoś po obsługę.
  • ~23123 / 2022-11-08 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wow kolejny dzień kolejna proażka UPC XDDDD na discordzie 7600 pingu w grach po 3000 przeglądarka sie pali od samego przeglądania facebooka czy yt
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sylwia / 2022-11-07 17:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta w UPC to jakiś dramat. Zero szacunku i odpowiedniego podejścia. Na infolinii ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Zamówiłam wizytę montera na którą czekałam tydzień. W dzień wizyty monter nie przyjechał na czas. Nie otrzymałam informacji nawet o której mniej więcej godzinie się pojawi. Pani na infolini była niemiła i mało pomocna.
    Korzystamy z UPC już któryś raz ale na pewno ostatni bo obsługa jest na żenującym poziomie.
    Odradzam każdemu!
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca obsługa klienta
    Słaba jakość
    MiejscowośćWrocław
  • ~E / 2022-11-07 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    HORROR- powinien się ktoś tą firmą zająć (FEDERACJA KONSUMENTA)(URZĄD SKARBOWY)
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko ,konsultanci,mechanicy,usługi itp.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~BogyTheBoss / 2022-11-03 17:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dwóch tygodni "trwa awaria". Ze strony firmy żadnej informacji, trzeba dzwonić na infolinię, gdzie nie można dowiedzieć się nic racjinalnego na temat powodów awarii. Albo jest to "usterka POPYCHACZA" albo "brak dostępu do pomieszczeń technicznych"(!). Obsługa na infolinii niekompetentna, ta ożywiona, cat bota trudno zaś nazwać sztuczną inteligencją. Awaria nie przeszkadza jednak UPC w tym samym czasie atakować klienta SMS-ami, mailami i telefonami z propozycjami kupna nowych usług. Poza tym infolinia od razu łączy z windykacją. Co to jest? Próba zastraszania? Dramat pod każdym wzgłedem. Żegnam UPC na zawsze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Danuta Rek numer abonenta 5197182 / 2022-11-03 07:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój numer klienta UPC 5197182 Danuta Rek.upc to oszustwo nie informując mnie przeszli do Pley a podpisałam umowy z UPC ,nie chce mieć doczynienia z firmą pley.to oszuści nie można rozwiązać umowy przed końcem okresu promocji ja mam umowę na 24 miesiące jestem już 18 miesięcy z UPC ,jestem inwalidką nie mówię i nie słyszę nie mogę normalnie się porozumieć ,jak rozmawiam pisząc na czacie to pani jarze mi zadzwonić do obsługi klienta przecież nie mowie i nie słyszę to chore ,naliczają dziwne faktory co miesiąc mam coraz większą fakturę a powinny być równe nie polecam tej firmy było dobrze dopóki nie przeszło do Pley a Pley to oszustwo!!!!!!
    ZaletyNie ma żadnych zalet!!!!!
    WadyPrzeszli do Pley nie informując abonentów a powinni poinformować mnie ponieważ ja nie chcę być w Pley!!!! To złamanie umowy!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rafał / 2022-11-02 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałem gorszego operatora pod każdym wzg
    WadyProblemy z internetem i tv, długi czas oczekiwania na połączenie. Przy chęci rozwiązania umowy jesteś śmieciem.
    MiejscowośćKraków
  • ~Lukasz / 2022-11-01 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacyjnie w ramach przestrogi: przez firmę UPS straciłem sporo nerwów dlatego że na adresie wisiała mi umowa poprzedniego pana który się wyprowadził a nowy najemca się wprowadzał i chciał podpisać nową umowę po kontakcie z infolinią (około 2 godzin oczekiwania ) Pani która odebrała tel.wprowadzila mnie w błąd i nie oddzwoniła tak jak obiecała co spowodowało że moja lokatorka nie mogła wykonywać swojej pracy ponieważ pracowała zdalnie. rozwiązanie tematu około tygodnia po ciężkiej przeprawie.NIE POLECAM
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Aga / 2022-11-01 13:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Dlaczego nie można w tradycyjny sposób połączyć się z operatorem ,dlaczego nie ma adresu email do kontaktu ?dbałość o klienta i kontakt równa się zeru
    WadyKontakt
    MiejscowośćSosnowiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016