Zamówiłem u nich dodatkową usługę przez internet, to znaczy wypełniłem wniosek i dostałem e-maila zwrotnego z informacją o zmianie usług i zawarciu umowy. Mijają dwa tygodnie i cisza. Przesyłki nie ma (miała być samodzielna instalacja). Dzwonię na infolinię, dopytuję co jest grane. Kobieta tłumaczy, że wystąpił jakiś błąd systemu i umawia mi serwisanta. Cena co miesiąc 3x większa niż miała być pierwotnie. Dopytuję o moją usługę, która miała być bez serwisanta. Ona nie może mi pomóc, bo tej oferty nie obsługuje. Przełącza mnie do innej kobiety, która wciska mi droższą ofertę. Po moim stanowczym sprzeciwie, oznajmia mi, że tej umowy, którą zawarłem z nimi przez internet, cytat: "NIE MA". Wyparowała, zostały tylko maile na mojej skrzynce z informacją, że jest, że moje usługi uległy zmianie, z regulaminem promocji (który spełniam) i innymi 6 załącznikami. Po prostu mnie OKŁAMAŁA. Napisałem reklamację, czekam bez odzewu 2 tygodnie. Mają 30 dni na ustosunkowanie się. Jeśli powielą kłamstwo, to napiszę do UOKiK. To jest cyrk, a nie porządna firma.ZaletySporadycznie zrywa połączenia neta i tv po kablu.
Sami wymienili modem na nowszy przy wizycie serwisanta w innej sprawie.
WadyCompal Connect Box i wcześniejszy modem mają bardzo słabe WiFi. W drugim pokoju ciągle zrywa połączenie. Niezależnie czy na 2,4GHz czy 5GHz.
Dla stałych klientów brak atrakcyjnych ofert. Nowi klienci mają lepsze warunki.
Infolinia, której pracownicy kłamią.
NAJWAŻNIEJSZE - zlikwidowali kontakt mailowy. Pozostaje infolinia, lub połączsnie telefoniczne "na gębę". By udowodnić ich kłamstwo, trzeba nagrywać połączenie.
MiejscowośćSosnowiec