MiejscowośćWarszawa
strona 34 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~MT / 2022-12-01 18:55
Zapomnieli mi powiedzieć, że oferta na telefony jest ważna jedynie z aktywnym internetem stacjonarnym. Przy zakończeniu umowy na internet światłowodowy wyłączyli również usługi na telefony mobilne. Miałem ofertę 25GB internetu za 25zł/msc. Jako utrzymanie klienta proponują 3GB internetu za 39zł na miesiąc xD -
-
~PM / 2022-12-01 14:07
Chciałem zmienić dostawcę netu, wypełniłem formularz na początku listopada przez net, wybrałem termin montażu na sobotę 26go, oddzwoniła po chwili miła pani z informacją, że technicy nie pracują jednak w soboty, także ustaliliśmy piątek 25go popołudniu. W dniu montażu nikt się nie pojawił, na infolinii dowiedziałem się, że technik był, ale nie zastał nikogo, więc anulował umowe/zlecenie. Pomyślałem, że trudno, rezygnuje, ale miła pani zaproponowała, że zapisze mnie na dogodny termin i zaproponuje 10zł mniejsze opłaty - ustaliłem termin na podziałek 28go. W niedzielę przed godziną 23 dostaje maila, że termin montażu będzie 05.12. W poniedziałek kontakt z infolinią, miły pan mówi mi, że faktycznie technik zmienił termin montażu, ale dlatego, że budynek będzie oddany do użytku po 9.12 (budynek ma ponad 50 lat i został oddany do użytku w latach 60). Chciałem zrezygnować, zaczęło się przełączanie od pracownika do pracownika, w efekcie dowiedziałem się, że nie mogę zrezygnować przez telefon i muszę wysłać odstąpienie pisemnie. Także szkoda czasu na upc. ZaletyProponowane ceny są konkurencyjne, ale co z tego jak usługi nie są dostępneWadyBrak aktualnej informacji na stronie o braku możliwości montażu usługi, brak tej wiedzy u pracowników, działania technika/techników który/którzy sami sobie odwołują i przekładają terminy montażuMiejscowośćGdańsk -
~Maciek / 2022-12-01 12:13
Podejście do klienta to dno. Zaznaczam wyraźnie przy zawieraniu umowy żeby technik kontaktował się przed przyjazdem ma montaż ponieważ będzie on odbywał się w niezamieszkałym mieszkaniu i będę musiał dojechać. Rano dostaje SMS z informacją o której godzinie będzie technik. Pojawiam się na miejscu 2 min przed czasem i dostaje SMS z o formacja że usługa się nie odbędzie bo nikogo na miejscu nie ma. Oddzwoniłem od razu czyli mniej więcej w momencie kiedy technik dopiero odjechał. Nikt z konsultantów (a było ich łącznie chyba 9) nie potrafił mi pomóc zasłaniając się że technik zamknął zlecenie i nie można się z nim skontaktować. Nie chciano także podać mi namiaru żebym osobiście się z nim skontaktował i finalnie po prawie godzinie wiszenia na telefonie nie udało się nic ustalić. Montaż się nie odbył, byłem przekierowywany to kolejnych i kolejnych osób i każda z nich powtarzała w kółko to samo. WadyFatalne podejście do klientaMiejscowośćRadom -
~Paula / 2022-11-30 17:52
Żenująca firma, niepunktualnii, nie szanują czyjegoś czasu, ciagle coś jest nie tak jak nie z telewizja to internet. Żałuję, ze wcześniej nie czytałam opinii w życiu bym nie skorzystała z tych usług bandyci ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa, kondratowicza -
~Oszuści z upc / 2022-11-29 16:27
Nie polecam ścierwo jedne ścina się co chwile
Lepszy jest nawet orange od tego gówna obsługa nie pomocnaZaletyBrakWadyDużo kasy kosztuje
Ciągle się zacina
Obsługa klijenta nie pomaga
2m od rutera internet nie chodzi szybciej niż 20 mb/s nawet na światłowodzieMiejscowośćWrocław -
~Paula / 2022-11-28 18:46
Wymiana na nowy modem to masakra. Płacę 29.99 zł za to że sam sobie zainstaluje modem. Panie na infolinię nie potrafią pomóc. Mam sobie kupić przejsciówkę żeby podłączyć pod pod komputer. Tragedia.
