Chciałem zmienić dostawcę netu, wypełniłem formularz na początku listopada przez net, wybrałem termin montażu na sobotę 26go, oddzwoniła po chwili miła pani z informacją, że technicy nie pracują jednak w soboty, także ustaliliśmy piątek 25go popołudniu. W dniu montażu nikt się nie pojawił, na infolinii dowiedziałem się, że technik był, ale nie zastał nikogo, więc anulował umowe/zlecenie. Pomyślałem, że trudno, rezygnuje, ale miła pani zaproponowała, że zapisze mnie na dogodny termin i zaproponuje 10zł mniejsze opłaty - ustaliłem termin na podziałek 28go. W niedzielę przed godziną 23 dostaje maila, że termin montażu będzie 05.12. W poniedziałek kontakt z infolinią, miły pan mówi mi, że faktycznie technik zmienił termin montażu, ale dlatego, że budynek będzie oddany do użytku po 9.12 (budynek ma ponad 50 lat i został oddany do użytku w latach 60). Chciałem zrezygnować, zaczęło się przełączanie od pracownika do pracownika, w efekcie dowiedziałem się, że nie mogę zrezygnować przez telefon i muszę wysłać odstąpienie pisemnie. Także szkoda czasu na upc.ZaletyProponowane ceny są konkurencyjne, ale co z tego jak usługi nie są dostępne
WadyBrak aktualnej informacji na stronie o braku możliwości montażu usługi, brak tej wiedzy u pracowników, działania technika/techników który/którzy sami sobie odwołują i przekładają terminy montażu
MiejscowośćGdańsk