Prośba o instalatora stwierdzono że nie ma takiej możliwości.MiejscowośćSzczecin -
~Andrzej / 2022-11-28 09:37
Często zrywa połączenie, nie ma takiej prędkości jak zamówiona. WadyNie działa stabilnieMiejscowośćKraków -
~Joanna / 2022-11-24 20:48
To trzecie mieszkanie z UPC. Za każdym razem pierwsza rozmowa inauguracyjna miła. Potem się zaczyna. Na umówiony termin podają czas przybycia od do- 2 godziny. Nie przyjeżdzają. Piszą, że nie zastali klienta. Kłamstwo. Przekładają na inny termin. Przesuwają go na kolejny dzień. W tym po 4 godzinach oczekiwania piszą, że się spóźnią. Nadal ich nie ma. Instalator nie odbiera telefonu. Infolinia przyjmuje zgłoszenie i mam czekać na informację. Napisali dwie- w pierwszej, że będzie za pół godziny, w następującej po niej, że mam zadzwonić na infolinię, by umówić się na inny termin. Dramat! Jestem użytkownikiem sieci Play. Naiwnie wierzyłam, że coś się zmieni . Nie polecam! Ludzi i ich czas mają za nic. Kontakt fatalny. Niesłowni. Dziwię się, że takie firmy jeszcze istnieją. Gdy pojawi się konkurent - powinni odpaść z rynku. Uważajcie, to kpiny nie umowa. Ludzie widmo ZaletyNie mająWadyNiesłowni, nie przyjeżdzają na instalację, fatalny kontakt, nie ma możliwości rozmowy z instalatorem, jedynie z infolinią, która przyjmuje żale i nie zmienia sytuacjiMiejscowośćGliwice -
-
~Jarek / 2022-11-24 14:23
Internet się zawiesza non stop. Jak niżej pisałem po połączeniu z Play jest masakra. ZaletyNie na ma zalet UPC się zepsuło a jak się połączyli z Play to masakra.WadyCzęsto brak internetu . W domu muszę korzystać z mobilnegoMiejscowośćKatowice -
~Woka / 2022-11-24 13:51
Ogólnie jedno wielkie dno. Internet 1000mb/s ale tylko na papierku. Wizyta technika - nic nie pomogła. Reklamacja odrzucona standardowo- z ich strony wszystko jest normalne. Specjalnie przetrzymali reklamacje do czasu, kiedy nie będzie można odejść od umowy.. Na infolinii to nie wiem, ale chyba ludzie bez kompetencji i wiedzy z czym mają do czynienia.
NIE POLECAM!!ZaletyzeroWadyPrędkość internetu, Pomoc serwisu i infoliniiMiejscowośćRadzyń Podlaski -
~Andrzej / 2022-11-23 18:25
Dramat. Zmieniłem poprzedniego dostawcę na noc. I nagle w domu Internetu. Znaczy Jest Ale tylko przy routerze. Na ifnolini dostałem odpowiedz ze taki jest sprzęt i oni niczego nie gwaratowali. Serdecznie nie polecam. WadyWszytkoMiejscowośćGniezno -
~J.C. / 2022-11-22 14:32
Stara instalacja w budynku wielorodzinnym.przerwy w dostawie internetu i tv,mimo wielokrotnych wizyt technika żadnej poprawy .Więc czeka mnie rezygnacja i szukanie innego operatora. ZaletyŻadnychWadyInstalacja rozprowadzona kablem antenowym blisko 10 lat temu jeszcze przez poprzednich operatorówMiejscowośćRawicz -
~Pissek / 2022-11-22 09:55
Telewizja na żywo ma opóźnienie około 10 sekund. W M jak miłość to nie przeszkadza, ale w meczach reprezentacji już tak. Pół osiedla krzyczy z radości, Pół uruchamia się po 10 sek. PONOĆ NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ.... NASTĘPNY OPERATOR BĘDZIE INNY. ZaletyDziała plynnieWady10 sekundowe opóźnienie wobec innych operatorów w transmisjach na żywo jest problemem.MiejscowośćGdańsk -
~Gameleon / 2022-11-22 08:06
Najgorszy net w Polsce wyawala taki ping w grach że się nie da grać i to nie z mojej winy tylko z ich winy, więc moja opinia jest taka że jakby nie umowa to bym wyrzucił to przez okno ZaletyNie maWadyCały internet to wadyMiejscowośćChorzów -
~Marcin / 2022-11-22 07:55
UPC czyli synonim i kwintesencja bałaganu, fatalnej jakości i dyletanctwa konsultantów... Zostałem wprowadzony w błąd i na CAŁY TYDZIEŃ,w momencie kiedy rozpoczął sie mundial, zostałem pozbawiony dostępu do internetu jak i TV... Ręce opadają, brak slow aby skomentować te farse... Przestrzegam przed tym dostawca!!! ZaletyBrakWadyPelen wachlarzMiejscowośćWarszawa -
~Marlin / 2022-11-22 07:20
Internet z UPC to jakaś kpina. Wi-Fi praktycznie nie działa. Ciężko odpalić nawet stronę w telefonie. Prędkość w umowie do 300Mb/s, w praktyce raczej nie przekracza 7-9Mb/s co wiąże się z tym, że w domu nie można odpalić nawet termomixu. ZaletyBrakWadyZa mała rubryka, żeby opisać wszystkieMiejscowośćZielona Góra -
-
~Mateusz / 2022-11-21 12:30
Bardzo fajna oferta i obsługa w momencie popdisywania umowy.
Praca zdalna 1-2 osoby kabel + wifi + 1-2 telefony na wifi.
Wszystko super bez jakichkolwiek zakłóceń.
Mija kilka, kilkanaście miesięcy to o ile pracy na kablu względnie okey, aczkolwiek dało się odczuwać zawirowania: streaming , gry online multiplayer to na wifi jakaś tragedia.
Zrywa połaczenia strasznie muli: ping 50ms, download 3mb, upload 0,8mb nawet takie wyniki testów.
Co odpowiada konsultant nigdy żaden dostawca internetu nie da gwarancji że na wifi będzie podobna jakośc połaczenia jak na kablu jeżlei hcodiz o ping i transfer.
Oczywiscie mam swiaodmosc i nic takiego nie oczekuje, oczekuje że będzie chodziło dobrze stabilnie wystaczy 10mb stabilnego łącza.
Nie wiem czy inny dostawcy też tak mają ale UPC pod tym względęm to jakaś tragedia.ZaletyDobra oferta w momencie podpisywania umowy.WadyBardzo kiepskie działanie na wifiMiejscowośćWarszawa -
~Jacek / 2022-11-19 08:18
Mam domowy internet UPC w Rzeszowie i nie polecam cały czas zacina bardzo słaby więcej go nie wezmę nie polecam !!! ZaletyBeznadziejnyWadyCały czas zacinaMiejscowośćRzeszów -
~Paula / 2022-11-17 13:11
Oszuści! Mogłaby się rozpisywać jak toczyłam z nimi batalię, kiedy zrezygnowałam z ich usług i miałam nadpłacone pieniądze. Do dziś nich nie odzyskałam! Dla mnie to złodzieje. Porozumienie się z konsultantami na czacie czy telefonicznie tylko niszczą ci nerwy. Mają tam burdel, nic nie wiedzą, żadnej pomocy ani informacji nie są w stanie udzielić poprawnie, słyszałam tylko "oj, nie wiem jak to się stało, że Pani nie otrzymała jeszcze nadpłaty, takie sytuacje się u nas nie zdarzają".
Tragedia, nigdy więcej UPC!ZaletyżadnychWadywszystko, przede wszystkim tragiczna obsługa klienta ! -
~Paweł / 2022-11-16 19:51
Internet i tv z upc to dramat pierwszy miesiąc chodzilo fajnie po miesiącu dramat więcej buforowania niż oglądania. A obiecuwali że tylko wprowadza ruter do domu i będzie chulac. A teraz jak składam reklamację to niczego nie gwarantują. Oszuści i tyle. ZaletyBrakWadyCały czas jakieś błedyMiejscowośćŻory
strona 34 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »